celosvařenec MTX

prohledat
97 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 20.11.2011 do 15.02.2015, založil/a Antony - zrušená registrace
řadit dle data
18:30:48
15.02.2015
MVM
Já jen kluci dodám (vložím se),že spousta plnohodnotnejch závodních aut,zejména vycházejících ze seriové produkce (tzv cupový),mají uložení mnoha prvků nápravy pořád "v gumě". Mluvím teda o okruhových autech , a teprve až dražší technika která je o řád výš má všude unibaly. Jinak je to všude guma nebo maximálně Powerflexy..
18:18:43
15.02.2015
vhml
-> Antony - zrušená registrace 15.02.15 17:31:23: jo, chování auto se výrazně zlepší. Ale nějaký namáhaní navíc tam prostě bude. Ale při kroužení na Toyách se nic moc dít zřejmě nebude.



-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.02.15 17:49:54: mě to taky přijde divný. Ale pak když si pustím video po snímkách, tak je krásně vidět, jak se celá karoserie při slalomu kroutí. Unibaly, který nic nevytlumí a umožňují jiné rychlosti tomu samozřejmě jen nahrávají.
17:49:54
15.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 15.02.15 17:05:47: Běšiny pokud vím 2x ročně celou její kariéru až poslední dva roky je to jen jednou + ty slalomy na panelech tomu taky moc nepřidají. Co se týče stavu, to víš asi sám nejlépe, já mám asi jinou představu o pěkné karoserii. Roztrhaný kufr jsem už viděl, ale aby se to trhalo u baterky jak píšeš to mě přijde hodně divný.
17:31:23
15.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> vhml: Nevím, jak jsou na tom s namaháním kastle Toya v porovnání s tvýma gumama, ale myslím, že Most 2x do roka, tomu zásadně neublíží a chování auta se zlepší. A hold se budu muset trochu krotit v dravějších projížďkách po 3-kach silnicích.
17:05:47
15.02.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.02.15 16:34:45: tim nekvalitním povrchem myslíš ty Běšiny jednou ročně a stavem to, že je to schnilý úplně stejně jako tvoje auto - to jest nijak ( předpokládám ) 3 3 3



-> Antony - zrušená registrace 15.02.15 17:02:11: u mě je to z velký části i daný kroucením celýho auta díky použitým gumám. Unibaly a vrchařský gumy jsem začal používat v rozmezí půl roku, takže nedovedu přesně soudit, ale ve velkým se to začalo trhat tak dva roky zpátky. Ale samozřejmě unibaly jsou jednoznačně obrovskej skok dopředu.
upraveno 2x, naposled 15.02.2015 17:08:05
17:02:11
15.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.02.15 16:34:45: Já bych rád zůstal u silentu v "šikmým" ale holt to nejde. A s mým ročním nájezdem, to snad bude cajk 4
16:34:45
15.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 15.02.15 15:00:13: Je to huntovanim auta na rallye a nekvalitnim povrchu + stav sedive je kasle spis do srotu nez na zavody. Ja to odstrojil a mam treba kufr porad v cajku, vzadu u domku a podlahy vlasenkove trhla barva, ale spoje drzi. Na to, ze to vozila kila navic a podvozek nemam zadne blato, tak po 30tkm to jde. 4 Nebal bych se toho i kdyz ja zustavam u gumy.
15:00:13
15.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: kdyby jen jeden 47

-> vhml: no právě, když je to v silentech tolik to netrpí. Nadruhou stranu, auto tak nehuntuju jako ty, tak snad chvíli vydrží.
14:44:52
15.02.2015
vhml
-> Antony - zrušená registrace 15.02.15 12:11:10: Kastle se roztrha, s tím se smiř - proto mám dvě náhradní :-)



Na 140LS je popraskaná podlaha, dno kufru, z každýho roku kastlíku baterky jde taky slušnej šlic. Když to zavaříš, tak to začne praskat o centimetr vedle...
14:39:11
15.02.2015
T
-> Antony: OK, povíme si, až bude tohle vše hotové a bude za náma další rok 4 40
13:03:08
15.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: je to vývoj 1

Tak už kromě vyjmenovaných fakt zbývá už jen motor ( složit ) a vyrobit pedálovku a natahat jinou trubku. .
12:57:00
15.02.2015
T
-> Antony: tak tohle já vůbec neznám, já jsem auto postavil a jsem již několikátou sezónu spokojen 3 3 3

jen motor a pedálovka, jak myslíš 40 4 3
12:55:02
15.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: tak v plánu to určitě je, ale znáš to: když dát tuhle nápravu, chce to jinou špajsku, a k jiné špajsce to chce silnější motor a překopat brzdy. Takže začarovaný kruh a 3/4 nového auta 3. Naštěstí teď už zbývá jen ten motor a pedálovka. .
12:49:32
15.02.2015
T
-> Antony: tak pokud se svezeš s tím na okruhu, tak předpokládám, že nic jinýho chtít nebudeš 40
12:26:17
15.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: třeba až to vyzkouším, překopu na unibaly i předek 1

ostatně ještě že jsem si nadělal uložení do zádoby pro sebe. .
12:12:04
15.02.2015
T
-> Antony: to se bojíme všichni 3 ale co naplat, když to pak na okruhu tak hezky funguje 4 40
12:11:10
15.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: problém není vyhodit Pemitův silent a dát unibal, ale bojím se o kastli vzhledem ke stavu našich silnic.
12:00:52
15.02.2015
Eidy
-> Antony: Co tak smutně. Unibal je nejlepší silentblok.1
11:10:15
15.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 02.01.14 07:59:44: tak otázka se vyřešila sama, budou všude unibaly. Sice to bude vše natvrdo, ale nedá se nic dělat 8
20:54:12
13.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: a prý taky tuhá 47
20:48:53
13.10.2014
T
-> Antony: zima bude dlouhá 40
20:26:15
13.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: momentálně je pro mě snažší výrobit ten mezikus, kousek materiálu se závitem, nové domky a věci s tím související, nechám v záloze 4
20:12:17
13.10.2014
T
-> Antony: no vidíš, to za 1. 4 a za 2. když už je v tom tolik práce a času a možnosti také nějaké jsou, tak co si udělat nové domky na míru a vyprdnout se na nějaké podkládání, atd... 4

