skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felda-dodělání předního stabilizátoru
-> tonek.favo: Ja na kombiku 2 poznal, mnohem vic nedotacivy.
-> Kuladmin: myslim si totéž
-> Bagrr- máma mele Emu: jasny no :D však uvidime :D

-> Bagrr- máma mele Emu: jasny no :D však uvidime :D
-> tonek.favo: teorie říká že v zatáčkách by se auto nemělo tolik naklánět,prakticky nevím já jsem na tom zatím takto
-> Tomaso435: kdyby konstrukteri meli zapotrebi to mit napevno, tak to zavari rovnou :-D
-> Tomaso435: Klidne ho tam nech kdyz bude chtit tak upadne sam 

-> Chali: Všechny feldy co jsem viděl já ho neměli já taky ne
Má to nějakou funkci? Jakože radikální 


tak nakonec to tam zespoda tak tak velízne...
ted ještě dotaz. v rámci řádnýho vyvrtání děr sem si to bodnul...
body tam mužu nechat? nebo je lepší je odstranit? :)
ted ještě dotaz. v rámci řádnýho vyvrtání děr sem si to bodnul...
body tam mužu nechat? nebo je lepší je odstranit? :)
Oprava omlouvam se za mystifikaci - i feldy to maji zespodu - spatne jsme se koukl. Ale to nic nemeni na tom muze byt klidne i z vrchu.
-> Kuladmin: Zajímavý všechny Feldy co jsem viděl ho měly zespodu
-> Kuladmin: fakt? ja měl za to že to bejvá zespoda :D OK tak cajk...
-> Tomaso435: Klidne to dej zeshora dyt felda to ma zeshora z vyroby.

-> Nepér: já se pod to zatim jenom vohnul :-D takže...
Mně to tam vyšlo a lanům to nevadilo.
děcka favo zadní náprava a stabik. je nějak na škodu ho tam mít z vrchu ? pač ze spoda sou lanka brzdy..... a to předělávat fakt nebudu :D
Kdyby nekdo schanel zadni stabik.tak jeden komplet mam.
Tomaso435 18.12.12 20:33:31 napsal:
→ tunerlada: tak jesi seš zvyklej to klopit jak na motorce
tak to asi bereš u džky moc :-Dno to sem moc nepobral ale neva
zkrátka u mě to bude způsobeno tím že rapida jsem měl podvozkově jinde než felda tak spíš to bude tím :)
→ tunerlada: tak jesi seš zvyklej to klopit jak na motorce
tak to asi bereš u džky moc :-Dno to sem moc nepobral ale neva

-> Pavell: dva se davaji hlavne spis uz pro zavody apod jeden pro bezny jezdeni staci ale da se to i se dvema ale pocitej s tim ze je to zas o neco tvrdsi a vic to na tech nasich radoby silnicich mlati. Ale jelikoz to mlati i tak ....
-> Pavell: no od vyroby iba jeden
-> Pavell: nedávali. tuneři dávaj
Nevíte někdo, zda-li se dávaly 2 stabíky na zadní nápravu? někde jsem to zahlídl a nevim kde. Má to smysl? díky
-> Tomaso435: o těch držkách bych moc nepsal

-> tunerlada: tak jesi seš zvyklej to klopit jak na motorce tak to asi bereš u džky moc :-D
já to vzal hned na testovací trasu a rozdíl teda fakt velkej, je cejtit jak se to vyrovnává o tu tyč, chtělo by to ještě jiný tlumiče,alei tak rozdíl obrovskej, ještě tam prdnu zadní
-> Pavell: mě teda přišlo že se tím chování auta moc extra nezměnilo... (1,3 mpi)
-> castrol: já už takhle opravuju hoooodně dlouho a dál taky budu

-> Pavell: tak som do nedavna vsetko opravoval 

-> castrol: a víš že i bolelo?
dělat to na zemi je fakt vopruz, ale jde to když se chce

-> Pavell: a ani to nebolelo 

jo celkem to šlo, i když jsem se s tim celkem dlouho patlal, vše jsem utahoval na určený momenty atd.hlavně jsem rád že jsem timto upgradem odstranil bouchání, ujíždění auta do strany po ubrání plynu a hlavně se to přestalo naklánět

-> Pavell: no vidíš, jak to šlo?
Js tam prave ty yrny vubec nemam.jen diry pro 6ky srouby
-> OndraKrupi: moc práce. rači novej šroub :-D
-> Pavell: kam chceš navařit ten šroub? místo toho nýtu? blbost. ramena vzadu usadíš v poho... je tam dokonce z kastle takovej vystřeďovací trn a stejně to tam dáš podle dir do kterých dáš šrouby
-> Tomaso435: VD, brzdovka 2 dny předem prolévat a jde vše... 

-> OndraKrupi: taky o tom tak premysllim. ze to tam dam postupne.asi si teda privarim sroubek zezadu abych tam pak chytil ramena. mam to jen tak slozeny neutazeny
-> Majki88 17.12.12 13:55:09: mě se taky nepovolilo:-D ale dost toho přetáhnu nebo při povolení když to nejde prostě urvu šroub :-D
-> Pavell: no tak to tam nanýtuj, ale jestli to budeš dělat sám, tak hodně štěstí já bych to sám už znova nedělal, dal bych napřed nápravnici a pak dodal ramena, protože nandavat to a odklánět si motor druhou rukou je docela masakr práce
já to tam chci plesknout takhle celý, tak aby to nějak drželo pohromadě

-> OndraKrupi: On myslí ty místo nýtku...
-> Pavell 17.12.12 14:06:39: šrouby pevnost 10.9
Edit: a místo nítku tam nic být nemusí, ten je tam "trochu navíc"
Edit: a místo nítku tam nic být nemusí, ten je tam "trochu navíc"
já tam mam 3x 8.8 a pohoda. když dáš ty samodotahovací matky (nebo jak se jim říká) tak nic nepokazíš
-> Pavell: Já jsem tam nic nedával mám to jen na těch dvou...
a ještě bych se zeptal. Při výměně ramen se musí utrhnout takovej taky asi nýtek z nápravnice, Může se tam pak místo něj dát obyč šroubek? jde mi o to jestli se to vejde mezi nápravnici a kastli.
-> Tomaso435: Používáš moc síly... mě mistr řekl že i kdybych dotahoval šrouby na kolejnicích tak musím jak hodinář. tak to používám do teď a zatím se mi nic nepovolilo.
-> Majki88: už vim.... ja teda daval lepší jelikož sem ty 8,8 přežvejk když sem to utahoval...
to jsem chtěl vědět. díkys
-> Pavell: Je to M10×45 pevnost 10.9 teda pokud myslíš šroub co je v těhlici. Jinak číslo od Tomaso435 sedí 
//Edit: tak tam je normální M8x22 s pevností 8.8 s "teflonovou" (zajištovací) matkou

//Edit: tak tam je normální M8x22 s pevností 8.8 s "teflonovou" (zajištovací) matkou
já myslim 3 x šroub místo nýtů
