skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké pneu
prohledat
3345 příspěvků (zobrazeno 1051 až 1100) od 04.01.2011 do 20.11.2024, založil/a Šimi/Rapid 136
14:50:29
08.07.2019
08.07.2019
Jumbo
Pánové, na Yetiho letní 225/50 R17, co byste dali? Mě se líbí Hankook Ventus Prime3 K125, vychází dobře v testech a dobrý poměr cena výkon, servisák mi doporučil Matador MP47 Hectorra 3, prý je sám jezdí a spokojenost a vychází cenově o trochu líp... Co byste doporučili vy?
22:50:23
10.06.2019
10.06.2019
Jarda - zrušená registrace
mate nekdo zkusenost s pneu viking? diky
08:16:25
13.05.2019
13.05.2019
Eidy
-> Shader: Ne, na těch 14", co jsem měl asi 15 let.
07:40:51
13.05.2019
13.05.2019
Shader
-> Eidy: Na jakých discích? Na těch 15"? Mám v plánu převářky, takže ještě zvažují na jaký rozměr to nechat upravit.
07:10:49
13.05.2019
13.05.2019
Eidy
-> Shader: na 14" je to tak. Ale ty 185/55 nejsou špatný. Já to jezdil roky.
06:53:03
13.05.2019
13.05.2019
Shader
-> Eidy: Dík, tak nějak jsem si to myslel.
Celkem mě láká nějaká sada s ostřejším pneu a napadl mě právě semislick. Akorát jsem trošku zklamán z dostupných rozměrů, pro 14" disk jsem v podstatě našel jen rozměr 185/60 popř. profil 55. Ty rozměry jsou takto omezené nebo jen špatně hledám?
Celkem mě láká nějaká sada s ostřejším pneu a napadl mě právě semislick. Akorát jsem trošku zklamán z dostupných rozměrů, pro 14" disk jsem v podstatě našel jen rozměr 185/60 popř. profil 55. Ty rozměry jsou takto omezené nebo jen špatně hledám?
21:46:10
12.05.2019
12.05.2019
Eidy
-> Shader: To je takovej napůl slick. Tvrdá kostra, směsí něco cca středního závodního a přitom to má trochu vzorek, aby to dostalo homologaci na silnici. Jo a je to těžší než normální silniční guma.
20:12:51
12.05.2019
12.05.2019
Shader
Zdravím. Co přesně znamená semislick? A pro jaké účely se hodí? Dík.
20:19:55
06.04.2019
06.04.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
13:49:38
02.04.2019
02.04.2019
Marty227
Dnes ma dostal rozdiel v styčnej ploche pri 175/65 R14 Falken vs. Matador
19:59:24
31.03.2019
31.03.2019
MajoLR
19:31:03
31.03.2019
31.03.2019
Jirik_Tuňák1983
05:37:12
22.03.2019
22.03.2019
Deacon
-> T: Tome kola jsou 15x6. Gumy 165/50 a sedí to perfektně.
21:25:35
21.03.2019
21.03.2019
T
-> Deacon: jak je to kolo široký ? Vypadá to parádně
14:15:37
21.03.2019
21.03.2019
Deacon
-> Tuner#2: Právě proto jsem nechápal Tvůj komentář od boku. Ano, přezul jsem z těch balónů 195 (ve skutečnosti 210-215) na 165 (ve skutečnosti jako 195)
Podle mě je to teď super, krásně to sedí, široký jsou úplně akorát a vlezu se do lemů.
Podle mě je to teď super, krásně to sedí, široký jsou úplně akorát a vlezu se do lemů.
14:11:56
21.03.2019
21.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 21.03.19 12:57:32: Tak 195 vs. 165 je dost znatelný rozdíl i když dle fotky mě to přijde spíše jak širší rozměr. Podle fotky od Milana to zas tak malou styčnou plochu nemá.
13:51:41
21.03.2019
21.03.2019
Marty227
-> Deacon: teraz to bude super
13:27:55
21.03.2019
21.03.2019
Milan 136
Nemít to tak masivní ochranu ráfku, tak je bočnice rovně. Kde je problém?
