Posilovac brzd Favorit

prohledat
40 příspěvků (zobrazeno 1 až 40) od 17.10.2015 do 19.04.2019, založil/a frajer
řadit dle data
20:08:37
19.04.2019
Tomaso435
-> J3STER: další kotouče další desky o čtvrt otáčky povysunutej čep z posilovače, komplet rozebraný složený a nový pružinky na zadních brzdách, asi tak 5x odvzdušnění, 2x rozhejbaný pístky v předních brzdičích.. a hle brzdíme :-D
21:27:29
18.04.2019
Jarda - zrušená registrace
-> J3STER 18.04.19 21:09:25: jj, diky, mel bych mit doma feliciovej a asi i favoritovej, tak zkusim...
21:12:20
18.04.2019
J3STER
-> Tomaso435: A jak jsi to vyřešil?
21:09:25
18.04.2019
J3STER
-> Jarda: Zadomotorové mají ventilek v nátrubku na posilovači, ale ten za ty roky mnohdy nefunguje. U kamaráda na jeho prvomodelovém favoritu je stejný nátrubek na posilovači, ale ventil je na hadici což je snadno vyměnitelné. Měl sem problém s brzdama na rapidu, a nakonec jsem na vrakáči vzal ventil z felicie a dal do rapida. Konečně to brzdí. Ještě by to chtělo vykuchat ten starý ventilek aby to bylo průchodnější. Přidávám foto rozebraného ventilu ze 120ky.
zvětšit Posilovac brzd Favorit - obrázek od J3STER vložen 18.04.2019 21:09:25
upraveno 1x, naposled 18.04.2019 21:15:56
17:41:32
18.04.2019
Jarda - zrušená registrace
-> J3STER 18.04.19 13:51:18: 9 diky, to me vubec nenapadlo, dodadam z favorita... a zadomotorove skodovky ho teda nemaji?
16:38:50
18.04.2019
Tomaso435
-> J3STER: to sem zkoušel taky. dal sem tam novej je to stejné. ale asi sem to už nějak vyřešil :-D
13:51:18
18.04.2019
J3STER
-> Tomaso435: Zkus vyměnit, nebo vyzkoušet zpětný ventil na podtlakové hadici posilovače. Mě ten ventil nefungoval. Po instalaci funkčního ventilu auto začalo konečně brzdit. Měl sem dlouhý chod pedálu a mizernou účinnost brzd.4
13:02:33
18.04.2019
Tomaso435
-> minno: sds kba ( oz ) germany. Plus nějaký rozměry minima a maxima. Vic na tom nevyctu.
upraveno 1x, naposled 18.04.2019 16:38:27
19:45:09
17.04.2019
Tomaso435
-> minno: made in germany blíž se podívám co je to zač.
19:38:10
17.04.2019
minno
-> Tomaso435 17.04.19 19:05:09: čo za značka kotúča?
19:05:09
17.04.2019
Tomaso435
-> darklord: já vím. ale nic s tim nejde.. dneska sem zjistil další dobrou věc, že novej kotouč je vlnitej resp brzděj kraje a vnitřky. střed brzdný plochy ne.. takže vyhazuju a dávám další jiné nové. uvidíme pak
11:28:01
17.04.2019
darklord
-> Tomaso435: to ze je pedal tuhy je ale posilovacom 3 problem je az medzi posilovacom a brzdovym vlacom
19:53:34
16.04.2019
Tomaso435
-> Bukaj: no to je nastavený dobře.... když vypnu motor a vyšlapu vzduch je pedál standartně tuhej jako u všech ostatních favoritů. jakmile nastartuju pedál se o centimetr propadne ale učinost brzd je tragická... zadní samostavy cvakaj vše je ok vyčištěný odmaštěný co je nutný je promazaný.. dneska opět odvzdušněno... víc s tim neumím :-D ještě je varianta že by novej válec byl vadnej
23:54:57
15.04.2019
Bukaj
-> Tomaso435: Dlouhej "mrtvej krok" bude blbě nastavené tlačítko posilovače, ne?

