skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kaleny stabilizator 20mm
16:55:20
15.06.2023
15.06.2023
Vojťas
-> Petr Urban: oproti serii je to ale rozdil obrovskej :-D s tvym stabilizatorem sem to zatim neporovnal, jeste stale se na nej prasi v regalu...
19:01:05
04.04.2020
04.04.2020
Petr Urban
-> znovuzrozenýSaky: Počkej co se má jako ukazovat na závodech...Já ukazujin6 let. Odvrša 1. místo v áčkách 2015, Malanik 1 místo 2017, Frei. historici LR kat. E5 kde je hromada 2.0 BMW a jiné 1.6 16V - 3 roky po sobě 1.místo mezi 25ti auty s tím samým motorem se sériovými písty! Rozsíval autocross do 1600 s mou 1.5 - 1.místo za 2019 proti 1.6 16V na vstřiky. Volena 2017 a 2018 1.misto do 1400 krušnohorský pohár vrchy. Já se tady s nikým nepotřebuji poměřovat, vypsal sem to ne kvůli hele já sem borec, ale protože netlachám tady hejty, ale odvádím práci pro kamarády co má smysl a hlavně se vzdělávám v dané věci a testuji mraky věcí nejen na motorových brzách. Já říkám že jsou ty trapno hejty samozvanců "motorsportu v názvu" úplně liché, protože nemají jediný výsledek ničeho, jediný graf dobrého motoru, ale přísně komentují a hejtují bez faktů, bez jakéhokoliv opodstatnění technického. Jen husté výkřiky do tmy. Patlají cihlový silikon mezi hlavu a těsnění, vyměňují rozvody a vyhazují přesazený klinky jiného motoráře, protože se tím ještě veřejně chlubí jako jeho chybou a za potkany motor obviní motoráře nebo absolutně vrcholového výrobce kovaných ventilů jako je například Schrick apod. Až místo trapného urážení, obviňování motoráře a špatných dílů co sami vrátili do motoru a přebírají tak zodpovědnost, místo urážení o tom kde ja dělám a co, předvedou taky nějaký výsledky, pak bude samozvané "vrba motorsport" mít aspoň trochu k názvu. Do té doby budou pouze trapně pomlouvat, ťápat nesmysly bez technického rázu, bez faktů, hejtovat ... Ale na finiš po všem hnusnem slušné sdělení aby se ukázal jak je ten profi tým nad věcí a jak budou pylně pracovat raději, to je krásné... pokrytecké po tom co předvedli za zcela podúrovňové urážky.
16:35:43
04.04.2020
04.04.2020
Čokin
Abych to tady z nás (VRBA Motorsport) nějak uzavřel. Dohodli jsme se, že u pustíme od veškerých zbytečných diskuzi zde na virtu a raději se zaměříme na naši práci. Kdyby bylo pravdou vše negativně zmíněné níže, určitě bychom se za ten rok nedostali tam kde jsme nyní. Ano jsme garážisti co to dělají při práci, ale máme cíl být lepší a lepší. Děkujeme všem co se nás zastali a jsou spokojení s naši práci.
Tým VRBA MOTORSPORT
Tým VRBA MOTORSPORT
15:30:16
04.04.2020
04.04.2020
znovuzrozenýSaky
-> Petr Urban 04.04.20 15:15:51: k tomu Čepkovi.. ono zkus porovnat cenu nájmu dílny a platy zaměstnanců v Praze a třeba někde v Bangladéši (nemyslím tím nikoho konkrétně) ale dost často vzniká právě boj Praha a někde jinde... (tam se máte dobře, děláte za velký prachy, ale už nikdo nevidí, že pozemek pod stan tady stojí jak na vesnici statek se stádem koní a pastvinou, že tady neseženeš Frantu od sousedů co ti za flašku pomůže položit podlahu atd..) prostě vidíte jen, že Vás někdo okradl, neboj se o ty peníze říct taky, když něco umíš.. neboj se že nebudeš vědět co s nimi.. pokud se chceš posouvat, musíš jít cestou investic a ty něco stojí... věř tomu, že je lepší udělat méně za víc a nezbláznit se z toho, než více za míň...
15:19:49
04.04.2020
04.04.2020
znovuzrozenýSaky
-> Petr Urban 04.04.20 14:54:53: no já už myslel, že má F1ka takové ventily, sem si říkal kam to do té 16ky 6ti válce nacpou. jestli jsem třeba nezaspal dobu.. no ono těžko soudit z rozbitého motoru.. zvlášť pokud se v něm hrabal někdo další byť v dobré víře.. logicky každej hází chybu na druhého ať to bylo jakkoliv.. ono stačí když někomu na ten ventil spadne kovadlina a nevšimne si toho.. vznikne trhlinka a za chvilku je v prdeli.. to že ten ventil něčím dostal ani nemusí vědět..
kolik teda vlastně ten motor najel?
nicméně je dobré, že tady jsou i tací co mají rozum a píšou rozumné příspěvky.. nejen posměváčci a idioti jako jsem já když se na to tak člověk nezaujatě podívá tak je to na grotesku nebo komix..
nejdřív se dva hádaj jak kdo co obšlehnul a kdo dělá motory víc na hovno.. pak se přidaj další a říkaj ten to má na hovno a ten taky.. pak přichází další kolo chválící ten je dobrej ten taky.. škoda, že Vám zakázali ty závody tam se ukáže nejlépe... jenže jak už tady někdo poznamenal ono to taky není jen o tom motoru.. garantuju Vám, že když do toho auta s nejlepším motorem posadíte moji tchýni tak stejně historiky nevyhraje, převodovka i motor půjdou do háje a všechno je to na hovno
kolik teda vlastně ten motor najel?
nicméně je dobré, že tady jsou i tací co mají rozum a píšou rozumné příspěvky.. nejen posměváčci a idioti jako jsem já když se na to tak člověk nezaujatě podívá tak je to na grotesku nebo komix..
