renovace kol litáků

prohledat
97 příspěvků (zobrazeno 51 až 97) od 29.03.2011 do 22.11.2020, založil/a Elvis
řadit dle data
17:51:36
11.02.2013
J3STER
-> myschaak AZNP K.Hora: Sežrané právě nebyly, ale některé broky nešly ani vylopnout. Borec z toho byl na ohrabky. Že si to nechával otryskat za "děkuju" a ten debil mu zničil všechny čtyři kola. To už o něčem vypovídá.3 3
17:42:48
11.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> J3STER: no a ještě k tomu elektron3 3 3
21:45:33
10.02.2013
J3STER
-> myschaak AZNP K.Hora: Jednou jsem viděl obrokované LR pavučiny a nemusím vykládat jak vypadaly.47
21:24:13
10.02.2013
palinator
-> myschaak AZNP K.Hora:

Jo tam se písek ani nic nedostane...
21:22:42
10.02.2013
johaning
-> palinator: za kvalitu se plati,ale zatim si nikdo z virtu nestezoval na mou praci,a na ceny taky ne 4 5
21:21:52
10.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> johaning: dík za info!
21:21:46
10.02.2013
johaning
-> myschaak AZNP K.Hora: 3
21:20:59
10.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> palinator: jo,to byl ten korund nebo co.....já to zkoušel pískem jen....kde to bylo zvětralý tak to omlátilo jinak nic....

no s brokama si právě myslim....to to můžeš rovnou omlátit kladivem3

kámoš si nechal pískovat a do komaxu plecháče a po první zimě mu lezl rez v místě kde je čelo disku navařený k límci....
21:17:34
10.02.2013
palinator
-> johaning:

Jasný, to už vychází na trochu jiný peníze. Já teď zkusim na nějakejch plecháčích použít dvousložkový barvy, jak se osvědčej a jestli mě to nasere, tak hold pojedou k tobě na komax nebo se naseru ještě víc a pojede to na žárovej zinek.. 3
21:17:04
10.02.2013
stepan
Nezkoušel někdo plecháče jenom pozinkovat jak dlouho to vydrží?
21:16:53
10.02.2013
johaning
-> palinator: tak s lakame je pruser totiz,pokud to radne neodhadne tak praska a delaji se tam mikrotrhlinky,a na lak je taky jinej postup lakovani,lak se nanasi na vlazny disk
21:16:08
10.02.2013
J3STER
-> myschaak AZNP K.Hora: Jedině chemické odlakování.
21:15:12
10.02.2013
johaning
-> palinator: tak pokud vse udelaji jak maji,tak ti garantuji ze ten plechac bude stejnej po x zimach jako,ja vsade davam zinkovej zaklad a pak az barvu,a co se tyce kol tak se dava jeste UV lak,cena za kolo bez pisku je 480,-
21:14:41
10.02.2013
palinator
-> myschaak AZNP K.Hora:

Mě když dělali Meteory, tak jim to pískem taky nešlo, tak vzali broky snad pro myslivce, protože do toho nadělali krátery, že to následnej komaxit neschoval a vypadá to jak kladívková barva pod sklem (lakem), aktuálně důkladně rozpraskaným...3



E: nedával jsem ti k tomu náhodou takovej černej sráč v pytli? Takovej černej písek jakoby...
upraveno 1x, naposled 10.02.2013 21:15:27
21:13:10
10.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> palinator: 3 3 3 víš jak já mám rád komaxit....zkusil jsem to pískem a to fakt nejde
21:12:58
10.02.2013
johaning
-> myschaak AZNP K.Hora: nekde u sebe v clancich to je
21:12:18
10.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> johaning: nemáš fotku jak vypadá povrch po otryskání?
21:11:34
10.02.2013
palinator
-> myschaak AZNP K.Hora:

To je teda tragédie... Hnidopichu.3



-> johaning:

Postup nepostup, dělali to tito: nelap.cz/

Pískování od nich dobrý, téměř dokonale čistej plech. Komaxit taky vypadal hezky když byl novej... ale po zimě už prosvítala rez. Pravda, cena poměrně příznivá... 1200 za sadu kol (z toho 800 pískování), ale radši si to udělám sám na mokro s tím, že budu vědět, co a jak dělám.
21:10:21
10.02.2013
johaning
-> myschaak AZNP K.Hora: plechac 13 za 130 a hlina 13 za 200,hlinik dle tvaru stredu
21:08:21
10.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> J3STER: no a z toho plyne že se nedá opískovat.....řekni mi kdo ti bude pískovat disk v komaxu?nikdo protože se do 150kč za disk nevleze!
21:06:53
10.02.2013
johaning
Opískovat komaxit neni zadny problem,asi jak pro koho.Tomu komu se ukazala rez po zime na plechacich tak je spatny postup,kitovani pod komax je vyskousene a funguje dvouslozka s hlinikovym praskem,ten pracuje po dobu vypalovani s materialem,a nepraska,klasika polyester dvouslozka v peci praskne a odskoci,komaxit se da i lestit,i brousit jak pod vodou tak i normalne ;-)
21:06:31
10.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> palinator: nepískuje pískem.....3 3 3
21:03:45
10.02.2013
J3STER
-> myschaak AZNP K.Hora: Největší problém bych viděl v dokonalém odstranění komaxitu když chceš nechat třeba zavařit šrámy na límci. Do opískovaného povrchu je komaxit dokonale zapečený a při nedokonalém obroušení návar póruje.
21:02:00
10.02.2013
palinator
-> myschaak AZNP K.Hora:

Komaxit se nepískuje pískem, ale železnou drtí, brokama nebo syntetikou. Ale to bohužel neni v ceně patnáct korun za tunu.
20:59:08
10.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> J3STER: brousit jsem psal že nevim ale opískovat to je problém....

je brousit a brousit.....myslel jsem řekněme 1000kou pod vodou
upraveno 1x, naposled 10.02.2013 20:59:54
20:56:21
10.02.2013
J3STER
-> myschaak AZNP K.Hora: Od kdy se nedá komaxit brousit natož opískovat?
20:52:38
10.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> J3STER: co cože?
20:48:53
10.02.2013
J3STER
myschaak AZNP K.Hora 10.02.13 20:42:43 napsal: nehledě na to že nevim jestli se dá komaxit vůbec nějak brousit když ho ani pískování nevezme

-> myschaak AZNP K.Hora: Cože ?????9
20:42:43
10.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
nehledě na to že nevim jestli se dá komaxit vůbec nějak brousit když ho ani pískování nevezme
20:42:00
10.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Shader: ještě bych to vzal předtím bodyčkem a tlumexem....3 3 3 nevim ale tohle mi přijde jako k ničemu....
20:38:35
10.02.2013
Shader
Hoši... co kdyby se to opískovalo + komax. Následně přebrousilo, dokitovalo a nechalo nalakovat? Něco se mi plete, že to tak nějak dělal T2... co myslíte?
20:26:35
10.02.2013
m8rinek
20:20:56
10.02.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Zazaa: 3 3 3 to jo no3
20:19:59
10.02.2013
Zazaa
-> havlik: ale jedine co spolehlive funguje jako kit pod praskove barvy je TIG :)
20:19:05
10.02.2013
m8rinek
cituji:



Čau pracuju jako mistr v práškové lakovně ,mám 1Oletou praxi.Tmeli se pod komax jak speciálním dvousložkovm tmelem přímo určeným pod práškové barvy,vyrábí ho např.firma Drylack.Dá se, ale tmelit i běžným karosářským polyesterovým tmelem ,(my požíváme třeba český Rapid,komaxit je totiž také polyester).Je to sice s ním trošku složitější a někdy při vypálování před nástřikem praská,ale řešíme to tak ,že dané místo stříknem barvou ,ta danou prasklinku "zahladí" a až poté lakujeme finální vrstvu.Ta je natolik tvrdá ,že s tmeleným místem není potom žádný problém.
20:15:48
10.02.2013
palinator
-> havlik:

No právě a když jsem se na to ptal, tak na mě všude koukali jak na debila.
17:49:08
10.02.2013
havlik
-> palinator: kitovat se dá i pod komaxit ale ne obyč kitem
15:01:14
10.02.2013
palinator
-> Shader:

Kitovat pod komaxit je problém. Jinak mám zkušenosti s komaxitem na svejch Meteorech, tam je to špatný, protože se dal na vrch lak, kterej začal praskat (to není vina komaxu), nevýhoda je, že na starejch, resp. zoxidovanejch diskách vybublává při pečení (taky mám zkušenost), další nevýhoda je ta, že většinou nemáš zas tak dokonalou možnost volby odstínu a na plechovejch diskách jsem hodně zklamanej z vylezlý rzi po jedný zimě. Osobně teď budu lakovat mokrejma dvousložkama, jak na Škóda, tak na spotřebák.



