Rozdíl mezi konstrukcí tlumičů

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 16.04.2020 do 22.04.2020, založil/a tomvm
řadit dle data
15:19:53
22.04.2020
tomvm
Dekuju za rady a jeste bych se chtel primo zeptat. Mam na aute kyb gas a just a i kdyz to lehce oproti puvodnim pal tlumicum ztvrdlo, porad se to dost houpe. Chtel bych neco tvrdsiho. Zkousel jsem kyb premium olejove z patrola a je to jen malicko tvrdsi nez kyb premium na skoduli. Rikal jsem si zkusit stejne kyb gas a just na patrola, mel by byt trochu tuzsi, nebo si trochu priplatit a jit do stavitelnych tlumicu. Jaky na tohle mate nazor ?
14:32:18
17.04.2020
MOLSO
-> Robert 106: tak bavime sa o tlmicoch ....



Napr brzdove hadice gulaky atd su ok....
12:39:32
17.04.2020
Robert 106
-> MOLSO: né všechno VIKA je, ale odpad ne ?

Třeba kotouče vika už nějakou dobu jezdím. Vodní pumpa taky funguje bez problémů.
10:37:23
17.04.2020
MOLSO
-> Robert 106: vika je úplny odpad, nedal by som to ani na cigánsky voz 3
09:55:21
17.04.2020
suri
-> palinator: ja KYB moc nemusím lebo sú práve tvrdé , ale ono na koncerne iné ako originál veľmi význam nemá ... hlavne v životnosti ... pri 120 môže byť rád že niečo kúpi
09:49:07
17.04.2020
palinator
-> antoda:

Zkrátka se tlumič udělá měkčí. 3
09:08:27
17.04.2020
Robert 106
K tomuto mohu jen dodat :



- Ateso - rovnou zahodit nekupovat, když se mi auto houpalo tak jsem měl možnost srovnat s novým originálem naprosté bláto.

- KYB jsem koupil zadní v ruce se to zdá stejný jako originál a také jednočinné. Jestli má doraz pro 130 nevím a myslím, že dochází.

- VIKA nevím ??



Nic už se snad nevyrábí mimo sportovních z Anglie ne ?
06:33:03
17.04.2020
antoda
-> Tomaso435:

Ne, ale svou charakteristikou umi kompenzovat horsi funkci unavene pruziny. Samozrejme do urcite miry.
21:31:32
16.04.2020
U-Geen
-> Eidy: taky mam na OTB, je to fajn
20:46:37
16.04.2020
Eidy
-> Tomaso435: Nevím, jak KYB, ale na Volvu to vzadu mám a je to pecka. Když ho naložím, po pár hupech je zase v rovině.
18:45:13
16.04.2020
MVM
-> tomvm: Dvouplášťovy tlumič je vždycky olejovy a jeho ucinnost je závislá na změně viskozitnich vlastností oleje. Pokud se mechanicky neupravi škrceni průtoku. Tlumeni je založeno na změně klimatické energie na teplo. Tim,že olej mění viskozitu,navic má olej u klasický konstrukce tendenci pěnit.

Toto se řeší přetlakem plynu který působí na hladinu oleje u plynokapalinovych. Kdy je pěněni potlačeno,a s použitím kvalitnějších olejů je tlumič výkonnější.
18:36:01
16.04.2020
Tomaso435
-> antoda 16.04.20 18:24:53: to jako že kayaba má jakože automatickou nivelaci , když auto naložím, a tim jak auto poskakuje tak se jakoby pumpne vejš na puvodní výšku?
18:24:53
16.04.2020
antoda
Urcite se to rict neda u beznych seriovych tlumicu. Pokud se jedna o kvalitni tlumic, je vzdy konstruovan tak, aby charakteristikou co mozna nejvic odpovidal tlumici novemu. U tlumicu kayaba je toto dotazeno jeste o kus dal tim, ze je jejich charakteristika upravena ke kompenzaci unavene pruziny. To se vsak tyka jen zakladni rady. I tak je ale vzdy vyrobcem tlumice doporucovano vymenit i pruzinu za novou, pro maximalni bezpecnost s zivotnost podvozku.

Jinou charakteristiku tedy bude mit pouze sportovni, ci jinak odlisna verze tlumice.
04:24:01
16.04.2020
tomvm
Ahoj, chtěl bych se vás zeptat, kdo má nějaké zkušenosti s tlumiči. Dá se říct že je kapalinový tlumič určité značky nejměkčí, dvoutrubková plynokapalina je tužší a jednotrubková plynokapalina ještě tužší ? U tlumičů KYB to tak přibližně je. Dá se to říct i u jiných značek ? Díky za rady.
Extreme Tyres