-> MOLSO 31.01.15 13:13:30: Díky, to by víceméně odpovídalo, protože jsem musel hodně ( těch cca 5mm) posouvat konzolu po tom jsem vařil kdysi kloub z řízení.
Teď jsem měl konzolu nastavenou na prostředku, zařadil jsem na ní čtyřku a udělal čárku na táhlo, zařadil trojku a udělal druhou čárku. Střed mezi nima byl o cca 54-55mm od středu původní díry + těch cca 5mm na předchozí posunutí konzole.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pětikvalt do stovky
13:13:30
31.01.2015
31.01.2015

MOLSO
11:41:56
31.01.2015
31.01.2015

vhml
O kolik zkrátit táhlo řazení? Naměřil jsem cca 55mm. Dokážete mi to někdo potvrdit?
19:46:09
27.01.2015
27.01.2015

vhml
-> Bery 27.01.15 19:04:35: škoda. Kdybys ho někde potkal tak dej vědět :-)
19:04:35
27.01.2015
27.01.2015

Bery
Zatim nic,je mozny,ze jsem je nekomu venoval,nebo sly do huti.
14:31:33
27.01.2015
27.01.2015

MVM
-> vhml: Tomu rozumím. Mám jednu převodovku rozloženou s 3,9 a stejně to točí 5000 ve 100Km/h
Takže tu co mám teď se 4,22 už jsem poladil jednotlivýma kolečkama a je to ok.

Takže tu co mám teď se 4,22 už jsem poladil jednotlivýma kolečkama a je to ok.
14:13:38
27.01.2015
27.01.2015

francomk
-> vhml: ... a na cestovanie bude 5-ka akurát 

14:11:52
27.01.2015
27.01.2015

vhml
-> MVM 27.01.15 13:56:20: protože je dostupnější a zbytek si doženu novejma kolečkama
13:56:20
27.01.2015
27.01.2015

MVM
-> vhml: Můžu se zeptat nač tuto dlouhou 3,9 ? Jinak se taky mrknu co mám v zásobách..
13:28:31
27.01.2015
27.01.2015

vhml
-> Bery 27.01.15 13:14:18: Koukni, sejde-lise více lidí zlobit se nebudu, aspoň bude něco na sklad. A 3,9 se nikomu moc nehodí snad
13:14:18
27.01.2015
27.01.2015

Bery
-> vhml: asi mám,kouknu do depozitu...
11:20:11
27.01.2015
27.01.2015

vhml
Nemáte někdo k odprodeji nebo obdarování stálý převod 3,9? Ten můj je v tragickým stavu...
Do bedny s kolečkama chodili chcát kočky :-/
Do bedny s kolečkama chodili chcát kočky :-/
13:47:42
21.01.2015
21.01.2015

Jozka
-> vhml: 

13:37:16
21.01.2015
21.01.2015

vhml
-> Jozka 21.01.15 13:02:48: 1-4 víceméně dle L/A , pětka sériová.
13:02:48
21.01.2015
21.01.2015

Jozka
-> vhml: Jakýže to tam vlastně pácháš 5q - mi nějak uniklo..
Holt asi jak se ta kastle potí pořád strachy..
Moje auta měly tuto pasáž snad vždycky OK, přestože už je na krajích téměř opouštěly podélný ramena (i s domečkama) - asi proto jsem se k 5q nikdy nedopracoval.

Holt asi jak se ta kastle potí pořád strachy..

12:25:05
21.01.2015
21.01.2015

vhml
-> Jozka 21.01.15 08:58:03: nahoře u deklu převodovky je to vyztužení kvůli držáku převodovky.
Urezlej byl tradičně tunel od podlahy. Před dvěma lety jsem měl zřejmě při kontrole tupej šroubovák :-)
Urezlej byl tradičně tunel od podlahy. Před dvěma lety jsem měl zřejmě při kontrole tupej šroubovák :-)
09:11:51
21.01.2015
21.01.2015

Jozka
-> Bukaj: Nevím, ale rozhodně by fungoval jako odhlučnění toho rezonujícího plechu - teda pokud by to byla "série"..
09:01:51
21.01.2015
21.01.2015

Bukaj
-> Jozka: Neni ten vingl náhodou výztuha podlahy zavazadelníku pro zavěšení převodovky?

08:58:03
21.01.2015
21.01.2015

Jozka
-> vhml: Jsem na to zkraje koukal a tahle až vzadu mi to přišlo celkem atypický, většinou tunel urezne nejdřív na opačným konci anebo kolem výztuh pod sedadly.. A když jsem viděl ten vingl přídavnej, první co mě napadlo bylo, že jde o "kompenzaci korozního úbytku" - ale nechtěl jsem rejt



08:40:22
21.01.2015
21.01.2015

vhml
-> Jozka 21.01.15 08:30:39: o pevnost strach nemám, hlavně oproti předchozímu stavu kdy byl ten tunel urezlej od podlahy. 

