děravý" disk 13" *9*

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 25.11.2017 do 07.12.2017, založil/a Bukaj
řadit dle data
10:26:36
07.12.2017
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Jj, viz můj dotaz -> dragon_cb_cz 30.11.17 11:05:49: 4
23:59:45
06.12.2017
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Jo táák, Ty srovnáváš bezdušovou s bezdušovou s duší - já srovnával bezdušovou s dušovou s duší3
11:48:55
06.12.2017
dragon_cb_cz
-> Bukaj: No jde o to, zda ta dobová pneu byla bezdušová. Marně totiž přemýšlím nad tím, proč by bezdušová pneu přitlačená na ráfek duší měla těsnit jinak než přitlačená samotným vzduchem.
18:05:52
05.12.2017
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Právě, že tomu tak není. Poškozená duše fakt ujde téměř okamžitě - nejen kolem ventilku, ale i kolem ráfku. Tedy nevím, jak dnešní pneu, ale to, co se dříve jezdilo (OR 6, 34, 36, ...) tak funguje...8
17:59:59
05.12.2017
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Pokud se poškodí duše v bezdušové pneu, tak ta pneu na disku vpodstatě těsní stejně jako v bezdušovém režimu - jediné slabé místo je ten ventilek. Takže při menším poškození v podběhounové části bych tipoval, že to chvilku trvat bude...
17:34:29
05.12.2017
Bukaj
-> dragon_cb_cz: No, když se poškodí duše, tak vzduch unikne rychleji, než stačíš zpomalit. To je také hlavní výhoda bezdušových pneumatik - ty málokdy ujdou najednou (pokud jí vysloveně neprorazíš o obrubník, nebo nepoškodíš ráfek) a s případným defektem (nejčastěji vrut v běhounu) se dá v klidu dojet (nebo i jezdit několik týdnů, měsíců... 3)

4
17:17:02
05.12.2017
dragon_cb_cz
-> vhml 30.11.17 11:14:24: No právě - a to mi zas taková katastrofa nepřijde - není to žádná "náhlá exploze", předpokládám, že to chvilku trvá 4
12:19:10
30.11.2017
Jozka
-> vhml: 3
12:10:42
30.11.2017
vhml
-> Sita 30.11.17 11:48:39: ti pak nějakou schovám 3



-> Jozka 30.11.17 11:58:04: to jsem teď všimul na běšinech, že byl v gumě vrut. V běhounu hned u ventilku. Nechal jsem ho bejt a když jsem to doma zouval, tak to bylo naproti ventilku 3
11:58:04
30.11.2017
Jozka
-> vhml 30.11.17 11:45:04: 3 Nu u tebe, vzhledem k tomu, že pneumatiky i duše jsou určený primárně k rotaci kolem středový osy, si musej i ty gumy vyprávět o čertech, duše - neduše.
11:48:39
30.11.2017
Sita
vhml: dokud neuvidim dusi prodrenou o ty gumovy hranky uvnitr pneu, tak neuverim :D
11:46:44
30.11.2017
Sita
jak rika Jozka, je to cistej marketing, dobre 15 let to provozuju a je to nejlevnejsi reseni. Kdybych mel doma zouvacku, tak bych mozna praktikoval to co pise Charon s tema patkama, ale davno mam vyzkouseny, ze dobry stav patek nestaci. Obcas je proste neco spatne s gumou a proste to netesni. Jeden penuservisak mi tam dokonce kdysi narval "mamuta" a to slo o ALU disk. Samozrejme to netesnilo, oblemcanej disk, ale toho jsem pak donutil aby mi tam dal dusi na jeho naklady, protoze on mi tvrdil, ze je lepsi reseni se to pokusit utesnit :D
11:45:04
30.11.2017
vhml
-> Jozka 30.11.17 11:31:11: na závodech se s tím setkáváme pravidelně 4

V běžným provozu se asi stane hovno, na káře máme na jednom kole asi taky duši.
upraveno 1x, naposled 30.11.2017 11:45:43
11:31:11
30.11.2017
Jozka
-> vhml: Tohle tak trochu považuju za pověru v zájmu byznysu - alespoň u běžnejch rozměrů kol osobáků. Na vlastních autech jsem takovej plášťů bez jakýhokoliv problému dojel několik, nemluvě o autech služebních. Akorát se na duše obtisknou ty "žebra"..