nejdřív se dva hádaj jak kdo co obšlehnul a kdo dělá motory víc na hovno.. pak se přidaj další a říkaj ten to má na hovno a ten taky.. pak přichází další kolo chválící ten je dobrej ten taky.. škoda, že Vám zakázali ty závody tam se ukáže nejlépe... jenže jak už tady někdo poznamenal ono to taky není jen o tom motoru.. garantuju Vám, že když do toho auta s nejlepším motorem posadíte moji tchýni tak stejně historiky nevyhraje, převodovka i motor půjdou do háje a všechno je to na hovno
15:15:51
04.04.2020
04.04.2020
Petr Urban
-> lubor: To je samozřejmě tvůj subjektivní názor a rozumím mu... Ale nestavěl sem se do světla jaký ty popisuješ a jaký sis udělal. Neviděl si tolik zásadních nedostatků a tolik odrbaných věcí právě od takových renomovaných chlapů a kolik kamarádů za mnou byly s díramu v sani ven, dirami v S kanálu, vyloženě bordelem v motoru, kde byla přebrousena vačka za cenu vačky plné atd...od 10ti lidi nejzásadnější nedostatky právě Čepka. O takových nikdy nebudu mluvit dobře a budu na ně upozorňovat, protože je škoda si za majlant platit podvod a odrbané věci, takže to mě dokáže rozčílit, ne to že bych tím ukazoval na sebe, ale sem upřímný v názorech na podvodné jednání a odrbanou práci za veliké peníze, aby člověk měl možnost recenze toho co já jako holý fakt a výsledky zažil. A kdyby sis přečetl forum celý, viděl bys jak uboze a trapně začal samozvaný mistr Vrbecký hejtovat danou problematiku bez jediného faktu, jediného slova objektivity, jen výkřiky ničeho, zbytečné urážky a to mi nepřijde ničím užitečné.
14:54:53
04.04.2020
04.04.2020
Petr Urban
-> znovuzrozenýSaky: To je jen ubohý posměch. Ventily byly z USA od TOP světové firmy, houževnatý materiál s tvrdochromem na dříku... Kdyz však bez znalostí zasahujes do motoru, rozvodů, nemáš páru o postavení vačka-klika a ještě patleš těsnění pod hlavu nejlevnějším silikonem, který do těchto míst nepatří což ví i každý z zemědělského účeliště, co taky čekat než problém.
14:37:12
04.04.2020
04.04.2020
lubor
Nedá mi to, a přece jen zde ještě nastíním naposledy své vlastní zkušenosti. Mám za to, že je to potřebné, neboť můj pohled vybočuje z roviny neustálého pomlouvání a shazování práce konkurence, kterou jsem za 25 let u "škodovek" zaznamenal v celé republice - nicméně u někoho minimálně, ovšem u někoho vrchovatě.
Skutečně ostrý závodní motor jsem např. nechal skládat u ing. Čepka (cca před 6 lety), jednání s ním bylo vcelku dobré, cena za motor byla skutečně vysoká, ale v té době snad v republice nikdo, kdo by měl lepší renomé a byl ochoten toto postavit nebyl. Vycházel jsem z informací, které jsem posbíral na diskuzích (protože se závodů neúčastním a nemám o to ani zájem, auta pouze "sbírám"), a například zde byl ing.Čepek doslova v té době adorován členem, který je i zde téměř v každém druhém příspěvku (nic ve zlém, neznáme se, a jistě u toho i zůstane).
Ještě bych rád podotknul, že mám opravdu zkušenosti se spoustou lidí co nabízeli, a nebo nabízejí stavbu motorů a převodovek, a to tedy spíše jako pouhý zákazník (a ne závodník).
Před nějakou dobou jsem měl čest i s p.Urbanem, o němž skutečně asi není možné neříci, že by tomu co dělá dobře nerozuměl a nežil tím (alespoň takový dojem na mne jako laika udělal). Co už ale bylo v jeho případě o dost horší, ta to byla komunikace (opět to zde nepíšu,abych někoho urazil, spíš proto, aby se nad sebou zamyslel - pokud samozřejmě o to vůbec stojí, neboť vox populi, vox dei, že?). Jednak mne tehdy dost překvapilo, že na práci ing. Čepka doslova dští dým a síru (a nejen na ni), všechno špatně, všichni idioti, nikdo nic neumí (tedy ve srovnání s p. Urbanem).
OK, řekl jsem si, je to možné, nicméně takový přístup se mi prostě nelíbil (nestrpím takové lidi ani u sebe v práci).Černobílé vidění světa nás nakonec vždy dovede do pekel ( čěhož důsledkem je i stav, který teď v republice prožíváme, nemyslíte?)
Nadto v telefonátech (více než pár jsme jich ale nestihli) byl neustálý tlak na to, že pokud by se motor realizoval u p.Urbana, tak to musí být přesně podle něj (všecko opravdu ze super komponent - možná to tak nebylo myšleno, ale mě to z těch jeho slov vyplynulo, byť chápu že chce být 100% akurátní).Byla jím nastíněna spousta neznámých při následném testování, spousta proměnných (mě jako laikovi neznámých), které mi jen pomaličku začaly vnitřně našeptávat, že prostě takto já třeba sám za sebe postupovat nechci (když to platím, nějakou kontrolu musím mít alespoň nad rozpočtem, a očekávám byť jako laik nějaké „určité“ výsledky) . Počáteční důvěra byla pryč, a tak jsem se prostě rozhodl obrátit na někoho jiného (což jsem ale ještě vůbec netušil na koho).
Jak říkám, mluvím sám za sebe, jsou to mé zkušenosti, a je mi asi zcela jedno jak to tady kdo pochopí a co si z toho vezme či nevezme.
