celosvařenec MTX

prohledat
97 příspěvků (zobrazeno 51 až 97) od 20.11.2011 do 15.02.2015, založil/a Antony - zrušená registrace
řadit dle data
14:48:42
21.02.2014
dragon_cb_cz
Pokud internet moc nekecá, koupit LMX vůbec není problém...
14:48:36
21.02.2014
MOLSO
-> Eidy: a sakra .... lmxko som mal rad ta zelena farba ma fascinovala 3 teraz som kupil daku zltu sracku vraj nahrada LMXa ale uz to nie je ono 3
14:47:18
21.02.2014
Eidy
-> MOLSO: Nevím, nesháněl jsem. Podařilo se mi koupit ještě jednu z posledních LMX a ještě dojíždím předchozí.
14:44:44
21.02.2014
MOLSO
-> Eidy: ako sa vola ta nova generacia ?
14:40:31
21.02.2014
Eidy
-> Antony: Castrol LMX? Případně nová generace. Tu hezkou jadernou zelenou už nedělají 1 .
14:38:51
21.02.2014
Antony - zrušená registrace
A další dotaz:

Jakou vazelínu do ložisek zadních nábojů? Je tam jedno ložisko ZKL 3209C3, kuličkový s kosoúhlým stykem, rozměry 85x45x30,2 mm.

Jakej typ, výrobce atd. . .
20:46:25
02.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: tak tak, na tvrdo to nechci, dám tam Pemita 4
20:38:25
02.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 02.01.14 13:55:11: Šel bych taky cestou silentu od Pemita ať to není vše úplně natvrdo.
upraveno 1x, naposled 02.01.2014 20:38:33
14:50:41
02.01.2014
vhml
-> radekp 02.01.14 14:39:42: tvrdá guma no :-D



Ve stovce je mám rok ve svisláku, nic jim není, pasuje to...
14:39:42
02.01.2014
radekp
A už někdo Pemitovy silenty jezdíte? Myslím ty ze svislého čepu, resp. příčných ramen vlečky...

Reference?
13:55:11
02.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> vhml: Asi to tak dopadne, možná mám dokonce doma 2 kusy plonkový . .
13:24:43
02.01.2014
vhml
-> Antony - zrušená registrace 02.01.14 11:54:40: sérii bych určitě nedával. V tý se to prostě hejbe. Pokud nechceš dávat a řešit unibal, tak dej pemita a máš bez starosti plug and play řešení, který stojí 3 stovky a fungovat bude.
upraveno 2x, naposled 02.01.2014 13:25:36
12:28:54
02.01.2014
T
-> Antony: : pak jedině unibal.....nevim, jestli bych dával na jedno rameno dva druhy uchycení 8 4
11:54:40
02.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: jj. v rameni jsou dva uchyty. v jednom je unibal ( nic jinýho tam nejde) a v druhým je v originále série silent. Ale šel by dát i od Pemita, popř tam jde dát i malej unibal. .
11:49:54
02.01.2014
T
-> Antony: : tak dej silenty na oba...ale chápu dobře, že v jednom úchytu máš unibal a teď se ptáš jestli máš dát i do druhého uchycení silent ?
10:19:41
02.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: já taky nejsem zastáncem unibalů, no .

-> All: alé v originálním rameni byly sériový silentbloky. .
09:57:59
02.01.2014
T
-> Antony: : já zastáncem unibalu nejsem vzhledem k tomu, co píšeš o našich silnicích 8 ale pokud už v jednom je unibal, pak bych pokračoval unibalem 4
09:37:53
02.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: to to to víííš že joo. My ti ho hohohoníme a ty si hoho pak hohodíš n na záda, to to znááme ! 3
09:25:20
02.01.2014
Eidy
-> Antony: Chlapci, možná vás to ode mě překvapí, ale pojďme na kance. 3 3 3
09:15:53
02.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: tak nějak jsem tuhle možnost od tebe očekával 3

Každopádně, na normální silnice ( myšleno český tankodrom) to dávat takhle natvrdo, nevím no 8
08:18:26
02.01.2014
Eidy
-> Antony: C je správně. 1
07:59:44
02.01.2014
Antony - zrušená registrace
A máme tu další možnost volby:

v "podelným" rameni mám unibal, co dát do "šikmého"?