Protože proč prodat jen duši za nějakých 150, když můžu mnohem více profitovat z prodeje nový pneumatiky - nebo i dvou.4
11:14:24
30.11.2017
vhml
-> dragon_cb_cz 30.11.17 11:05:49: utece vzduch kolem ventilku3



A jak píše Jarda, hrozí nemalé riziko prodření duše, protože vnitřní povrch pneumatiky na to není uzpůsoben.
upraveno 1x, naposled 30.11.2017 11:15:20
11:05:49
30.11.2017
dragon_cb_cz
-> Jarda: A co se stane když se prodře duše v bezdušové pneu? 4
10:38:38
30.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> charon 29.11.17 20:46:20: nema a muze dojit i k prodreni duse4 proste ta pneu neni na dusi konstruovana, ale v 99% to asi fungovat bude...

-> Bukaj: ja to resil sprayem na opravu pneu, striknul jsem ho tam jen trosku a bylo po problemu4
20:46:20
29.11.2017
charon
Já netvrdím, že se s tim nedá jezdit, tata na favu taktojel komplet cele gumy, ktere byly od koupě zánovní a přišlo se nahodou na to, že je v bezdušáku duše až při výměně za nové pneu. A taky netvrdím, že je v tom nějakej rozdíl při jízdě, duše zas tolik neváží.

Já jen říkám, že to být nemá.
upraveno 1x, naposled 29.11.2017 20:47:06
17:53:08
29.11.2017
Tomaso435
-> charon: ale hovno , na favoritu sem s tim vodjezdil 40 000 sadu gum a na formanu to tam je od roku 2004 a nepozoruju rozdíl
17:39:04
29.11.2017
Milan 136
15:21:11
29.11.2017
charon
No, jakmile začne utíkat vzduch kolem patek tak gumu sundám, patky obrousim, stříknu barvou a gumu zas dám zpět. Ještě se mi nestalo, že by to nepomohlo.
15:06:10
29.11.2017
Borderer
-> charon: To podle mne už dávno neplatí. Když sem se ptal u Jawy, tak při použití TL gumy a duše nevadí, jen že to logicky nejde naopak. 3

Navíc kolikrát se už rozumná guma v kategorii "TT" ani nevyrábí. 6 Sám jezdím na škodovce i na Jawě duše v TL a nikdy sem neměl problém.
14:18:20
29.11.2017
vhml
-> charon 27.11.17 09:00:32: že bych nouzově na cestách zul kolo, vložil duši kterou jistě vezu s sebou, obul kolo, nafoukal a pokračoval do pneuservisu? 3
upraveno 1x, naposled 29.11.2017 14:38:52
14:07:47
29.11.2017
Sita
dusi davam uz okamzite jak zacne utikat vzduch, protoze to vyjde levneji nez nekolik pokusu v pnuservisu. Nejstarsi dusi v bezdusovce uz mam tak 15 let a zadnej problem. Zatim mi to teda vzdy utikalo kolem patek...
upraveno 1x, naposled 29.11.2017 14:08:23
09:06:26
27.11.2017
Bukaj
-> charon: Což o to, disků mám dost, ale je mi líto vyhodit tento, když je rovný a ještě v docela slušném komaxu...

...spíš to sem píši jako zajímavost, než že bych potřeboval poradit 4
09:00:32
27.11.2017
charon
Duše v bezdušový gumě má být správně pouze na nouzové dojetí.

A co někde vyštrachat dobrej jinej disky?
10:42:27
25.11.2017
Bukaj
-> Tomaso435: 51
10:34:40
25.11.2017
Tomaso435
oprava za 139,- vložit duši
09:10:58
25.11.2017
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo, disk je jinak v pohodě. Gumu tedy zatím nemám sundanou...
09:09:34
25.11.2017
Matthes, záškodník z TechWebu
Nestalo, ale kolikrát jsem ty sváry viděl ohnilý jak kráva a říkal jsem si, jesi to nebude utíkat :-D Jestli je disk rovnej, tak bych to asi zobnul svářečkou. Případně tam nalepit nějakej tmel 3
08:52:48
25.11.2017
Bukaj
Asi týden před přezutím na zimáky mi u 130LPG začal utíkat tlak z jednoho zadního kola - za den bylo kolo téměř prázdné, ale nikdy neuteklo úplně (zůstalo tak 0,8 Bar). Když jsem pak po přehození zimní sady kol před uskladněním myl letní sadu, zjistil jsem, že defekt není na bezdušové pneumatice, ale vzduch uniká ve spoji středu s ráfkem9

Celkem překvapivé zjištění - dosud jsem se s tím nesetkal a není mi moc jasné, jak? Zjevně je to v místě nabodování středu k ráfku, asi vadný bodový svár, který se utrhl?

Tuto sadu disků používám už cca 10 let - předtím pískované a komaxit.

Stalo se to už někdy někomu z vás?

(uniká v místě, označeném červeným kroužkem)
zvětšit děravý
Extreme Tyres