Konzervace Hbv, prasátka?

prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 09.01.2015 do 23.06.2017, založil/a aceboss
řadit dle data
21:02:57
23.06.2017
1000MBX
Ahoj, viete dat kontakt na niekoho kto by vedel repasovať? spraviť nerezovú vložku na brzdne resp. spojkovy valec?
13:27:00
01.06.2017
aceboss
-> MOLSO: Tolik vosku pro 6 párů doma jen tak nemám8



-> Jarda: Toto řešení mě vůbec nenapadlo4 galvanka je za kopcem

-> J3STER: Tak jsem to v minulosti dělal u bubnu na 805
18:56:39
31.05.2017
J3STER
-> aceboss: Stříkni to trochu barvou a je. Pak to šmirglem , nebo barvožroutem sundáš.



A nebo je dej mě, a já si s tím budu vědět rady. 40
upraveno 1x, naposled 31.05.2017 18:57:30
14:01:53
31.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> aceboss 31.05.17 13:31:32: ja je davam galvanicky nazinkovat, nicemu to nevadi, tech par micronu zinku je dole pri prvnim brzdeni4 na nefunkcnich castech potom zinek i castecne chrani funkcni cast kotouce nebo bubnu pred korozi 4
13:44:41
31.05.2017
minno
-> aceboss: obrúsiť líšku, nastriekať konzervačným olejom v spreji, zabaliť do streč fólie a hotovo.
13:34:04
31.05.2017
MOLSO
-> aceboss: a co ti brani tomu aby si ich zavoskoval ?
13:31:32
31.05.2017
aceboss
Obnovím toto téma s dotazem čím nakonzervovat nové originální kotouče a bubny na 130 které začínají chytat lišku a jsou holé (nejsou ve vosku). Natřel bych je tukem, ale mám strach aby litina nenatáhla mastnotu do své struktury a díly neznehodnotil.....8
21:57:19
12.01.2015
Jozka
-> MVM: 52 + 47 47
17:25:51
12.01.2015
MVM
Tak na veteránech,nebo případně tam,kde se už nedá válec nebo prasátka sehnat se vložkuje legovanou ocelí/nerezí a brousí přsenou bruskou na otvory. Je na to potřeba právě strojní vybavení,brusič a minimálně dostupnost náhradních gumiček a prachovek. Ale cenově to je uplně jinde - ovšem zase ta nerezová vložka je na věky.

-> Jozka: 3 Myslíš že se zase semele potyčka na téma DOT 3 a 4 3 Potažmo měnit/neměnit..
16:06:22
12.01.2015
Jozka
-> Zdenek136: Dá se repasovat i podomácku (i někteří zde se tím zabývali), případně zákazkově, dá se i vyvložkovat, někdo shání nový kusy, jinej si s tím hraje, je to jen otázka gusta a dostupnýho stojního vybavení.. A jo, v provozu s tím asi nic moc víš nenaděláš, než přehrnout prachovku a naplácat cosi. A ne, o výměně nebo nevýměně brzdovky jsi se asi zmiňovat neměl, to zas bude mela.. 10
15:38:26
12.01.2015
minno
Ja používam už roky Bosch Superfit a spokojnosť www.vaz-market.com.ua/com ponents/.../______________ ___5118c4b1b022c.jpg
11:00:43
12.01.2015
Zdenek136
No a jak se o HBV starat, když jsou na autě...dole je to většinou orezlý v nečinné oblasti. Měnit často brzdovku a mělo by to stačit ne? A ten spodem vždycky vytřít to vazelínou od Ate? Dá se vlastně nějak repasovat? Jakmile je trochu chycenej, tak vždy šel do popelnice.
10:44:00
12.01.2015
Jozka
-> dragon_cb_cz: Už jsou tuby na cestě.. doufam, že nedopadnou stejně jako tvoje10.
10:43:06
12.01.2015
Jozka
-> palinator: Když vezmeš v servise nový, namontuješ je a starý zahodíš, tak netřeba vůbec nic řešit..
10:31:37
12.01.2015
palinator
Co jsem se ptal známýho, co dělal léta škodovky, tak říkal že v životě nic z brzd nerozebíral a nevymejval a ani někdy neslyšel, že by to někdo někdy dělal... Nalil kapalinu olej neolej a nazdar. Já třeba vymejval, jen píšu názor někoho jinýho.
10:27:41
12.01.2015
dragon_cb_cz
-> Jozka: Jo, přesně tuhle mám koupenou od doby co jsem se chystal repasovat čtyřpísty... ještě na ní nedošlo.
17:23:57
11.01.2015
MVM
17:12:28
11.01.2015
Jozka
-> MVM: Taky si myslím - ale že jsme na virtu, tak se nedá vyloučit, že někdo ještě přijde s nějakou protichůdnou teorií.. 3
14:13:24
11.01.2015
MVM
-> Jozka: Souhlas 4 víc pro to udělat nelze.
13:45:33
11.01.2015
Jozka
-> MVM: Jo jo, v tý němčině je to napsáno naprosto polopatisticky.. u nás mlžej - jinak ale ta správná (dle Nr. produktu), do který půjdu, bude asi tahle: www.motointegrator.cz/pro dukty/6197-montazni-pastam azivo-ate-039902-05012
08:23:18
11.01.2015
MVM
Nic bych neřešil,koupit Ate pastu viz.předchozí popis v němčině naprosto ideálně určuje tuhle pastu právě pro montáž a konzervaci všeho co příchází do styku s brzdovkou včetně gumiček a broušených ploch pístků- 4 www.zbozi.cz/hledani?q=At e%20pa...
upraveno 1x, naposled 11.01.2015 08:30:42
02:20:05
11.01.2015
Jozka
-> Bukaj: No právě z výroby tam něco je, ale nezjistil jsem co a ochutnávat se mi to nechtělo..

