skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké pneu
prohledat
3388 příspěvků (zobrazeno 551 až 600) od 04.01.2011 do 09.03.2025, založil/a Šimi/Rapid 136
-> Jirik_Tuňák1983 18.11.20 14:08:02: taky u toho píšou 8atm provozní. Ještě přemejšlím, jestli si něco pomůžu tou větši flaškou, že to nechám furt připojený jako rozšíření expanzky kompresoru.
-> vhml 18.11.20 12:49:03: Jen si nejsem jistý tím max. tlakem. U tlačítka nepíší max. tlak.
-> Jirik_Tuňák1983 18.11.20 12:38:41: jo, jen osobáky a jen normální rozměry když nechtěj naskočit. Nechci s tím obouvat nějaký píčoviny na 10" disky.
-> vhml 18.11.20 11:29:30: Tlačítko je rozhodně pohodlnější a tvar toho děla je při zpětném rázu pohodlnější na držení.
Jestli tedy nechceš, aby tě to kopalo do břicha.
Chceš s tím dělat jen osobáky?
Jestli tedy nechceš, aby tě to kopalo do břicha.

Chceš s tím dělat jen osobáky?
Teď koukám, že Čínan má za stejnou cenu i flašku s polovičním objemem, ale odpalování tlačítkem. Tak nevím co je lepší.
Tlačítko
www.aliexpress.com/item/4 001200592336.html?spm=a2g0 o....
Kulák
www.aliexpress.com/item/4 001200767802.html?spm=a2g0 o....
Tlačítko
www.aliexpress.com/item/4 001200592336.html?spm=a2g0 o....
Kulák
www.aliexpress.com/item/4 001200767802.html?spm=a2g0 o....
-> vhml 18.11.20 07:17:16: napustit vodou a hura do toho
-> vhml: Chce to hodně vzduchu a vychytat správný okamžik..
Střílel jsem tak všechny EvoCorse na bílou..

-> vhml 18.11.20 10:35:07: 
Já to musím někdy zkusit na nějakým kolu z bouračky, kde je jedno, když se něco posere

Já to musím někdy zkusit na nějakým kolu z bouračky, kde je jedno, když se něco posere

-> Milan 136 18.11.20 10:29:19: hele to jsem jednou zkoušel a jediný co se stalo, že začala hořet ta guma 

-> venni 18.11.20 07:45:05: a ten dif už máš venku? Bych se možná v pátek stavěl.
-> vhml 18.11.20 07:17:16: když vzpomenu,dělo vyfotim ve čt.A hasičák si můžeš vzít na place s difem az si pro nej přijedeš.
-> venni: Mne bylo zase lito vyhodit 35l expanzku od kotle (membrana v riti), tak jsem ji taky nadelil kulak a pouzivam to na vyhaneni vody z postrikovaciho systemu na zimu.
-> Jirik_Tuňák1983 17.11.20 22:40:14: jo tak já to použiju náhodně párkrát do roka. Ono třeba jenom obou sharana je na posrání, protože má 195/65 na 7" disk. Takže stačí aby chvíli někde ležely a už to nejde obout.
-> venni 17.11.20 22:40:15: ja právě vhodnou flašku k zbastlení nemám a do propanbutanový lahve se mi vařit úplně nechce. 

-> vhml: náš dědek tehdy dělal dělo z cca 10l hasičáku.Na konci byl normální kulovej kohout na vodu a jednou za čas když bylo potřeba,fungovalo to na výtečnou.
-> vhml 17.11.20 22:31:17: Přesně tak, ale na manipulaci mi to přijde hrozně objemné a neforemné. Nabídku na její pořízení jsem měl taky. Ono i ta malá 6l bazooka je docela těžká.
Ale mám to určitě hodně zkreslené, protože když se dělaly sračkové kombinace guma disk, střílelo se třeba 80 kol ze 140kusové série.
Ale mám to určitě hodně zkreslené, protože když se dělaly sračkové kombinace guma disk, střílelo se třeba 80 kol ze 140kusové série.
-> Jirik_Tuňák1983 17.11.20 22:25:32: jak jsem pochopil, tak tomuhle staci malej objem, protože to ma spoust. Ty s ventilem na 20 litrech začínají. Asi ze je to pomalejsi. Ale taky za uplne jiny peníze
-> vhml 17.11.20 21:16:10: 20 litrů mi přijde úplně zbytečných. Navíc s tím sudem manipulovat, není úplně nejpohodlnější.
To z tvého obrázku má celkem dobrou hubici.
Dělal jsem s touhle, stačilo to objemem bohatě i na velká kola. Jediné mínus bylo, že to nemělo žádnou ochranu na hraně hubice, ale to jsem vyřešil nalepením malého gumového U profilu po obvodu vyústění. Jistota je třeba ta 9litrová.
To z tvého obrázku má celkem dobrou hubici.
Dělal jsem s touhle, stačilo to objemem bohatě i na velká kola. Jediné mínus bylo, že to nemělo žádnou ochranu na hraně hubice, ale to jsem vyřešil nalepením malého gumového U profilu po obvodu vyústění. Jistota je třeba ta 9litrová.
Rád bych pořídil ještě nastřelovací dělo. Na netu jsou nějaká třeba od 2000 zatímco "značkové" jsou třeba od 5 vejš přitom to vypadá stejně. Jsou v tom nějaký zásadní rozdíly, nebo je to jen prostě flaška s kulovým ventilem? Stačí ty základní 20 litrové? Nějaké široké nesmysly obouvat nehodlám, ale občas třeba jen přijde debilně zapáskovaná guma a pak to nejde obout.
www.expondo.cz/msw-tlakov e-delo-na-plneni-pneumatik -19-l-8-baru-10061157?dfw_ tracke...
www.expondo.cz/msw-tlakov e-delo-na-plneni-pneumatik -19-l-8-baru-10061157?dfw_ tracke...
Rád bych pořídil ještě nastřelovací dělo. Na netu jsou nějaká třeba od 2000 zatímco "značkové" jsou třeba od 5 vejš přitom to vypadá stejně. Jsou v tom nějaký zásadní rozdíly, nebo je to jen prostě flaška s kulovým ventilem? Stačí ty základní 20 litrové? Nějaké široké nesmysly obouvat nehodlám, ale občas třeba jen přijde debilně zapáskovaná guma a pak to nejde obout.
-> MVM: ked stoji sada novych snimacov na hriadel 140€ asi to nebude moc velka kvalita 

