brzdy felda - Meyle?

prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.02.2014 do 15.03.2014, založil/a Borderer
řadit dle data
10:51:42
15.03.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: paráda, včera jsem dělal udržbu před odjezdem a fakt by to chtělo už vyměnit. .
10:34:05
15.03.2014
Eidy
-> Antony: jop. Podle mě to jde na každým autě s kapalinovejma brzdama.
10:26:55
15.03.2014
Antony - zrušená registrace
Zneužiju téma s dotazem: dají se brzdy na feldě odvzdušnit stejným způsobem jako na 742?

tj. přetlakem v nádobce?
20:11:50
04.02.2014
Bukaj
-> Eidy: Aha, tak to jsem nepochopil 6

O nestandardnosti Kóčy něco tuším1
20:08:25
04.02.2014
Eidy
-> Bukaj: Já taky mluvím o tlakových od trubky do brzdiče. Některý věci na Kóče nejsou standardní.4
upraveno 1x, naposled 04.02.2014 20:08:36
20:07:02
04.02.2014
Bukaj
-> Eidy: A byly to opravdu hadičky na brzdovku? Semperit dělá kdeco...

Nicméně jsem psal o tlakových hadicích s holendry, nikoli nějaká metráž...
20:04:39
04.02.2014
Eidy
-> Bukaj: no čoveče, měl jsem od Semperitu se žlutým pruhem a prosakovala brzdovka. Vyměnil jsem za nějaký noname s červeným pruhem a je klid. Mám je od nádobky k HBV.
20:02:12
04.02.2014
Bukaj
-> Borderer: Co se brzdových hadic týče, tak ještě jsem neviděl žádný "šmejd". Buď je nevyrábějí v Číně, nebo je kvalita kontrolována, nebo ty čínské nikdo nekupuje, nebo... 3



Ale Ate bych se nebál. Koneckonců jakákoli značka (tím myslím tradiční výrobce brzdových komponentů) bude ok 4
19:40:41
04.02.2014
Borderer
Tak to byla opravdu hadice a při prudkym brždění, když sem nedostal přednost skonala úplně a málem sem nedojel na místo, kde se to dalo vyměnit. :-D



Co říkáte na brzdový hadice ATE? Je to stejná kvalita jako doporučované kotouče?
18:19:51
03.02.2014
Max
Díly od meyle používám vcelku běžně, a zatím nebyl problém. Brzdy, čepy, ložiska...

Bohužel to je o ceně a ne že ne. Jak tu bylo psáno. trh to tak vytvořil, tzn spotřebitelé.

Každý chce opravu hlavně "levně"...Pepa mi včera u píva říkal, že se do dá sehnat "za pár kaček"..

Klasickou levnou čínu nedávám nikomu ani na přání. Kolik tak ložisko na fabku za 380kč muže vydržet...nezkoušel jsem a ani nechci.



Je to asi jako když jsem si po dlouhé době šel koupit lopatu, když zásoba starých socialistických hliníkovek došla. Na moji otázku jestli se dá objednat nějaká lepší, silnější než tenhle alobal mi pán řekl " a vy jste ji někde vydil ? Takový se už nedělaj..."

Takže přeházet f§ru písku a můžu si jít pro novou... :-/

Bohužel se tento jev objevuje i v automobilovém průmyslu v prvovýrobě...
14:36:40
03.02.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: 30 tisíc je třeba málo u zánovního vozu, kde se počítá životnost třeba ještě 10 let, ale u aut, kde není jisté, jestli za 5 let budou ještě jezdit...

A těch 30 000 jsem psal že pokud to minimálně vydrží, tak se to vyplatí. Řekl bych (podle toho, jak ty Meyle díly vypadají), že vydrží mnohem víc.4

A upřímně - silentbloky, čepy, ložiska, filtry atd - to je spotřební zboží "za pár kaček". Na autě jsou i věci, u kterých, pokud je měním, počítám s tím, že přežijí až do konce životnosti vozu...
upraveno 1x, naposled 03.02.2014 14:39:28
14:32:50
03.02.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: No dobře, ale 30 tisíc je fakt extrémně málo - to bych pak opravdu raději všude dal originální díly, protože by se to bohatě vyplatilo...
14:28:14
03.02.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj: Ještě horší je, když levné díly vydrží déle než značkové. 3

