Jaké pneu

prohledat
3345 příspěvků (zobrazeno 2401 až 2450) od 04.01.2011 do 20.11.2024, založil/a Šimi/Rapid 136
řadit dle data
07:53:26
28.06.2016
Sejki - zrušená registrace
V cera jsem koupil nejaky Continentaly tak uvidim...
22:46:16
27.06.2016
ochoda
-> Sejki: Barumky sou v tom rozměru takový poddajný docela podle mě.
12:01:38
27.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Tak vezmu asi ty 175/70 R13, Nokian iLine, Nankang Comfort, Barum Brillantis 2, Falken 832...
20:30:58
26.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Nejake doporuceni pneu v rozmeru 165/80 R13? Diky
18:14:51
23.06.2016
Eidy
-> czechino: Těžko říct. Jestli vyrazíš hned do první naplno, tak se asi vysypeš, protože zahřát kola na místě můžeš jen nahřejvákem nebo burnoutem.
17:32:46
23.06.2016
czechino
-> Eidy: stihnou se zahrat? Abych v prvni zatacce nesel do mantinelu. Jinak bylo by to na 13...
17:19:04
23.06.2016
Čokin
-> Tuner#2: Už nad těmi 15ky bohužel taky uvažuju, ale to už je zase finančně jinde a toto léto to nějak není v rozpočtu.



-> Milan 136: Tak pak jedině ještě Dunlopky nebo mě zaujali Federály.
21:25:14
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 22.06.16 19:31:59: To je dost špatná sériovka, přejdi na 15tky a šel bych do AD08.
21:04:22
22.06.2016
Milan 136
-> Čokin: a to prej neni zadna hitparada
19:31:59
22.06.2016
Čokin
-> Eidy: Ve 14kách už skoro neřešitelné pokud nepočítám balony Toya R888 185/60.



Ted řeším co objednat, od semislicku jsem už upustil hledám něco v rozměru 185/55 R14 a jediný favorit mě vychází Yokohama Sdrive.
14:13:47
22.06.2016
dragon_cb_cz
-> dragon_cb_cz 10.03.16 17:15:59: Jelikož se mi kola na dlouhou dobu zasekly v dílně, kde jsem je nechával rovnat, tak jsem nakonec nazouval letní až včera 8 Finální rozhodování bylo nakonec Barum vs. Fulda, jelikož pneuservisákovo dodavatel v potřebném rozměru Barum zrovna neměl a Fuldy byly za prakticky internetovou cenu tak jsem zvolil ty... tak uvidíme. Po cestě domu to i na fungl novou gumu fungovalo velice solidně a hlavně - zdá se, že jsou snad konečně pryč (nebo téměř - nepotkal jsem dostatečně hladký asfalt na pořádný test) ty otravné vibrace okolo dálničního limitu 76
23:31:23
21.06.2016
Eidy
-> czechino: Semislick s homologací. Třeba Nankang nebo Toyo.
23:25:41
21.06.2016
czechino
Jaké pneu zvolit na vrchy když chci i E homologaci?
22:56:53
07.06.2016
MISCHO
-> Milan 136: -> MVM: Riesil som teraz problem s novym BMW rady 7 kde si panko kupil pneu 245/35 R 20 a pri dlhsej jazde na dialnici mu vypisovalo hlasku s tlakom v pneu. To ze panko chodi v nemecku 180 km/h povedal az potom ked sa mi to nezdalo , nakolko ECU pre TPMS ma tolerancie pri vyhodnocovani. Vyriesilo to az nahustenie PNEUMIX plynom . Nakolko uprava soft v TPMS nieje lacna zalezitost. Samozrejme je to zase priklad extremnej situacie. Takze deju sa rozne veci 1
22:44:17
07.06.2016
Milan 136
-> MISCHO: o extremni zatezi jako vytrvalostni zavody nebo solny plane boneville taky nemluvim. To je jina liga, ktera se tu stejne neresi.

