skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia I regulator brzdné síly
-> Majki: co jsem kdy viděl, tak to spíš teklo kolem tý hřídelky
-> Milan 136: vypadá to že ano. No jdu se do toho pustit, dám vědět jak to dopadlo.
-> Majki: tak jen tak to téct nezačne. trubku bych vyndal, podíval se na koncovku, jak vypadá dosedací plocha v tom regulátoru a pak to řešil dál.
Určitě to teče kolem závitu?
Určitě to teče kolem závitu?
-> Nepér: Neboj zas takový debil nejsem..
-> Kuladmin: jsou tam cca půl roku z5 dělané zadní brzdy takže by to mohlo jít
-> Milan 136: viz. výše
Ptám se jenom proto jesli se s tím někdo nesetkal, třeba jestli nepraskají nebo cokoli hodnotného a ne ty vaše "moudré" řeči... ulehčilo by mi to práci a majiteli peníze....
-> Kuladmin: jsou tam cca půl roku z5 dělané zadní brzdy takže by to mohlo jít
-> Milan 136: viz. výše
Ptám se jenom proto jesli se s tím někdo nesetkal, třeba jestli nepraskají nebo cokoli hodnotného a ne ty vaše "moudré" řeči... ulehčilo by mi to práci a majiteli peníze....
-> Kuladmin: a pak i čelisti, protože budou od brzdovky

-> Nepér: te pravda pac pochybuju ze vzadu povoli odvzdusnovaky ty budou rovnou na vymenu - ,,prasatka,,
Se mu to zavzdušní a pak bude psát, že to nebrzdí
.

Zacni tim ze to rozeberes vycistis a zpet smontujes, pokud nezabere pak tu trubku pac regulator je drahej jak..
Známemu začal obtékat kolem zavitu trubky zkusil jsem trubku dotáhnout a kape pořád tak se chcu zeptat zda s tím máte někdo zkušenost, jestli vyměnit trubku nebo omezovač nebo oboje?