To má kámoš vyzkoušené už s vybranými díly na některá auta. Např. tyčka stabilizátoru, nějaký ten čep, silentblok. U něčeho dává nománě Starline, páč má vyzkoušeno, že značkový (ne originální, ale náhrada) vydrží stejně nebo jen o kousek více, ale z x krát tolik. 8
14:10:30
03.02.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Mně přijde normální, že když koupím levnější díly, že nebudou mít životnost jako díly originální. To, že značkové díly mají sestupnou tendenci kvality mi normální nepřijde. I když se tomu už moc nedivím...8
11:59:27
03.02.2014
dragon_cb_cz
-> ZdeněkH: No já ale tuhle zkušenost nemám - musím zaklepat - ale snad nic krom spotřebních dílů jsem na tom autě nemusel měnit podruhé. Spíš mě překvapuje, že Bukajovi to přijde normální... asi jsem šťastlivec nebo já nevim.
11:51:35
03.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Tou malou životností tě chtějí donutit koupit si nové auto
11:46:20
03.02.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: No to jo, spíš že nechápu, proč by ten díl dneska měl mít desetinovou životnost... kdybych to bral takhle, tak na přední nápravě co rok 2 tisíce, na zadní rovnou taky, na motoru 5, v elektrice další tři a rovnou to můžu hodit ze skály...
11:45:11
03.02.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Nojo, ale před těmi 13 lety a 300 tisíci km jsi za to auto dal třičtvrtě mega...3
11:42:10
03.02.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: No mně to přijde jako hrozná investice, když jsem je předtím 13 let a 300 tisíc km měnit nemusel 1
upraveno 1x, naposled 03.02.2014 11:42:20
11:41:35
03.02.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Já se v tom nehrabu, na to mám lidi - ale když vidím jak ti to jde, tak asi změním servisáka, do Černíků je to přeci jen blíž než do Budějc 1 To auto má jezdit od výměny oleje k výměně, při té příležitosti jim vždycky řeknu ať zkontrolujou co uznaj za vhodný, když se na něco přijde, tak se to řeší.



Jediný co jsem zatim musel řešit mimo tenhle interval byly opakovaný problémy s centrálem, který nakonec byly způsobený zlomeným kabelovým svazkem v levých zadních dvěřích. Jinak do toho akorát leju naftu.
11:40:36
03.02.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz 03.02.14 11:19:39: Jinak když si vezmeš, že na nápravě vyměníš silentbloky za 200 a čídící tyčky za litr, tak to není tak hrozná investice, ne? To bych se klidně spokojil s výměnou jednou za tři roky. Tedy ty tyčky vydrží určitě déle, silentbloky, pokud to není noname z lisované tmy vydrží v závislosti na kvalitě povrchu jezděných komunikací4
11:37:30
03.02.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: tak záleží, jak moc jsi otrlý a jak moc poznáš, že je díl v háji 3

Třeba na té tátové Octavii byla už při koupi (rok nového referentského vozu od Škoda a.s., najeto 30 000) vůle v jedné řídící tyčce a vyměnil jsem ji až nyní1

A třeba komplet ramena přední nápravy, která jsem před cca sedmi lety v euforii z ceny koupil Starline (tehdy v akci za cenu nižší, než samotné čepy ramen TRW) byla na té Octavii v pohodě dodnes (tedy ramena orezlá, asi jako origo po deseti letech, ale kuláky a přední silentbloky OK, zadní silentbloky potrhané, ale v lepším stavu, než origo po deseti letech). Takže čepy a přední silentbloky jsem měnil víceméně preventivně...

Silentbloky stabilizátoru jsem měnil už potřetí (předtím jsem vždy koupil origo) a vždy po pár letech vymleté. No, teď už je u táty v ulici dlažba, tak snad to vydrží déle 3



A mechanické a elektrické díly (čerpadla, rozvody, startéry apod) raději kupovat značkové, na nich je dost co pokazit4
11:19:39
03.02.2014
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Sakra lidi nestraště mě... na přední nápravě jsem za těch 310 tisíc vyměnil akorát řídící tyčky a snad dva silentbloky? Představa, že to budu za 30 tisíc měnit znova mě fakt děsí.
07:37:29
03.02.2014
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Tak to bohužel je. Nicméně už ani dnes to neplatí. Já mám najeto 40 000 km a už se mi hlásí uložení tlumičů. 8 Klepne to při zatočení např. doleva a pak hned doprava, nebo na hrbatém povrchu jako hodně rozbitej a záplatovanej asfalt nebo takové ty panelky. Tak se právě musím podívat, jestli Meyle dělá v HD i ty vršky na Píčaso.

