polské poloosy

prohledat
63 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.08.2013 do 21.08.2013, založil/a kyfkař
řadit dle data
17:38:22
21.08.2013
afro100
-> vhml: ty matice by slo objednat v nejakom pneuservise ako kolesove matice ;)
16:58:23
21.08.2013
Syny
-> vhml: Taky zpusob :)
16:37:44
21.08.2013
vhml
-> Syny 21.08.13 16:13:30: takže vezmu matici M12 a vpálím do ní lepší závit :-)
16:13:30
21.08.2013
Syny
-> vhml: Ty matice asi normalne neexistujou. Byla to nejspis specialka pro Skodovku :) A ty smerovy gufera mi v kramu nabizeli (pred asi 5ti lety), ale ja je nechtel, takze jsem je nevidel.
16:02:36
21.08.2013
vhml
Existuje vůbec v tomhle rozměru ( 38x56x12 ) směrové guferu? Googlím a nemůžu najít.



Stejně tak nemůžu najít nové matice co drží poloosu k rameni. M14x1,5 ale na 19mm hlavu, ne 22mm
upraveno 1x, naposled 21.08.2013 16:02:55
15:44:19
21.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 21.08.13 13:30:08: To je správná úvaha a ono je to znát i na vlečce kde jedna strana teče víc než ta druhá při stejných nesměrových guferech. Jenže tam to vadí tak max. znečištění převodovky/vany motoru 5



Jinak ty směrový gufera na sobě mají i takové jemné drážky aby to právě vracelo olej zpět do prostru kde má být. Když se použije opačně, tak to tlačí oleje ven.
upraveno 2x, naposled 21.08.2013 15:47:22
13:57:00
21.08.2013
minno
-> Syny: Mal som a bolo to prd platné. Keď už sa olej dostane za vnútorné gufero do ložiska, nepomôže tomu ani svätená voda, aby sa olej nedostal do bŕzd. Ložisko ten olej svojou rotáciou rozšlahá po celom obvode a odtoková dierka zo spodnej strany tak nemá potom žiadny účinok. A vonkajšie gufero to už tiež nezachytí, pretože to už býva spravidla vydraté od toho, ako chodí nasucho, keďže pri správnom fungovaní slúži len ako prachovka.
13:46:42
21.08.2013
Syny
-> minno: Tak ono by stacilo mit v domku loziska dirku, kterou by pripadnej olej vytekal a bylo by to hned videt a neteklo by to do brzd :) Sis ji tam mohl vyvrtat :)



-> vhml: Tak si to vygoogli 3
13:42:21
21.08.2013
minno
-> vhml: smerové gufero je klasické gufero s vyznačenou šípkou, do ktorej strany sa má hriadel otáčať a do opačnej strany rotácie netesní :) Také máš napríklad pod remenicou kľuky alebo pod zotrvákom.



-> Syny: Tak či tak je to konštrukcia na prd, u spústy škodoviek to drží roky a netečie a u druhej spústy sú s tym furt len problémy. A potom aby si človek za jazdy tipoval, či mu brzdia všetky kolesá, alebo je zas niekde vzadu olej na paknách.....
13:35:44
21.08.2013
vhml
-> Syny 21.08.13 13:33:25: jak to vypadá? neznám.



