skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výpadky řazení Fel
-> Majki: právě co jsem tak zběžně koukal a zkoušel, nikde žádná extra vůle nebyla... A je mi divný že je celý schéma hlý... Není to o tom, že by páka měla velký chody, ty má relativně krátký, ať do stran tak dopředu dozadu...
-> Kuladmin 19.12.13 18:36:23: U 99 bude tento typ... pod řadičkou je vanička a v ní dvě kuličky spojene a vedouci k nahoru, ty dvě kuličky budou mit zřejmě vůli... ač tato vule se projevuje hlavně pohybem dopředu-dozadu. Další muže mít vůli v kloubech u převodovky, které jsou na obrázku...
Samozdřejmě to nezjistí jinak než že lehne pod auto a bude koušet, taková vůle musí byt cítit v ruce.
Samozdřejmě to nezjistí jinak než že lehne pod auto a bude koušet, taková vůle musí byt cítit v ruce.
a 2.
todle musi byt opravdu supr kdyz je to normal venku tak to bude ty kloubky - cepy total zrezly a ,,kously,,
todle musi byt opravdu supr kdyz je to normal venku tak to bude ty kloubky - cepy total zrezly a ,,kously,,
-> Milan 136: A jak je spojena radici tycka z prevodovky s tahlem?? nemyslim ted tu cast pod radickou (tam vim ze jsou myslim 3 ruzny zpusoby) ale u prevodovky tam je ta kostka porad ne??
-> Bagrr- máma mele Emu: Zkontroluj si táhlo řazení a vůle v jednotlivých spojích.. Nedávno jsem přesně tohle řešil, že měl chlápek jedničku skoro až u řidičových dveří a když jsem se s tím chtěl projet, tak se mi jí tam ani nepodařilo dát. Pořád jsem tam řadil za 3.. Pokud bude vše v pořádku až pak bych hledal jinde
edit :-> Milan 136: To víš že u 99 určitě je

edit :-> Milan 136: To víš že u 99 určitě je

-> Kuladmin: právě, že ne... Jakoby celý schéma je hlý k řidiči, vůle v řazení je obvyklá ne až tak velká, aby se dala vařit polívka... Je možný aby to způsobovalo sednutí motoru na silentblocích? Protože komplet uložení motoru by zasloužilo vyměnit...
-> Kuladmin: to tam v 99 určitě není...
-> Bagrr- máma mele Emu: Tam uz bude to novejsi tak koukni pod auto v miste kde se tahlo spojuje s radici tyckou z prevodovky je alu kostka a v ni guma tak by to mohlo byt tam - guma ko. teda pokud to plati i na druhou stranu tzn 5 a zpatecka ze jsou zas hodne v pravo.
Fileta 1.3 MPi r.v.99
-> Bagrr- máma mele Emu: Trosku upresni na jakem aute. Pokud felda tak jak pise kolega nebo klidne i tim spojem hned pod pakou - ale otazkou je jaky typ razeni mas.
-> Bagrr- máma mele Emu: Vytahaná díra na hřídeli do převodovky.. Musíš tam mít určitě vůli jako prase

Zdravíčko, čím může být způsobeno, že ražení je celý jakoby posunutý k řidiči? Na místě jedničky je trojka a jednička se musí řadit "násilně" skoro až v sedačce...
Me napada pokud kdyz chytnes pod autem za tu radici tyc a dokazes naprosto v pohode rukou zaradit vsechny kvalty tak je to urcite v tom spojo tyc vs. paka.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No myslím si že ano.
Několikrát jsem zkoušel při špatném řazení spojku několikrát sešlápnout a nic žádná změna...až při pohybu řadící pákou na jinou rychlost řazení šlo relativně dobře.
Několikrát jsem zkoušel při špatném řazení spojku několikrát sešlápnout a nic žádná změna...až při pohybu řadící pákou na jinou rychlost řazení šlo relativně dobře.

A vypina skutecne spojka? Treba jen nekdy nevypne a synchrony ji neprervou. Jinak se neserizuje.
Muze problem je natuty tam dole pod radici pakou.
Pánové poslední dobou pozoruji u své feldy problémy s řazením (1,3MPI rok 00 cca 100 000km).
Často se stavá, že nemohu s citem zařadit a musím docela dost zabrat, nebo jakoby nedořadím rychlost..... páka je jakoby v dané poloze určité rychlosti, ale samotná rychlost není ve skříni zařazena. Tento problém se týká všech rychlostí at' při jízdě ve městě tak pří řazení na dálnici..... někdy i větší silou nejde daná rychlost zařadit a musím přeřadit na jinou a pak se k myšlené rychlosti vrátit. Tento jen se, ale nevyskytuje trvale jindy jde řazení jak má krásně a hladce.
Spojka je seřízená jak mám a oleje je ve škříny taky dost.
Kloub u výstupu z převodovky je bez vůle, ale spodní část řadící tyče s tečkem na konci která je pod manžetou ve vaničce je tak velká koroze, že gumové kuličky jsou místy zcela prodřené a volně se otačejí. Může mi tuto identifikaci chyby někdo potvrdit at' mechanismus řazení nekupuji zbytečně.
Díky všem
Často se stavá, že nemohu s citem zařadit a musím docela dost zabrat, nebo jakoby nedořadím rychlost..... páka je jakoby v dané poloze určité rychlosti, ale samotná rychlost není ve skříni zařazena. Tento problém se týká všech rychlostí at' při jízdě ve městě tak pří řazení na dálnici..... někdy i větší silou nejde daná rychlost zařadit a musím přeřadit na jinou a pak se k myšlené rychlosti vrátit. Tento jen se, ale nevyskytuje trvale jindy jde řazení jak má krásně a hladce.
Spojka je seřízená jak mám a oleje je ve škříny taky dost.
Kloub u výstupu z převodovky je bez vůle, ale spodní část řadící tyče s tečkem na konci která je pod manžetou ve vaničce je tak velká koroze, že gumové kuličky jsou místy zcela prodřené a volně se otačejí. Může mi tuto identifikaci chyby někdo potvrdit at' mechanismus řazení nekupuji zbytečně.
Díky všem