Rekapitulace po Mostě - rada

prohledat
167 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 15.11.2010 do 04.01.2011, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
09:16:39
18.11.2010
vhml
A rovnou dát ostrej pastorek :-)
00:59:15
18.11.2010
Syny
-> Tuner#2: jj, to je pravda, tak ja te to kdyztak vezmu tam, kdybych nemel cas se stavit :)
00:52:22
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Jasný, ale klidně stačí až na sraz 4
00:35:17
18.11.2010
Syny
-> Tuner#2: No pokud bys tahal ven napravu, tak pak bych asi to rizeni udelal komplet :) To je na tobe :) Zitra se muzu mozna zastavit a dat te ty veci jestli chces ;) Jeste nevim jak to budu stihat teda, ale myslim, ze by to slo :) Jeste te zitra napisu ;)
00:23:35
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Mám to na nízkejch špalkách a než to dělat v leže v zimě, to raději vyhodím celou nápravu za chvilku a udělám to v teple 4 problém je kdy a najít na to chuť 40
upraveno 1x, naposled 18.11.2010 00:24:04
00:21:46
18.11.2010
Syny
-> Tuner#2: To rizeni se zvladne bez vyndani napravy... Pokud se bude rozdelavat jen ta krajni tycka, tak to jen vyhodis kulak z tehlice, sundas manzetu, povolis matku na rizeni a mas to dole... 4
00:15:21
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Zadek i přes to jak vypadala guma se zdá být až na doraz a oprýskané rameno v cajku nikde ani známka pohnutí. Ještě to pořádně omrknu a uvidíme. Moc se mě náprava vyndavat nechce.
00:09:03
18.11.2010
Syny
-> Tuner#2: jj tak to jo... Ja jen ze jsem si toho ted vsiml... No ted jsem koukal na to video a ze je volant vlevo to cumim... To odpovida fakt tomu, ze se udelala vetsi sbihavost. A nebo co je taky moznost, ze se hnule geometrie i zadku a mas 4 stopy a volantem to dorovnavas... Vzadu se to urcite nehlo? Ale vsazel bych se na ten predek... Jeste mi napadlo jestli tou ranou neposkocila volantova tyc v tisicihranu na pastorku. Uz i s tim jsem se setkal. Ale to by pak kola museli byt stejne jako predtim a to pises ze nejsou... Jako teoreticky by se mohla ta tycka v tom uzkem miste i natahnout, ale to by musela byt rana fakt jako krava a dle me by to bylo znat i na disku. Kazdopadne v tvem pripade bych minimalne ty tycky (alespon tu levou) vymenil. Vymeneny to mas za hodinku v pohode, na tom neni vubec nic. A na geometrii budes muset tak jako tak... Vymenil bych i kulak, ktery tou ranou mohl dostat vuli...

Jeste omer vzdalenost ty paky rizeni (tehlice) od rafku, at ses si jistej, ze ta je v pohode a cep v ni to prezil... Osobne jsem ho jeste prestrihlej nevidel, ale uz jsem o tom parkrat slysel...



Kdybys potreboval s tim rizenim helfnout jestli to budes delat, tak to neni problem ;)
upraveno 1x, naposled 18.11.2010 00:12:35
23:59:09
17.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: NJ taky bych rád našel příčinu, ale prostě jí nevidím a říkám si, když to vydrželo dalších 7 jízd v Mostě, tak to snad bude OK.



Ten most je takhle schválně aby do něj nemlátil stabík a tím pádem se most netrhal. Udělal jsem mu místo kladivem a celý most je dokola ovařený. Tady máš starší fotku, že tomu tak bylo: img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../109_14974_190. jpg

upraveno 1x, naposled 18.11.2010 00:00:40
23:55:13
17.11.2010
Syny
-> Tuner#2: Pokud je volant vlevo, tak to bude sbihave, to mas pravdu... Ale pak nemuze byt v haji tycka, ale bude strihlej ten cep paky rizeni jak uz tady padlo... Tycka se muze akorat ohnout do Ska ale natahnout se dle me nenatahne... To by musela bejt fakt slupka...