-> vhml 09.11.20 11:47:02: Tak to je přece jasný. Ale malo kdo to kolo 2x upina a roztáčí pro kontrolu.
Za další je rozdil 10g na 13" a 21" a taky v jaky rychlosti. Jak rikam .. bezne nechávám zbytky 5g az10g na 18" kolech na Porsche a ani se to nehne pocitove do volantu. Pochopiteně na hodne libovy civilní sporťak se snažím dat 00, a kdyz zkusim 2x upnout jen pro kontrolu,tak je to do 5g... Když kolikrát po někom sundam kolo a vidim ze jen dolepuji novy a novy závaží a nikdo ty předchozí nesunda..skoda nervů.
Za další je rozdil 10g na 13" a 21" a taky v jaky rychlosti. Jak rikam .. bezne nechávám zbytky 5g az10g na 18" kolech na Porsche a ani se to nehne pocitove do volantu. Pochopiteně na hodne libovy civilní sporťak se snažím dat 00, a kdyz zkusim 2x upnout jen pro kontrolu,tak je to do 5g... Když kolikrát po někom sundam kolo a vidim ze jen dolepuji novy a novy závaží a nikdo ty předchozí nesunda..skoda nervů.
-> MISCHO 09.11.20 11:44:16: To věřím,ono to bylo všechno dřív poctivější. Konec konců tehdy se tomu o 20" kolech ani nezdálo.
-> MVM 09.11.20 11:29:31: jo tak i s rozesranou vyvažovačkou to vyskládáš do nuly. Akorát že ta nula na budíku nebude nula reálně...
-> MVM: novsie stroje maju casto problem s tym . Nieje to prva masina ktoru som v praci riesil . Starsi evert z 2004 s tym nikdy nemal problem .
-> MISCHO: Delam s vyvyzovackou z roku 1997 a v životě na to nikdo co vim nešáhl
A kupodivu kdyz vypnu toleranci na 5g tak to umi klidně do nuly.

-> MISCHO 09.11.20 10:45:46: ok, budu si to více hlídat.
-> vhml 08.11.20 20:22:33: ak bude nabuduce s tym problem , roztoc to naprazdno bez nicoho . Malo by ukazat 0--0 . Ak nie skalibruj 

-> Jarda - zrušená registrace 08.11.20 21:48:32: ono záleží i od auta no . Jenom rozdíl na Supu hliníková vs. plechová nápravnice...
-> MVM 08.11.20 20:32:58: jasný, ono 15 gramů není kdovíco, ale asi není důvod to dělat úmyslně blbě, když to může bejt pořádně :-)
Největší komedie byla vyvážit už jetý kola před Janner Rally, kde porůznu chyběly hřebíky. Tam se na 100gramech začínalo
A zas se na to člověk nechce úplně vysrat a ject tam ty dlouhý přejezdy s vibrujícíma kolama.
Největší komedie byla vyvážit už jetý kola před Janner Rally, kde porůznu chyběly hřebíky. Tam se na 100gramech začínalo

