Ale není to tak složité, jak to vypadá z popisu...
...schema snad řekne vše
Edit: Omlouvám se, kdyby to schema bylo v některých prvcích zavádějící, k autu se nedostanu, tak je to jen z hlavy...
Edit2: Jak tak na to koukám, tak to křížení lan mezi kladkami je blbost, takže odmyslete si tu osmičku a místo ní bude nula :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1000mb princip ruční brzdy
08:24:16
18.11.2017
18.11.2017
Bukaj
-> saskyn2: Ano, něco na ten způsob
02:37:36
18.11.2017
18.11.2017
saskyn2
-> Bukaj:
„Když natočíme nejdelší osten ježka tak, aby vyčníval z klece nejširším jejím otvorem, posuneme ježka do poloviny výšky klece. Pak točíme za vyčnívající osten ježkem, až na jeho protilehlé straně dostaneme do kolmé polohy nad sebou dva jiné ostny, nejdelší po tom, který už vyčnívá vpředu. Popostrčíme předním ostnem ježka tak, aby jeho dva kolmo nad sebou se nacházející ostny pronikly protilehlým otvorem co nejvíce ven.
Potom za přední osten sklápíme celý hlavolam jakoby dolů, až jak zadní dva vyčnívající ostny dovolí, a poněkud doleva. Tím ježek dostane v kleci takovou figuru, že všechny jeho ostatní ostny, které jinak překážejí jeho vyklouznutí ven , zmizí z jiných otvorů klece v jejím vnitřku a zaujmou příznivou polohu k nejširšímu otvoru. A pak stačí už jen ježkem kroutit za nejdelší vyčnívající osten střídavě sem a tam. Přitom se osvobozuje ježek stále víc a více svými ostny z klece, až je venku úplně. A nazpět se dostává způsobem přesně opačným. To už je snadné!“
„Když natočíme nejdelší osten ježka tak, aby vyčníval z klece nejširším jejím otvorem, posuneme ježka do poloviny výšky klece. Pak točíme za vyčnívající osten ježkem, až na jeho protilehlé straně dostaneme do kolmé polohy nad sebou dva jiné ostny, nejdelší po tom, který už vyčnívá vpředu. Popostrčíme předním ostnem ježka tak, aby jeho dva kolmo nad sebou se nacházející ostny pronikly protilehlým otvorem co nejvíce ven.
Potom za přední osten sklápíme celý hlavolam jakoby dolů, až jak zadní dva vyčnívající ostny dovolí, a poněkud doleva. Tím ježek dostane v kleci takovou figuru, že všechny jeho ostatní ostny, které jinak překážejí jeho vyklouznutí ven , zmizí z jiných otvorů klece v jejím vnitřku a zaujmou příznivou polohu k nejširšímu otvoru. A pak stačí už jen ježkem kroutit za nejdelší vyčnívající osten střídavě sem a tam. Přitom se osvobozuje ježek stále víc a více svými ostny z klece, až je venku úplně. A nazpět se dostává způsobem přesně opačným. To už je snadné!“
01:59:21
18.11.2017
18.11.2017
Bukaj
Dlouhý lanovod (k pravému kolu) prostrčit otvorem pod pravou zadní sedačkou do kastle, dále kolem tělesa topení otvorem do tunelu - bowden se opírá o koncovku na tunelu, lano pokračuje přes kladku na víku (nevím, zda horní, či spodní) ke kladce na táhle a zpět přes druhou kladku na víku otvorem v levém boku tunelu pod levý zadní sedák.
Krátký lanovod prostrčit od levého kola skrz kastli do prostoru pod levým zadním sedákem až k opěrce bowdenu (ta věc, přišroubovaná pod sedákem k podlaze) a poté konec kratšího lana spojit spojovacím segmentem s koncem lana dlouhého
Krátký lanovod prostrčit od levého kola skrz kastli do prostoru pod levým zadním sedákem až k opěrce bowdenu (ta věc, přišroubovaná pod sedákem k podlaze) a poté konec kratšího lana spojit spojovacím segmentem s koncem lana dlouhého
19:03:10
17.11.2017
17.11.2017
BooCheer
Zdravím vás, Dáváme dohromady 1000 MB, už finišujeme a zasekli jsme se u jedné banální věci a tou je ruční brzda. Je tam páka ruční brzdy na které je přišroubvaná kladka a pak je víčko které se přišroubuje na tunel a na tom víčku jsou dvě kladky pod sebou. Pak máme nějakou sponu na lanka a lanka samotné. Jedno lanko dlouhé a druhé krátké, na tom myslim kratším je lanko asi o pul metru delší než bovden.. Chtěl bych poprosit jestli by mi někdo nepopsal jak má tento systém byt zapojen. Než abych s tím do půlnoci laboroval a zkoušel různé věci tak se radši ptám na jistotu :D Díky moc