Za nějakou dobu jsem se pak obrátil na Martina Vrbeckého kvůli převodovce. Jednání solidní, domluva rozumná. Nebral mě jako "učně motorsportu", nenadával na konkurenci (a podržte se, ani na p. Urbana na nějž pochopitelně přišla také řeč). Prostě jsem se tam jako zákazník (který nemá nějaké sofistikované znalosti, neboť se živím jinak) cítil dobře. Byl jsem spokojen a do budoucna plánuji další spolupráci. Už mám do něj i druhou převodovku a motor (pouze „ostřejší“ pro občasné ježdění ).
Za sebe musím říci, že mám zkušenosti z osobního jednání např. s Mückem, Bauerem, Čepkem,Kolářem, Kreibichem, Fischerem, Mrkvanem, Kalmary,Molčanem,Albrecht em….no už si ani nevzpomenu s kolika dalšími za ta léta.
Ne s každým se jednalo dobře, někdy to bylo až za hranou slušnosti (a to byl třeba již produkt zaplacen), ovšem i mezi těmi všemi se našlo pár slušných lidí, kteří nepomlouvali a odvedli dobrou práci. Že se občas něco nepovede jsem si třeba zvykl, odlitky suchého kartéru a pumpy tekly, o dělítcích ani nemluvě (Bauer – a člověk by řekl,takový virtuos co podle fotky postaví auto).
No a tak jsem se nakonec ocitl i u Martina Vrbeckého, kterého sice znám opět pouze jako zákazník, ale s jednání s ním a z jeho práce mám zatím pocit dobrý. Možná tady leží ta dělící rovina mezi „úspěchem a neúspěchem“, kdy zákazník nakonec dospěje k závěru, že tady ty peníze (a nemalé) utratí a že dostane za to odpovídající produkt (myšleno produkt, který očekává, a ne „motor pro F1 o který stejně nemá zájem).
Takže to je ode mne skutečně již vše. Budu rád, když mne tady nikdo nebude chytat za slovo (nesmyslně na mne reagovat - nemám o to opravdu žádný zájem), neboť se určitě nechci jakkoliv účastnit nesmyslných debat.
Berte to jen jako pohled JEDNOHO člověka (zákazníka) a zamyslete se i takto na tím.Díky.
Skutečně ostrý závodní motor jsem např. nechal skládat u ing. Čepka (cca před 6 lety), jednání s ním bylo vcelku dobré, cena za motor byla skutečně vysoká, ale v té době snad v republice nikdo, kdo by měl lepší renomé a byl ochoten toto postavit nebyl. Vycházel jsem z informací, které jsem posbíral na diskuzích (protože se závodů neúčastním a nemám o to ani zájem, auta pouze "sbírám"), a například zde byl ing.Čepek doslova v té době adorován členem, který je i zde téměř v každém druhém příspěvku (nic ve zlém, neznáme se, a jistě u toho i zůstane).
Ještě bych rád podotknul, že mám opravdu zkušenosti se spoustou lidí co nabízeli, a nebo nabízejí stavbu motorů a převodovek, a to tedy spíše jako pouhý zákazník (a ne závodník).
Před nějakou dobou jsem měl čest i s p.Urbanem, o němž skutečně asi není možné neříci, že by tomu co dělá dobře nerozuměl a nežil tím (alespoň takový dojem na mne jako laika udělal). Co už ale bylo v jeho případě o dost horší, ta to byla komunikace (opět to zde nepíšu,abych někoho urazil, spíš proto, aby se nad sebou zamyslel - pokud samozřejmě o to vůbec stojí, neboť vox populi, vox dei, že?). Jednak mne tehdy dost překvapilo, že na práci ing. Čepka doslova dští dým a síru (a nejen na ni), všechno špatně, všichni idioti, nikdo nic neumí (tedy ve srovnání s p. Urbanem).
OK, řekl jsem si, je to možné, nicméně takový přístup se mi prostě nelíbil (nestrpím takové lidi ani u sebe v práci).Černobílé vidění světa nás nakonec vždy dovede do pekel ( čěhož důsledkem je i stav, který teď v republice prožíváme, nemyslíte?)
Nadto v telefonátech (více než pár jsme jich ale nestihli) byl neustálý tlak na to, že pokud by se motor realizoval u p.Urbana, tak to musí být přesně podle něj (všecko opravdu ze super komponent - možná to tak nebylo myšleno, ale mě to z těch jeho slov vyplynulo, byť chápu že chce být 100% akurátní).Byla jím nastíněna spousta neznámých při následném testování, spousta proměnných (mě jako laikovi neznámých), které mi jen pomaličku začaly vnitřně našeptávat, že prostě takto já třeba sám za sebe postupovat nechci (když to platím, nějakou kontrolu musím mít alespoň nad rozpočtem, a očekávám byť jako laik nějaké „určité“ výsledky) . Počáteční důvěra byla pryč, a tak jsem se prostě rozhodl obrátit na někoho jiného (což jsem ale ještě vůbec netušil na koho).
Jak říkám, mluvím sám za sebe, jsou to mé zkušenosti, a je mi asi zcela jedno jak to tady kdo pochopí a co si z toho vezme či nevezme.
Za nějakou dobu jsem se pak obrátil na Martina Vrbeckého kvůli převodovce. Jednání solidní, domluva rozumná. Nebral mě jako "učně motorsportu", nenadával na konkurenci (a podržte se, ani na p. Urbana na nějž pochopitelně přišla také řeč). Prostě jsem se tam jako zákazník (který nemá nějaké sofistikované znalosti, neboť se živím jinak) cítil dobře. Byl jsem spokojen a do budoucna plánuji další spolupráci. Už mám do něj i druhou převodovku a motor (pouze „ostřejší“ pro občasné ježdění ).
Za sebe musím říci, že mám zkušenosti z osobního jednání např. s Mückem, Bauerem, Čepkem,Kolářem, Kreibichem, Fischerem, Mrkvanem, Kalmary,Molčanem,Albrecht em….no už si ani nevzpomenu s kolika dalšími za ta léta.