Navíc to vypadá o 90 procent lépe. Pneumatika nepřetéká přes disk a i ten menší profil tomu hodně pomohl.
Navíc to vypadá o 90 procent lépe. Pneumatika nepřetéká přes disk a i ten menší profil tomu hodně pomohl.
12:57:32
21.03.2019
21.03.2019
Deacon
-> Tuner#2: a teď mi Honzo řekni, čím jsi vydedukoval, že je to teď krok k horšímu?
12:43:03
21.03.2019
21.03.2019
palinator
-> George88:
Díky za info. Takže to zase vypadá na gumu z kategorie, máme tu 195/65 a v reálu je to 145/95
Ono na R17/18 už to bude něco gumy na sježdění. Na Toledu je 195/50 R15. To je směšně malý kolečko.
-> Jirik_Tuňák1983:
Řekl bych, že je to špatným vyvážením ve prospěch předku, kde jsou ty gumy oproti zadku přetížený a krouťák dieselu nemá problém dostat auto na hranu adheze i při tom větším zatížení už třeba v 1500 otáčkách. V zimě je těžkej diesel vepředu poznat jak prase, že to vyjede víc. Našich 1,4TSI OIII konby se na WRA3 s 5 mm jen zoufale smýkala tam, kde OII 1,9 TDI na mrtvejch Firestonech (méně než 3 mm) s prokluzem relativně v pohodě vyjela.
Díky za info. Takže to zase vypadá na gumu z kategorie, máme tu 195/65 a v reálu je to 145/95
Ono na R17/18 už to bude něco gumy na sježdění. Na Toledu je 195/50 R15. To je směšně malý kolečko.
-> Jirik_Tuňák1983:
Řekl bych, že je to špatným vyvážením ve prospěch předku, kde jsou ty gumy oproti zadku přetížený a krouťák dieselu nemá problém dostat auto na hranu adheze i při tom větším zatížení už třeba v 1500 otáčkách. V zimě je těžkej diesel vepředu poznat jak prase, že to vyjede víc. Našich 1,4TSI OIII konby se na WRA3 s 5 mm jen zoufale smýkala tam, kde OII 1,9 TDI na mrtvejch Firestonech (méně než 3 mm) s prokluzem relativně v pohodě vyjela.
12:35:34
21.03.2019
21.03.2019
George88
-> palinator 21.03.19 09:50:23: nová má 8mm 195/65/15. Obutá nse 6j viz foto. Na výdrž i zkusenostit z provozu si musíme počkat. Ale 15k na předku mi přijde málo. Chápu, že nafta je těžká a že tam ten kroutak je hned, ale i tak by to melo vydržet dýl. I superby co k nám jezdí (r17/r18)na nich ujedou víc. A ono "kousek od 4mm" může být taky 5,5. Chce to změřit.
12:32:07
21.03.2019
21.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 21.03.19 11:37:15: No nevím nevím, myslel jsem, že chceš auto udělat do funkčních úprav, tohle je hodně velký krok stranou... Přitom to nevypadalo zle.
12:28:42
21.03.2019
21.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 21.03.19 09:50:23: Že jo? Nevím čím to je, ale na těch naftách dostávají ty předky při ostřejších axeleratsích na prdel protiprokluz neprotiprokluz.
11:37:15
21.03.2019
21.03.2019
Deacon
-> Milan 136:
Teď je to super
-> Tuner#2: Na všech.
Teď je to super
-> Tuner#2: Na všech.
11:31:59
21.03.2019
21.03.2019
Milan 136
11:18:29
21.03.2019
21.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 21.03.19 10:50:12: Doufám, že jen na rezervu
10:50:12
21.03.2019
21.03.2019
Deacon
Když 195/50 R15 disk zabijí a 165/50 R15 na něj sednou a krásně ho oživý
Pneu Nankang Sportnex NS-2R
Pneu Nankang Sportnex NS-2R
09:50:23
21.03.2019
21.03.2019
palinator
-> George88:
Jestli se dá poznat nějakej rozdíl od 3HM. Slibujou menší valivej odpor a lepší handling na mokru. K tomu jaká bude cca životnost. Mám na předku na Toledu 3HM nějakejch 8000 km a maj už jen kousek do značky 4 mm. Tzn. jestli daj nějak víc než 15000 km, tak to bude úspěch. Je pravda, že se k nim nechovám uplně nejlíp, když je někde intenzivně trápim zběsilou axeleratsí. A TDI gumy prostě žere.
