-> Tomáš SK: ony jsou často v bubnech uz vybržděný drážky a jak dáš nový pakny, tak si nesednou do těch drážek, ale třeba okrajem brzdí ještě o tu neopotřebovanou část bubnu. Takže stačí chvilku brzdit a ty kraje se obrousí a pakny si sednou do původních drážek. Čímže se "prodlouží" i lanko ručky..
-> King2: Lenze podla mudrych knih by mala rucka plne brzdit asi na deviatom zube a ked je povolena, brzdit nema... a ono to trocha brzdi... jasne, ze ked sa vytahaju, bude to ok, len aby som dovtedy nieco nezapiekol..
-> Mishoooo: Ok, dik. Kratke jazdy spociatku skutocne budu, ale hlavne sa pytam preto, ze beriem auto od mechanika, uz som sa totiz velmi nasral... a brzdy stale nebrzdia, tak budem musiet prejst par km len na rucnej... a kedze brzdi tak skoro, kola este trocha pribrzduju... vsetko je totiz nove, pakne, bubny, samostavy... a ono je to uplne natesno.
A uz si nekdy ty lanky menil? Ja mam za to, ze je to normalni a pri stelovani se to musi klestema sponovat aby sli stelovaci matice dotahnout do pozadovany polohy tzn. aby to zacalo brzdit na 3. zubu. Jinak si s tim hlavu vubec nelamej, protoze jak se dozvis v jinem threadu od tveho nejmenovaneho krajana, je rucka vlastne uplne na pikacu a je lepsi ji uplne zrusit :)
-> Tomáš SK: v pohode... nechavaj zo zaciatku na doraz zatiahnutu rucnu.. do tyzdna kapicku povoli a sadne a sprvu sak to ti nemusim vravet opatrne zajazdi abysa pakny usadili... ja som robil kratke jazdy kym sa zodrali a prestali suchat
Mam taky problemik, ze nove lana rucky su nejake kratke - vahadlo mam nastavene uplne vzadu a aj tak som mal problem ich uchytit. Plny brzdny ucinok je uz na piatom-siestom zube. Stalo sa to uz niekomu?