Hbv posilovac vs. bez

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 21.10.2014 do 11.01.2018, založil/a ozzman1000
řadit dle data
12:32:57
11.01.2018
juze143
-> Bubu126 11.01.18 11:47:57: bohužial nie, na hbv zo 100ky su vyvody valca umiestnene kolmo na seba, na hbv 120ky oproti sebe.... možno po uprave konzoly ak to niekto robil ti poradí... nepasuje kvoli velkosti priestoru vedla hsv..
upraveno 1x, naposled 11.01.2018 12:34:02
11:47:57
11.01.2018
Bubu126
Bolo by možne tento valec s jednym ventilom v ložiť do Škody 100?
20:42:12
26.10.2014
peti
-> MISCHO: urcite 4 , takto mas kazdy den vianoce, vzdy ta nieco nove prekvapi a fascinuje ze to moze byt ( proste surprising skoda)
20:38:26
26.10.2014
MISCHO
-> peti: 52 ale ja to snad pomaly vyladim vsetko 47
20:32:22
26.10.2014
peti
-> MISCHO: nj to verim, ale sak ked sa sklada auto stylom ze sak je to zo skodovky +-, tak to bude dobre.....
20:28:31
26.10.2014
MISCHO
-> peti: Veru nedalo , brzdit to brzdilo tak v polovicke chodu pedalu a fakt som musel poriadne tlacit. Na STk by som ani nepresiel, este ze tam mam znamosti 4
20:16:13
26.10.2014
peti
-> MISCHO: aha, tak to potom musel byt otras, to sa asi ani moc nastavit nedalo 8
20:14:22
26.10.2014
MISCHO
-> peti: Ja mam praveze posilovac pre 19-ku ale valec bol 22-ka
20:10:57
26.10.2014
peti
-> MISCHO: nz, len pozor ako pisem k 19 valcu ide aj iny trn posilovac 4
18:20:15
26.10.2014
MISCHO
-> peti: Diki za info ,, uzmam objednanu 19-ku a dufam ze to bude brzdit tak ako ma, lebo pravu nohu mam z tej brzdy vzdy ako kulturista a ked presadnem do spotrebaka tak si idem pomaly hubu rozbit ked brzdim
18:15:03
26.10.2014
peti
-> MISCHO: 22 posilovac ma ten trn vyšši a hrubsí voci 19 mm posilovacu

pre 22 posilovac ma byt vola 0,5 az 1 mm a pre 19 posilovac ma byt vola 0,3 az 0,7 mm
18:13:00
26.10.2014
MISCHO
-> dragon_cb_cz: Praveze ex majitel tam nechal volu viac ako 10mm, pokial som chcel prudsie zabrzdit musel som tlacit na pedal ako kôň. Skusil som to nastavit, o trochu sa to zlepsilo ale stale to nebolo ono. Vsetky ostatne komponenty ako trubky,hadicky,valceky,ko cky a pod su nove, resp brzdice repasovane.
14:24:05
26.10.2014
dragon_cb_cz
-> MISCHO: Spíš to důkladně otestuj - je tam nějaká předepsaná vůle a když necháš moc malou, začne ti to pak za jízdy přibržďovat...
14:22:34
26.10.2014
MISCHO
-> dragon_cb_cz: Tak potom je vsetko vysvetlene tym padom 3 Nemam az take znalosti ohladom skodoviek. Ale pre mna podstatna vec je ta ze uz viem preco to tak na hovby brzdilo .
14:17:14
26.10.2014
dragon_cb_cz
-> MISCHO: No z toho bych na "bezposilovačovou&qu ot; 22ku fakt neusuzoval - ono totiž posilovač na 22mm válec je jiný než na 19mm - a rozdíl je právě v tom trnu...
upraveno 1x, naposled 26.10.2014 14:17:32
14:13:39
26.10.2014
MISCHO
-> dragon_cb_cz: Tak ako som pisal nizsie , v plavajucom piestiku je diera kde sa opiera trn z posilovaca. Na tejto 22-ke je to hlbsie o 7mm oproti 19-ke, pri maximalnom vysrobovani trnu, drzi to asi na troch zavitoch sa to zacne konecne opierat. Je to len moja domienka, netvrdim ze to tak je .
14:08:50
26.10.2014
dragon_cb_cz
-> MISCHO: No mě spíš zajímá, jak jsi poznal, že ty vnitřnosti jsou "bezposilovačové&quo t;...
14:03:06
26.10.2014
MISCHO
-> dragon_cb_cz: Podla dostupnej dokumentacie nie ,, je to len moj nazor vzhladom na to co som videl a zmeral. Nieje to robene doma na kolene, je to pekne opracovane, jedine ze by boli dva tipy posilovacov.
upraveno 1x, naposled 26.10.2014 14:09:04
13:59:38
26.10.2014
dragon_cb_cz
-> MISCHO: Počkej, 22mm verze bez posilovače, to jsi vyhrabal kde? To snad žádná 742 neměla, ne?
17:58:59
24.10.2014
MISCHO
Tak som to zmeral, 19mm HBV ma hlbku 19mm a priemer 10mm, 22 mm HBV ma hlbku 26mm a priemer diery 12mm co znaci rozdiel 7 mm v hlbke v plavajucom piestiku.
17:13:53
24.10.2014
MISCHO
Chalani dnes som sa konecne pustil do auta kedze oproti inym skodovkam sa mi zda ze to horsie brzdilo, teda lepsie povedane musel som silnejsie tlacit na pedal aby to brzdilo, vsetko ostatne v cajku. Vybral som HBV a nezdal sa mi, rozoberem ho a cuduj sa svete bola to 22-ka a verzia bez posilovaca, rozdiel je v spodnom plavajucom piestiku a v spodku kde je ten vystupok na manzetu. To zahlbenie kam dosada trn z posilovaca je hbsie o +- 10 mm teda ak na posilovaci nastelujes trn co to da je to len tak tak a este je tam stale vola medzi HBV a trnom. Ked najdem subleru odfotim a pridam foto.V mojom pripde sa jedna o kombinaciu tela 22 posilovac a plavajuci piestik 22 z bezposilovacoveho.
upraveno 1x, naposled 24.10.2014 17:23:09
15:14:42
21.10.2014
Bukaj
13:22:38
21.10.2014
ozzman1000
OK, diky za vysvetlenie. zoženiem teda priamo bezposilovačový...len na SK sa už ťažšie zháňa. Nemá niekto navyše? :-)
11:20:07
21.10.2014
Jozka
-> David.: Může být.. já víceméně končím rokem 1977..5
-> Bukaj: Aktuálně nechystám.. resp. nevím, že by mi bylo chystáno. A po prvních návalech zimního spánku bych se nejraděj do konce března stáhl úplně do nory, kdyby to šlo..4
11:11:05
21.10.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Proč by 22mm válec byl na čtyřpísty moc? Naopak, alespoň není tak dlouhej krok...
11:10:29
21.10.2014
Bukaj
-> David.: To sice jo, ale na pohled jsou ty novější válce bez ventilu skoro stejné 19, či 22...4
11:08:58
21.10.2014
Bukaj
-> Jozka: No, 22 válec na čtyřpísty už je moc... A všechna (obě) Mka, která vlastním, jsou 130...
ale díky za nabídku 4
Nechystáš se někdy někam poblíž? Máš u mne vanu a další haraburdí...1
11:07:33
21.10.2014
David.
-> Jozka: M je pouze 19mm4
11:04:37
21.10.2014
Jozka
-> Bukaj: Já mám asi jeden "M" navíc.. ale tuším že 22 mm a ještě kdovíkde zahrabanej..
11:02:25
21.10.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Nepředpokládám, že by se na nějakém voze ještě dožily původní prasata dnešních dnů...
...a vzhledem k tomu, že sehnat původní prasata už je poněkud složitější, tak je malá pravděpodobnost, že tam budou. Ale samozřejmě máš pravdu, lepší ověřit, než něco podělat...
10:57:58
21.10.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: No právě... takže pokud tam má původní (Typově) prasata, tak bych s tím, že jdou zaměnit byl opatrný 4
10:48:24
21.10.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: No, je. Původní manžetky (mimopístkové) vyžadovaly ten zbytkový tlak, aby nepropouštěly...
10:41:29
21.10.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: 19mm jsou válce oba... jinak není tam ten ventil kvůli těsnosti starého typu manžet v prasátkách?
10:40:36
21.10.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Byls rychlejší 4
A zaměnit jdou, jen bez toho ventilu a s 19mm válcem bude trochu delší chod pedálu...
10:38:41
21.10.2014
Bukaj
Rozdíl je ve ventilu zbytkového tlaku pro zadní okruh a v "přehození" okruhů (užovka má spodní vývod pro zadní okruh, horní vývod pro přední, Mko opačně.
Kdyžtak bych měl jeden užovkový HBV na výměnu za Mkový...4
10:35:10
21.10.2014
dragon_cb_cz
-> ozzman1000: Jsou rozdílný na první pohled - ten bezposilovačovej má jeden vývod větší, je v něm tuším zpětný ventilek zbytkového tlaku pro zadní brzdy. Vypadá takhle: www.skodateam.cz/Hlavni_b rzdovy_valec_skoda_120_NOV Y-img_cEbN.jpg

Ten pro posilovač už ten ventil nemá a vypadá takhle: dily.iautodily.cz/foto_ob r-4509-a.jpg

A zaměnit jednoduše nejdou. Otázka je, proč bys to dělal? Dej tam co tam patří...
10:10:20
21.10.2014
ozzman1000
Zdravím vie mi niekto povedať aký je rozdiel v 19mm HBV pre posilovač a bez neho? je tam vizuálny rozdiel a neviem čoho sa týka, či nejakého obmedzovača tlako alebo tak podobne. Sú tieto dva typy zámenné? Ide mi o to či môžem namontovať do užovky bez posilovača verziu HBV určenú pre posilovač.
Extreme Tyres