Kámoš mi říkal, že k němu jezdí hodně lidí, co se +/- hlásí po ujetých 30 - 40 000 km na alespoň dílčí opravy předních náprav. Kolega když prodával I30, tak měl z těch našich silnic vymletej i zadek.
upraveno 1x, naposled 03.02.2014 07:38:34
00:26:11
03.02.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: No myslel jsem to spíš tak, že je nesmysl, aby nový díly vydržely 30 tisíc a 5 let, když starý vydržely 10-14 let a 200-300 tisíc..
00:24:13
03.02.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: No, právěže najelo prvních 200 tisíc bez oprav a podle toho bude vypadat. Pak začne odcházet jedna věc za druhou...

Ale je dost rozdíl, jestli někdo těch 30 000 najede za rok, nebo za pět let...
upraveno 1x, naposled 03.02.2014 00:24:57
23:58:12
02.02.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Montovat díly na 30 tisíc km, to by mě mrdlo - to bych měl auto v servisu pořád... Když to auto najelo prvních 200 tisíc prakticky bez oprav.
23:57:35
02.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Já sice rád kupuju kvalitnější díly nebo aspoň to Meyle, ale třeba u nynějšího auta jsem se rozhodl na to jít jinak. Předposlední auto jsem měl zhruba rok a půl a měnil jsem na něm například zadní brzdy nebo čepy a silentbloky na předním rameni a dával kvalitní. Při prodeji takové paštiky jako bylo tohle to nikdo neocení. Nyní poslední auto je taky solidní paštika, ale protože to mlátí jak prase, konec stk se blíží a přední kolo dokáže díky vůli cestovat v řádu centimentrů tak kupuju levné díly. Ono jde o to na jak dlouho to auto člověk chce a kolik vydělává. Nemůžu si dovolit dát například za jeden silentblok 800x4+čep, atd. Zvlášť ne do auta s kupní cenou 8000 a prodejní pomalu za odvoz 1
23:55:59
02.02.2014
Kocvin
-> Bukaj: To by ses divil kolik lidí řekne že tam chce nejlevnější díly a je jim fuk co tam namontuješ4 hrůza..
23:48:53
02.02.2014
Bukaj
-> Kocvin: Tak možná, že v síti servisů Autokelly propagujou jejich trademark Starline, ale jinak nevím, kde by tyto a jim podobné věci montovali ve velkém? Možná tak na auta typu 742, Favorit a Felda - která už pomalu dosluhují, tak namontovat něco, "aby to ještě ten rok do konce TK vydrželo", nebo "aby to prošlo TK" ...

...ale kdo by si do dražšího auta, kterým najezdí dost km dával dobrovolně šmejdy?



Třeba u té tátové Octavie počítám s tím, že těch 30 000 Km by to mělo vydržet - nojo, ale to je cca nájezd toho auta za 5 let a to bůhví, jestli ještě bude držet pohromadě kastle...4
23:41:18
02.02.2014
Kocvin
-> Eidy: Není to jen o tom, že přímo majitelé kupujou šmejdy.. Ale spíš znám hodně autoservisů kde čínu, polsko apod. montujou do aut jako na běžícím páse.. (Dělo se to i v servise kde jsem dělal praxi). A je jim jedno jestli je tam to auto dvakrát za týden, protože jde o kšeft..

Spíš si myslím, že když si majitel kupuje díly sám, tak o tom aspoň trochu něco ví a koupí si pro své auto to nejlepší..
23:38:28
02.02.2014
dragon_cb_cz
-> Eidy: Já to spíš beru tak, že každý zboží má svýho kupce a že manažerskej génius, co u zavedenýho výrobce vymyslel, že se osekaj náklady na úkor kvality, je debil - protože nikdy nebudou vyrábět tak levně jako čínani, takže kdo je ochotnej si koupit shit, ten si ho koupí od těch číňanů. A kdo chce kvalitu, ten už si jejich zboží nekoupí, takže mi není jasný, na jakýho zákazníka teda míří...
23:30:46
02.02.2014
Eidy
Já si to vysvětluju tak, že kdyby všichni kupovali dražší kvalitní díly, výrobci těch levnejch šmejdů dávno zkrachujou.
23:08:24
02.02.2014
dragon_cb_cz
-> Eidy: Nezapomeň, že tohle je globální trh a zdaleka ne každá země je tak orientovaná na cenu jako ČR. Ale ani tady nemám pocit, že by lidi co šetří za každou cenu byli ve většině - automechanici ty díly nechtěj montovat, protože se jim to vrací na reklamacích. Když mi můj mechanik dělal rozvody tak mi na rovinu řekl, že mi tam nic jinýho než originál nedá.
23:08:18
02.02.2014
Bukaj
-> Eidy: A kdo myslíš, že je většina kupujících? Řekl bych, že to budou servisy a drobní živnostníci - automechanici. Dnes už je pryč doba, kdy si polovina motoristů opravovala auta svépomocí...

