rozdíl setrvačníku 1.3 a 1.6

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 28.04.2013 do 30.04.2013, založil/a zdeny10
řadit dle data
19:45:20
30.04.2013
stepan
-> zdeny10: Na fábii pokud vim díry rovnoměrně nejsou, jedna je trochu poposazená do jinýho úhlu.
22:47:04
28.04.2013
zdeny10
i to je pravda.....trošku jsem se v tom ještě "šťoural" a zjistil jsem, že díry na klice z fábie jsou rovnoměrně od sebe a na 1.6 feldě tomu tak není....tudíž použít ten setrvák z 1.6 na fábiáckou kliku opravdu nejde. Už mam domluvený to převrtání toho 1.3 setrváku ;-) Ještě jednou díky za poznatky ;-)
11:17:56
28.04.2013
Nwkt
Ta 1,6 se musí taky převrtat ne?
10:07:19
28.04.2013
zdeny10
OK....díky moc chlapy ;-)
10:05:24
28.04.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> zdeny10: Vse vyvazit zvlast.
09:54:30
28.04.2013
zdeny10
jasný no. Asi je to fakt cesta nejmenšího odporu a finančně nejméně náročná:-) Když mam kliku samostatně vyváženou a po tom převrtání vyvážim i setrvák samostatně....bude to OK nebo to musim převážit celý jako komplet?
09:14:54
28.04.2013
MOLSO
stačí prevrtat 1.3 zotrvák
09:11:38
28.04.2013
zdeny10
Zdravím. Zvyšoval jsem objem svojí 1.3 feliny zdvihem a to tak, že jsem si sehnal písty z fabie 1.4 a upravenou kliku taky z 1.4 fábie. Všechno se to spasovalo a ve chvíli, kdy jsem chtěl nasazovat setrvák, jsem narazil na dost zásadní problém. Klika na fabce má šest děr, setrvák z feldy 4. Někde jsem vyčetl, že by eventuelně šel použít setrvák z feldy 1.6. Ale prý je zas o něco silnější (tlustší) a možná se teda musí dělat nějaký harakiri, aby vystavovala spojka. Někdo zas tvrdí, že stačí převrtat setrvák na šest děr. Nevím. Nemáte někdo s tímto nějaké zkušennosti? Díky
Extreme Tyres