-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.01.14 18:09:10: na hrubou představu stačí
-> TAZ1500 22.01.14 17:22:44: 10mm posunu uchycení na vlečce je cca 1 stupeň odklonů...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
odklony vlečka
-> vhml: Pravda v tom novém je, leč teda mizerná ;)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.01.14 17:35:15: vzdyt fotka je v homologačním listě 

Odklon není na škodu.
Nastavitelné uchycení šikmého ramena řešila L/A náprava v poslední evoluci, petr s kdysi tady o tom vyprávěl. Fotka tu ale nikdy nebyla a je otázka zda to řešit. Buď odklon vyhovuje a nebo se to dá vyřešit rozumným převařením/podložením jak píšeš při přizvednutí převodovky samozřejmě o stejný kus.
Nastavitelné uchycení šikmého ramena řešila L/A náprava v poslední evoluci, petr s kdysi tady o tom vyprávěl. Fotka tu ale nikdy nebyla a je otázka zda to řešit. Buď odklon vyhovuje a nebo se to dá vyřešit rozumným převařením/podložením jak píšeš při přizvednutí převodovky samozřejmě o stejný kus.
mam takovej dotaz jelikož se chystam že do auta nasadim vlečku kera ma mirny ačka pochopitelne že ji nejřiv vyztužím ale neskoušel ste někdo misto toho čepu na uhlovy rameno vymyslet nejakej ekcentr??nebo nejakej jinej patent čim by se dal odklon seřizovat? metoda převařeni uchytu vejš se mi jednou nevyplatila a auto misto aček melo večka vyřešil sem to podložkama pod přičku převodovky ale zase šlo špatně řadit a jaky odklony má vubec mit při pohotovosní hmotnosti?