-> vhml 08.11.20 17:50:08: Jestli upínáš přes kužely, tak po sejmutí z vyvažovačky a nandání zpět tam nikdy nebude 0 - 0. Ten rozdíl 20g je asi dost, ale 10 - 15g tam klidně být může. I v závislosti na tom, jak jsou kužely vymačkané. Pokud bys upínal na vyvažovačce přímo na opěrnou desku za kolové šrouby, tak by ty rozdíly byly menší a i samotné vyvážení je na nějaké standardní vyvažovačce přesnější. Ale jak říká tady MVM -> MVM 08.11.20 20:32:58: , skoro to nepoznáš.
-> MVM 08.11.20 20:32:58: 10 nevim, ale 20g na predku s hreben. rizenim je uz sakra znat... na nive nepoznam ani 50 :), v albanii mi to ani nevyvazil, bylo tom 150 a taky jsem s tim dojel
-> vhml: Fakt ty gramy resite trocha zbytečně. Zavodni auta uz nejakej patek vyvazuju ( kdyz vůbec) tak do 10-15g. Jezdi to 240.. Smrtelnik 5-10g nepozná,v zimakach je kolikrat tolik kamínků.. Jako driv jsem to na svy auto taky řešil, ale postupem casu si radeji ocistim dosedaci plochy, namaznu,nebo vycistim brzdy. Ale tak zas kdyz to jde,proc ne..

Kdybych to misto blbejch otazek zkalibroval rovnou :-)
Teď už je to v pohodě, ale nevím jak jsem si to dokázal rozhodit.
Teď už je to v pohodě, ale nevím jak jsem si to dokázal rozhodit.
-> vhml: skus skalibrovat . Pokial to koleso vyvazis musi byt vyvazene aj ked ho das naspat . Ak to zakazdym hodi nejake cifry odisli vahove senzory .
Zkalibrovana by bejt mela. Delal jsem to nekdy v lete. Pokud jsem si to nejak nerozesral. Dle navodu si to kalibruju 60gramovym zavazim v nejakym urcitym postupu.
Je to Beisbarth MT510
Je to Beisbarth MT510
-> vhml: Taky jsem to kolikrát takhle zkoušel. Na konec jsem to vzdal. Za prvy nemam cas s tim trávit pul hodiny. Za dalsi to nikdo nepozná. Jeden kluk si pred rokem prezouval auto na zimaky a nemohl se mi dovolat jak nastavit vyvyzovacku. Tak to nevyvazil a jezdil..
Za tyden se ho ptam a prej ze v poho dobry 


-> vhml: to je strašně moc, tolerance je do 5g.nech si ji zkalibrovat.
-> vhml: je skalibrovana ta vyvazovacka ? Jak je stara ?
Vyvažovačka - jak dalece je normální, že vyvážím kolo skoro do nuly, sundám ho z vyvažovačky, nasadím zpátky a lítá mi tam klidně zas 20 gramů?
Vůbec se mi to nelíbí, ale zas si říkám, když se něco vyndá ze soustruhu, tak už to znova taky nikdy nepoběží stejně.
Vůbec se mi to nelíbí, ale zas si říkám, když se něco vyndá ze soustruhu, tak už to znova taky nikdy nepoběží stejně.
-> Jarda - zrušená registrace 07.11.20 20:51:06: Ono v dnesni dobe vyrobit presnej a funkcni termostat neni zadna raketova veda, ale kdyz se nema posrat samotnej mosaznej regulacni bazmeg, je potreba tomu pomoct treba nekvalitnim plastem domecku, kterej dlouhodobe nevydrzi namahani od samostatnyho termostatu a praskne.
-> SO545: Tak předpokládám, že si nikdo nedovolí vědomě klamat kupující, zvláště oficiální prodejce (e-shop)...
Před pár lety jsem například přes internet kupoval originální díly na Felicii za zlomek původní ceníkové ceny, když e-shop nakoupil levně z čistky skladů ve škodovce...
...takže nízká cena ještě nemusí znamenat šunt
Ale pokud je tomu opravdu tak, jak je zde podáno, tak se divím, že zmíněné e-shopy ještě existují a - mají-li takovou pověst - někdo na nich nakupuje...
Před pár lety jsem například přes internet kupoval originální díly na Felicii za zlomek původní ceníkové ceny, když e-shop nakoupil levně z čistky skladů ve škodovce...
...takže nízká cena ještě nemusí znamenat šunt

Ale pokud je tomu opravdu tak, jak je zde podáno, tak se divím, že zmíněné e-shopy ještě existují a - mají-li takovou pověst - někdo na nich nakupuje...

-> Jarda/felda 08.11.20 09:57:20: a to zvlast...ked ide nieco cez x prepredajcov a cena je zlomok originalu...hmmmm
a kvalitu a sunt je poznat uz v ruke...spracovanie je tragedia hlavne u karosarskych dielov a svetlach...
a kvalitu a sunt je poznat uz v ruke...spracovanie je tragedia hlavne u karosarskych dielov a svetlach...
-> SO545 08.11.20 08:20:25: nemusí, zvláště když to jde přes několik přeprodejců 

-> Mr._Nosferatu 07.11.20 20:54:25: neverim ze obchodnik nevie co predava...

-> Tomaso435: jednodužše, zákazník chce levný originální díl, nebo je liný zajít do autorizáku a objednává na internetu, tak proč mu ho neprodat, kolikrát o tom ani obchod neví že je to padělek ...
-> Tomaso435 07.11.20 08:55:44: tak zrovna polaci delaji jeste dobre, i ty polsky termostaty funguji...