Ne s každým se jednalo dobře, někdy to bylo až za hranou slušnosti (a to byl třeba již produkt zaplacen), ovšem i mezi těmi všemi se našlo pár slušných lidí, kteří nepomlouvali a odvedli dobrou práci. Že se občas něco nepovede jsem si třeba zvykl, odlitky suchého kartéru a pumpy tekly, o dělítcích ani nemluvě (Bauer – a člověk by řekl,takový virtuos co podle fotky postaví auto).
No a tak jsem se nakonec ocitl i u Martina Vrbeckého, kterého sice znám opět pouze jako zákazník, ale s jednání s ním a z jeho práce mám zatím pocit dobrý. Možná tady leží ta dělící rovina mezi „úspěchem a neúspěchem“, kdy zákazník nakonec dospěje k závěru, že tady ty peníze (a nemalé) utratí a že dostane za to odpovídající produkt (myšleno produkt, který očekává, a ne „motor pro F1 o který stejně nemá zájem).
Takže to je ode mne skutečně již vše. Budu rád, když mne tady nikdo nebude chytat za slovo (nesmyslně na mne reagovat - nemám o to opravdu žádný zájem), neboť se určitě nechci jakkoliv účastnit nesmyslných debat.
Berte to jen jako pohled JEDNOHO člověka (zákazníka) a zamyslete se i takto na tím.Díky.
13:31:02
04.04.2020
04.04.2020
MISCHO
-> Tuner#2: su tu aj iny clenovia , ktory su tu tak dlho ako ty . Denne sa tu mihne ich nickname a maju tak polovicu prispevkov nez ty Kolko krat je tvoja karta v oblubenych mi je tak sumak . Ze mas zmaknute auto do detailov som otvorene viac krat pisal , takze mindrak s toho nemam . Na FB k tvojmu menu som nenapisal ani pismenko , a ze ta to zere ked sa proti tebe niekto postavi a dovoli si povedat iny nazor a nedajboze rypat o com meni ziadna pochyba .Tak prskas jak zahradny postrekovac . Chovaj sa slusne a s uctou k ostatnym a budu sa tak chovat k tebe . To ze ti to toleruju tvoji kamarati neznamena ze to musia tolerovat aj iny clenovia . Chovas sa tu ako king of skoda .Tot vse general major of virt . Prajem ti vela uspechov a zazitkov .
12:16:03
04.04.2020
04.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 04.04.20 12:06:42: poklona pane
-> MISCHO 03.04.20 20:40:14: myslíš ty jiné názory kdy jsi psala 3,2,1 teď to přijde apod.??? Stejné (pouze rejpave) posty předvádíš všude kde vidíš můj nick a nebo jméno na FB.
Ano jsme zde dobrých 20let úplně od začátku fóra, takže mám hodně příspěvků a mám i největší počet oblíbených v kartě. Zřejmě to někomu hodně leží v žaludku i přesto, že to nic neznamená...
-> MISCHO 03.04.20 20:40:14: myslíš ty jiné názory kdy jsi psala 3,2,1 teď to přijde apod.??? Stejné (pouze rejpave) posty předvádíš všude kde vidíš můj nick a nebo jméno na FB.
Ano jsme zde dobrých 20let úplně od začátku fóra, takže mám hodně příspěvků a mám i největší počet oblíbených v kartě. Zřejmě to někomu hodně leží v žaludku i přesto, že to nic neznamená...
12:06:42
04.04.2020
04.04.2020
MVM
Dlouho jsem váhal jestli napsat. Je krize,závody se ruší ,tak píšu, nemusím být v dílně každý den a uvažuju nad tím co se tady na fóru o stabilizatoru děje ..
Pohyboval jsem se ve velkým motorsportu 20let. Kdo mě zná,ví,že jsem nepřijel na Babetě,ví s jakou techniku pracuju, kolik titulů tuzemských i na evropský úrovni jsem se jako šefmechanik zúčastnil. S dikybohu téměř minimálními technickými defekty. Poznal jsem, jak se mezi sebou tými a technici chovají,jak se zachází s rivalitou,konkurencí, cemu se říká preciznost. Poznal jsem jak chutná vítězství, jak porážka,i pokora před technikou a respekt k soupeřícím týmům. Ve zkratce, vím já vypadá a má
se dělat motorsport.
To,co čtu tady je,bohužel ,neprofesionální garažovy přístup který si nechá říkat Motorsport. Dobří od (nej)lepších se liší v detailech, v maličkostech,v přístupu k problematice. Odděluje se zrni od plev. Proto tady na takových fórech nepotkate ty nejlepší motoraře,techniky,a jiný lidi který znám.
Bylo tu zmíněn můj MVM nik,ve vztahu k převodovce. Tak jen k tomu. Dostalo se se to ke mně nezávisle, ve fázi, kdy byly prřevodovky v poslední fázi života. (Podotýkám, že jsem byl doslova přemluven abych v sezoně kdynemam žádný volno se na tu skrin podíval, neni to muj primarni zdroj peněz)Na dotaz majitelů,kdo to posledně skládal,se nezřídka objevovalo mě,doposud nic neříkají jméno Vrbecky. Nedaval jsem do souvislostí zdejší členy protože jmen je v republice tisice, na virtu jsem tehdy nebyl registrovaný . Pozdeji jsem se setkaval s tímto jmenem častěji, i pri nákupu dílů převodovek ,nebo i převodovek celých, s tim,ze prodavajici skolonoval ze jsou zkontrolovaný profi. Jméno si už teď dosaďte. Jednalo se až na výjimky o skříně který byly v nedustojnym stavu. (Ted nechci řikat kdo to do toho stavu uvedl, jaké jsou příčiny,jak se k tomu kdo chová,vliv údržby ,jezdce atd)To už mi začalo být hodně divný, a vrtala mi hlavou souvislost. Napověděl mi Petr Urban pri návštěvě v Bystřici, ktery mi od počátku vic jak 6let dělal průběžné revize Bosch zavodnich rozdelovačů,ktery jsme meli do závodních vozů. Pozdeji mi obstarával téměř všechny obrabeci přesné práce a motorový díly, i na muj motor - právě v ty době u něj jsem poznal, že to není obyčejný garažista.,(Ano,považte přesně v dilne v rodinnem domku jako já)O problematiku se zajímá,rozvíjí vývoj,má výsledky,byli jsme spolu na výkonových brzdach, a konzultoval jsme s lidmi z motorsportu, z technického učení VUT. Ja jsem přidaval svý prakticky poznámky z reality. Pozdeji moji domněnku potvrdil Honza Frei když jsem viděl jak motor jede..MMČR.