Jestli se dá poznat nějakej rozdíl od 3HM. Slibujou menší valivej odpor a lepší handling na mokru. K tomu jaká bude cca životnost. Mám na předku na Toledu 3HM nějakejch 8000 km a maj už jen kousek do značky 4 mm. Tzn. jestli daj nějak víc než 15000 km, tak to bude úspěch. Je pravda, že se k nim nechovám uplně nejlíp, když je někde intenzivně trápim zběsilou axeleratsí. A TDI gumy prostě žere.
16:57:08
20.03.2019
20.03.2019
George88
-> palinator 19.03.19 19:38:25: co přesně tě zajímá?
19:38:25
19.03.2019
19.03.2019
palinator
Dejte vědět nějaký reference, až někdo koupíte Bravuris 5. Jsem zvědav. I když přijde mi, že je to jen kvůli EU-štítkové mánii, takže se bude podvádět jako ve všech normovanejch testech.
19:37:27
19.03.2019
19.03.2019
palinator
16:22:19
15.03.2019
15.03.2019
Tomaso435
Tady je jedna zadní..... Je vidět mělčí vzorek při stejné vejsce masa.. takže to normálně sjezdim na cca 3mm (pod 3 nejezdim ani na svojem pač se bojim) a pak zahodim pac měřící vystupky sou jen v drážkách?
15:33:42
15.03.2019
15.03.2019
Nwkt
-> saskyn2: Jsem to jednou studoval a matně si vzpomínám, že záleží jestli má guma TWI indikátory, pokud je má, tak se řeší jenom v drážce, pokud je nemá tak všude
14:55:16
15.03.2019
15.03.2019
dragon_cb_cz
-> saskyn2: -> Syny: Je to dle toho pokynu - s tím, že tam chybí informace, co je to "hlavní dezénová drážka". Což je právě drážka, ve které jsou indikátory. Bohužel to v případě spousty gum jsou i ty šikmý na bocích, který se smetou, i když ty skutečně hlavní (obvodový) drážky jsou ještě s přehledem nad limitem... Řešení je jednoduchý, musí člověk ty boky omést natolik, aby nebylo poznat, že tam ty indikátory byly
EDIT: Tak ne, je to lepší - dle policie jsou to jen ty "průběžné" : www.policie.cz/clanek/met odika-mereni-dezenovych-dr azek-pneumatik.aspx
EDIT: Tak ne, je to lepší - dle policie jsou to jen ty "průběžné" : www.policie.cz/clanek/met odika-mereni-dezenovych-dr azek-pneumatik.aspx
12:33:48
15.03.2019
15.03.2019
Milan 136
Ale nic z toho nemění nic na tom, že ty Tomasovo gumy jsou na vyhození.
11:29:14
15.03.2019
15.03.2019
Syny
-> saskyn2: To prvni co jsem dal je nejaky info od Michelinu (to uz jsem taky slysel jako udajnou ofiko verzi), to druhy je z nejakyho metodickyho pokynu ministerstva dopravy (a tak si myslim, ze to skutecne je).
11:27:20
15.03.2019
15.03.2019
saskyn2
-> Syny 15.03.19 11:14:25: Takže to si protiřečí s -> Syny 15.03.19 11:09:43: Jak má člověk vědět jak to měřit když to v podstatě neví ani ten kdo ty zákony vytváří a ani policajti Ale teda dobrý vědět, budu dojíždět k indikátorům, zatím jsem to většinou vyhazoval dřív, bo jsem měl slítaný kraje od řezání zatáček
11:15:22
15.03.2019
15.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 15.03.19 10:57:22: Tam musíš jet v drážce a cestou nezabloudit.