Jsem tomu věnoval ty 2-3 roky nazpět nějakej čas (a tradičně nedořešil), ale vybavuju si, že u nás v servise mi na první dobrou ukázali taky Ate (možná i sprej, ale už nevím jistě) a řekli - mažem tímhle, ale když jsem pak vyzvídal dál, jestli na skladování a dovnitř, dosti znejistěli..
02:07:01
11.01.2015
Bukaj
-> Jozka 10.01.15 23:42:45: Breox fluid, nebo něco velmi podobného je z výroby i ve Fragokováckejch válcích a prasatech (uvnitř), právě pro konzervaci. Ale co jsem sháněl, tak Lucas už Breox nedodává...8
01:58:16
11.01.2015
Jozka
-> MVM: Aha.. už se mi vybavuje, kde jsem zkoumání v roce 2013 zakončil: Breox Fluid už se nevyrábí (nebo byl tehdy možná nedostupnej dočasně, asi by chtělo znova pročesat savanu) a ta Ate pasta mi (nehledě na ten silikon) nešla maloobchodně objednat - zdařilo se jen Ate cosi v pytlíčkách, který jsem koupil, ale byly značený nějak jinak, takže budou někde v ponku..

¨

Zajímavý, že na origo stránce o žádným silikonu nepíšou a ten popis je naprosto jednoznačnej, což jsem tehdy v našich shopech určo takhle nenašel..

www.ate-info.de/de/.../at e-bremszylinder-paste-180- ml



.. ale bezpečnostní list se mi hledat nechce
00:05:20
11.01.2015
MVM
jenikovo.wz.cz/zajimavost i/tipy_05.htm

Jo kluci - přesně takhle to vypadalo 6 Ten Breox BCF7 bych klidně konzervoval vše co se brzd týká. A nebo ještě ta modrá pasta ATE. (obrázky jdou pěkně zvětšit)

Oba dva přípravky jdou použít unitř a jsou mísitelný s brzdovkou
upraveno 1x, naposled 11.01.2015 00:08:47
23:42:45
10.01.2015
Jozka
-> MVM: U těhle kapalin (Lucas Breox fluid ??) jsem se s jistotou nedopátral, jestli nepatří do brzd jenom "zvenka" - tj. až pod manžety..
23:33:42
10.01.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MVM: Breox?
23:25:23
10.01.2015
MVM
Lucas dodává čirý montážní olej na HBV a pístky. Ve škodovce jsem to běžně "fasoval" ve skladu,kdykoliv jsem na favoritech,feldách měnil pístky třmenů.. Zkusím to pohledat na netu.
22:42:07
10.01.2015
Jozka
-> stepan: No, dobově odborníci tvrdili, že tam nic olejnatýho nepatří (že prej difůze do ocelolitiny a tak..), takže i konkor je špatně.. a protože to přece jen jsou brzdy, tak z válců a válečků před použitím ten konkor vymejvám až do zblbnutí a končím lihem..5
20:16:11
10.01.2015
Bukaj
-> stepan: A nebo tak 4
20:06:13
10.01.2015
stepan
-> aceboss: Použitý válce sem vyfoukal konkorem, s gumičkama ať si dělá co chce, těch mám stejně dost nových a před případnym namontovánim bych válec rozdělal, vyčistil a gumičky dal nový.
upraveno 2x, naposled 10.01.2015 20:06:44
17:52:23
10.01.2015
aceboss
Díky za rady. Právě jsem řešil otázku zda válce rozdělat propláchnout, složit a zalit zpět brzdovkou a zašpuntovat. Ovšem zde mě straší myšlenka vodnatění po letech a každý rok ji měnit kdo na to mám myslet že 1

Ten Glycerin mě vůbec nenapadnul a silikonem jsem si nebyl plně jistý co po x letech udělá s gumičkami.
00:09:31
10.01.2015
Jozka
-> Bukaj: Člověče mámil jsem z Fiegra (po ujištění od něj, že jeho díly po repasi vydrží 2-3 roky skladování v běžnejch podmínkách), čím to patlá a normálně to zamluvil..



Sichr je rozebrat, uvázat na provázek a potopit do horkého vosku.. ale není to moc praktické. Kdyby měl člověk dodržet (dobové škodovácké a dost striktní) pravidlo, že do brzdových komponent nepatří vůbec nikdy nic jinýho, nežli brzdová kapalina nebo líh, tak pak jedině naplnit kapalinou, zašpuntovat a jednou za dva roky vyměnit..



Silikon se mi vůbec nelíbí a to ani ten "neutrální" a tím pádem nemám tohle vyřešený taky.
upraveno 1x, naposled 10.01.2015 00:09:56
00:01:27
10.01.2015
Bukaj
Glycerín 4
21:42:45
09.01.2015
Pavel P..
silikonový olej a prostříkat.. gumičkám neubliží a nevyschne
21:22:23
09.01.2015
aceboss
Pánové obracím se na Vás s jednoduchou otázkou.6

Jak nejlépe uschovat a za konzervovat nové, ale hlavně i jeté brzdové, spojkové válce a prasátka.

Důvod je jednoduchý, né vše se dá již sehnat a nákladné zakázkové opravy (repasu) bych se rád v budoucnosti vyhnul. Jen doplním že nejde jen o válce a prasátka ze škodovek, ale i jiných vozů u kterých je sehnání velký problém.

Díky za rady a postřehy.
Extreme Tyres