Pedálová konzole vahadlo zkušenosti

prohledat
133 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 07.08.2019 do 01.07.2020, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
21:54:29
01.07.2020
MVM
Chlapci Vy si s tim poměrem brzdění nedáte pokoj a ne a ne.. 6
11:12:27
01.07.2020
Antony - zrušená registrace
-> Bery: jediná možnost 3
10:59:08
01.07.2020
Bery
-> Antony: třeba tam mají nejakýho skřítka s malým pedálem a ten umí násobit tlak v zadním systému:-)
07:51:35
01.07.2020
Antony - zrušená registrace
-> Bery: jasný, ikdyž omezovač otevřu za půlku, brzdnej účinek stejně nezvýším. Při stejným setupu systému. Jedině vahadlem ubrat předek.
07:07:40
01.07.2020
Bery
-> Antony: spíš máš max průtok, nebo reguluješ- ubíráš.když má základní polohu v polovině chodu, můžeš i přidat..zjednodušeně řečeno...?? Ale to je o tom celkovým set-upu. můžeš dál změnit nástup na vahadle, můžeš používat jiné brzdové válce, brzdiče s jinou plochou a počtem pístků...desky...posilova č, okruhy...bla bla bla
05:59:14
01.07.2020
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.06.20 21:49:43: vím 84

-> StepaNoFUN 30.06.20 22:08:55: 4

-> all: jen dotaz, jsem už teda ze školy dlouho, pochopím že se dá tlak pomocí omezovače snížit, ale jak ho omezovačem zvýším? Vycházím z "popisu výrobků"
22:08:55
30.06.2020
StepaNoFUN
Tak zrovna minulej víkend - blbnutí na okruhu na vodě (nic se neměřilo, bylo to pro zábavu), jedna konkrétní zatáčka. Půjčený ostrý auto. 3x po sobe krizovka v jednom místě. Ano. Majitel auta by tam nebrzdil, protože ví. Člověk co s tím jel - 3x stejný hodiny... Šáhlo se na Tilton (je tam obojí - i vahadlo), ubral se zadek a pak a už pohoda.
21:49:43
30.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 29.06.20 10:12:28: pomalu ta chuť podělit se dochází... Asi víš jak to myslím. 8
10:12:28
29.06.2020
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.06.20 09:45:19: nebudu vám do toho nějak zasahovat, ale když to přirovnám k zvyklostem dnešní doby, tak je to takové zvláštní podělit se veřejně o dráze získané zkušenosti. Čímž neříkám že to není možné. 4
09:45:19
29.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 29.06.20 06:58:42: bavil jsem se s Petrem Kolářem i jeho tátou osobně (loni když přišel přívalový déšť na Kramolíne jsme stáli pod jeho stanem) a pak jsme si psali i na FB když jsem mu posílal fotky, ale chápu, že potrefená husa... 1
upraveno 1x, naposled 29.06.2020 09:45:31
06:58:42
29.06.2020
Bery
že někdo něco řekne neznamená že víte jak mají nastavený auta...do takových věcí se proniká postupně a dlouho.
23:30:19
28.06.2020
Eidy
-> Antony: Já si myslím, že šmudlové jako my by si maximálně nastavili mokro/sucho a tím to hasne. Vzhledem k tomu, že já bloknu vždycky předek dřív, tak není co nastavovat. 1
22:58:07
28.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 28.06.20 22:38:05: Ono obecně je 130tkový rozvod pak na pedálu víc gumovej, takže tohle by mělo být zlepšení hned ve dvou směrech. Tak uvidíme.



