-> ochoda: Jo, to jen někdo nezná jednotky. To budeš mít teoreticky tak o 25mm níž než já, to bude u eMka tak akorát, kdyžtak dáš pod pružiny podložky no.
-> Tuner#2: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../10681_2014-1
1-29_13-52-08_76.jpg takhle to mám teď. (Blbá fotka, kdyžtak skus mrknout do karty) O kolik je mám fiknutý si nepamatuju, ale když to bude kousíček (1-2cm) níž tak to tak nechám. U tebe v kartě sem na to koukal, ale nějak si to proti svýmu neumim představit jak máš velký kola.
...já právě myslel vzít ty delší, že bych je flexou doupravil, ale když tam maj ty kratší tak možná vezmu kratší a vypodložim je.
-> ochoda 19.05.15 20:52:49: To je otázka jak to chceš mít vysoko. S kratšíma 72kN budeš níž než moje 220mm 80kN, ale ty 248mm už zase budou dost vysoký (alespoň na můj vkus)...
-> Antony: Takýe to co tam má kalmar dozadu na 130L - 40kg a 300mm je vlastně kyvková pružina v podstatě. ...hele a netušíš kolik má 100ková pružina? Pokud se nepletu tak tu někde bejvala tabulka kde byly ty pružiny popsaný, ale kde netušim. =/
-> Toušík: Debatu na téma já a moje tlumiče bych tu radši moc nerozváděl. Potřebuju dopředu tvrdší pružiny než je serie prostě, na blbnutí mi stačí i seriovej podvozek. Ale prostě potřebuju tvrdší předek... Nevíte ještě někdo kolik má vzadu serie kyvka kN ?
-> vhml: Já teď myslím ty kalmarácký, ty maj oboje napsanou právě stejnou tuhost. Ze speedpra bych vzal ty okruhový, o těch deších vím, že jsou jako serie.
Hoj, mám dotazek. Našel sem tyhle pružiny: www.motorsportshop.cz/pro
duct/.../pruzina_predni_na
pravy_s130l.html . Líběj se mi i cenově, ale zajímá mě těch 72kg. Znamená to že by měly bejt stejně tvrdý jako ty okruhovky speedpro nebo Tunerovi? (nebo dělal 80kn ?) A dýlka, no vzal bych ty delší a kdyžtak je přikrátil páč ty kratší sou asi cenťák přes 200mm a to už je moc dole na normální ježdění. Poradí mi někdo jak je to s tou tuhostí? Díky.
-> Winged_Arrow: Ja som si to pre tým ani poriadne nepozrel,myslel som že tá malá,stredné a velká je podložka pod pružín.Tak by som zvolil asi tú strednú.
-> isti: -> castrol: Dajú sa teda aspoň niekde zohať nové pružiny, čo niesú unavené? Ešte k tým gumám, Sú tam malé, stredné, veľké, teraz z pamäti neviem rozmer 120- kových pružín, ani či je rovnaký priemer vzdau/vpredu, tak ktoré?
Nechcem zbytočne veľa objednavať, tak v prípade že by som dvíhal len zadok, tak ktoré by mi najviac bodli? stačia podložky, či aj tie vložky / koľko.. ? :)
-> Winged_Arrow: Rapid pružiny dozadu rozhodne nedávaj.Možno že by to bolo trošku vyššie,ale tie pružiny sú mäkšie ako kyvkové.Na kyvke by rozhodne zhoršilo jazdné vlastnosti.A ak by si tam nechal aj kyvkové domce pružiny tak by to bolo ešte horšie.
-> palinator: ak sa zmestia pod blatníky (stačí vzadu) tak ich hneď idem zohnať :D :D A čo tak dvihnúť predok tesne pod dorazy, použiť tvrdšie pružiny (z čoho ??) A spraviť uviazanie.. to isté vzadu.. najdlhšie pružiny (opäť z čoho??) a uviazať pozdlžne ramená o kasnu aby to už nešlo vyššie, ako sa to robi na zavodakoch..
Len potrebujem vedieť, aké by boli vhodné pružiny... s dobrými tlmičmy by tie uvazy neboli ani nijak moc namahane.. aspon nie rázovo..
-> minno: Nazdar, vyskúšam to za nosník motora pridvihnúť o takých 5cm, či to už bude robiť V-čko a ak to bude v poho tak sa to teda pokúsim vypodložiť tak, aby to zostalo v tej výške, keď dám preč zdvihák.. len mi prosím poraď, kde sa dajú zohnať tie medzizávitové gumy.. prípadne, čím vypodložiť tie domce?
Ale čo sa týka tej výmeny struny.. ja neviem trebárs strelím... z rapida zo zadu.. nestačilo by?
Nemám pojem či je tam dlhšia/tvrdšia struna..
Myslel som že to bude najlepšie riešenie, lebo ide aj o to, že do zadu pôjde
60 litrová nádrž na LPG, tak to bude zase sedieť... aby to bolo tvrdšie trošku a nešlo po zemi ked tam ešte nastúpi do zadu pár ľudí..
mne ide o vase skusenosti to bol moj navrh ako by som to riesil ja ale niesom si isty preto pisem sem a hladam radu alebo pomoc od vas co ste sa s tym stretli nechcem nikoho poucovat ani nic podobne chcem riesit problem :)
nebudem ich zachladzovat necham ich vychladnut na vzduchu aby sa neporisila struktura, uz som to tak videl robit a nepraskli tie struny kazdopadne nemam inu moznost kedze neviem nikde take struny zohnat a keby ze ich hned zrezem na 220mm bez nahrievania a upravy posledneho zavitu ako to bude z vyskou auta?
tvrdil ze uz nebude robit struny a inde som nenasiel nic take ako ja hladam.
preco sa ti nezda postup? vsak ja nebudem nahrievat tie zavity ktore budu pracovat iba ten ktory upravim do tej gumy v napravnici aby nebol tak strmo do hora proste si jeden zavit upravim tak aby sedel do tej gumy :)
nechcem zakladat novu temu preto sa opytam tu. mam opacny problem a chcel by som skodovku znizit vsetci ste davali do predu struny od tunera 220mm a do zadnej vlecnej napravy pruziny z kyvky. lenze tuner uz struny nerobi preto mi jednine ostava znizit seriove na dlzku 220mm nechcem ich rezat ale upravim si zavity tak ze to nahrejem a postlacam k sebe. len moja otazka znie pruziny od tunera mali sice 220mm ale vacsiu tuhost co sa stane ked znizim seriove na dlzku 220mm nebude uz velmi nizko ten predok kedze budu slabsie tie struny?