skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brzdy skoda 130
-> Tibcoo: Pakny jsou stejný. Asi jsi měl málo shozený samostav.
Nechcem zakladat novu temu chcem sa spýtat že či pasujú pakne z kyvky na vlečku? bo mal som prednedávnom taky problem menil som pakne dal som tam origo azbestove pakne kyvkove a nemohol som nahodit bubon ale ked som nahodil vlečkove pakne tiež nove tak bubon pasoval nemali by bit pakne rovnake?
-> minno: brzdovku tam mam práveže
-> Tibcoo: už tam vôbec nie je čo.
ee praveže brzdovka vobec neubúda
-> MOLSO: Teoreticky by se mohlo stát, že při vypnutí klíčku by motor střelil do sání a fouklo by do posilovače, odkud by to mohlo projít až k HBV, ale je to málo pravděpodobné - jednak proč by to střílelo, druhak posilovač většinou moc netěsní, za třetí HBV a posilovač nejsou vzájemně utěsněny ...
-> Tibcoo: Zkus odvzdušnit brzdy (a HBV), pokud to nepůjde, nebo se brzy zas zavzdušní, je buď někde netěsnost, nebo HBV v háji...
Ta brzdovka neubývá?
-> Tibcoo: Zkus odvzdušnit brzdy (a HBV), pokud to nepůjde, nebo se brzy zas zavzdušní, je buď někde netěsnost, nebo HBV v háji...
Ta brzdovka neubývá?
-> Tibcoo: a kapalina ti nemizí? Já bych to viděl,že ti to někde teče. S tím vypnutím motoru to je jen blbá náhoda.
-> Bukaj: to určite nie ...
Asi blbost, ale nemohl se nějak HBV při tom vypnutí motoru zavzdušnit v důsledku náhlé změny tlaku v posilovači?
Toto môže byť zaujímavý problém, ale ak máš brzdový pedál úplne na podlahe, tak to bude odídený HBV. A s tým že si vypol motor počas brzdenia to zrejme nebude súvisieť, asi len náhoda.
Mam jeden problem zo 4piestovymi brzdami ked som šiel nejak 20km/h tak som začal brzdit a zároven som vypol klučikom motor a odvtedy mam pedál uplne na zemi a brzdi to úplne slabo dá sa povedať že skoro vobec.Čo sa mohlo pokazit HBV?