Kotouč s podložkou

prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.02.2011 do 31.03.2011, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
řadit dle data
22:23:48
31.03.2011
afro100
-> Majklsto: do buducna planujem 14´ origo plechy s nizkymi gumami, takze mne nevadi ... to len keby to dakto planoval do 13´...
22:20:10
31.03.2011
Majklsto
-> afro100: dáš podložku pod disk
19:55:48
31.03.2011
afro100
-> vhml 31.03.11 11:20:35: Pokial myslis, ci je to na hornom aj dolnom ulozeni rovnako vzdialene od kotuca, tak ano.





Dneska som to meral na jednom komplet otocnaku s nabojom v zveraku s doskami a vychadza to na ten kotuc 248mm. Tieto brzdice brzdili v origu kotuce v priemere 238mm a v hrubke 20mm (udaje noveho kotuca). Strmen (podkova) je ale o daco sirsi - 23mm ... takze teoreticky by slo pouzit aj malinko silnejsi kotuc.



Co je ale kapku blbe, tym podanim o 1cm von sa to nevlezie do 13 disku ...



-> 105: 4
11:20:35
31.03.2011
vhml
Takže to pasuje plug and play na 2P držáky a je to i vystředěný na kotouči?



A jak je to teda se silama s 1P brzdičem? Podle mě jsou stejný jako u 2P brzdiče, kde je reakce zachycovaná uložením, ale tady je přenášena na druhou destičku
10:46:31
31.03.2011
105
-> afro100: jojo sou to oni:)
08:29:01
31.03.2011
-> Syny: : souhlas s vennim a ještě proč ne tyhle, když by měly být dělané na něco větší váhu +- 100 kg 4
07:04:02
31.03.2011
venni
-> Syny: ja myslím že se to vyplatí třeba na nějaký zavody atd.Když vemu že tam dam chlaďák a pořádný desky,který by mohly bejt o cca litr levnější něž DS 3000 na 4P.
01:08:12
31.03.2011
Syny
-> afro100: Neni to trochu zbytecyn laborovani? Jinak receno - bude mit ten trmen takovej prinost, aby se tohle vyplatilo resit vubec?
00:45:33
31.03.2011
afro100
Vcera som sa zaoberal takouto pakarnou tiez. Skusil som namontit na skodnu brzdic z r19 1,7 66kW (pravdepodobne to bude to same co tu daval kolega stopětka z 205) - pasuje na 2p drziaky plug & play. Kotuc vo vyske seriovych 2p kotucov je vsak velky (tusim 252 mm ?) - nevlezie sa to ... chcelo by to tak max. 248 mm kotuc v priemere ...
zvětšit Kotouč s podložkou - obrázek od afro100 vložen 31.03.2011 00:45:33
upraveno 1x, naposled 31.03.2011 00:45:56
00:39:59
31.03.2011
afro100
-> T 17.03.11 20:25:50: podlozka medzi kotuc a naboj ...
20:25:50
17.03.2011
-> PetrDNX: : takže to vypadá na GTI 205 bendix a nebo to nějak poskládat s 205 a 306 a to neni jisná váha, že? a když normál kotouč, tak je to p & p a pokud chlaďák, tak podložka kde a kam? 40
23:10:36
16.03.2011
PetrDNX
Tak ty brzdiče,když nejsou v top stavu,tak nestojí za nic ani jedny4.Navíc na chlaďáky musí být bendix z 205gti nebo 106xsi,saxo vts atd. a ty mají většinou Ate.Ty sou konstrukčně lepší,ale těžký.Já sem sehnal dojetý z 205,z nich použil jen podkovy a tělo z nějaký 306 a funguje to.Jinak nechlazený by měly pasovat bez podložky
19:52:07
16.03.2011
tak jak je to teda? pročítám to tu a je třeba ještě něco, kromě neznámé podložky? aby to bylo P&P....

a kotouče pasují, tak jak jsou?
13:47:05
07.02.2011
Gemini
tiez uvazujem na tym hlinnikovym Bendixom, boli na origo R5 Alpine Turbo a Turbo, s kotucom 238mm
12:06:47
07.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vhml: To určitě, ale spíš pro porovnání ceny. To je spíš pro někoho, kdo má Megána, tak ty měly běžně 239 mm.
12:06:04
07.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Vypadaj skoro jako kdyby byly emerický. 1 Asi je zkusím.