- normální silentblok

- silentblok od Pemita

- taky unibal
09:52:39
27.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Přesně tak 4 Pro kotouče je to jedno, pro buben to nevychází . .
upraveno 1x, naposled 27.11.2011 10:12:21
09:40:49
27.11.2011
Peklo-Evo-Luboš
-> Antony: Jo, tak to je klidne možný. Nikdy jsem to neměřil a držáky pro brzdiče jsou přivařený na rameni, takže pokud jsou jiný, při další přestavbě a použití LR stačí odbrousit a smrknout znovat.
00:31:35
27.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Právě, to ale potom musíš mít na rameni posunutý, vůči origu LR, i držák pro brzdič. Vím, ničemu to nevadí, ale tu je ten rozdíl při použití domku 1203 oproti LR. Protože 200 kusová homologační série měla vlečkový bubny. Další řešení by bylo upravit brzdový štít, udělat mu 14mm osazení. . . Bohužel, já byl včera celej den v Brně
19:57:55
26.11.2011
Peklo-Evo-Luboš
-> Antony: tak to bude ta potiz - ja mam kotouce a ty tam padnou jak prdel na hrnec... Blby ze doma sem byl dnes a ted tak 14dní nebudu..
15:03:34
26.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš 26.11.11 13:24:12: Přijedu moc rád, nápiš kdy se ti to hodí a já se přizpůsobím.

Jinak jde mi o to, že když použiju náboj a domek co jsem sehnal, tak po složení mám mezi bubnem a štítem brzdy 14 mm mezeru . . 4 Já to měl taky vymyšlený hned včetně poloos, ale na tomhle jsem uváznul. .
13:24:12
26.11.2011
Peklo-Evo-Luboš
-> Antony: Tak jsem si to pročetl, a přiznám se že se nějak ztrácím v tom co řešíš. My jsme to měli vymyslený za den. Můžeš napsat v jedný větě o co jde? Nebo se přijeď podívat jak to máme udělaný.
18:17:29
25.11.2011
aceboss
-> Antony: Co náboje z 1202 jsou stejné jako na 1203, ale celkově o něco menší....
15:33:43
25.11.2011
Antony - zrušená registrace
Tak ze zjištěných skutečností jsem došel k názoru, že za vzniklou příčinou ohledně nesedících rozměrů může:

-A) Nesprávností tvrzení o možnosti nahrazení LR náboje nábojem z 1203

-B) že jsem sehnal náboje z nesprávné 1203



Vzdálenost dosedacích ploch mezi domkem a dosedací plochou pro buben (kotouč) je u LR 56 mm, u vlečky + - 56mm, jen já mám 70mm. Žil jsem v domění, že jsou náboje (domky) na všech 1203 stejné vyjma zesílených nábojů u provedení "valník" . . .
20:50:28
21.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> Bedřich: no to by možná šlo 4

