-> venni: odvzdusnovani spojky je vzdy problem na jakem koli aute az na 120cu tam to jde pekne:)
kapalinu nechat protect (povolit odvzdusnovak a nechät odtekat) potom treba odvzdusnit klasicky jako brzdy jeste
kdyz se ani to nepovede tak zkusit odsavat z odvzdusnovaku, jo a mejte porad uplne plnou nadobku vetsinou jsou delene a do spojky to jde jen pri vysoke hladine asi kvuli bezpecnosti...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spojka octavia 1,9tdi 4x4
-> Dušan 02.12.10 18:30:28: jj tohle je přesně ono,kdyby to bylo řešené jako nahoře tak není co řešit.Zapoměl jsem napsat že to je 6q,tak nějak jsem předpokládal že většina 4x4 má 6tku tak že to není potřeba zdurazňovat...
Jinak ještě je tam takovej hliníkovej bazmekt,hnedka za spojkovým válcem (taková jakoby Al píšťalka :) a nevíte co to je?Podle VIN jsme to nenašlyi a nenapadá nás co to je,že by nějakej zpětnej ventil nebo tak něco?
Jinak ještě je tam takovej hliníkovej bazmekt,hnedka za spojkovým válcem (taková jakoby Al píšťalka :) a nevíte co to je?Podle VIN jsme to nenašlyi a nenapadá nás co to je,že by nějakej zpětnej ventil nebo tak něco?
-> venni: tak jsem se na to dival a 6Q ma asi fakt jinej pracovni valec nebo to v tom nevidim
6Q s postupem
6Q s postupem
Milan 136 by nám v tom mohl udělat jasno :)Co pane?čteš to tady?....
-> Dušan: no tak jestli to neva,pořád s tebou nesouhlasím :) když to víš tak přesně řekni mi co tam je za typ převodovky...apropo Ty víš VINko?Zadávali jsme VINko do toho slavnýho programu od MB kde Ti to napíše co se do auta namontovalo ve fabrice ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
system je tam stejnej jako na 120ce.
-> venni: na 99%, navic neni duvod kvuli prevodovce menit system spojkovani
-> venni: na 99%, navic neni duvod kvuli prevodovce menit system spojkovani
-> havlik: váleček v převodovce je jen vypínací ložisko,prostě klasický ložisko jako jinde,ale vede do něj kapalina a tudíž tam není žádnej přístup ani odvzdušnovák.Jedinej odvzdušnovák je na trubce mezi hlavním a vtim v převodovce.Je tam takový téčko a v tom je šroub na odvzdušnení.
Když se vyndá z auta hlavní válec s trubkou a naplní se kapalinou tak to tlak má a funguje to normálka a vzhledem k tomu že jediný co v tom okruhu chybí je ten váleček co je v převodovce by to měl být on :(
Do toho téčka už jsme taky kapalinu tlačili a bez výsledku...
Když se vyndá z auta hlavní válec s trubkou a naplní se kapalinou tak to tlak má a funguje to normálka a vzhledem k tomu že jediný co v tom okruhu chybí je ten váleček co je v převodovce by to měl být on :(
Do toho téčka už jsme taky kapalinu tlačili a bez výsledku...
-> venni: sice nemam tuseni jak to funguje u oktávky, ale co protlačit brzdovku z válečku v převodovce do hlavního válce
Tak to nejspíš vypadá že je váleček v převodovce v čoudu,teda pokud tam není fígl v odvzdušnování...
-> Dušan: jseš si jist nebo jsi to hledal jen na netu?Nicméně po 20 šlápnutí to vypadá slibně.Ale po chvíli jde pedál zase až dolů a nevrací se...
system spojky na 4x4 by mel byt uplne stejnej jako u normalniho. Prevodovka ma zmenu jen ze zadni strany.
-> venni: Aha lebo niekde som pocul ze 1. gen haldex nema... Ze tam je pohon 4x4 nastalo... Skusali ste to pretlacit kompresorom?
-> Matulo: je to jednička a jistě že má haldex když je to 4 kola...
-> venni: Octavka je 2 gen. s haldexom?
-> jarda.u1: to myslím že už zkoušeli...jj tenhle debilní mechanizmus je asi jen u toho 4x4.
-> venni: tuhle spojku jsem zatim rozebranou nemel,ale zkusil bych to nahnat proti smeru,parkrat mi to pomohlo.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> jarda.u1: ten hlavní je právě měněnej.Pak je tam akorád to odvzdušnovací tečko a pak až ložisko v převodovce,který je teda taky jakoby váleček protože do něj jde kapalina jestli se nemýlím...
Dělaj to kluci v dílně a ja sem po noční tak se tam jdu vždycky jen kouknout jak pokročili a tudíž ani nevím přesně co všechno s tim dělaj takže to je taky na prd.
Dělaj to kluci v dílně a ja sem po noční tak se tam jdu vždycky jen kouknout jak pokročili a tudíž ani nevím přesně co všechno s tim dělaj takže to je taky na prd.
-> venni: pokud ti to nejde odvzdusnit slapanim,tak by mohl bejt v haji hlavni spojkovej valec.Nekdy taky pomuze,kdyz se natlaci kapalina proti smeru,tedy od pracovniho valce spojky do nadobky pomoci velke injekcni strikacky a hadicky napojene na odvzdusnovak.
-> Dušan: v tom téčku u převodovky?Ten je taky new
neni problem v tom druhym valecku ?
čau pánové,jeden rychlej dotaz.Nemáte někdo ponětí jestli je nějakej fígl nebo postup na odvzdušnění spojky u toho vozu?Měnil se spojkovej váleček a při odvzdušnování jde pořád vzduch a pedál se musí vracet i rukou...