chemicke odlakovani kol - nabidka

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 20.05.2011 do 06.11.2013, založil/a Zazaa
řadit dle data
19:43:08
06.11.2013
castrol
-> isti: -> johaning: oka borci ,chemicke odlakovanie mam v cene len som si to chcel overit ze ci to zleze
19:38:34
06.11.2013
johaning
-> castrol: komax naloz do acetonu,nechej to tam den a barva je dole ;)
19:38:28
06.11.2013
isti
-> castrol: Je tu písané že všetko,aj komax

možno že aj komplet disk3
upraveno 1x, naposled 06.11.2013 19:38:53
19:26:09
06.11.2013
castrol
borci len dotaz zozerie to aj komax ?
08:43:04
09.06.2011
Zazaa
tak posledni sance ...

po nedeli jedu :)
18:27:47
25.05.2011
Zazaa
-> Jindas: tohle je na vysocine, nejak mezi Bystrici nad Pernstejnem a Trebici

o tom dvore zas nevim ja ... prave sem schanel neco pobliz a nic jine sem nesehnal jen tohle coz je 200km jedna otocka a musi se tam 2x :(
17:41:33
25.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 25.05.11 17:30:01: Prohlubně vyvařit, pak soustruh zarovnat a začít brousit pokud to budeš dělat svépomocí. Pokud to chceš někomu zadat, tak konzultovat s ním, např. Dudu z Budějek se hodně vyzná a dělá perfektní práci včetně strojního leštění a eventuálního zalakování.
17:35:32
25.05.2011
Jindas
-> Zazaa: 20.05.11 21:21:19 A kde to budou dělat? Já vím,že to se to dělalo v Komárově u Dvora Králové,ale že by někdě jinde taky? Klidně sz. zajímá mě to. děkuji.
17:30:01
25.05.2011
Luky
-> Tuner#2: no právě že já u toho moc nadávat nechci, proto se ptam na cestu nejmenšího odporu 1 Ale ty kola jsou trochu obouchaný, tak musim pořešit jestli vůbec leštit půjdou. Aby se nějaký dirky nemusely nejdřív zavařit...
16:50:54
25.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 25.05.11 11:11:17: Moje starý kola s límcem jsem měl opískovat na to "komaxit" a jezdil jsem tak 2 roky a až pak se barva obrousila a límce vyleštili. Důležité je aby povrch neměl hluboké vrypy a nerovnosti, ale to zda je po písku a nebo nebo není až tak nevadí, jen ten co to bude leštiti bude víc nadávat u přípravy na leštění...
11:37:52
25.05.2011
m8rinek
-> Zazaa: jak je to s porovitostí nízkotlakých kol nevím, problém je, že chemikálie do porů zatečou a postupně vzlínají....
11:35:29
25.05.2011
Zazaa
-> m8rinek: tak v tomhle pripade urcite ... myslel sem to na klasicke hlinikace lite ve velkym
11:32:31
25.05.2011
m8rinek
-> Zazaa: dělítkový límce se dost často objevujou normálně litý do písku a po přeleštění z metru nic nevidíš, ale porovitost tam jistě je
11:23:23
25.05.2011
Zazaa
-> Luky.: no ten povrch vypada trochu jako po pisku jen hodne jemnej, proste takovej matnej a je s tim prace to znova rozlestit

takovej povrch to udela i na drive vylestenem
11:18:20
25.05.2011
havlik
-> Luky.: no co sem viděl ty nwktho odlakovany jupitery tak ty jsou fakt hezky krasne sametovej povrch zadny velky diry
11:15:41
25.05.2011
Luky
-> havlik: takže je lepší je odláknout, ju? No uvidim jestli se hecnu, už mam od podzimu nastříkaný a osoustružený Apolla a nejsou lidi co by vyleštili... 1
11:13:21
25.05.2011
havlik
-> Luky.: na jupikach hrubost je ale minimalní
11:11:17
25.05.2011
Luky
-> Zazaa 25.05.11 10:50:46: takže pro účely leštěných kol je jedno, jestli to opískuju nebo odlakuju, protože i po odlakování je to hrubý? (předpokládám, že hrubost je způsobena povrchem formy a normálně je to schovaný pod barvou?)