Ale jak tak přemýšlím, navařením čehokoli se zdeformuje rozměr pro ložisko 8

potom jedině novej domek 8
upraveno 1x, naposled 21.11.2011 21:22:17
20:26:54
21.11.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Antony: Právě proto tam navaříš tu přírubu do které si uděláš buď závity svoje nebo díry tak jak jsou na škodováckém domku... díky navaření příruby si domek snížíš jak budeš potřebovat.
upraveno 1x, naposled 21.11.2011 20:33:37
20:23:16
21.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> Bedřich: Já jsem právě moc dlouhý a nevychází mě tak potom hloubka bubnu. Domek nelze stočit, protože si utočíš závitový pouzdra na domku . . .
20:02:38
21.11.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Antony: Co si nechat vypálit přírubu podle nápravy,domeček stočit a přírubu navařit do potřebné vzdálenosti,potom nechat přebrousit?Je to pouze nápad netuším jak by to vycházelo rozměrově.
19:15:43
21.11.2011
PatRS
19:14:10
21.11.2011
PatRS
17:55:40
21.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> aceboss: No vezmeš náboj s domkem a poloosou z 1203. Poloosu zkrátíš a na vzniklém konci uděláš závit a buď tisícihran, nebo kužel s drážkou pro unašeč Löbro. Potom musíš udělat zajištění ložiska "z druhé strany", aby bylo ložisko opřený z obou stran a necestovalo. Potom stačí "splašit" štefty M12x1,5 s velkým rádlovaným průměrem. Celý tento celek potom přiděláš buď do LR, nebo L/A MTX nápravy a mělo by to fungovat jako origo LR řešení. Jenže mě nevychází celková délka náboje a domku asi o cca 8mm a na tom jsem zamrzl . . .8
16:33:59
21.11.2011
aceboss
Mohl bych poprosit jako neznalec o bližšší rozvedení této možnosti.....S využitím náboje 1203 děkuji.4
14:15:35
20.11.2011
vhml
-> Antony: m8 ví
14:13:37
20.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> Martin136COUPE: není problem vyrobit, jen zjistit co to má být za material a pak někde nechat tepelně zušlechtit. Ale jak zušlechtit?

-> All

Ono i šteft M14 by šel použít, kola mají větší díru, takže tam vlezou, ale další problem je s brzdama - buben u 1203 je o 15 mm hlubší než u 130, tudíš tam nepasuje (je krátký, popř. mělký) a neměl by pasovat ani případný kotouč.

upraveno 1x, naposled 20.11.2011 16:14:46
12:41:00
20.11.2011
Martin136COUPE
Poptat a vyrobit. Jak si řikal, sám máš možnosti velké a ten tisícihran už někde dohoníš.
12:12:33
20.11.2011
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: Převrtat to nejde, není tam materiál, převrtávat ronaly a apolla se mi taky nechce, podložky mám a převrtat by šly, to je to nejjednodušší, ale je to hmotnost navíc a možná by lezly kola už moc ven. Takže jak píše-> m8rinek: jedině nový štefty, ale kde je sehnat . . .
10:47:08
20.11.2011
m8rinek
Jednoznačně šteft s velkym rádlováním...
10:44:48
20.11.2011
Eidy
-> Antony: Dej sem schválně fotku náboje. Nešel by převrtat vedle na klasickej šteft? A proč nepřevrtat kola na 14 šteft? Taky by se houby stalo. Podložka s přechodem by taky šla, ale určitě certalovou. Nebo teda ty štefty s přechodem. Rozmysli se sám i z pohledu ceny. Nový štefty jsou nejčistší řešení, přechodový podložky nejsnazší. 4
08:50:33
20.11.2011
exwrcteam
ja bych to resil tak nechat udelat stefty na miru..
07:48:39
20.11.2011
Antony - zrušená registrace
V souvislosti s montáží MTX nápravy do mýho auta se vyskytlo pár zadrhelů, které jdou vyřešit několika způsoby. Ptám se, jak byste to řešili vy, nebo zda nevíte, jak to řešili ti, kteří to mají funkční na autě.

Sehnal jsem náboje ze škoda 1203. Dají se použít misto origo LR nábojů, včetně domků ložisek. Náboje ale mají štefty M14x??, tudíš i velký rádlovaný průměr. A řešení?

- nechat vyrobit štefty M12x1,5 s velkým rádlovaným průměrem,

- nebo převrtat kotouče (bubny), dát rozšiřovací podložky a v nich mít zalisovaný M12x1,5

Případné další problemy budu připisovat . . . díky
Extreme Tyres