E: Ale najde se tady zase hromada zastánců komaxitu, který nemaj s ničim problém, takže je to kus od kusu, provozovna od provozovny...
upraveno 1x, naposled 10.02.2013 15:02:08
14:32:27
10.02.2013
Tommyk
-> Shader: jestli komaxit nebo mokrej lak ti asi neporadím, ale poradím ti abys je nechal chemicky odlakovat. tzn že je ponořej do nějaký lázně s kyselinou. po pískování je hrubej povrch, po tomhle ne
14:22:25
10.02.2013
Shader
Trošku oživím jedno téma... přemýšlím o tom, že bych si na jaře zrenovoval alu disky na octě. Barva kolem ventilku se šoupe a z vnitřní strany jsou už dísky téměř černé (barva disku stříbrná). Ale mám dilema, auto mám jako spotřebák, takže denně v provozu. Otázka zní... co bude lepší opískovat + komaxit, nebo opískovat + nechat klasicky nalakovat?? Ještě takový dotaz, kola jako taková jsem v celkem dobrém stavu, ale sem tam se najde nějaká ta oděrka, šrám. Dal by se na to použít kit? Nebo jaké máte zkušenosti vy s renovaci?
17:47:47
30.03.2011
ozzman1000
-> Elvis:

ak sú moc vyžrané a ak sa ti ich aj podarí zrenovovať, je tam dosť veľké riziko že ich bude problém vyvážiť v rámci rozumných tolerancii
22:26:58
29.03.2011
milano
ak sú zožraté, musíš to očistiť na zdravý materiál. pieskovanie (najlepšie pieskom,nie oceľ. brokmi) tomu už viac neublíži. potom zbrúsenie väčších nerovností na dosadacej ploche pre pneumatiku, zvonka gitovanie + prípadne stiahnutie hrán zvonka na sústruhu+ základ na ľahké kovy+ vrchná farba+ transparentný lak. ak po tejto procedúre vyzerajú pätky disku akotak ok, môžes skúsiť dať utesniť pneu tekutým čiernym sajrajtom. ak nie, použi dušu.8 celkovo mňa vyšla len farba (základovka na ľahké kovy, polyuretánový základ, polyuretán vrchná biela, vrchný lak na disky) na cca 30 euri+ ešte pieskovanie diskov. disky mám síce ošetrené, ale dnes by som asi kúpil len zdravé, ktorým treba len povrchový nástrek. ak to nie sú nejaké vzácne kúsky, zožraťáky by som nebral.
upraveno 1x, naposled 29.03.2011 22:27:53
21:57:10
29.03.2011
Jindas
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: Aby ten pisek to nejak jeste tomu vic neublizil...



Ja bych dal chemicky odstraneni laku...
21:53:47
29.03.2011
OndraKrupi
písek a komaxit a není problém. popřípadě ti v servise napatlaj tekutou gumu na okraj disku, aby ti neutíkal vzduch
21:36:20
29.03.2011
Elvis
no sou jenom sežrané zevnitř,utíká vzduch mezi pneu a diskem
21:29:34
29.03.2011
Jindas
-> Elvis: Nahoď fotky jak vypadaj.4
21:28:05
29.03.2011
Elvis
Ahoj,máte někdo zkušenosti s renovací alu kol? mám tu jedny z feldy ale jsou nehorázně zevnitř sežrané,tak přemejšlím jestli je nechat opískovat a stříknout a nebo koupit jiné zachovalé,popřípadě jak se asitak pohybujou ceny za renovaci kol?díky4
Extreme Tyres