a to by se určitě i ta rozpěra dala vymyslet 4
19:34:40
13.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> T 13.10.14 18:57:15: ale vždyť jsem blbej, vymýšlím prodloužení pístnice a přitom stačí podložit vlastní tlumič v držáku. Předělat rozpěru na sériový domky by šlo, nicméně je nemám a nejsem si jistej, zda by se mi tam výškově vešla.

Ono popravdě zatím netuším, jak to bude vše výškové vycházet, jestli nebudu dlouhej, o kolik se mi zmáčkou pružiny atd. . Ale mám tam dost míst a možností nastavení, tak snad to bude dobrý.
19:05:59
13.10.2014
ochoda
-> T: Taky mi to přijde snažší. 6
18:57:15
13.10.2014
T
-> Antony: ale proč pak mít zvýšené domky, když budeš muset dávat nějakou podložku ? nebude lepší předělat rozpěru na klasické domky ? 4
07:52:08
13.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> radekp: aneb všichni jste blazni, jen já jsem letadlo 1

On originál má seriový domky, to by bylo cajk, ale jak jsem psal, chci zachovat pozpěru, co je u zvýšených domků.
06:11:39
13.10.2014
radekp
-> Antony: Celý virt má problémy s dlouhými tlumiči a ty s krátkými1
22:13:05
12.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> sikula 12.10.14 22:10:32: přesně, potřebná délka se vyzkouší a úpravý 4
22:10:32
12.10.2014
sikula
-> Antony: myslím si že ne, nezbude nic jiného než to zkusit.
22:00:41
12.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> sikula 12.10.14 21:52:32: výšku mezikusu jen odhaduju, o těch 100mm mám zvednutý domek, jde mi spíš o to, jestli to něco nevyvede s konstrukcí tlumiče.
21:52:32
12.10.2014
sikula
-> Antony: To je docela dost, nebude to při stlačení vadit?
21:48:25
12.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> sikula 12.10.14 21:39:29: to je vůl. 1

teď vážně cca 60mm plus potom 150mm co mám možnost štelovaní výšky, ale je to bez stlačení pružiny. Takže by mě stačilo cca 100mm mezikusu.
upraveno 1x, naposled 12.10.2014 21:51:46
21:39:29
12.10.2014
sikula
-> Antony: A kolik teda potřebuješ, aby jsi dosáhl na ten G bod?
21:32:20
12.10.2014
Antony - zrušená registrace
21:28:41
12.10.2014
sikula
21:17:12
12.10.2014
Antony - zrušená registrace
21:13:47
12.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 12.10.14 21:06:12: Snížit celé auto a ono to vyjde 1
21:06:12
12.10.2014
Antony - zrušená registrace
A máme tu další háček. Po složení kompletu tlumič-pružina-domek jsem zjistil, že mám "krátkou" pístnici tlumiče, aneb moc vysokej domek. Domek snižovat nechci kvůli rozpěře, takže co "prodloužit" pístnici mezikusem našroubovaným na konec pístnice? Udělá to něco? Konec mezikusu klasicky jako u pístnice, tj guma, dole je unibal.
18:33:40
21.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: Myslím, že cokoliv z dnešních produktů bude lepší, než dobová vazelina co se dávala do origo1203-ky 4

Každopádně to LMX mám domá, sice zbytek ale další koupím viz odkaz pro Eidyho. .
15:32:38
21.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 21.02.14 14:38:51: Nevím jak moc se líší nároky toho ložiska, ale já do klasiky vlečkového dával Mobil 1 XHP 222 NLGI2. Radil mě to známej co leta prodává SKF ložiska, údajně nic lepšího není a je pravda, že zatím je od zadku naprostý ticho.
upraveno 1x, naposled 21.02.2014 15:33:01
15:26:05
21.02.2014
Eidy
-> Antony: Tak určitě bych to kvůli tomu nerozebíral. 4
15:15:57
21.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: myslím, že na ty moje chciplý poníky to v tripodech stačí. Tam mám stejný zatížení jako u nových aut v ložiskách 3 A hlavně se mi to nechce rozebírat, vymývat atd.
15:12:33
21.02.2014
Radek Retro eLeSo
-> Eidy 21.02.14 14:40:31: zelená LMX pořád jede(mam jich tu plnou krabici) tim ale neřikám že ty neřikáš že neni 4 1
15:06:12
21.02.2014
Antony - zrušená registrace
15:01:27
21.02.2014
Eidy
-> Antony: Do tripodů? Si nemyslím, že je to kloubová mazelína.
15:00:50
21.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 21.02.14 14:40:31: Tu jsem dával do tripodů, takže myslíš i do nábojů? hmm, každopádně barvičku to má takovou hezkou zdravou 47
14:53:05
21.02.2014
dragon_cb_cz
-> Eidy: Já to zahlédl akorát tady na virtu, nic o tom nevím, jen že když to hodím do google tak vypadne X odkazů na eshopy co tvrdí, že jí mají skladem a Castrol jí pořád na svém webu také má.
14:51:58
21.02.2014
Eidy
-> dragon_cb_cz: Tak to mohou být zbytky ze skladů páč já někde zahlédnul, že LMX skončilo, ale taky to mohl být kec. Tak pardon.
Extreme Tyres