-> Cumper: Vyměnit můžeš co chceš, vžycky se něco může podělat. Zkontroluj brzdové trubky a hadice a pokud se ti nebudou zdát 100%, tak je vyměň komplet - a budeš mít na X let klid. Pokud je měnit nebudeš, tak alespoň v servisu kde na to jsou vybavení nech pořádně protlačit celou brzdovou soustavu čerstvou brzdovkou. Vyměň všechny náplně, promaž pořádně svisláky a další mazací místa. Zkontroluj jestli někde nejsou vůle, případně je odstraň. A pak si nech udělat poctivou STK. To by mělo být zcela dostatečné.
Co se týká náhradních dílů na cesty,stará pravda říká, že se stejně posere to co sebou nemáš, ale jinak jak říkali už ostatní - stačí menší krabička s důležitýma drobnostma k zapalování a elektrice obecně (kladívka, kundík, víčko, palec, kabel ke 4tému válci a mezi cívku a rozdělovač, případně jedna náhradní svíčka, kus vodiče a pár fastonů, izolačka, pár pojistek), něco do palivové soustavy (membrána AC pumpy, kus hadičky). K motoru pak náhradní klíňák a strunu plynu. Tohle dohromady se vejde do standardní krabice od autolékarničky úplně v pohodě, takže spotřeba místa minimální. Docela málo místa taky zaberou hydraulické válce (hlavní brzdový i spojkový - co já bych za něj na eRekcích dal!!! - a jeden kolový váleček).
Pokud ti spotřebované místo tolik nevadí, tak můžeš přihodit z elektriky (jak doporučoval
-> Stepan FUN: ) náhradní cívku, altík a relátko, k motoru pak gumové hadice které tě napadnou. Pokud chceš být opravdu připraven na ledacos, tak poloosa a svislák.
Jinak samozřejmě základní nářadí dodávané výrobce dle zkušeností a zvyklostí doplněné, minimálně bych přihodil zkoušečku a pokud máš, tak klidně i multimetr, pořádnou lepící pásku (myslím fakt pořádnou, vyztuženou textilií a vodě odolnou), motex pásku s pár sponkama a závlačkama, elektrikářská čokoláda se taky může hodit. Pár náhodných šroubů a matek. Malá gola se taky hodí. No a lahev destilky, oleje a brzdovky a pracovní rukavice.
Určitě by se dalo vymyslet X dalších blbostí, důležitý je pobrat to co může hodně pomoci a zabere to málo místa. No a hlavně vzít dobré kamarády. Na loňských eRekcích mě zachránili právě oni, ne tím co vezli, ale klidem a rozvahou - když odešel hlavní spojkový válec, tak mě jeden kolega nejdřív poslal do místní hospody poptat se komu stojí vrak škodovky v zahradě a když tahle metoda nezabrala, tak dojel do vedlejší vesnice, obešel chalupy a nakonec ten válec sehnal! Takže hlavně chladnou hlavu