-> Antony - zrušená registrace 28.06.20 22:40:02: Tak já s poměrem předek/zadek nikdy problém neměl a řešil jsem to právě s Petrem Kolářem a ten jede klasický HBV a neměnil by.
22:40:02
28.06.2020
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.20 22:26:11: to je právě ono, že si to nastavíš. Je jedno jestli vahadlem, nebo regulátorem. Nedělám si iluze, že bych se dopracoval do situace, že bych za jízdy při změně adheze poznal chování auta natolik, že to chce o tolik a tolik ubrat. Ale mít tu možnost si to nastavit 4
22:38:05
28.06.2020
Eidy
-> Tuner#2: Tak bylo možná způsobené těmi gumovými hadicemi, které teplem měknou. Znát to bude rozhodně. 4
22:31:28
28.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 28.06.20 22:28:55: To mě je jasný, jde mě o ten nástup předku, který byl teď takový vlažnější proti zadku když jsou brzdy ohřáté + bude tvrdší pedál. 4
22:28:55
28.06.2020
Eidy
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.20 19:05:03: Brzdit to bude stejně, protože tlak se nikam neztratí. Ale nástup a tvrdost pedálu bude určitě lepší.
22:26:11
28.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 28.06.20 21:38:13: zajímavý, že třeba starý Kolář na vahadlo řekne, stejně to jednou na letišti nastavíš a už na to nehrabeš a třeba mladej Kolář jede klasiku posilovač a že byl jen pár vteřin za Šimurdovo kitem se sekvencí... Ale asi to jsou malý závodníci... 5
21:38:13
28.06.2020
StepaNoFUN
-> Antony: Rozumný. Bez Tiltonu/vahadla te není ono...
20:45:29
28.06.2020
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.20 19:44:01: chápu, já až se v tom začnu vrtat, dám pákovej regulátor, aby byla možnost trochu korigovat poměr. A vahadlo si dám max. na poličku 3
19:44:01
28.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 28.06.20 19:12:02: Když mě to fungovalo doteď, tak si jen slibuji lepší nástup predku díky jedné hadici (navíc pancerove) + tvrdší pedál.
19:12:02
28.06.2020
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.20 19:05:03: nemám žádnou zkušenost, vahadlo mám hotové, ale stejně jako tebe mě vyděsily reakce kluků od "fochu" Takže asi z vahadla sejde, dám propojky a přemýšlím, že by bylo dobrý nějak regulovat poměr.
19:05:03
28.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 28.06.20 18:50:08: Tak já předpokládám, že předek po tomhle zásahu bude brzdit ještě ozvu fous lépe (doteď jsem tam měl gumové hadice), takže myslím neni třeba. Nebo máš jinou zkušenost?
18:50:08
28.06.2020
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.20 17:28:40: a bude omezovač? Nebo bude systém bez regulace?
18:27:18
28.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 28.06.20 18:18:19: je to jiné.



-> radekra 28.06.20 18:23:19: Díky já jen jestli jsem to z toho Andrta vykoukal dobře. Ono i trubky na to odpovídají 4
18:23:19
28.06.2020
radekra
-> Tuner#2: Emko má horní vývod dozadu, užovka opačně.
18:18:19
28.06.2020
Eidy
-> Tuner#2: Ono je to jiné od 22? Jen vím, že u Zdrubáka je vrchní předek. Ale nevím, jakej má HBV.
17:28:40
28.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Vahadlo jsem nakonec zavrhnul, ale predelavam rozvod že 130tky na 120 a bude propojka na 4p. Předpokládám že horní vyvod z 19tky HBV je zadek?
06:44:22
22.08.2019
radekp
Je to blbost, máte pravdu
15:30:58
21.08.2019
minno
-> Tuner#2: Na 130 brzdách s dvoma hadicami vpredu mi na jar na novom čínskom valci odišiel za jazdy jeden okruh (mechanická porucha valca), pedál sa prepadol skoro na podlahu, ale brzdiť s tým núdzovo šlo.