Závěrem bych k pánům z Vrba Motorsport doporučil ("protože oni si teď říkají motorsport a rozjeli to ve velkém" konec citátu který mi zas pro změnu tlumočil člověk co přijel řešit prevodovku) aby ubrali na množství a přidali na kvalitě,pokud se chteli přiblížit mraky vzdálené kvalitě nejen motorů pana Urbana. Panu Vrbeckymu pri vší kolegialni úctě, aby si lepe prohlizel dily ze kterych ty převodovky skládá.Hlavne pokud hůř vidí možná brýle, baterku, pak lépe rozezna stále převody, a defektni ozubeni diferenciál,a jiné "drobnosti " Mam vše vyfocene v detailních záběrech, nemyslím si ,ze je nutno to sem dávat a ještě vic prilivat olej do ohně .. A hlavně ,pánové,neberte si toho moc. Dnes má tendenci každý kdo doplňuje benzín a tlačí závodní auto - být přes noc závodní racing mechanik. Zvyšuje to ego. Takže ano,dělejte co umíte, a až čas ukáže kdo je dobrý .
Hodně zdraví všem v tyhle posrane době. A jak říkám já- ať vyhraje ten lepší ( A pozor,zdánlivě nemusí mít vždycky ten nejvýkonnější motor )
Pohyboval jsem se ve velkým motorsportu 20let. Kdo mě zná,ví,že jsem nepřijel na Babetě,ví s jakou techniku pracuju, kolik titulů tuzemských i na evropský úrovni jsem se jako šefmechanik zúčastnil. S dikybohu téměř minimálními technickými defekty. Poznal jsem, jak se mezi sebou tými a technici chovají,jak se zachází s rivalitou,konkurencí, cemu se říká preciznost. Poznal jsem jak chutná vítězství, jak porážka,i pokora před technikou a respekt k soupeřícím týmům. Ve zkratce, vím já vypadá a má
se dělat motorsport.
To,co čtu tady je,bohužel ,neprofesionální garažovy přístup který si nechá říkat Motorsport. Dobří od (nej)lepších se liší v detailech, v maličkostech,v přístupu k problematice. Odděluje se zrni od plev. Proto tady na takových fórech nepotkate ty nejlepší motoraře,techniky,a jiný lidi který znám.
Bylo tu zmíněn můj MVM nik,ve vztahu k převodovce. Tak jen k tomu. Dostalo se se to ke mně nezávisle, ve fázi, kdy byly prřevodovky v poslední fázi života. (Podotýkám, že jsem byl doslova přemluven abych v sezoně kdynemam žádný volno se na tu skrin podíval, neni to muj primarni zdroj peněz)Na dotaz majitelů,kdo to posledně skládal,se nezřídka objevovalo mě,doposud nic neříkají jméno Vrbecky. Nedaval jsem do souvislostí zdejší členy protože jmen je v republice tisice, na virtu jsem tehdy nebyl registrovaný . Pozdeji jsem se setkaval s tímto jmenem častěji, i pri nákupu dílů převodovek ,nebo i převodovek celých, s tim,ze prodavajici skolonoval ze jsou zkontrolovaný profi. Jméno si už teď dosaďte. Jednalo se až na výjimky o skříně který byly v nedustojnym stavu. (Ted nechci řikat kdo to do toho stavu uvedl, jaké jsou příčiny,jak se k tomu kdo chová,vliv údržby ,jezdce atd)To už mi začalo být hodně divný, a vrtala mi hlavou souvislost. Napověděl mi Petr Urban pri návštěvě v Bystřici, ktery mi od počátku vic jak 6let dělal průběžné revize Bosch zavodnich rozdelovačů,ktery jsme meli do závodních vozů. Pozdeji mi obstarával téměř všechny obrabeci přesné práce a motorový díly, i na muj motor - právě v ty době u něj jsem poznal, že to není obyčejný garažista.,(Ano,považte přesně v dilne v rodinnem domku jako já)O problematiku se zajímá,rozvíjí vývoj,má výsledky,byli jsme spolu na výkonových brzdach, a konzultoval jsme s lidmi z motorsportu, z technického učení VUT. Ja jsem přidaval svý prakticky poznámky z reality. Pozdeji moji domněnku potvrdil Honza Frei když jsem viděl jak motor jede..MMČR.
Závěrem bych k pánům z Vrba Motorsport doporučil ("protože oni si teď říkají motorsport a rozjeli to ve velkém" konec citátu který mi zas pro změnu tlumočil člověk co přijel řešit prevodovku) aby ubrali na množství a přidali na kvalitě,pokud se chteli přiblížit mraky vzdálené kvalitě nejen motorů pana Urbana. Panu Vrbeckymu pri vší kolegialni úctě, aby si lepe prohlizel dily ze kterych ty převodovky skládá.Hlavne pokud hůř vidí možná brýle, baterku, pak lépe rozezna stále převody, a defektni ozubeni diferenciál,a jiné "drobnosti " Mam vše vyfocene v detailních záběrech, nemyslím si ,ze je nutno to sem dávat a ještě vic prilivat olej do ohně .. A hlavně ,pánové,neberte si toho moc. Dnes má tendenci každý kdo doplňuje benzín a tlačí závodní auto - být přes noc závodní racing mechanik. Zvyšuje to ego. Takže ano,dělejte co umíte, a až čas ukáže kdo je dobrý .
