Podvozek na slalom

prohledat
111 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.01.2014 do 24.02.2014, založil/a Venca.
řadit dle data
19:08:48
24.02.2014
steyr
pritvrdit podvozok ? uz to zacina chodit po 2 kolesach :D
zvětšit Podvozek na slalom - obrázek od steyr vložen 24.02.2014 19:08:48
09:17:35
19.01.2014
Bery
-> ZdrubT: zeptej se mě v březnu,teď je to rozházený,ale někde jsem si to poznamenal co se nastavilo posledně.z hlavy nevim a nechci kecat.
05:34:05
19.01.2014
ZdrubT
-> Bery 18.01.14 19:22:27: A jakej odklon mýš ty na zadku?
19:28:01
18.01.2014
-> Bery: : jasný, beru to jako odrazovej můstek, že bude geoška na rally asi jiná než na okruh a Wena mě napadl jeninej, co tohle jezdí na rally, ale jinak souhlas, co píšeš 4
19:22:27
18.01.2014
Bery
-> T: měl jsem možnost se o tom na vlastní kůži přesvědčit - geometrie se nedá dělat podle někoho,musíš zkoušet podle sebe.
12:31:10
18.01.2014
-> ZdrubT: : napiš Wenovi s jakou jezdí geoškou, ten mě napadá, že jezdí rally s touhle nápravou, třeba poradí 4
11:31:17
18.01.2014
sikula
10:04:25
17.01.2014
Tommyk
-> vhml: to jen tak vypadá.. 3
06:56:44
17.01.2014
vhml
-> Tommyk 16.01.14 21:54:27: ta 206 nebyla úplně daleko :-D
22:11:24
16.01.2014
Tommyk
-> Eidy: nojo, ty máš oči jako ostříž 1
22:06:15
16.01.2014
Eidy
-> Tommyk: Mokrý kostky a vzal za rukáv. Chvíli má zastavený kola.
21:54:27
16.01.2014
Tommyk
a jak vyřešit že mi to takle blbě klouže? :D

Kluzká vozovka
upraveno 1x, naposled 16.01.2014 22:08:33
13:28:17
16.01.2014
ZdrubT
-> T: Asi hlavně na rally. Pneu tam je převážne 185/55 R14
07:29:00
16.01.2014
-> m8rinek: : tak ono pokud nemáš křivou pístnici, tak přetěsnit a přelít a ok, ne ?



-> ZdrubT: : otázka asi na co to chceš 4
06:56:58
16.01.2014
vhml
-> ZdrubT 16.01.14 01:00:41: to hodně záleží od gum a od uložení nápravy. Ale kolem dvou stupnu by ses mohl pohybovat...
upraveno 1x, naposled 16.01.2014 07:04:11
01:00:41
16.01.2014
ZdrubT
Tak dneska jsem rozebral celej zadek u meho RSa a pera tam byly kyvkovy, jako tlumiče. Nemam tam radši dát pera z vlečky? A jek velký ačka by jste dali? Já bych byl pro co nejmenší.
22:29:04
15.01.2014
m8rinek
-> T: Nevím co máš, ale tyhle v seriovym obalu už nejdou (tady na foto 100% ty zadní, přední těžko říct).



E: Jinak otázka je co se na tom repasuje, pokud se vymění pár produkčních těsnění a naleje novej olej + se tlumiče seřídí. Tak to pak jde repasovat do aleluja, pokud se ovšem vysere nějaká specialitka, tak díly k dostání zřejmě nebudou...
upraveno 1x, naposled 15.01.2014 22:31:20
22:24:58
15.01.2014
sikula
-> vhml 14.01.14 06:52:47: ne, ne, jsem spokojen.3
21:23:58
15.01.2014
-> aceboss: , -> m8rinek: : já širokou pístnici nemám a vloni jsem je tam posílal na repas a nebyl problém....tak nevím, jestli se to stahuje i na ty moje ? nebo se tady bavíte ještě o starších ?
21:17:32
15.01.2014
m8rinek
-> aceboss: Nevim, teprva se tam chystám, ale tlumiče co jsou skládaný do seriovejch obalů na ty už není vůbec nic, ani na tu generaci po nich... taky to jsou tlumiče starý 20let...
21:14:30
15.01.2014
aceboss
-> m8rinek: Hmm to mi taky mohla říci do telefonu. Nevíš náhodu co teda mají, už jen věci na silné pístnice?
20:56:45
15.01.2014
m8rinek
-> aceboss: Nemají.
20:50:32
15.01.2014
aceboss
Pánové využiji a zeptám se i zde. Máte někdo osobní zkušenost s těmi to tlumiči od HP(myslím jejich repas)......