Tak, kde to ma opodstatneni to beru 4
22:10:50
07.06.2016
MVM
-> MISCHO 07.06.16 22:00:32: To ale nemusí být vždy pravda záleží na jakých pneu..Kdo s tím jak jede,jaký je nastavení atd.. (Tady v Brně se jezdil Epilog 6hodin a tlaky byly ok)
22:01:06
07.06.2016
MOLSO
-> Tuner#2: tak ho prekot nabok a mozno budes prekvapeny co z neho potecie



z ladnickoveho kompresora ide pekna mastna hmlovina ked ide dlhsie ako 1 - 2 minuty
22:00:32
07.06.2016
MISCHO
-> Milan 136: Minimalny mozno pre vas chalani, ked odjazdite par kol na okruhu, pri vytrvalostnych pretekoch to po hodine dokaze hadzat velmi pekne rozdiely , napriklad aj pokial ide auto dotankovat a opat sa vrati na trat . Nehovoriac od zavislosti vahy pokial je dotankovane alebo minimum.V neposlednom rade dost zavisi od clenistosti trate, kolko sa brzdi nakolko toto teplo sa ciastocne prenasa aj do diskov a tym nasledne posobi aj na roztaznost plynu v pneumatike.
21:54:43
07.06.2016
Milan 136
-> MISCHO: chtěl jsem tím říct, že to je minimální rozdíl, jestli to nafoukáš vzduchem, nebo dusíkem.
21:51:56
07.06.2016
MISCHO
-> Tuner#2: Keby tam nebol tak tvoj pneuhustic by uz davno posiel do elektrickeho neba.
21:50:03
07.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 07.06.16 21:46:49: Nikdy jsem nezkoumal co je uvnitř, ale vzhledem ke stáří tam asi ani nebude. Každopádně to nic neprská narozdíl o velkého kompresoru, kde je špatný odkalovač bo jak se tomu nadává.
21:49:38
07.06.2016
MISCHO
-> MOLSO: On len dufa ze sa ten olej co maze piest kompresoru nedostane do toho vzduchu co nim fuka kolo 3
21:46:49
07.06.2016
MOLSO
-> Tuner#2: v ladnickovom kompresore nemas olej ? 40
21:42:12
07.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 07.06.16 21:29:17: A zjistit jsi si co těch zbylých 22% udělá? BTW foukám kola kompresorem z ledničky, takže o žádném oleji nemůže být řeč.
21:29:17
07.06.2016
MISCHO
-> Milan 136: Ale nie cisty , k tomu tam mas 20% kysliku a zvysne 2% roznych plynov. Nehovoriac o drobnych molekulach oleja z kompresoru. Ale je to skoda tu vobec pisat.
21:18:47
06.06.2016
Milan 136
-> MISCHO: asi 78, takže tam máme dusík všichni4
20:46:34
06.06.2016
Tommyk
-> Milan 136 06.06.16 20:23:53: jj na octu. Tak nic, asi na to kašlu, potřeboval jsem slyšet něco takového. 1
20:35:19
06.06.2016
MISCHO
-> Milan 136: niečo nad 75% pokial viem.
20:28:09
06.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 06.06.16 20:24:53: Z minulosti mám odzkoušeno, že to moc nefunguje...



-> koko 30.05.16 00:19:33: -> rOMAN 29.05.16 22:45:51: -> Toušík 29.05.16 22:42:10: Díky všem, teď jsem na Korábu mluvi s kámošem co jezdí kopce a ten je na 750kg Saxu fouká 1,8/1,6 tak asi taky uberu. Bojím se, aby se to pak nezačlo zas vlnit, takový jsem měl pocit na starých R888 když jsem je víc upustil.
upraveno 1x, naposled 06.06.2016 20:32:10
20:26:14
06.06.2016
Milan 136
-> MISCHO: víš, z kolika procent dusíku je složena atmosféra?1
20:24:53
06.06.2016
MISCHO
Čo tak fúkať dusíkom prípadne pneumix plynom pre lepšiu tepelnú stabilitu ??
20:23:53
06.06.2016
Milan 136
-> Tommyk: to chceš na octu?