Když jsem měl chvilku Favorita, tak jsem jednou řešil bzdy a zjistil jsem, že jeden omezovač tlaku zadní brzdy má v sobě rozpadlej ten plastovej ventilek, jinej nebyl po ruce, ale na dvork ustál vrak Feldy MPi, tak jsem předělal celou konzoli s pedály a posilovačem z Feldy do Favouše a brzdilo to luxusně4

Zato teď když jsem ze 130 přesedl do Feldy combi, tak jsem několikrát málem nedobrzdil - stotříca přecejen brzdí o dost líp3
19:01:18
15.04.2019
Tomaso435
-> Tom Troll: hele ty sou taky nový a je to všechno stejný jako to bylo se starýma komponentama... ještě přemejšlim že vyměním veškerý pružiny na zadním brzdovým ústrojí, a pak už nevim :-D přední hadičky nedávno měněný , chování stále stejné... zadní hadičky sem nikdy u ničeho neměnil a že by byly KO? když po sundání bubnu se čelisti normálně roztahujou a všechno zdá se nějak funguje? ... fakt netušim už
18:52:08
15.04.2019
Tom Troll
-> Tomaso435: Zatvrdlej/nefunkční rozdělovač brzdnýho tlaku předek/zadek? Na favoritech jsem slyšel notorická závada.
17:51:47
15.04.2019
Tomaso435
Pánové někdo nějakej typ? při sešlápnutí brzdovýho pedálu favorita cca 4cm chodu je "mrtvých" se silným ufouknutím posilovače... Pro tohle foukání jsem vyměnil nový originální set hbv a posilovač. Po výměně , odvzdušnéní to je úplně stejný a brzdnej účinek je az po tomhle mrtvým kroku pedálu. A to dost mizernej. Nemůžou mit na to vliv zadní brzdy třeba?

je fakt že auto má 150 000 a zadní pakny jsou tam nesmyslně zachovalý a ten předemnou je neměnil a já taky ne. jen to občas vyčistil. prasátka netečou.



jo a při zatažení ručky na dva zuby se to samozřejmě zlepší, ale už přibržďujou zadní kola....



Nějakej typ nekdo ? Dík.
upraveno 1x, naposled 15.04.2019 18:21:06
21:11:33
08.11.2016
havlik
-> Čokin: bohužel žádné podklady k tomu nemam, ty výpalky kdysi dělal Fén
21:04:53
08.11.2016
Čokin
-> havlik: pěkný 4
20:39:16
08.11.2016
havlik
Fotky na pikaču, ale pro představu asi stačí použítí s feldovym posilovačem. Odzkoušeno v autě funkční.

e: Bez upravy karoserie
upraveno 1x, naposled 08.11.2016 20:40:25
20:38:43
08.11.2016
havlik
20:38:06
08.11.2016
havlik
20:37:51
08.11.2016
havlik
20:37:38
08.11.2016
havlik
20:30:27
08.11.2016
Čokin
-> djmaso: To už není mírná úprava, ale překopávka totál 1
15:49:57
08.11.2016
djmaso
-> Čokin: jako dušan
15:48:25
08.11.2016
djmaso
-> Čokin: dej tam z OC 1
15:25:15
08.11.2016
Čokin
Lze pouzit posilovac za fava do 120 ? Pripadne po mirnych upravach ?
08:11:46
05.11.2016
Bukaj
-> Borderer: Posilovač jako takový asi ok, pokud drží podtlak do druhého dne, ale hadice k němu, nebo netěsné sání by asi mohlo mít vliv na účinnost posilovače.

Nicméně také mám zkušenost, že je to dost alchymie a že identické brzdové systémy mají velmi rozdílné chování. Třeba u 130LPG se mi nikdy nepodařilo dosáhnout stejné účinnosti posilovače, ač jsem vyzkoušel několik posilovačů, včetně mnou repasovaného a nového.

Taktéž když jsem do Favorita narouboval pedálovku s HBV a posilovačem z Feldy, posilovač měl daleko větší úúčinek, než u mé Feldy...