To ze muze byt ohla na konci pod manzetou (viz fotka od minnna) jsem te psal, ale to by porad znamenalo, ze to bude rozbihave, protoze tim se delka tycky zkrati. Coz tedy asi nebude tvuj pripad.

Proste pokud to so vic do sbihavosti, tak nekde neco povolit muselo, protoze ta tycka se neprodlouzi jen tak a na tom volantu to bylo znat dost, ze je krive...



Hele ted koukam na tuhle fotku -> Tuner#2 15.11.10 12:53:21: nemas nejaky ohnuty ten most? 9 Nezkrival se te tou ranou a naslednym posunutim napravy?



-> Bery: Ja nijak, to psla Honza ze se mu hnul v ulozeni. Ze by to mohlo byt tou ostrejsi jizdou to asi jo, ale stejne bych poradne omrknul ty ramena a ulozeni ramen. Ale pokud se mu hnula cela naprava, tak pak je jasny proc je stabik posunutej...
upraveno 4x, naposled 18.11.2010 00:10:28
22:06:26
17.11.2010
vhml
Tohle třeba udělá sériově uložený řízení a ani nemusí dostat žádnou ránu, nebo o ní aspoň nevím.
zvětšit Rekapitulace po Mostě - rada - obrázek od vhml vložen 17.11.2010 22:06:26
21:50:34
17.11.2010
MATTESS
Kam až se to zadní rameno dostalo, to o síle něco vypovídá132
21:40:51
17.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík: Jo to byla, doteď mě to zní v uších.8
21:33:14
17.11.2010
Kapřík
-> Tuner#2: stejně to musela být pecka, když se to takhle hnulo3
21:30:56
17.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík 17.11.10 21:29:11: Můj člověk 5
21:29:11
17.11.2010
Kapřík
-> Tuner#2: taky bych to neřešil. Prostě povolit nápravu, lehce poutahovat všechno, projel bych to kilometr opatrně, zpátky zvednout a dotáhnout. Ať si to všechno sedne jak má. Udělat geometrii a uvidí se4
21:06:28
17.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak dneska jsem zjistil, že náprava popojela v uchycení v kasli, dole jak je rozepřená přes ty velké podložky, tak je v tlumexu označeno tak 1 - 2mm do strany 9 Páky vypadají na pohled obě stejně, podle barvy nebude asi střižená v klínku, tak nevím co s tím. Obhlížel to i MATTESS. Asi to jen dole povolím aby si to sedlo normálně do kasle a seřídím zbíhavost, když to vydrželo pozdější jízdy v Mostě tak to snad bude držet.
21:03:32
17.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 17.11.10 20:57:46: Já ho ani tak nemám ohnutý jako spíš jen posunutý v gumách k jedné straně. 4
20:57:46
17.11.2010
Bery
-> Syny: jak to myslíš s tím hnutým stabíkem?já jsem ho měl hnutý po každý ostřejší jízdě,taxem ho vyhodil abych na to nemusel koukat a rovnat to.A je klid.
19:49:05
16.11.2010
minno
-> Tuner#2: a všimni si že ohnuté je to na obidvoch koncoch, aj pri tej guličke a aj dole pri závite na gulák....
19:46:31
16.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 16.11.10 19:13:34: Ty jo až takhle na konci jo? No to je pěkný, rozborka je to poslední co chci teď v zimě dělat :-D
19:45:07
16.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 16.11.10 14:36:41: Ano volant když jedu je víc vlevo, je to vidět i na těch videích od 3. jízdy dál. Ránu to dostalo na levé kolo, ale v rejdu, takže je to logický.4
19:17:16
16.11.2010
petr s
-> minno: Jo ty jsi měl tu křivou tyčku
19:13:34
16.11.2010
minno
-> Tuner#2: tak ako píše Syny. Raz jednu zimu pred pár rokmi sa mi tiež stalo, že som buchol predným kolesom o obrubník a volant potom ostal na krivo. Na riadení nevyzeralo byť nič hnuté, každopádne ja som potom neskoršie ale skladal aj tak celú nápravu aj s riadením nanovo a staré riadenie mi ostalo a toto staré riadenie som pred rokom vzal a rozobral a repasoval som si ho do zálohy, a až po zhodení manžiet a rozobratí bolo vidieť, že jedna tá tyčka bola ohnutá. Tak som radšej kúpil jednu tyčku novú.