I když jupíky asi původně leštěný byly, takže hrubost po odlakování by být neměla?
11:07:26
25.05.2011
Zazaa
ale pokud ten povrch ma k necemu vypadat tak tam podle me zadne pory bejt nemuzou ...
10:55:07
25.05.2011
m8rinek
-> Zazaa: kolo bylo leštěné až potom, ale póry nejsou záležitostí přeleštění, nýbrž homogenity materiálu, která je u gravitačně litých kol někde jinde než u tlakově. Stejně tak nevim jak to je u starších kol litých pod tlakem.
10:50:46
25.05.2011
Zazaa
-> m8rinek: no tak pokud je povrch vylestenej tak tam zadne pory bejt nemaji :)



vylestit se da cokoliv, ale ten povrch vypada trochu hrubej jak po opiskovani takze pokud ta plocha byla predtim lestena tak se musi znova komplet udelat povrch a ne jen prelestit



pokud to je nelestene kolo tak je to jedno
00:35:14
25.05.2011
m8rinek
-> Zazaa: je to vhodné pro leštění? Kolega tak měl sundanou barvu z kol a pořád to lezlo z porů a leštěný povrch rychle matovatěl...
00:33:16
25.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
upraveno 3x, naposled 25.05.2011 00:34:43
00:00:29
25.05.2011
Zazaa
-> Martin136COUPE: vydrzi i nevydrzi zalezi na uskladneni



-> Pavel P..: je to na lite kola ocelove sem nezkousel takze rez nevim, ale treba ocelove sedla byly ciste s tim ze ty ocelove casti pomerne rychle zacinaly opetovne reznout

a je to samo mozne hned lakovat



jinak to spolehlive sundava prakticky jakoukoliv barvu vcetne praskovejch a vselijakejch origo laku co pouzivali treba BBS na kterej nezabiraly ty odlakovace

kola by mely byt umyte, bez ventilku a odstranene pripadne kousky asfaltu a nebo zbytky tech lepicich ploch pod zavazicka a dalsi hrube mechanicke necistoty
18:57:21
24.05.2011
havlik
-> Luky.: rozpusti do rana cca
16:29:42
24.05.2011
Luky
-> havlik: a ten sežere barvu tak jak má? Nevim totiž co je tam za barvu. A zase naopak - aby mě zbylo to kolo a neudělal se mi z toho hliníkovej koktejl 1 A je třeba do toho nějak šťárat nějakym rejžákem třeba? Nebo se to rozpustí úplně? Za jak dlouho cca?
14:16:33
24.05.2011
havlik
-> Pavel P..: tak to bude dělat jedno kolo vzdy
14:14:29
24.05.2011
Pavel P..
-> havlik: to se mu prodraží, plná vana acetonu... to aby pak v tom rozpustil ještě tchýni aby se to oplatilo3
13:22:50
24.05.2011
havlik
-> Luky.: ponořit doma do acetonu
13:21:48
24.05.2011
Luky
Nemá někdo nějakou odlakovací alternativu na plzeňsku nebo aspoň v PraHe? Špekuluju, že bych zrenovoval jupíky někdy a mam strach to pískovat, abych pak nemusel tolik leštit ďublíky
12:44:41
24.05.2011
Martin136COUPE
A vydrží to odlakované bez povrchové úpravy hozené x měsíců na půdě bez nějaké brutální oxidace, aby to pak bylo možné odmastit a fouknout barvou ?
12:38:10
24.05.2011
havlik
-> Pavel P..: hned lakovat
12:33:07
24.05.2011
Pavel P..
-> Zazaa: Sorry jestli se blbě ptám, ale po tom odlakování se to musí ještě pískovat nebo to odstraní i oxidaci a rez a je možno to hned lakovat? Díky
10:56:22
24.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Zazaa: Řeknu to bráchovi, až se vrátí tento týden do ČR. Má taky nějaký pavučiny.
20:26:33
21.05.2011
colaczech
hmm, lakava cena, mel bych 2sady (5+4). Jenom to predani, 2x200km tam a 2x200 zpatky :-((
13:24:26
21.05.2011
TTomas
-> Zazaa: Bych tu urcite par kol nasel, ale nevim jak s tim predanim:(
upraveno 1x, naposled 21.05.2011 13:25:32
08:32:31
21.05.2011
Zazaa
pokud se nekdo prihlasi tak hned jak se ty kola povede predat

v kazdem pripade bych to chtel mit do prazdnin
07:41:16
21.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Zazaa: Kdy to asi tak plánuješ?
21:21:19
20.05.2011
Zazaa
chystam se jet dalsi varku na odlak a v ramci rozlozeni nakladu nabizim moznost se pridat



jde o chemicke odlakovani ktere spolehlive sunda treba komaxit a nebo si poradi s diskama typu pavucin kde se piskovani dost prodrazi



cenove to vychazi kolem 500,- za sadu + rozpocitanej benzin na dopravu podle poctu sad



pripadni zajemci sem a nebo SZ, predani idealne pardubice a okoli
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres