skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hp
19:52:36
26.06.2014
26.06.2014

Tomaso435
-> zdeny10: tak se ještě zeptej na to co se řešilo tady skoda-virt.cz/cz/.../1058
0-favorit-belous at víme zda pulka lidí co má fávo feldu či metalexa jezdí na ilegál podvozku :)))
10:37:05
25.06.2014
25.06.2014

zdeny10
kluci teď jsem telefonicky mluvil s paní z HP a říkala mi to, co tady zmiňoval Tomaso435. Předky jsou šestidrážkový, přičemž horní je série a odstupňovaný jsou po centimetru a zadky jsou pětidrážkový, horní drážka série a odstupňovaný po 1,5cm. Toď info od výrobce ;-)
21:52:01
15.06.2014
15.06.2014

Tomaso435
-> cPetan: no více méně :D plus drážka nahoru takže je to vysoký fakt jak serie když to hodíš uplně nahoru.
21:49:39
15.06.2014
15.06.2014

cPetan
-> Tomaso435: Takže teď jsou vlastně všechny tuning 

21:47:47
15.06.2014
15.06.2014

Tomaso435
-> cPetan: jesi tam je něco vidět :) myslim že 5 v zadu a 6 v předu... a tělo tlumiče je silnější a vnitřek je už taky trochu jinak.
21:44:50
15.06.2014
15.06.2014

cPetan
-> Tomaso435: No já mam tuším 3 drážky, takže teďkon všechny mají víc drážek?
19:46:56
15.06.2014
15.06.2014

Tomaso435
-> cPetan: tuning verze se už hooodně dlouho nedělá. všechny sou stejný. prostě max počet drážek co tlumič umožnuje. Pak se stavěj ještě nižší ale tam je cena asi o 8 tis jinde, který za daší 3cm k zemi asi fakt nestojej :D
19:41:24
15.06.2014
15.06.2014

cPetan
Koukni ke mně do karty... předek na nejníž a zadek prostředek. Je to ta klasická verze, ne tuning 

19:49:06
14.06.2014
14.06.2014

zdeny10
díky.....začnu 3cm na celým autě a uvidím.....pokud zůstane zachována linie auta a nebude to nikam opticky utíkat, tak budu spokojen ;-) Na trať to nestavím - na tu už mám zase jinou feldu :-D
19:18:33
14.06.2014
14.06.2014

pavucina
-> zdeny10: Asi takhle 3 moznosti jak tu jsou popsany, auto rovne proc ne, ostravkej style, kdy je auto nakpnuty do prdele (prej aby meli obe kola stejne videt) a jak vice sedle na zadek coz je logicke kvuli tezisti. Ja jezdim auto rovne casem se trosku zvedlo na zadku, po prestavbe bude zadek niz nez predek, ptz mi ta prdel zacla utikat zvlaste pri vylozenem aute uz je to hodne znat. Hlavne abych predesel tomuhle
Kde za to teda muze daleko vic faktoru, ale v extremu nazorna ukazka.
A co se tyce vejky zacni tema 3cm, vyzkousis uvidis, ja mam napriklad predni ramena rovne, coz je je vic snizeny, ale nikde stim neskrtam, ale nevim jaka je to drazka.
Kde za to teda muze daleko vic faktoru, ale v extremu nazorna ukazka.

A co se tyce vejky zacni tema 3cm, vyzkousis uvidis, ja mam napriklad predni ramena rovne, coz je je vic snizeny, ale nikde stim neskrtam, ale nevim jaka je to drazka.
15:59:11
14.06.2014
14.06.2014

Nwkt
Btw nevíte někdo o nějakých na platformu Oct1? 

15:58:30
14.06.2014
14.06.2014

zdeny10
přesně proto mi ty HP lákají a odradit se od nich už jen ták nenechám :-) Je to sportovnější, ale auto se nezlomí v první (samozřejmě nechtěné) díře. Když tedy budu hnidopich....někdo říká, že pro vzhled je lepší dát zadek o drážku výš než předek. Někdo další zas říká, že pro rozložení těžiště auta je lepší to udělat naopak. Já bych právě nejraději šel do nastavení "předek i zadek na prostřední drážku (3cm)". Pokud by to mělo být garantované snížení oproti novým sériovým tlumičům, tak by to mělo být OK - prostě auto bude stát ROVNĚ. Nechci aby to byla nakoplá koza a ani naopak aby prdel ležela jak u KITů. Ale konec polemizování....musíte mi mít za blba, když tohle řeším, dřív než budu mít možnost to zkusit. Jen jsem chtěl předejít opětovnému rozebírání tlumičů, ale asi je to spíš o vkusu než o radách - je mi to jasný :-) Prostě bych to auto rád zachoval ROVNÝ. Ale velice děkuji za názory kluci. Moc si toho vážím ;-)
14:53:51
14.06.2014
14.06.2014

ZdrubT
Tak ja to mam max nahoru a přijde mi to jak normální doprej podvozek. Houpe se, naklání, ale neodskakuje a nehoupe několikrát zasebou. Prostě zádnej závoďák ani tvrďák to deni.
14:40:24
14.06.2014
14.06.2014

TTomas
-> zdeny10: Sporting v zakladu rozhodne tvrde nejsou. Nazval bych to lehce sportovni podvozkem i s komfortem. Ja vozil na normalnich (3 drazkove) predek dole a zadek protredek. Snizeni dle meho tak akorat.
13:38:35
14.06.2014
14.06.2014

OndraKrupi
-> zdeny10: verze tuning, předek ještě o drážku více dole, gumy regal racer 185/60 disky 6J 14" no a je to tvrdé hodně tvrdé
12:11:28
14.06.2014
14.06.2014

zdeny10
....jen lehká poznámka "redakce".....k
oukal jsem že to snížení je 2/3/4 vpředu a 1,5/3/4,5 vzadu....o verzi tuning, která umí jít ještě níže, neuvažuji
11:52:48
14.06.2014
14.06.2014

zdeny10
felicie krátká
11:52:36
14.06.2014
14.06.2014

zdeny10
joooo a pokud by přišly ke slovu kola tak tam budou L&K s gumama 175/60 R14
11:52:14
14.06.2014
14.06.2014

Nwkt
Jaký auto
11:51:32
14.06.2014
14.06.2014

zdeny10
Ahoj kluci.
Rozhodl jsem se dát auto na HP sporting podvozek. Především mi jde o lepší stabilitu a chování auta (né o nějaké extrémní snížení). Zajímalo by mě, jestli máte někdo položené auto na HPčkách, ale jen na té nejvyšší drážce (tzn. 3cm u verze sport). Sice říkám, že nepotřebuju ani nechci auto snižovat nějak brutálně aby škrtalo vanou o zem, ale kdyby to aspoň malinko bylo poznat, nezlobil bych se :-) Jde mi jen o názor a vaše zkušenosti :-) Díky chlapy
Rozhodl jsem se dát auto na HP sporting podvozek. Především mi jde o lepší stabilitu a chování auta (né o nějaké extrémní snížení). Zajímalo by mě, jestli máte někdo položené auto na HPčkách, ale jen na té nejvyšší drážce (tzn. 3cm u verze sport). Sice říkám, že nepotřebuju ani nechci auto snižovat nějak brutálně aby škrtalo vanou o zem, ale kdyby to aspoň malinko bylo poznat, nezlobil bych se :-) Jde mi jen o názor a vaše zkušenosti :-) Díky chlapy