Dnes jsem konzultoval po telefonu repas a paní mi nebyla ani schopná říci zda díly mají či ne...8

Prej mám poslat a uvidím......8 Za vypůjčené foto se omlouvám.
zvětšit Podvozek na slalom - obrázek od aceboss vložen 15.01.2014 20:50:32
10:22:39
14.01.2014
vhml
-> Toušík 14.01.14 09:53:42: ty než vyjedeš tak u mě budou zralý na repasy :-D
09:53:42
14.01.2014
Toušík
-> vhml: Ty nemáš nárok! Radši se jich ujmu já :)
06:52:47
14.01.2014
vhml
-> sikula 13.01.14 21:52:43: já je za půlku klidně koupím 3
21:52:43
13.01.2014
sikula
-> ZdrubT: Ano, mají cca 300km a je škoda je prodat za půlku.
17:48:49
13.01.2014
ZdrubT
-> sikula: Necháš ty HPčka předělat?
17:27:05
13.01.2014
sikula
-> ZdrubT: taky jsem mel na stejně nápravě HPcka a to opravdu nelze jezdit, zatím mi vyhovuje série PAL, ale to je tak na 300km a bude to bláto.. tak půjdu cestou jak Pise vhml.
16:17:11
13.01.2014
ZdrubT
-> T 13.01.14 16:09:57: Už jsem je dal zas do ouži a pujdou tam i ty přední + pera a stabík. Tam to fungovalo bombově, na to co jsem s tim jezdil.
16:11:51
13.01.2014
ZdrubT
-> vhml: Proto jsem tam dal seriový na kyvku a asi to je pořád tvrdý
16:09:57
13.01.2014
-> ZdrubT: : cinkni do HP a domluv se na změně tlumiče na jinou nápravu 4
16:05:16
13.01.2014
vhml
-> ZdrubT 13.01.14 15:39:07: tak jestli jsou původně kyvkový tak budou na molčana strašně zle tvrdý...
15:58:04
13.01.2014
ZdrubT
-> Luky: Jo prdel to je a docela doře se to i řídí. 3

Jinak nejlevněší GAZy jsem našel zatim tady www.speedpro-classic.eu/s koda-105s-120l-120ls-120gl s-predni-nastavitelne-tlum ice-p-10852.html
15:39:07
13.01.2014
ZdrubT
-> vhml: Byly určeny na kyvku, jezdil jsem je na ouže a velká spokojenost. Na sériovejch pneu je slišet jen protočení, ale asi se nezvedne, jelikož jedu hned bokem. Jinak ero má 800kg a to 340 na předku a 460 na zadku
15:21:33
13.01.2014
Luky
-> ZdrubT: jen taková vsuvka mimo - auto, které jezdí furt bokem, to musí být paráda 1 Na tom bych snad nic neměnil 5
15:20:28
13.01.2014
vhml
-> ZdrubT 13.01.14 15:15:33: ty HPčka byly určený na jakou nápravu? Molčanovka vzhledem ke konstrukci potřebuje úplně jiný tuhosti než třeba kyvka.



To zadní vnitřní se zvedá i na sériovejch gumách?
upraveno 1x, naposled 13.01.2014 15:21:01
15:15:33
13.01.2014
ZdrubT
Jo jinak jsem vzadu jezdil zaky Rallyove tlumoče od HP a zadek byl hrozně tvrdej a odskakoval.
15:12:14
13.01.2014
ZdrubT
Zdárec. Já stále řešim podvozek na mim RSu. Neustále zvedá zadní vnitřní kolo a pak uteče prdel. Vepředu je širokej hřeben, stabík 18mm, pera Tuner2 první várka a eště serízlý, tlumiče hp rally. Zadek je molčanovka, pera jsou snad seřízlá vlečka a tlumiče nové pal na kyvku. Ustřelování hodně odstranily slicky. Pokud na autě nejsou kvalitní pne, tak pořád jezdí bokem.

Tak poraďte.

Moje uvaha je dát dopředu stabík 21mm, už je doma, pera o tvrdosti 134kN na ceste a tlumiče Gaz, na ty zatim nemam. 8 Jo a kola budou víc do A. Pomuže to????
upraveno 1x, naposled 13.01.2014 15:12:45
13:17:09
13.01.2014
Eidy
-> elbacil: Když pořád žiješ v představě, že se pružiny nesmí řezat, vysvětli nám prosím, proč je to špatně. Co se stane?