A servisáci objednávají dle zkušeností, jen v omezených případech dle ceny...
23:04:19
02.02.2014
Eidy
-> dragon_cb_cz: Spousta lidí kolem tebe třeba ne. Ale to není většina kupujících.
23:03:33
02.02.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Nejen na kvalitu, ale i skladovou dostupnost...
23:02:08
02.02.2014
dragon_cb_cz
-> Eidy: To bych neviděl tak dramaticky, spousta lidí levný díly cíleně nekupuje... zjevně na trhu existuje skupina lidí co naopak mají problém, že se na kvalitu kdysi zavedených výrobců nedá spolehnout.
upraveno 1x, naposled 02.02.2014 23:02:18
23:01:21
02.02.2014
Eidy
Tak když lidi kupujou levný díly, tak značkovým výrobcům nezbývá než snížit kvalitu, aby zlevnili a taky něco prodali. Spotřebitelé za to můžou sami.
22:58:00
02.02.2014
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 02.02.14 22:47:14: Že by "řízená životnost"?

Jestli to byl dotaz na mne, tak obyč...
22:47:14
02.02.2014
Jirik_Tuňák1983
-> darklord: To není značkou. 10 Slyším totéž i u jinejch značek dílů, různá auta, ale proběh taky kolem 20 - 30 000 km.

Dával jsi Meyle HD nebo obyč.?
21:52:34
02.02.2014
exwrcteam
vsechny filry se z 90% vyrabej v polsku ve filtronu:))
13:14:10
02.02.2014
Petr Volfik
S tim filtrem Meyle Favorit-Felda taky potvrzuju, že je na prd. Ráno po startu vždycky dlouho trvá než zhasne kontrolka motoru.
12:57:12
02.02.2014
darklord
-> Bukaj: neviem, co tak pocuvam okolo seba tak meyle ide vraj kvalitou hodne dolu, sam mam od nich prednu napravu asi 20tkm, a uz sa zda ze to najlepsie ma za sebou, zacinaju sa objavovat prve vole v capoch a silentbloky tiez uz niesu co boli
08:53:30
02.02.2014
Bukaj
Já dával teď na Octávku spoustu dílů Meyle - pocit z nich mám docela dobrý - guma vypadá kvalitně, ocel ocelově (ale to moc nepoznám). Líbí se mi na těch dílech kultura prodeje (vše hezky v obalech s potiskem a "přelepkou originality" - doufám, že si Němci umějí ohlídat kvalitu výroby, tam, kde ji zadávají ;-)

Za pár let možná budu moci posoudit kvalitu a poreferovat - použil jsem Meyle spodní čepy ramen, kuláky, ložiska v předních kolech (lisoval jsem) silentbloky stabilizátoru, vzduchový a olejový filtr.

Zatím se mi nezdá, že by u filtru nefungoval zpětný ventil, nicméně tento filtr vyměním s olejem po cca 3000 Km (testovací náplň měněného celkem zakarbonovaného motoru). A vzduchový filtr vypadá rozhodně lépe zpracovaný, než Filtron, co tam byl předtím.
21:26:30
01.02.2014
Kuladmin
-> dragon_cb_cz: A nebo tak.
19:35:05
01.02.2014
dragon_cb_cz
-> Kuladmin: A nebo je prostě blbe "zajel"... to mi prijde jako pravdepodobnejsi...
18:35:50
01.02.2014
Kuladmin
-> Jarda: Teda nic ve zlem ale cekat 10tis km nez si sednou brzdy - to asi neni uplne normalni ne?? V tom pripade to jsou smejdy jak.....
16:54:45
01.02.2014
suri
doporučil by som origo brzdy , je tam fajn cena
16:34:26
01.02.2014
Zeke-ten šestý
-> Jarda: S těma filtrama od Meyle to potvrzuju....
Extreme Tyres