...takže hodně štěstí při pokusech o uspokojení4
00:25:05
05.11.2016
Borderer
Přiseru se do tématu. Jak se projevují netěnosti posilovače brzd? Na mojí feldě je brzdový pedál o dost tvrdší, než na všech ostatních co znám. Ale když druhý den ráno sednu do auta, šlápnu na pedál, tak tam stále podtlak je a trvá 2 - 3 šlápnutí, než pedál ztvrdne.... Řeším momentálně kolísavý volnoběh, který není způsoben klapkou...
20:39:04
24.10.2015
frajer
Takze muzu klidne vytahnout posilovac bez toho abych musel odpojit HBV od trubek, HBV se nerosype nevytece kapalina atd. parada diky borci- jestli bude zitra cas vletim na to.
21:28:40
20.10.2015
Tomaso435
jelikož na mojem prvním fávu odešel hbv vč posilovače asi tak 6x :-D tak demontáž je jednoduchý, povolíš od posiku, vohneš to. vyhodíš posík dáš jinej a zase to vohneš zpět.. ale asi bych to nedělal víc jak 2X :-D
21:25:30
20.10.2015
Kocvin
-> frajer: Jde to úplně v pohodě.. 4
21:25:17
20.10.2015
MVM
-> frajer: Nemáš zač, ale nechápu proč se škrábat za levým uchem pravou rukou. Někdy snaha ulehčit si práci znamená víc si jí přidělat..
21:10:32
20.10.2015
frajer
-> MVM: diky za prispevek, ale ja neresim vymenu HBV nybrz posilovace - a prave nechcu zbytecne demontovat HBV z auta a odpojovat od trubek, kdyz z hydraulikou neni jedinny problem 4
20:56:46
20.10.2015
MVM
-> frajer: Dělaš z toho zbytečně velký drama. A ke všemu to bylo nedávno měněný - tudíš jde se vším točit/povolit. HBV jde vyměnit a odvzdušnit "jen" u válce. (To není rada - to je jen holá skutečnost. Ale nebudu Ti to radit aby si pak někdo rozbil hubu) Vždycky jsem to poodpojoval,válec sundal z posilovače atd. Udělal vše potřebný,složil,zapojil trubky,odfouknul u válce,dvakrát oběhnul auto,fertig. Brzdy by měl dělat vždycky jen ten kdo 100% ví co dělá a dokáže kvalifikovaně improvizovat bez rizika. Pokud máš sebemenší pochybnost - vykašli se na to a dej to k někomu.
20:42:30
20.10.2015
frajer
Tak s trubkama si myslim ze se nejak domluvim, aj kdyz se HBV meni a mas to odpojene tak v tech trubkach je urcitej vakl nerikam ze moc ale na odehnuti HBV od posilovace by to mohlo stacit, mam ale hlavne strach aby po odsroubovani HBV od posilovace nevytekla brzdovka a nevypadly pistky bo to by byl pruser....
18:44:12
18.10.2015
PICK-UPEK
-> Milan 136: to si nemyslím, když jsem vyhazoval z HBV omezováky na zadní nápravy, tak jsem byl až překvapen, jak pěkně se daly trubky přihnout k válci, bez nějakého násilí, ohýbání nebo podobně. Ty tři, čtyři centimetry, aby překonal trn z posilovače, to podle mě musí jít pěkně odehnout, aniž by je dojebal 4

Spíš aby se mu válec po demontáži nerozletěl, mně se to kdysi u schade stalo - pokud ho má ale zánovní, tak to dle mého názoru nehrozí, že by z něj vypadly pístky atd. a vytekla brzdovka, je tak?
20:52:55
17.10.2015
Milan 136
obávám se, že bez dokurvení trubek to nejde
19:02:38
17.10.2015
frajer
Zdar borci potreboval bych se ujistit v jedny veci.

Potrebuju na Formanu rok 94 se vstrikovanim vymenit posilovac brzd. Jedna se mi o to, ze bych to potreboval nejak sundat bez demontaze HBV, bo ten je menenej i s trubkama pred nejakyma ctyrma rokama za novej, kdy se delaly cely brzdy (krome toho posilovace), nic mu neni a nechcu do toho zbytecne rypat. Ja sem to vzdycky sundaval z auta co se rozebiralo, takze jako celek, tedka mi jde o to, abych dostal ven zvlast jenom samotnej posilovac, abych ho mohl vymenit za druhej, a HBV zustal nedotcenej na aute, zapojenej, aby z neho nevytekla kapalina, nezavzdusnil se a td. Je to mozne? Diky moc borci.
Extreme Tyres