Asi jako Honza no...
20:18:09
06.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 06.06.16 19:08:02: Záleží na jak těžký auto to chceš, jak moc potkáš déšť a jak moc budeš tlačit na pilu. Já na R888 najel dobrých 10+tkm a z toho to bylo několkrát na okruhu v Mostě a nějaký ten slalom, ale od půlky hloubky vzorku je to na vodě za trest a musí se fakt opatrně. Na daily bych to asi nechtěl.
19:08:02
06.06.2016
Tommyk
Trošku přemýšlím nad semislickama, ale zajímá mě, jaká je asi reálná výdrž na běžný ježdění? Jasně, já vím, že mi tady všichni řeknete, jak je to zbytečný... 3

ale za tu cenu....

pneumatiky.heureka.cz/nan kang-ns-ii-225-40-r18-92y
upraveno 1x, naposled 06.06.2016 19:09:02
00:19:33
30.05.2016
koko
-> Tuner#2: já mám vzadu těch 1,8 za tepla no, ale jsem asi malinko lehčí. a ty Rka mám zatím jen vepředu. vzadu dojíždím obyč R888
22:45:51
29.05.2016
rOMAN
ja ty R888 davam 1.8 zadek a po 7 km na rz to melo kolem 2.
22:42:10
29.05.2016
Toušík
-> Tuner#2: Hele to bych řekl že bude tou drážkou..Jinak já je foukal R888 na 1,9-2 za studena ale protože mají měkčí boky a tyhle co mám se foukají míň a na konci vložky měli 2,1. Tak bych řekl že na okruhu se to ohřeje taky dost a to mě přijde 2,3 strašně moc!! To tě vzroste na 2,5-2,6.
22:36:14
29.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 29.05.16 22:32:55: Může to být, starý R888 drážku nemají a v ploše to nic nedělalo. Možná to vysvětluje i čitelnější přechod do smyku co tahle guma má a taky to, že když se fakt přehřála na zadku, tak to začlo klouzat. Blbec jsem si nevzal manometr kam to vylezlo. Jinak foukám v graráži 20°C předek 2,1, zadek 2,2 - 2,3 ale asi to trochu upustím a uvidíme. U starých R888 jsem pak měl ale pocit, že to začalo plavat.
upraveno 2x, naposled 30.05.2016 05:54:15
22:32:55
29.05.2016
Toušík
-> Tuner#2: Není to tím že se to u té drážky "přehřívá" a lepí se to do stran?? Jinak kolik foukáš? Za tepla? Nebo píš za studena protože pak na okruhu to už neupravuješ asi :)
upraveno 1x, naposled 29.05.2016 22:33:39
22:20:09
29.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.05.16 22:10:43: Na jarním Mostě to bylo OK, ale takhle zahřáté gumy jsem ještě neměl, už to pěkně teklo. Jinak, když už jsme u toho, tak brzdy po celou dobu bez problému, stejně tak i olej vylezl na necelých 130 a tak se držel.
22:10:43
29.05.2016
Eidy
-> Tuner#2: A na jarním Mostění to bylo ok? Ono to může být přávě kvůli těm 25 minutám. Guma se nehřeje jen od astaltu, ale taky přes disk od brzd ;)
22:00:58
29.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.05.16 21:59:02: Starý dezén jsem foukal stejně a to nic nedělalo, pravda nikdy to nebylo 25min. na okruhu. Asi lehce uberu, radil to i Honza hlavně na zadku, který od nějakého 6. kola začal klouzat.
21:59:02
29.05.2016
Eidy
-> Tuner#2: Zajímavý. Přesně kolem obvodové drážky. Všechny 4? Odhaduju, že by to sneslo o malinko míň? Desetinka, možná 2.
21:48:46
29.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
21:48:29
29.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Je tohle známka přefoukání?
zvětšit Jaké pneu - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 29.05.2016 21:48:29
21:35:42
12.05.2016
MATTESS
-> rOMAN 12.05.16 14:43:07: doba postoupila i tady1
15:57:58
12.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> cPetan 12.05.16 15:56:36: Většina Pirellek, na kterých jsem jezdil, byly i už jako nové tvrdé jako prase a na vodě dost klouzaly. Na suchu OK.
15:56:36
12.05.2016
cPetan
-> palinator 12.05.16 14:24:34: taky jsem teď poridil 10 let starý nový Pirellky, ale ještě nejsou na autě. Docela jsem zvědavý jak budou fungovat, na dotyk jsou normálně měkké a žádné zpuchřeliny se taky nekonají... Jo a překvapilo mi, že mají TW 180... asi to byly nějaký echt gumy tehdy 1
15:03:39
12.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> rOMAN 12.05.16 14:43:07: Jak kdo. Hodně tady mají lidi min. 225/45/17 a vejš.
14:43:07
12.05.2016
rOMAN
Kdyz vy mate same ziletky na lehouckych autech... mam myslim 225/45 R18 a auto ma skoro 1600kg :D
Extreme Tyres