Tu je fotka tyčiek aj s tou ohnutou:

minno120.rajce.idnes.cz/g eneralka_riadenia
14:36:41
16.11.2010
Syny
-> Tuner#2: Vetsi sbihavost 9 Tak to si nejak nedokazu vysvetlit. Kam se hnul volant? Pokud doprava, tak musi byt rozbihavost - coz by odpovidalo i tomu, ze by se ohla leva tycka. Pokud to mas do sbihavosti (coz se podle me pri rane do neceho kolem nestane nikdy), tak by se volant musel hnout nalevo...
upraveno 1x, naposled 16.11.2010 14:37:25
09:28:43
16.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Wena 15.11.10 20:10:10: Díky pane, právě zkušeností rallye jezdců mě zajímají 4



-> Eidy 15.11.10 23:15:59: JJ zítra je den volna, mrknu na to.



-> Syny 16.11.10 01:18:07: Na uložení ramen si taky posvítím, mám to na špalkách, tak top to lehnu se zářivkou. Každopádně je tam větší zbíhavost, je to vidět okem, když dám pravé kolo tak jak obvykle je když je volant rovně, tak levé kolo je zatočené doprava celkem zřetelně. Ty díly si můžem předat na srazíku, nespěchá to.



-> jarda.u1: -> Minik03: Jasný kluci, mrknu na to 4
08:27:27
16.11.2010
Minik03
-> jarda.u1: Na to jsem prave chtel poukazat, myslim si, ze rizeni je bude ok, a problem bude v te pace.
08:21:54
16.11.2010
jarda.u1
-> Tuner#2 15.11.10 16:18:37: pokud neni strizeny ten klinek jak pisou ostatni,tak by melo stacit serizeni sbihavosti.Pokud by ale byla ohnuta znatelne oproti te druhe,tak by bylo lepsi vymenit ji za novou.
08:19:43
16.11.2010
jarda.u1
-> Minik03: to se spis hne ta paka rizeni
08:05:14
16.11.2010
Minik03
-> Syny: Ale pokud se mu zvetsila sbihavost, jak rika, tak by se spojovacka musela natahnout. Nebo se pletu?
upraveno 1x, naposled 16.11.2010 12:43:48
01:18:07
16.11.2010
Syny
-> Tuner#2: No nechci strasit, ale pokud se hnul stabilizator, tak to znamena, ze se hlo rameno... Radsi na to poradne mrkni vcetne spoje rameno/napravnice a to jak dole, tak nahore. Tim jak to mas vyztuzeny, tak se to spis hne cely nez ze by se v nejakem miste rameno "zlomilo". I kdyz ted koukam, ze ty to mas vyztuzeny od pulky, tak to by mohlo byt dobry, ale stejne bych to omeril. Pokud je volant krive, tak je na 100% uhnuta jedna tycka rizeni (tedy ta ktera dostala pecku - cili leva). Nemusi to byt videt na prvni pohled... Vetsinou se ohne v nejuzsim miste a to primo u kloubu a ten mas schovany pod manzetou, takze vidis prd... Optej se minna na fotky ktery sem tenkrat daval... Ale muze byt cela drobet do Ucka a to treba ani na prvni pohled nevidis. Kazdopadne si bud jistej, ze minimalne tycka je v prdeli. Reseni je bud na to prdet, povysroubovat kulak vlevo, dorovnat s nim volant, zmerit geosku a neresit to a nebo preciznejsi varianta - vymenit alespon tyce rizeni (minimalne tu levou)... Kazdopadne mas ted na 100% vepredu rozbihavost :)



