Díky všem za reakce.
Nechám tam teda sériový uložení, na mojí gulášovku to bude stačit
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tlumiče a unibaly Felicie
16:31:07
26.04.2021
26.04.2021
WizarDEAD
15:01:38
22.04.2021
22.04.2021
darklord
-> Venca. 22.04.21 14:59:23: no a o tom to cele bolo. Ze najslabsi clanok su skorej ruky ako auto.
14:59:23
22.04.2021
22.04.2021
Venca.
-> MVM 22.04.21 05:57:37: Zrovna felda sk.N dle homologačního listu je úplně sériová, tam moc inspirace nenajde...
14:57:16
22.04.2021
22.04.2021
Venca.
-> WizarDEAD 21.04.21 23:45:41: Já bych tam klidně ten unibal dal(na horní uložení tlumiče). Jinak musím říct, že protlumy race , co mam na feldě, jsou ve finále celkem pohodlný, tak bych se toho nebál. Na sraz to bez problémů dojede a kastli neutrhne
Ale jinak jak píše MVM, je to o nějakém kompromisu, takže jde o to si říct, jestli častěji na výlet nebo na RZ
Ale jinak jak píše MVM, je to o nějakém kompromisu, takže jde o to si říct, jestli častěji na výlet nebo na RZ
14:03:11
22.04.2021
22.04.2021
Sita
-> MVM: : nerad zbytecne reaguju, ale opravdu klobouk dole za takto kultivovanou reakci. To je myslim v soucasnym stavu virtu ukazka cesty kudy by to mohlo jit dal .
05:57:37
22.04.2021
22.04.2021
MVM
-> WizarDEAD:
Nejprve si musis ujasnit priority. Ty vařiš dle popisu "gulášovku" - Kit Car na obcasny cestování. Tudíž tak obrovský kompromis ze prostě budeš muset ubrat na nárocích,,a bud budeš dobre zavodit a nebo pri jízdě trpět. A to platí o všem, motor,prevody,brzdy,podvo zek.
Takže navhuju aby ses inspiroval vozy Favorit,Felicia upravenymi pro skupinu rally N ( tzn produkční vozy) A myslim si že az s tim poletíš takovou pilu treba jako kdysi s favoritem Bergr, tak teprve potom bych to auto posouval dal...
Unibaly mit určitě nemusíš proto aby auto hezky fungovalo..
Nejprve si musis ujasnit priority. Ty vařiš dle popisu "gulášovku" - Kit Car na obcasny cestování. Tudíž tak obrovský kompromis ze prostě budeš muset ubrat na nárocích,,a bud budeš dobre zavodit a nebo pri jízdě trpět. A to platí o všem, motor,prevody,brzdy,podvo zek.
Takže navhuju aby ses inspiroval vozy Favorit,Felicia upravenymi pro skupinu rally N ( tzn produkční vozy) A myslim si že az s tim poletíš takovou pilu treba jako kdysi s favoritem Bergr, tak teprve potom bych to auto posouval dal...
Unibaly mit určitě nemusíš proto aby auto hezky fungovalo..
23:45:41
21.04.2021
21.04.2021
WizarDEAD
Zdravím.
Už dlouho řeším a vybírám jaké dám do svojí Feldy tlumiče.
Volal jsem do HP, ty mi poslali velikou nabídku tlumičů od 20ti do 90ti tisíc s tim, že si můžu vybrat které chci. Jenže to je ten problém, já absolutně netuším co chci..
Stavím KIT CAR, převážne proto, že mě to baví. Bude z toho takový "závoďák", ale primárně na občasné svezení pro zábavu, maximálně to možná někdy pojede nějakej hodně amatérskej závod, ne kvůli bednám, ale spíš pro radost z účasti. Pořád to musí být schopné ujet třeba 300km na výlet, nebo na nějaký sraz.
Mám nakoupené komplet tvrdé sinetbloky na celé auto, stabilizátory, apod.
Bavil jsem se s pár lidma a někdo mi řekne unibally to je základ auta, to tam být musí, a další mi zas řekne, že to je nesmysl a zbytečnost, že to akorát trhá kastli.
Takže otázka na vás, co si o tom myslíte? Potřebuju nutně unibally, nebo stačí tlumiče na sériové uložení? Poznám to za jízdy vůbec nějak, když nepojedu extrém na limitu auta?
Díky za odpovědi :)
Už dlouho řeším a vybírám jaké dám do svojí Feldy tlumiče.
Volal jsem do HP, ty mi poslali velikou nabídku tlumičů od 20ti do 90ti tisíc s tim, že si můžu vybrat které chci. Jenže to je ten problém, já absolutně netuším co chci..
Stavím KIT CAR, převážne proto, že mě to baví. Bude z toho takový "závoďák", ale primárně na občasné svezení pro zábavu, maximálně to možná někdy pojede nějakej hodně amatérskej závod, ne kvůli bednám, ale spíš pro radost z účasti. Pořád to musí být schopné ujet třeba 300km na výlet, nebo na nějaký sraz.
Mám nakoupené komplet tvrdé sinetbloky na celé auto, stabilizátory, apod.
Bavil jsem se s pár lidma a někdo mi řekne unibally to je základ auta, to tam být musí, a další mi zas řekne, že to je nesmysl a zbytečnost, že to akorát trhá kastli.
Takže otázka na vás, co si o tom myslíte? Potřebuju nutně unibally, nebo stačí tlumiče na sériové uložení? Poznám to za jízdy vůbec nějak, když nepojedu extrém na limitu auta?
Díky za odpovědi :)