-> minno 21.08.13 13:24:38: on je to případ spíš teoretickej. V práci to lepíme, protože to dělalo bordel na vzduchový zkoušce těsnosti. Věřím, že olej by tam neprotekl. Ale zkusím to, třeba je díra do oválu...
13:33:25
21.08.2013
Syny
-> radekp: No pokud tam nekdo dal smerovy gufero, ktery by bylo na levej poloose opacne, tak se neni cemu divit. Me to driv v kramu taky cpaly, ze to klasicke nemaj a prej to smerovy tam nevadi... :)
upraveno 1x, naposled 21.08.2013 13:33:58
13:30:08
21.08.2013
radekp
-> minno: to je fakt divné, mě taky tekla levá strana...jestli to není rotací poloosy? Jako u labyrintového těsnění?3
13:24:38
21.08.2013
minno
-> vhml: to si nemyslím, že by to tadial tieklo. Mne to vždy držalo nejakých 10-15-20 tis. km a až potom začalo tiecť. Keby to tieklo okolo vonkajšieho uloženia gufera, tak to tečie od začiatku.
13:02:23
21.08.2013
vhml
-> minno 21.08.13 12:37:03: jedině mám teorii že by to teklo kolem gufera, po vnějším průměru. V práci některý gufera zalepujeme. Zkusím jestli si pomůžu.
12:40:54
21.08.2013
kyfkař
-> minno: záhada
12:37:03
21.08.2013
minno
-> kyfkař: Mal som aj pôvodnú origo poloosu a začala tiecť. Po výmene gufera a repase po krátkom čase tieklo znova, a tak stále dokola.....
12:32:24
21.08.2013
kyfkař
taky mě teče levá strana3 za všechno můžou na 99% novodobý poloosy,protože na druhá škůdce je vše origo 25 let starý gufera a ani kapka
12:29:52
21.08.2013
Michal N 283 - zrušená registrace
-> darklord: skorej chyba vo výrobe ale už to je jedno teraz
12:26:50
21.08.2013
darklord
-> Michal N 283: no tak potom chyba pri montazi

-> minno: boh vie, ja tuto prehistoricku napravu poznam len z legiend o tecucom oleji a kolesach na vyletoch mimo auto 3
12:25:16
21.08.2013
minno
-> darklord: a to by bol aj tak rozdiel 3 cm a nie 1 cm.
12:23:53
21.08.2013
Michal N 283 - zrušená registrace
-> darklord: neviem de si došiel na to že mám užovku24
12:20:01
21.08.2013
darklord
-> Michal N 283: no to je tak ked sa na uzovku dava Mkova poloos 3
12:10:58
21.08.2013
Michal N 283 - zrušená registrace
-> minno: mne drblo pravú stranu, kúpil som tam novú poloos, pri ktorej montáži som zistil že je o 1 cm dlhšia!!!!!!!...chcel som to ešte narýchlo spraviť nech to pretlačím cez STK ale potom som auto radšej odstavil nadobro kým tam nebude vlečka...proste na kyvku-širokú už nemám dobrého slova
12:10:25
21.08.2013
MOLSO
-> haso: 3
12:07:36
21.08.2013
minno
-> haso: stříleli za války do vzduchu3 jestli něco neni americké, tak se to pánum nelíbí47
12:04:20
21.08.2013
haso
-> minno: kdepak asi udělali inziniri z AZNP chybu? 3
12:03:11
21.08.2013
vhml
-> minno 21.08.13 12:00:33: teče mi pravá :-D