Ale kde je koupili?
12:04:14
07.02.2011
vhml
-> Jirik_Tuňák: páchat tam 239mm nemá budoucnoct, dal bych rovnou něco většího...
11:48:04
07.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 07.02.11 09:44:07: www.autohificlub.cz/forum /.../80



4
09:44:07
07.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vhml: Viděl jsi tohle?

www.google.cz/images?hl=c s&...



Je to Polsko, ale koukal jsem na pár diskusí a prej dobrý.

Hlavně teď byly např. na Tuningbazaru nový, pár 239x20 mm za 1500,- nepoužité.



Takže toť otázka, jaké budou.
zvětšit Kotouč s podložkou - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 07.02.2011 09:44:07
11:42:10
05.02.2011
105
-> vhml: ty desky myslim udelaj tak 200-300gramů
11:12:17
05.02.2011
vhml
-> 105: to ten girling je jeste tezsi nez 4P, ten má 3,1kg.



takze ten bendix bez desek muze mit kolem tech 2kg?



To není špatná úspora.
11:04:27
05.02.2011
105
-> vhml: takze

girling bez desticek - 3,2kg

Bendix s destickama - 2,5kg
10:18:26
05.02.2011
vhml
-> 105: zvonkohru mam na motorce, když přibrzdím ve městě tak v těch čepech cvaká
09:41:34
05.02.2011
105
-> Jirik_Tuňák: no myslim ze to bude ten cervenej girling... navic kdyz , to ma v tech cepech vuli.. a jedes po kostkach tak to neskutecne klepe cinka a dela bordel.. kdyz jedes po meste s nablízkanym autem a kazdej se otaci co to jede za zvonkohru tak to je na nic



-> vhml: dneska ti to zvážim :D vseci sou pryc a muzu zneuzit vahu do kuchyne :D
16:14:21
04.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vhml: Asi bych zkusil sehnat nebo půjčit na vrakále klidně chcíplej brzdič z 205ky, našroubil na držák a zkusil oměřit max. možnou velikost kotouče.

Jinak bacha ještě na jednu věc. Už si to nepamatuju, ale zkusím to ještě zjistit, nebo se podívat. Jeden typ brzdiče při dlouhých odstávkách v běžném provozu rád vázl v posuvu.

Pak nebrzdila destička po celé ploše, což se na pohled projevovalo oreznutím kotouče od krajů, rez pak ubrousila destičku a brzdilo to jenom prostředkem. Ale to se nás asi týkat nebude. Každop. je to tuším ten "pěstní" typ brzdiče - pravej bendix. Tam se tuším hejbala jen destička a ne půlka brzdiče.
upraveno 1x, naposled 04.02.2011 16:15:16
16:02:44
04.02.2011
vhml
Pasovala by tam i konfigurace s 266mm kotoučema z P405?
09:21:54
04.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> TUNER: A proč ne? S Havlíkem na palubě? 1
09:18:01
04.02.2011
havlik
-> TUNER: tak skoro boha tam slo o trosku jine prirovnani...
09:11:26
04.02.2011
TUNER
Kdepa by prosimtě 406ka vzala 2 tuny )))
17:12:13
03.02.2011
havlik
-> vhml: to já vim tim spíš si stojim za tim ze to bude brzdit úplně v pohodě
17:09:36
03.02.2011
vhml
-> havlik: chciply auto s posilovacem brzdi o hodne hur, nez auto bez posilovace