A HBV zvyknú odchádzať len pri výmene brzdovky šlapacou metódou. Stačí zmeniť zaužívaný postup a meniť to natlakovaním a životnosť valca bude omnoho dlhšia.
14:31:22
21.08.2019
Eidy
-> radekp: Líbí se mi ta snaha přijít s něčím jiným. Jednak bys neměl trvalý poměr mezi válci resp. nápravami jako u vahadla, tak by to bylo dost složitý i designově. Když o tom přemýšlím, tak by se poměr brzdění mezi nápravami s rostoucím tlakem na pedál naopak postupně smazával, čili by se to míjelo účinkem.
14:21:44
21.08.2019
U-Geen
-> radekp: no ale to je principialne nesmusl ne? nemenis silu jako u vahadla, jen mrtvy chod... nebo ne?
14:07:04
21.08.2019
radekp
Napadla mě jedna varianta - mít dva válce, ale neovládané vahadlem. Brzdový pedál by měl širokou trubku nesoucí k válcům 2 tyčky a brzdný poměr by se ladil délkou délkou tyček jako u PSV. Ale asi by to mělo nevýhodu v mrtvém chodu omezeného válce. Při jemném brždění by brzdila pouze jedna náprava.

Ale při poruše jednoho okruhu by druhý brzdil.
06:35:55
16.08.2019
Bery
-> Tuner#2: a co je na tom tak odpuzujícího,že nechceš kapalinu do boudy? vede ti tam voda s fridexem, a... rám v tomhle autě taky neměl nikdy být a bude.

Podle mě se bráníš ani nevíš proč a čemu. Obecně - když použiju Tvá slova - buď ladim, nebo jezdim a nevymýšlím chujoviny..

Dnes jsou takový elegantní možnosti montáže přes pancéřky a pár dash koncovek.Vyjedeš ven z koberce, kde bude páková redukce a zase zmizíš. A neteče to, neboj.4
21:26:09
15.08.2019
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.08.19 21:03:56: tak leda omezovač do kufru a budeš to ladit jen při zastavení. Pokud teda je co omezovat.

Já měl loni na Mazdě vzadu ostřejší destičky než vepředu a to byl brutál jak to zastavovalo. Jenže jen rovně a jen na hezkým asfaltu. Na rozbitým a někde v rejdu to bylo na zabití. A omezovače nemaje.
upraveno 1x, naposled 15.08.2019 21:28:09
21:03:56
15.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 15.08.19 21:01:54: tak obecně nechci kapalinu do interiéru, asi tak. Proto jsem chtěl i zadní brzdy na lana. 4
21:01:54
15.08.2019
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.08.19 11:13:36: trubky nechceš, hadici nechceš, těžko potom něco poradit 4
13:23:30
15.08.2019
bouchy
-> Eidy: Dík! Jo aha, předek a zadek, já už pomalu myslel na ustrojení co maj traktory3 3 (L/P) Ale jinak jo, hustá kontrukce. Tady asi nezaznělo, když to kiksne, tak je asi celkem průser, když kiksne předek - možná zaznělo. Tyhle nenadálý faily by mě dost nervovaly. Jedině snad mít ještě jakejsi 3 okruh na páku (otázka jestli lze zapojit na brzdič, asi moc ne.) Ale já se řídím jedním z mott: když se nerozdeješ, blbý, ale není to takovej průser, jako když nezastavíš. Mně by v neustále se vzdalujícím autě stačil asi posilovač, možná frajersky 22mm HBV. I to bych bral jako progres od 4 bubnu u MB.

pozn... no a pak pojeby na STK, if anyone cares...
upraveno 1x, naposled 15.08.2019 13:23:58
13:15:40
15.08.2019
MVM
-> bouchy 15.08.19 11:48:27: Pomocí vahadla, který v proměnným poměru umí rozdělit ovládací sílu na pístky hydraulických válečků který jsou zvlášť pro předek a zadek, můžeš přímo měnit rozložení brzdných sil víc na předek nebo zadek. Protože se požadované vlastnosti mění s adhezí a dynamickým zatížením náprav..
11:53:00
15.08.2019
Eidy
-> bouchy: Jedním pedálem tlačíš 2 válce a šteluješ si mezi nima poměr (předek/zadek).