Hodně zdraví všem v tyhle posrane době. A jak říkám já- ať vyhraje ten lepší ( A pozor,zdánlivě nemusí mít vždycky ten nejvýkonnější motor )
12:02:17
04.04.2020
04.04.2020
znovuzrozenýSaky
jinak ventil z F1 znamená co? že ten ventil vyráběla firma, která dělá i ventily do F1 a nebo to bylo prezentováno jako ventil ze skutečné F1?
11:59:32
04.04.2020
04.04.2020
znovuzrozenýSaky
-> Čokin 04.04.20 10:53:54: kolik ten motor najel?
10:53:54
04.04.2020
04.04.2020
Čokin
-> Petr Urban: Akorát prvně praskl ventil pak až do něj narazil píst. No to je jedno jinou než negativní a útočnou odpověď od tebe stejně nedostanu, ani nečekám.
Nic jdu makat, ať místo tlachání jsou vidět výsledky
Nic jdu makat, ať místo tlachání jsou vidět výsledky
10:47:08
04.04.2020
04.04.2020
Čokin
-> Milan 136: Ano + plechové těsnění.
10:41:20
04.04.2020
04.04.2020
m8rinek
-> Milan 136: jestli byla na těsněná na kroužkách?
10:40:23
04.04.2020
04.04.2020
Petr Urban
-> Čokin: Upadne jakykoliv, když do něj naráží píst Což jste nenačasovanim rozvodů zapříčinili jen VY. Ventily opravdu byly od jedné z nejlepších značek ventilů na světě...chyba je pouze Vaše když se k tomu ty tak přidáváš.
10:34:01
04.04.2020
04.04.2020
Milan 136
-> Čokin 04.04.20 10:29:46: Pod tou hlavou byl červenej silikon?
09:19:55
04.04.2020
04.04.2020
Bukaj
-> Zeke-ten šestý: Díra v plynu bude spíš záležitost karburátoru, než zapalování. Případně u klasického rozdělovače to může způsobovat nějaký "úlet" v regulaci předstihu...
...ale to už jsme celkem daleko od původního tématu...
...ale to už jsme celkem daleko od původního tématu...
09:14:42
04.04.2020
04.04.2020
minno
Od Vrbu mám zapalko 6 rokov a cez 60 tkm a úplne super, bez problému, platí to aj o snímacom systéme - nevidím tam konštrukčný problém. Od zástavby som na to v podstate nešahol. V kombinácii s LEKRom je to absolútne bezúdržbový systém, chod motora paráda, ako so striekačkou.
Prevodovka od Vrbu taktiež OK...
Prevodovka od Vrbu taktiež OK...
00:18:28
04.04.2020
04.04.2020
Vrba
-> Zeke-ten šestý: Ano,o te dire jsi rikal,nicmene to nelze povazovat za chybu systemu zapalovani,ale spise se v tomto pripade bude jednat o chybu nastaveni motoru, ktere muselo byt delano vicemene naslepo na pro mne neznamem motoru. Serie to neni a tu upravu jsi nedokazal dostatecne specifikovat. Motor jsem za timto ucelem nerozebiral. Myslim ze jsem Ti nabizel naladeni motoru u nas na dilne,coz je asi nejlepsi reseni,protoze mam k dispozici veskere vybaveni. Na pohofestu bez vybaveni a ve spechu toho moc vymyslet nejde, zbytek uz je pak na Tobe,zda si tu cestu k nam udelas ,nebo ne, nabidnuto to bylo.
21:49:25
03.04.2020
03.04.2020
Zeke-ten šestý
Za mě, co mám teda zkušenost, jsem jezdil bezkontaktní zapalování s upraveným rozdělovačem od -> Petr Urban a byl jsem s tím velmi spokojen, starty, chod motoru, žádné detonační hoření... Na Pohofestu mi to pomohl nastavit Molso a do doby, než na motoru odešlo olejové čerpadlo chodilo vše jak má.
Když odešlo čerpadlo motor šel na opravu k -> Vrbovi a na motor se dalo elektronické laditelné zapalování. Oprava motoru je v pořádku, nicméně se zapalováním spokojený moc nejsem. Motor jede o trochu hůře než s předchozí úpravou s bezkontaktním rozdělovačem a v určité poloze plynového pedálu mám "díru" v plynu, kterou se nám na Pohofestu nepodařilo odstranit.
Možná jsem čekal od elektronického laditelného zapalování něco víc, možná je to jen můj subjektivní názor a kromě té "díry" v plynu, to tak má fungovat.
Když odešlo čerpadlo motor šel na opravu k -> Vrbovi a na motor se dalo elektronické laditelné zapalování. Oprava motoru je v pořádku, nicméně se zapalováním spokojený moc nejsem. Motor jede o trochu hůře než s předchozí úpravou s bezkontaktním rozdělovačem a v určité poloze plynového pedálu mám "díru" v plynu, kterou se nám na Pohofestu nepodařilo odstranit.
Možná jsem čekal od elektronického laditelného zapalování něco víc, možná je to jen můj subjektivní názor a kromě té "díry" v plynu, to tak má fungovat.
20:40:14
03.04.2020
03.04.2020
MISCHO
-> Tuner#2: mal som iny nazor nez ty ! A to bohate stacilo
EDIT: tvojich 54 tis prispevkov hovori za vsetko .
EDIT: tvojich 54 tis prispevkov hovori za vsetko .