08:30:39
21.01.2015
21.01.2015

Jozka
-> vhml: Primární je stejně pevnost tohohle "uzlu" - a fčnost..

07:08:31
21.01.2015
21.01.2015

vhml
-> Jozka 20.01.15 22:13:45: taky jsem to jak kretén jedno odpoledne kitoval a brousil. Pravda, že by to ještě jedno kolo sneslo, ale zase jsem to nechtěl přehánět.
Ještě to ale musím jednou přetřít aby to nebylo flekatý.
Ještě to ale musím jednou přetřít aby to nebylo flekatý.
22:13:45
20.01.2015
20.01.2015

Jozka
-> vhml: Takové autentické.. Řekl bych, že i dorost třicátnickej na případný STK by to mohl považovat za origo..



21:09:04
20.01.2015
20.01.2015

vhml
Ve výsledku to nedopadlo vyloženě zle :-)
Teď už mi chybí jenom ta převodovka :-)
Teď už mi chybí jenom ta převodovka :-)
17:53:11
05.01.2015
05.01.2015

vhml
-> Toušík 05.01.15 17:40:49: Musí se tam proklepat důlek na jeden šroub.
-> m8rinek 05.01.15 17:45:14: Přemejšlel jsem o tom a moc by sis nepomohl. Ta stěna je dvojitá, takže ji stejně k tomu musíš tak jako tak nějak přilepit. Možná ještě uřiznu ty rohy abych to zalepil jedním plechem vcelku. Se záslepkou zatím nevím, ještě jsem nezkrátil táhlo abych to zkusil. Posouvat ji určitě nebudu, maximálně do ní střelím větší díru aby tam mohl běhat kloub táhla.
-> m8rinek 05.01.15 17:45:14: Přemejšlel jsem o tom a moc by sis nepomohl. Ta stěna je dvojitá, takže ji stejně k tomu musíš tak jako tak nějak přilepit. Možná ještě uřiznu ty rohy abych to zalepil jedním plechem vcelku. Se záslepkou zatím nevím, ještě jsem nezkrátil táhlo abych to zkusil. Posouvat ji určitě nebudu, maximálně do ní střelím větší díru aby tam mohl běhat kloub táhla.
17:45:14
05.01.2015
05.01.2015

m8rinek
-> vhml: Nemusí se náhodou posunout záslepka tunelu? Jinak bych to vykosil a udělal novej housing (klidně z jednoho kusu), než to takhle slepovat...
17:40:49
05.01.2015
05.01.2015

Toušík
Jen náhodou nevadí tam nějakej výstupek nebo něco v té stěně od motoru?? Já si tak vzpomněl že jsem to musel někde trochu prohnout, ale nevzpomenu si kde..
17:32:47
05.01.2015
05.01.2015

vhml
Převodovka se tam vejde celkem pohodlně. Sedačky i topení tam taky pasuje :-)
17:31:55
05.01.2015
05.01.2015

vhml
Mám nařezáno načisto, zejtra to začnu nějak lepit :-)
19:05:52
02.01.2015
02.01.2015

Jozka
-> vhml: Náhodou správnej postup: "Když nevíš jak, řízni do toho a uvidíš" (moudro není z mý hlavy)..

18:41:03
02.01.2015
02.01.2015

Milan 136
-> Nwkt:



18:37:46
02.01.2015
02.01.2015

Nwkt
-> vhml 02.01.15 15:55:02: Ti bouchnul granát pod autem? 

16:12:47
02.01.2015
02.01.2015

vhml
-> stepan 02.01.15 16:10:50: Já zpravidla čistím drátěným, kterej na to netrpí ( pokud se o hranu nekousne ). A tady je to i dost loterie, kde se nakonec bude vařit. Zatím řežu a zkouším, kde to bude vařený zatím představu nemám.
16:10:50
02.01.2015
02.01.2015

stepan
-> vhml: Jen taková připomínka, věci který budeš vařit je lepší nejdřiv očistit a pak řezat, neotrháš si o hranu lamelovej kotouč. 

15:55:02
02.01.2015
02.01.2015

vhml
Hlavně se nebát do toho říznout :-)
12:48:17
01.01.2015
01.01.2015

vhml
Jinak pro kompletnost, nalezené články:
www.skoda110r.cz/article. php?id=598
www.skoda110r.cz/article. php?id=13
skoda.daves.cz/Zastavba_p etistupnove_prevodovky
www.skoda110r.cz/article. php?id=598
www.skoda110r.cz/article. php?id=13
skoda.daves.cz/Zastavba_p etistupnove_prevodovky
12:42:58
01.01.2015
01.01.2015

vhml
-> Toušík 01.01.15 12:20:18: Hele zkoušel jsem OR24 , ale to už je fakt pekelně neřiditelný
Říznu zejtra, vítal jsem nový rok na šumavskejch kopcích.