4
15:43:01
03.02.2011
havlik
-> vhml: jako prd si nikdy nezkousel brzdit ve chciplym fáčku? ano ubrzdit 2tunovou 406tku kterou táhlo jiné auto z kopce tzn další 2tuny už chtělo na brzu šlapat pomalu oběma nohama ale šlo to
upraveno 1x, naposled 03.02.2011 15:43:49
15:42:38
03.02.2011
havlik
-> 105: tak to je snad u všech brzdičů takové konstrukce
15:42:16
03.02.2011
vhml
-> 105: a můžeš ty brzdiče hodit na váhu, ať se můžem bavit o konkrétním přínosu?



Láká mě to víc než dost.

Otázka je, jestli bych ušlápnul ty jednopísty bez posilovače...
15:39:05
03.02.2011
105
-> vhml: telo bendixu je hlinik ale drzak desticek je litina
15:33:22
03.02.2011
vhml
-> 105: bejt to hliník tak už to je vyloženě lákáva nabídka...
15:30:54
03.02.2011
105
-> vhml: girling litina...bendix mozna hlinik kouknu
15:26:00
03.02.2011
vhml
To nezní vůbec marně takhle pohromadě i s brzdičem. J ten pežotí brzdič hliníkovej? asi ne což...
upraveno 1x, naposled 03.02.2011 15:27:45
15:21:45
03.02.2011
105
drzak a bendig
zvětšit Kotouč s podložkou - obrázek od 105 vložen 03.02.2011 15:21:45
15:21:22
03.02.2011
105
drzak a girling
zvětšit Kotouč s podložkou - obrázek od 105 vložen 03.02.2011 15:21:22
15:20:52
03.02.2011
105
drzak 2p , girling 205 , bendix 205
zvětšit Kotouč s podložkou - obrázek od 105 vložen 03.02.2011 15:20:52
14:31:19
03.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Aha. Taky jsem si říkal, jestli to není ono. Mám tady na píču LCD monitor a tam i na max res. něco na pikselech jak lískový vořechy rozlišit, to je celkem umění.
14:27:57
03.02.2011
havlik
-> Jirik_Tuňák: se mrkni tam jak vidiš šteft tak tam končí náboj a mrkni kde začíná kotouč ta oblá hrana nemam čas to kreslit.
14:26:03
03.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Tak mi nakresli kde. 1
14:23:11
03.02.2011
havlik
-> Jirik_Tuňák: si slepej na tý druhy fotce je to vidět ale je malá
14:16:58
03.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> m8rinek: Kouknu :-) Zas tak zásadní ne, ale vyšlo by mě to o dost levněji než repase 4p (zatím mám jen kompletně repasované 2p) a nákup odpovídajících kotoučů s rozšiřovací sadou + propojky, popř. překostkování a přehadicování. Hlavně bych měl okamžitou dostupnost kotouče libovolného výrobce.



Já ji nevidím :-(

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/2698_2007-02-19_ 20-06-14_66.jpg

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/2698_2007-02-19_ 20-07-43_67.jpg



Nebo su slepé?
14:08:47
03.02.2011
m8rinek
-> Jirik_Tuňák: ach zo a to je to tak zásadní, že by jsi měl slevu alespoň polovinu? ;).



U Petra podložku vidím...
14:07:21
03.02.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> m8rinek: Proto jsem na to narážel. 1 Protože mám možnosti hlavně na francouze. 1 Akorát nevím, jestli tam má DNX nějakou podložku či ne.
13:51:57
03.02.2011
m8rinek
-> havlik: jo jo, Tuner taky jezdí brzdič 1203, ale to už nenacpu do 13cky. Měl jsem za to, že jde o zachování stávajícího průměru...
13:48:29
03.02.2011
havlik
-> m8rinek: davidv6 tam ma nejakou 304ku a brzdice z 1203
Extreme Tyres