Díky
13:04:31
13.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 13.01.14 12:53:36: Na autě mám v předu 80kN pružiny (+80% oproti sérii), ale vzadu mám řezané kyvkové origo (+90% oproti sérii) takže nemelu, ale mluvím pravdu. Ostatně kartu mého auta máš určitě nastudovanou, když se znáš i s mýma mechanikama nebo snad o nich jen tak meleš?



A co se týče věku, pokud sedí ID, tak gratuluju, začal jsi závodit v 17ti, ale to bohužel nic nemění na tom, evidentně bez možnosti zkusit jiné nastavení a tím pádem z toho vyvozuješ nesprávné závěry stejně tak i v tématu o pružinách...
12:57:16
13.01.2014
MOLSO
-> elbacil: to by ma zaujimalo kde T#2 pisal ze ma rezane seriove pruziny ... to musel byt straasne strasne davno (ak vobec)
12:53:36
13.01.2014
elbacil
-> Tuner#2: viz tema pružiny ,tam tvrdíš že máš rezané seriové pružiny a inde tvrdíš že máš specialne 80 kn.Tak čo tu meleš.Premna zamna si režte pružiny,svedčí to o hlbokej znalosti.Ináč ked ja som začal jazdiť slalom a kopce tak si ešte tvoji rodičia vyberali či si maju kupiť modre alebo oranžové dupačky synu.-> Tommyk: motokára je uplne iné kafe.Tam sa rám kruti.1
07:06:40
13.01.2014
vhml
-> Venca. 12.01.14 21:28:07: nevím jak kyvky, která je úplně jiná než vlečka...



Ale u vlečky to strašně zvedalo zadní vnitřní kolo. Spolu s tvrdý předním stabilizátorem to permanetně jezdilo po dvou kolech, tak jsem to zrušil. Byly to strašný rány do poloos a převodovky když si to nadskočilo.
22:19:26
12.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 12.01.14 17:49:49: Koukám, stále stejné bláboly... Když si to nezkusil, tak prosím neraď. podvozkům evidentně nerozumíš viz. téma pružiny...



Měl jsem na autě necelý -1° a ve vracáku to jezdilo rovně, předek se hrunul ven. Udělal jsem -2°15" a v tom samém úseku auto poslouchá a jede přesně tam kam natočím kola. Toť asi vše k tomu blábolu co píšeš.
21:28:07
12.01.2014
Venca.
Ještě jedna teoretická na závěr - mohl by mi někdo vysvětlit, jak se začne auto chovat po přidání stabilizátoru na zadní nápravu?
17:49:49
12.01.2014
elbacil
-> Tuner#2: možeš mat odklon aky chceš ale sila sa pri mekkom predku neprenáša nárazovo na vonkajšie koleso a to sa potom nešmyka bokom.1
11:02:53
12.01.2014
vhml
-> Tommyk 12.01.14 10:56:12: ,,sériovejsi" gumy ktery budou do smyku a ze smyku prechazet postupne.
10:56:12
12.01.2014
Tommyk
-> Jumbo: pravda, koncepce se tady asi moc neřeší, ale vzhledem k obsahu fora zamereneho z většiny na zadohraby, se předpokládá asi toto :-)



ale jinak dobrá poznámka 4

u předohrabu je zas problem s tim, že auto sice dostane pretacivej smyk, ale pak ti to hodi s predkem zase zpatky.. (nevim jak to nazvat, jestli se tomu nejak rika..) je to vidět na hodně záběrech z ytb. Příkladem třeba taková felicia kitcar. Tomu se dá nějak zamezit?
07:17:29
12.01.2014
Jumbo
-> Tommyk: A řešíte taky koncepci auta? On totiž předohrab má trochu jiné požadavky, než zadohrab. Tady v česku se to moc nevidí, ale na německém VW fóru i na americkém Honda fóru jsem se setkal s názorem, že ideální nastavení podvozku pro motor a náhon v předu je právě měkký předek a tvrdý zadek. Teorie funguje tak, že při najetí do zatáčky se karoserie nakloní, přední kola zůstanou na silnici, vnitřní zadní se nadlehčí, čímž se ztratí kus přilnavosti na zadní nápravu a auto jde do přetáčivého smyku, který se dá vytáhnout pomocí plynu...
Extreme Tyres