BTW: Ty plastovy panvicky na kloubu hreben/tycka rizeni pro tebe mam, ty neres ;) Mam i ty tycky rizeni, silonovej kravinec do trubky hrebenu, zavitovy redukce na hreben a ty sponky na manzety... A nasel jsem i ty kulaky, ale jsou jety asi 5000km...
upraveno 2x, naposled 16.11.2010 01:23:08
23:15:59
15.11.2010
Eidy
-> Tuner#2: Taky tipuju na ohnutou/pootočenou páku řízení. Změř vzdálenosti mezi kulákem a diskem na obou stranách.
20:10:10
15.11.2010
Wena
Bude to nastřiženej klínek v páce řízení. Mam stim zkušenosti svoje.3
16:36:30
15.11.2010
suri
-> Tuner#2: v hrebeni sú dve ložiská jedno plastové uloženie - púzdro a 4 panvičky na vymedzenie vole tyčiek



tú tyčku by som schválne pozrel proti druhej strane uvidíš že bude posunutá , inak závlačka matica preč vyraziť a vidíš
16:36:09
15.11.2010
MOLSO
-> Tuner#2: hej tie plastove panvy maju obe typy riadenia - robia ložisko rpe tú guličku na riadení ale znova opakujem - ja som buchol bokom kolesa v zákrute a total som zohol disk - šlupka z boku a náraz sa preniesom do toho riadenia a nevydržala tam tá panva ktorá sa rozdrvila.



Ty si len nejako vyskočil cez ten obrubník čo mohlo tak akurát nastrihnúť ten klínok.
16:26:41
15.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 15.11.10 16:23:50: A to má i hřeben ty plastvé pozdra a nebo jen matice? Zajímá mě to hlavně z pozice závodníků, ty dají každou chvíli ránu, ohnou většinou spojovačku a buď to srovnaj a nebo dají jinou a jezdí dál. Proto mě zajímá co nejčastěji odchází na co se zaměřit a nebo zda raději to řízení rozebrat celé pro sichr.
16:23:50
15.11.2010
MOLSO
-> Tuner#2: no ja som mal šlupku šmykom bokom a kolesá mali zbiehavosť brutálnu. na riadení to bolo +- rovnako nahovno predsalen matica s volou stvrt otáčky ...
16:18:37
15.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 15.11.10 14:04:35: Co jsem zatím viděl, tak uložení OK.



-> jarda.u1 15.11.10 14:08:02: Pokud bude ohlá, což nevím jak změřím, zjistím je to zralé na výměnu a nebo jen seřídit zbíhavost?



-> MOLSO 15.11.10 15:01:49: A když byla rozdrcená, poznal jsi to nějak na řízení? Ani nevím že tam něco plastového je, neměl jsem to rozebrané.



-> Minik03 15.11.10 15:19:40: Ke straně to netáhne, jezdil jsem pak dál a domů taky dojel i když brzdím, pořád to jede rovně jen mám pocit, že to o hodně víc tahá v kolejích a auto chce každou chvíli ject na nerovnostech jinam a to bude velkou zbíhavostí co tam teď je, protože opticky jsou kola teď víc do sbíhava.



-> suri 15.11.10 15:23:45: To jsem neměl rozebraný při repasi, přišlo mě to zbytečný stejně jako vrtat do hřebenu, když fungoval. Schválně na to mrknu, zda popraskala barva.
15:23:45
15.11.2010
suri
-> Tuner#2: skorej strihlo klin na páke čo je v otočnáku matica je vedľa maznice zvisláku cez závlačku , rozobrať , nový klinok zabrúsiť pastou pekne nech sedí prípadne dlhší klin a je pokoj