Říznu zejtra, vítal jsem nový rok na šumavskejch kopcích.
12:20:18
01.01.2015
01.01.2015

Toušík
Já bych v tom žádnou hysetrii neviděl prostě si z tebe děláme srandu! Je to úplně šumák zda tam máš 5q nebo 4q. Ty stejně máš to auto na to tvoje nikým zatím nepochopené lítání bokem
. Jinak o dobovosti se nedá moc mluvit spíš je to o tom co komu vyhovuje. To bys pak nemohl jezdit ani šotolinové gumy a musel bys jezdit zmije atd :) Ani já nedělám dobové auto prostě tam bude to co si myslím že je funkční a aby to jezdilo. Jinak už jsi alespoň říznul? Já hledal fotku jak jsem to měl já ale nenašel.

11:52:13
01.01.2015
01.01.2015

vhml
-> Tomáššš 31.12.14 11:53:10: Ve stovce se mi to prostě nelíbí 

11:53:10
31.12.2014
31.12.2014

Tomáššš
-> Luky 31.12.14 08:06:39: takze kvoli tomu a ja si lamal hlavu preco to robil
-> vhml: co sa ti nepaci na 4piestoch ?
a na naporovom chladeni ?

-> vhml: co sa ti nepaci na 4piestoch ?
a na naporovom chladeni ?
11:41:39
31.12.2014
31.12.2014

Luky
-> vhml: to mě teda moc ne, náporák je dobová sportovní úprava a 4 písty skoro taky
Když je auto v dobovém stylu, tak většinou cajk. Teda až na chlupatý potahy

Když je auto v dobovém stylu, tak většinou cajk. Teda až na chlupatý potahy

08:55:40
31.12.2014
31.12.2014

vhml
Taky ty hysterii uplne nerozumím. Naporak nebo 4pisty by mě urazeli vic
08:06:39
31.12.2014
31.12.2014

Luky
-> Tomáššš: protože 120S ho v homologačním listu nemá namalovanej
Jinak teda myslím že se tu kolem toho vždycky dělá hrozný haló. Vždyť to je věc která není vůbec vidět a provozu auta dost pomůže. Divím se že to všem tak vadí, mě by to pasovalo i na leštěnku

Jinak teda myslím že se tu kolem toho vždycky dělá hrozný haló. Vždyť to je věc která není vůbec vidět a provozu auta dost pomůže. Divím se že to všem tak vadí, mě by to pasovalo i na leštěnku
23:15:41
30.12.2014
30.12.2014

Tomáššš
-> Toušík: prečo si vracal pôvodný "tvar" tunelu ?
21:17:45
30.12.2014
30.12.2014

m8rinek
-> Toušík: Asi tak, až to bude vracet, to bude smíchu :D.
Tak to udělej jako 200rs... Ať je to autentický :D
Tak to udělej jako 200rs... Ať je to autentický :D
19:27:53
30.12.2014
30.12.2014

Toušík
Hele já moc rad dávat nemůžu, ale já si vyříznul malé okénko a pak jsem ho zvětšoval ale moje kapsa byla dost hrozná. Jinak jsem měl kapsu hranatou a dost velkou ale vyšlo to pod sedačky. :( Naštěstí už je kapsa pryč :D
10:57:36
30.12.2014
30.12.2014

vhml
-> Luky 30.12.14 09:32:44: prázdnej obal mám, kastli zvedlou taky :-) Jde mi hlavně o to jak načít ty první řezy, než mi tam vůbec půjde převodovka nějak přiložit.
09:32:44
30.12.2014
30.12.2014

Luky
Měli jsme půjčený prázdný obal 5q a holou kastli na kozách, takže se to docela dalo
21:58:48
29.12.2014
29.12.2014

Jozka
-> vhml: To Lukyho řešení je fakt naprosto minimalistický..
To snad i soused, kterej měl kvůli tomu převodovku přidělanou na heveru a x-krát jí zvedal hore-dole, měl tu bouli ve finále větší.

20:47:08
29.12.2014
29.12.2014

vhml
-> Luky 29.12.14 16:59:30: To nevypadá roztažený nějak moc :-)
Ještě jsem se dočetl, že potřeba jedno místo probouchat kvůli hlavě šroubu na víku převodovky. O jakej se jedná?
Ještě jsem se dočetl, že potřeba jedno místo probouchat kvůli hlavě šroubu na víku převodovky. O jakej se jedná?