www.google.com/search?rlz =1C1GCE...
11:48:27
15.08.2019
bouchy
Ještě se trapně zeptám, co to vlastně je, to vahadlo. Nikdy jsem o tom neslyšel a o tom víc čumím9 Chápu, že pro někoho, kdo s tím jezdí, je to jasné, ale já jsem takovou konstrukci dosud neviděl. Mohl by někdo stručně popsat? Google mi nějak nepomohl, tam se nabízí max. vahadlo na ruční brzdu (prostě jiná věc). Culpa mea...
11:13:36
15.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 15.08.19 08:30:23: No právě to jsem psal. Nikdo neudělal jen jednu změnu, aby přiznal, je to lepší/horší.



Propojky mám nachystané, tak to asi přetrubkuju na jeden vývod, dám všude pancéřové hadičky (teď je mám jen na zadku) a uvidím. Zapojení HBV s propojkama je tedy stejné jako u 120tky je to tak?



-> vhml 15.08.19 08:44:05: Jako tahat tu dálku hadičkou? To se mě moc nechce i když už jsem viděl tak roztahaný celý auta. Když jsme u toho omezovače, tak jaký?
10:44:49
15.08.2019
dragon_cb_cz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.08.19 08:27:52: Spojkový se pořád koupit nové dají. S brzdovými je to horší, ale ty repasy od Fiegra prostě fungují...
09:00:47
15.08.2019
08:44:05
15.08.2019
vhml
08:30:23
15.08.2019
Bery
-> Tuner#2: řekně že je to lepší, protože ta série brzdila na hovno a nikdo ti nepřizná a neprokáže jaký je to skok - musí to být lepší, jinak jsi za jelito, nebo jsi něco udělal špatně.:-)))

a většinou u toho zrepasuješ brzdiče,dáš nový hadice, válce... takže to bude lepší.

ta přestavba netrvá hodinu aby měl člověk v paměti a v noze jak se mu brzdilo předtím. hodnoty nikdo nemá - mimo Michala, ale ten jede jiný level...



Proč nezačít vyhozením dvou hadic, nedat propojky, nástup tý brzdy je taky jiný a s posilovačem to je krásně citlivé.

Pak je další level - zjistit jak moc je přebržděný předek a prohazují se okruhy. Pak musíš u tvých zadních desek odladit plochu, nebo dát tilton... pokud tohle toho jak to bude flekovat.

No a pak je poslední štace - Tvé první vahadlo:-)
08:27:52
15.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 15.08.19 08:16:40: Pomalu to k tomu směřuje. Omezovač je fajn, ale nechci trubky do auta.



-> bouchy 15.08.19 08:21:41: V obchodě už nějaký pátek ne, je to tak dva roky co jsem bral poslední spojkové.
08:21:41
15.08.2019
bouchy
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.08.19 09:03:10: Nelze sehnat? Jestli se bavíme o HBV na Škodu 120,..., tak těch je ještě celkem dost. Jestli to mají v rukou překupníci, je druhá věc.
08:16:40
15.08.2019
vhml
Bejt tebou tak se na celý vahadla vyseru. Dej DSka i dozadu, dopln to o pakovej omezovac a vyhazej gumovy hadice a nahrad je pancirema.
08:02:11
15.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 15.08.19 07:58:58: Mám to zapojený úplně jako 130tka tzn. i dvě hadice. Jako jestli mě to vymluvíte, ušetříte mě práci, já se zlobit nebudu 1 Otázka je jestli teda po dvojce skoupit válce a fakt neřešit a nebo to prostě zkusit.



vhml píše, že to je lepší, ten názor jsem slyšel od víc lidí, ale ono obvykle ze sériové sračky každej postaví závodničku s vahadlem, dá tam DS2500 a řekne je to lepší. Ale na stejné konfiguraci jako bych to měl já to nejel nikdo...
Extreme Tyres