inak riadenie sa v uložení mohlo trochu pohnúť , volantom sa otáča normálne ?
15:19:40
15.11.2010
Minik03
-> Tuner#2: A volant táhne ke straně, nebo jen není vystředěný?
15:07:59
15.11.2010
MOLSO
-> minno: pružina je tam na to aby sa to kývalo 1 keby sa to nemuselo kývať tak tam dam lešenársku trubku 40
15:04:01
15.11.2010
minno
-> MOLSO: tak kopírujú cestu no :) ale myslel som to kývanie hore dole :D
15:01:49
15.11.2010
MOLSO
-> Tuner#2: ja som mal menšiu haváriu ked som na druhej užovke dostal šmyk na poladovici a pleskol som bokom do obrubníka a pootočilo mi volant - rozdrvilo mi tú plastovú panvu v ktorej drží gulička riadiacej tyčky. Neviem či je to aj tvoj prípad, ale skôr by som tipoval asi nastrihnutý klínok na riadiacej páke na otočňáku 4



Inak ohladne mojho videa - na doraz to išlo len 2x a to v čase 1:02 ked som prechádzal cez takú divne vyasfaltovanú križovatku a proste som "bokom skákal cez horizont" tak to skočilo na doraz ale inak vôbec. Tlmiče sú asi určite mäkšie ako tvoje a stabík je sériový.



-> minno: ramena neposkakuju ale kopírujú cestu 4
14:08:02
15.11.2010
jarda.u1
-> Tuner#2: ohla se ti paka rizeni.
14:04:35
15.11.2010
Pavel P..
nehnul se ti hřeben v uložení v těch gumách?
14:03:08
15.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Ale teď k věci a DOTAZU.



Chvíli jsem pod tím včera ležel a na přední nápravě není vůbec nic vidět, jen kulák u řidiče je mírně šikmo, ale to jde otočit s tyčí zpět. Ty če jsou OK, ohnutá není ani jedna a tak nevím co s tím? Proč je volant nakřivo? Může se něco odehrát uvnitř hřebenu, může tam být něco načté co není vidět? Mám jen vyměnit kuláky a nastavit geo a jezdit? Popravdě se mě moc nechce s nápravou ven 8
13:59:23
15.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 15.11.10 13:11:30: Pěkné video, ale natvrdo nadoraz to co jsem při rychlém zkouknutí viděl to nešlo ani jednou a to má měkkčí tlumiče a stabík pokud mám správné info.
13:47:47
15.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa 15.11.10 12:59:25: JJ to projdu všechno přes zimu času dost.



-> minno 15.11.10 13:02:00: Při tej ráně kdy jsme letěli vzduchem to ale bylo úplně něco jiného než při běžné jízdě.



-> vhml 15.11.10 13:22:17: A já tvrdím, že stačí v předu mám 2cm a dorazy označené nejsou, v zadu je asi 1,5cm a při zkouše vazelínou to jde na doraz jen při velké díře. Už 2. rok jezdím kyvkové pružiny a tohle se nikdy nestalo, bylo to tím nakopnutím o obrubník...



-> Nwkt 15.11.10 13:25:28: Už jsem o tom do Mostu přemýšlel.4
13:36:33
15.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> darklord 15.11.10 11:39:34: V životě jsem si za těch víc jak 13 let nepoškrábal klíčema dveře a co se týče běžného auta, tak tam jsou mě oděrky asi víš kde. Ale Žlutka není normální auto a každý kdo dal nějaké peníze za slušný lak mě dá za pravdu... Navíc nebýt tohoho šoumena co si plet okruh s RZ jich mohlo být mnohem méně...



-> pistaa 15.11.10 12:10:43: Jo trubka je skoro opískovaná a vzadu na tom podběhu z druhé strany je taky pár míst, ale to neřeším, prahy běžně každý rok přetírám (myšleno oděrky) a to je vespodu a není to vidět na tom hrbolatém. Na kapotě a nebo čele je to horší, to je přímo vidět a je to na hladkém laku.



-> havlik 15.11.10 12:58:10: Asi jo, ale spíš doufám, že podobnou ránu to už zas dlouho nedostane. Docela bych rád viděl fotku kde až bylo kolo v moment stlačení, protože bez přužiny na dorazu už leze dovnitř podběhu.
13:25:28
15.11.2010
Nwkt
Na kastli průhlednou ochranou fólii
Extreme Tyres