20:38:40
03.04.2020
03.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 03.04.20 20:34:28: nemám pocit, že bych tady všude psal... Ano posledních 14dní do jednoho vlákna víc než bych chtěl, ale protistrana asi 10x víc než já. A Ty jsi měl jiný názor v tom tématu? Ne vždy jsi tam jen asi 4x přišel a rejpnul si. To není jiný názor... Ostatně teď tam můžete polemizovat klidně do zbláznění
20:36:13
03.04.2020
03.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 03.04.20 20:31:32: Opravdu???
Tím, že chci kvalitní nábojky a nebo tím, že jsem stabík od Svozila hodil na půdu a jezdím od TTomase tak jak by měl stabík vypadat? Vaše reakce zde a i vedle byla vůči mě zcela neadekvátní bez znalostí problému, tak jsem tady taky tak zareagoval, bohužel s fakty. Osobně proti Vám kluci vůbec nic nemám a popravdě mě tahle situace netěší, ale já hejtovat nezačal...
Tím, že chci kvalitní nábojky a nebo tím, že jsem stabík od Svozila hodil na půdu a jezdím od TTomase tak jak by měl stabík vypadat? Vaše reakce zde a i vedle byla vůči mě zcela neadekvátní bez znalostí problému, tak jsem tady taky tak zareagoval, bohužel s fakty. Osobně proti Vám kluci vůbec nic nemám a popravdě mě tahle situace netěší, ale já hejtovat nezačal...
20:34:28
03.04.2020
03.04.2020
MISCHO
-> Tuner#2: som nevedel, ze mam zakazane sa vyjadrovat na tomto fore . Maj proti mne co len chces . Ty tu prispievas takmer do kazdeho vlakna , mudrujes v kazdej teme kde sa nieco aktivne rozobera . A ten kto si dovoli s tebou nesuhlasit alebo ma iny nazor je triedny nepriatel. Ty mozes vsetko a druhy nic . Ano rad do teba rypem , stale dufam ze poberes troska rozumu a budes sa aj voci inym nez svojim kamaratom chovat ako clovek . Pekny vecer a nezabudaj ze si ma uz viac krat bezdovodne nazval kokotom, curakom a pod.
20:31:32
03.04.2020
03.04.2020
Čokin
-> Tuner#2: Taky za sebou docela slušně pálíš mosty.....
20:26:16
03.04.2020
03.04.2020
Čokin
-> Petr Urban: Evidentně Ti v žaludku ležíme, tahle tvoje reakce mě takto stačí. Děkuji a třeba někdy osobně.
20:24:56
03.04.2020
03.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 03.04.20 20:10:29: dovolím si napsat, kdo se směje naposled... viz. téma vedle.
Jinak teda úplně stejný scénář jako vedle. Kopnout si přijdou vždycky ti stejní v čele s mudrcem ze slovenska. Eidy s Téčkem se mě kdysi divili co proti němu mám... Dneska s klidem řeknu všechno
Jinak teda úplně stejný scénář jako vedle. Kopnout si přijdou vždycky ti stejní v čele s mudrcem ze slovenska. Eidy s Téčkem se mě kdysi divili co proti němu mám... Dneska s klidem řeknu všechno
20:15:18
03.04.2020
03.04.2020
Petr Urban
-> StepaNoFUN: Celou dobu sem klidný a říkám názor podložený zkušenostmi a fakty.
20:12:15
03.04.2020
03.04.2020
StepaNoFUN
-> Petr Urban 03.04.20 19:59:41: Péťo uklidni se. Praskne Ti cévka a budeš pak tahat nohu...
20:10:29
03.04.2020
03.04.2020
StepaNoFUN
-> U-Geen 03.04.20 19:54:35: Jedno z těch slov bych tady raději nezmiňoval. :-D To je tady momentálně dost žhavý téma. Jen v provedení, který se do obálky nevejde. :-D
19:59:41
03.04.2020
03.04.2020
Petr Urban
-> Vrba: Já sem dokázal 5 svých motorů v různých disciplínách dotáhnout na první místa. 200 naladěných aut, desítky motorů na brzdě. Já nemám potřeby se poměřovat, ty žádné výsledky nemáš. Mě štvou ty zbytečný řeči a soudy o věcech kterým nijak nerozumíš viz. začátek trapné ho přispívání do tohoto tématu kde jsou vždy nulové fakty, jen trapné hejty o ničem, úplně o ničem bez faktu o materiálu, jeho stavu, funkci porovnání... Nic. Ty máš vždy jen nicneříkající bláboly a pak urážky nesouvisející. Jsi ubožák tím co ríkáš. Mluvím o věcech co jsou fakta, né domněnky.
19:54:35
03.04.2020
03.04.2020
U-Geen
-> kury: pockame, az si budou posilat naboje v obalkach... :-)
18:48:46
03.04.2020
03.04.2020
castrol
-> kury: to by chcelo komix
18:46:10
03.04.2020
03.04.2020
Vrba
-> Petr Urban: jo, delam srot a jednou se mi to vymsti. Ty ses idiot a uz se Ti to vymstilo. Proto jedine co dokazes je brblat na netu a kopat do nas, ze zavisti, z vlastni menecennosti. Tecka peto,uz me neotravuj.
18:34:53
03.04.2020
03.04.2020
kury
-> U-Geen: Uz aby ten zakaz zkoncil,at si do ty drzky klidne daji. Tohle je fakt jeste vetsi komedie nez show s naboji
18:33:08
03.04.2020
03.04.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen 03.04.20 16:34:42: Dva cizi lidi se sejit muzou, ale musej mit rousky :-)
Jinak stejne tady ty kvality uprav atd. Vse co neni serie a trochu jede, je hnany za konstrukcni hranu toho puvodniho motoru 1,3 / 1,4. Uz jenom klika, ktera je ulozena pouze 3x, vzdyt to je hrozny... Prijde mi relativne normalni, ze obcas uleti ventil nebo vyleti ojnice blokem a je jedno jestli je to specialni zavodni kovanej dil nebo serie. Jestli nekdo chce auto, co ma 200 koni, tak si kupte nejakou S40 2.0 T4 147 kW a na okruhu ujedete vetsine upravenych skodovek a to auto vam najede pul milionu kilometru.