Na levý straně se ( absolutně nechápu proč ) ustříhali ty čepy co drží pružinky na paknách ke štítu.
upraveno 1x, naposled 21.08.2013 12:04:24
12:00:33
21.08.2013
minno
-> vhml: ak ti tečie len ľavá strana, tak to je v poriadku3 Tá tiekla aj mne, 1000x preskladané nanovo, 100 gufier, 2x nohavica z toho 1x fungl nová, 3x polosa, nič nezaberalo. Nákružok vždy vyleštený k dokonalosti. Pravá strana vždy OK.
11:49:56
21.08.2013
vhml
-> minno 21.08.13 11:45:17: tohle je zatím jedinej rozumnej závěr. Taky nevím co dělám špatně.
11:45:17
21.08.2013
minno
-> vhml 21.08.13 11:31:29: Pretože kyvka3 Ja som túto záhadu riešil 3 roky.
11:41:03
21.08.2013
vhml
-> darklord 21.08.13 11:33:52: to vím taky, ale do stovky bohužel vlečka nepatří 4
11:33:52
21.08.2013
darklord
-> vhml: minno vie 3 vraj tam treba dat vlecku a nebude to tiect
11:31:29
21.08.2013
vhml
Hele, vy zkušení kyvkaří. Proč mi pořád chčije olej do bubnu i když mam novy gufera?
11:23:31
21.08.2013
Syny
-> kyfkař: Tak si ho ohrej :) Jako asi by to bylo lepsi, ale jde to i normalne.
11:18:17
21.08.2013
kyfkař
-> Syny: něměl by se lisovat za tepla?
10:51:45
21.08.2013
Syny
-> kyfkař 21.08.13 10:39:44: Tak sezen jiny krouzky. Ty stary sundej a nalisuj tam novy (jiny).
10:39:44
21.08.2013
kyfkař
-> Syny: no na emko je to možná ještě horší,já bych mohl ty stávající nechat přelisovat ale mě ty opěrný kroužky cestujou protože jsem dal podložky pár km dobrý a už zase tam je vůle
10:34:31
21.08.2013
Syny
-> kyfkař: Tak zrovna ouzky se sezenou lehceji nez siroky bych rekl.
10:26:18
21.08.2013
kyfkař
nejde mě o to abych ušetřil ale origo (ještě jepotřebuji na užovku) je prostě problém já ty znám kvalitu polskejch všech věcí nejen poloos ale pár lidí tvrdí že ty pl poloosi prej vydrží tak nevím,kdyby někdo měl český a chtěl je prodat tak napište.
08:29:36
21.08.2013
U-Geen
-> Bery: coz je ale podle me tim, ze si to nekdo v Polsku takle objednal a oni to tak vyrobi :)
22:54:06
20.08.2013
Hurdis
-> dragon_cb_cz: Možná ještě poženštěný zájezd katolických školaček.
22:50:46
20.08.2013
dragon_cb_cz
-> Bery: Jak říká kamarád, jediná věc o které se dá říct, že je to poctivá polská práce, jsou Vader 1
21:44:32
20.08.2013
Bery
z polska k nám proudí jen a jen kvalita,takže se nám to dělí na dva tábory.Na skupinu,která to chápe a nedůvěřuje pl produkci a na ty,komu to jednou říct nestačí a ještě věří,že ušetří...

Vlastně na tři.Ještě na vlečkaře5
20:26:28
20.08.2013
Syny
-> kyfkař: Neni to blbost. Sice to neni jako origo, ale pokud tam krouzek fakt fest drzi, tak se po prelisovani nehne. Radsi prelisovat nez davat polaky.
20:23:14
20.08.2013
srdcar 120L
-> kyfkař: Tak v tom ti bohužel nepomůžu, protože mám zásobu starých poctivých českých, spíš československých.
22:40:10
19.08.2013
kyfkař
-> srdcar 120L: to mě je jasný ale já řeším poloosy jako takové,protože přelisovávat naprostá blbost stějně dlouho nevydrží ale právě nevým co ti polský jestli vůbec něco vydrží nechci jsi někde rozbit hu.u a prahy
22:35:13
19.08.2013
srdcar 120L
-> kyfkař: Tisícovky a první stovky měly na rourách poloos vypouštěcí šroubky pod ložiskem, tak se dalo zjistit, jestli gufero nepouští olej do ložiska. Na novějších modelech se vypustily. Ložisko se mazalo pouze tukem. Při výměně gufera je potřeba zkontrolovat důkladně kroužek, po kterém běhá, sebemenší poškození nebo rýha zdevastuje gufero, to je třeba si uvědomit. Při montáži je třeba ho přesně usadit do osazení roury, hlavně rovně a dál ho namáznout vazelínou, aby hladce najelo na kroužek a neshodila se pružinka. A musí těsnit.
22:17:09
19.08.2013
peti
-> kyfkař: tak som to myslel ze to bude zachvilu hadka 3
22:15:43
19.08.2013
kyfkař
-> peti: mě zajímá origo vs pl a né kyvka vlečka to skončí akorát hádkou3

kyvka to je jasný 3 3
21:57:11
19.08.2013
srdcar 120L
-> peti: Neodsuzuju ani nevychvaluju jedno nebo druhé, každé má svoje pro a proti.
Extreme Tyres