11:14:25
15.03.2019
15.03.2019
Syny
-> saskyn2: Tak jinak:
Vozidlo je technicky způsobilé k provozu na pozemních komunikacích za podmínky:
a) Pneumatiky bez indikátorů opotřebení
Hloubka dezénových drážek nebo zářezů je v celé šířce běhounu a po celém obvodu pneumatiky:
• Vozidla kategorie L1e, L2e (L6e) ≥ 1 mm
• Ostatní kategorie vozidel ≥ 1,6 mm
b) Pneumatiky s indikátory opotřebení
Požadovaná minimální hodnota hloubky dezénových drážek musí být splněna po celém obvodu pneumatiky a to v hlavních dezénových drážkách.
A ted si vyber Kazdopadne tohle dle me dava vetsi smysl a takhle jsem to slysel uz driv.
Vozidlo je technicky způsobilé k provozu na pozemních komunikacích za podmínky:
a) Pneumatiky bez indikátorů opotřebení
Hloubka dezénových drážek nebo zářezů je v celé šířce běhounu a po celém obvodu pneumatiky:
• Vozidla kategorie L1e, L2e (L6e) ≥ 1 mm
• Ostatní kategorie vozidel ≥ 1,6 mm
b) Pneumatiky s indikátory opotřebení
Požadovaná minimální hodnota hloubky dezénových drážek musí být splněna po celém obvodu pneumatiky a to v hlavních dezénových drážkách.
A ted si vyber Kazdopadne tohle dle me dava vetsi smysl a takhle jsem to slysel uz driv.
11:12:55
15.03.2019
15.03.2019
saskyn2
-> Syny: Takže to co tady dával Tomaso by neprošlo, ten střed určitě nejsou 3/4.
11:09:43
15.03.2019
15.03.2019
Syny
-> saskyn2: "Na všechny státy EU se vztahuje stejné ustanovení, tedy že zbývající hloubka dezénu pneumatiky v jednom nepretržitém pásu, který zahrnuje strední tri ctvrtiny šírky behounu po celém obvodu pneumatiky, musí cinit minimálne 1,6 mm, prestože má jízda na mokrém a zledovatelém povrchu s hloubkou dezénu menší než 3 mm významný negativní dopad na brzdnou dráhu a ovladatelnost vozidla."
10:57:22
15.03.2019
15.03.2019
saskyn2
-> Syny: A jak je to třeb u OR6? Já právě nevím jestli to nějak měnili, ale já měl pocit že v autoškole jsme se učili že právě celý dezén.
10:54:15
15.03.2019
15.03.2019
Syny
-> saskyn2: 1,6 musi mit v hlavnich drazkach.
10:43:57
15.03.2019
15.03.2019
saskyn2
-> Tomaso435 14.03.19 18:22:13: Tohle by mě taky zajímalo, vždycky jsem žil v domnění že dle zákona musí mít pneu 1.6mm všude. Ale ted jsem někde četl že jen u měřících bodů, resp. v prostředku. By mě zajímalo co je pravda.
08:33:09
15.03.2019
15.03.2019
bouchy
-> Tomaso435: Ubrat v zatáčkách a možná přifouknout, ne zas o moc. A propřístě změnit výrobce Já měl sjetý vnějšky - nepomohlo nic, ani geometrie, vyvvážení... špatně vyrobená guma (série).
21:36:23
14.03.2019
14.03.2019
david 105
-> Tomaso435: to môže byť tým že sa prehadzujú predok zadok pri prezúvaní .. tak naložiť zopár betónových kociek do zadu a je po skákaní :D
21:31:46
14.03.2019
14.03.2019
Tomaso435
-> palinator: no tak muzu to kouknout pres 3 :D
21:30:46
14.03.2019
14.03.2019
Tomaso435
-> david 105: :D jinak jsou takto sjeté oba dva okraje vsech 4 pneu :D
Je to firemní. Jediný co je na tom na hovno je to poskakování jak koza. Jinak luxusní auto. Oproti o3 ve kterej si pripadam jak kdybych mel 2.5m 200kg a seděl v daewoo matizu.
Je to firemní. Jediný co je na tom na hovno je to poskakování jak koza. Jinak luxusní auto. Oproti o3 ve kterej si pripadam jak kdybych mel 2.5m 200kg a seděl v daewoo matizu.