Jinak stejne tady ty kvality uprav atd. Vse co neni serie a trochu jede, je hnany za konstrukcni hranu toho puvodniho motoru 1,3 / 1,4. Uz jenom klika, ktera je ulozena pouze 3x, vzdyt to je hrozny... Prijde mi relativne normalni, ze obcas uleti ventil nebo vyleti ojnice blokem a je jedno jestli je to specialni zavodni kovanej dil nebo serie. Jestli nekdo chce auto, co ma 200 koni, tak si kupte nejakou S40 2.0 T4 147 kW a na okruhu ujedete vetsine upravenych skodovek a to auto vam najede pul milionu kilometru.
18:25:18
03.04.2020
03.04.2020
Petr Urban
-> 11mAjA11: On tak sttašně ťápe o věcech o kterých nemá šajn a tak moc všude lže, že mi nedá nereagovat, aby i ostatní si mohli udělat názor a dát si pozor na dodrbané věci kvůli kterým už hodně lidí níčí motory a poslouchají kvílení z převodovky co se třeba jako kokovi 3x rozpadne.
18:21:39
03.04.2020
03.04.2020
Petr Urban
-> Vrba: Hejtmánek to byl vyvažovat sám a jinde než já jezdím a borec mu tam musel navalit housenky svárů o desítkách gramů na tvou řemenici...Takze vyvažuješ hovno. Ja jezdím do profi podniku kde nechává klikovky dělat i Vančík mototsport. Pokud mi to udělali blbě i když dostávám protokoly nebo si dotyčný dal pritlacak svůj který jediný byl rozvazeny (hodně zvláštní), to už není šance uhlídat. Já sem pro to udělal maximum. A ano motor z první ligy i s vadami měl na brzdě 150Nm a 138Hp v homologaci LR a dotyčný ho nyní po mé opravě, kterou sem financoval bez problémů jezdí a jel s ním i Barumku 2019 a jiné závody. Stále si mimo a stále budeš dělat šrotové věci, dělat ojebanou práci a brát za to horentní sumy, pomlouvat a fabulovat. Jednou se to vymstí. Kde máš jediný výsledek kloudný o který žádám? Nevím o žádném ani jiní neví nic o jediném motoru co něco někde zajel nebo jediný graf .. Nic. Keci. Namyšlený lhář.
17:41:14
03.04.2020
03.04.2020
11mAjA11
Chvala bohu ze je vic lidi co umi postavit vitezny motor, jak na kopce tak do MCRHA (do E1)..
Ze se na to nevyserete, dyt to nema za mak smysl..
Ze se na to nevyserete, dyt to nema za mak smysl..
17:21:17
03.04.2020
03.04.2020
Vrba
-> Petr Urban: to nevim Peto,jak to vyvazujes. Asi nejakym prazvlastnim zpusobem a nebo to proste jen neumis, coz by vysvetlovalo ten tragicky motor pro jisteho jezdce z prvni ligy. Do motoru vsechny kliky vyvazuju i s remenici a rotorem a vzdycky to slo bez zasahu do remenice vyvazit na pul gramu. Tak nevim ,kde na to chodis. Asi si to cucas z prstu,jen aby jsi nas shodil.
17:06:29
03.04.2020
03.04.2020
MISCHO
-> Petr Urban: uz som najazdil nejake tie tisicky km a bez problemov . A to mam este pred remenicou tlmic vyfuku .
17:03:53
03.04.2020
03.04.2020
Václav Vašák
Krásně se to čte Škoda,že na to nemám víc času a hádat se tady,jak mnozí maximálně vytížení jedinci dokáží,...osobně mám jenom jedny ruce a ty potřebuju k práci nebo jiným činnostem obě,možná dnes existují aplikace,co převádí mluvený text na psaný a tak je možno dělat od nevidim do nevidim,souložit,starat se o děti atd. a ještě mít 20 příspěvků po 30 řádkách zde,jinak tomu vážně nerozumím,kde berete ten čas na tyhle nesmysly A jak jsem psal SAKY-mu u nábojů a asi jsem tím pádem vědma,...protože se už dostalo na věci z F1 ve škodováckém motoru Pak už je jen "malý krůček pro člověka",aby se navázaly kontakty v NASA...co tak vím z televize,tak vesmírný program a F1 má mnoho společného
Nekomentujte mě,stejně nemám narozdíl od vás/většiny čas odpovídat Ale hádejte se dál,je to prča
Nekomentujte mě,stejně nemám narozdíl od vás/většiny čas odpovídat Ale hádejte se dál,je to prča
16:54:35
03.04.2020
03.04.2020
Petr Urban
-> MISCHO: Funguje. Mám to trochu změněný na rotoru, ale jo. Jen přemýšlím jak lépe aretovat pozici snímače. Hne se to na tom jednom šroubku a hned bude malér. Hned jak bude čas, chci si udělat nějaký držák snímače jinak. Do svých řemenice možná jen zabuduji kousky kovu a budu snímat jen je a vše bude hladké tedy, jen výrobně dražší.
16:46:28
03.04.2020
03.04.2020
Bery
-> U-Geen: nešlo by klasický 1vs 1? v rámci rodinných příslušníků se takto lze potkávat. a my tu jsme jedna velká skodovacka rodina. aj bratia slováci tu su s nami.
16:42:13
03.04.2020
03.04.2020
MISCHO
-> Petr Urban: OK ja len pre upresnenie . Miki to ma tiez odo mna len si to robil po svojom .
EDIT: Generalovi T2 to funguje aj ked to ma povod u mna ??
EDIT: Generalovi T2 to funguje aj ked to ma povod u mna ??
16:37:49
03.04.2020
03.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
16:34:42
03.04.2020
03.04.2020
U-Geen
-> stepan: je zakaz.