skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vůle v řízení-matice - 1000mb
21:50:18
21.03.2014
21.03.2014

dragon_cb_cz
-> Koblet: A co spojovačka, tu jsi měnil? Pouzdra pomocný páky? Vůle v převodce bejvá jen menší část problému...
21:41:14
21.03.2014
21.03.2014

Kuladmin
-> Koblet: -> Koblet: Tak potrebujes minimalne matici lepe i se snekem a repas.
20:33:44
21.03.2014
21.03.2014

Koblet
-> Kuladmin: Jo tak to už jsem zkoušel. Podle instrukcí jsem dotáhl na doraz a povolil o půl otáčky. To by neutočil ani Rambo v nejlepší formě. Takže jsem musel povolit o víc.

20:28:47
21.03.2014
21.03.2014

Kuladmin
V prevodce nejcasteji odchazi ta matice. Melo by to jit i seridit sroubem co kouka ven ale jde o to ze jestly je to uz hodne vydreny utahnes sroub zmizi vule ale nepujde bud vubec nebo hodne ztuha tocit volantem.
20:25:15
21.03.2014
21.03.2014

Koblet
Nějak nemohu přijít na zdroj problému a v podstatě ani nevím jestli to je problém a nebo normální jev. Když projedu ostřejší levou zatáčku tak po srovnání kol zůstane při jízdě rovně volant natočený tak o 15-20 stupňů doleva. Po zatáčce doprava zůstane zase natočený doprava. Po mírnější zatáčce zase někdy zůstane rovně. Občas se mi zdá že při nájezdu do zatáčky auto trošku plave.
Přední náprava má nové uložení ramen, nové svisláky, kuláče, tlumiče, ložiska, vyvážená kola a udělanou geometrii. Převodku jsem měl rozebranou, šnek a matice se zdáli v pořádku a ložiska také ale nic se neměnilo.
Kde je problém? Může tohle dělat převodka? Pokud ano co v ní to může dělat?
Díky za rady.
Přední náprava má nové uložení ramen, nové svisláky, kuláče, tlumiče, ložiska, vyvážená kola a udělanou geometrii. Převodku jsem měl rozebranou, šnek a matice se zdáli v pořádku a ložiska také ale nic se neměnilo.
Kde je problém? Může tohle dělat převodka? Pokud ano co v ní to může dělat?
Díky za rady.