-> Milan 136:
-> Bery: Díky,zkusím to :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hp sporting...
prohledat
195 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 07.10.2010 do 31.03.2021, založil/a Lukáš Černý
02:05:52
31.03.2021
31.03.2021
ondie
19:45:27
27.03.2021
27.03.2021
Milan 136
-> ondie 27.03.21 14:07:57: Napiš tam. Já když dělal repas doma, tak mi je poslali v obálce.
18:58:41
27.03.2021
27.03.2021
Bery
-> ondie: když mi dělali repas na O1, dostal jsem samolepky k tomu. takže asi je to o zeptani se přímo u Hušků
14:07:57
27.03.2021
27.03.2021
ondie
Než poptám v reklamce,neměl by někdo nový žabí Sporting samolepky pro 791 ? :)
Nebo kdybych poptal přímo u HP , bude tam ochota ?
Šáh sem si na svojí čističem a nedala to.
Nebo kdybych poptal přímo u HP , bude tam ochota ?
Šáh sem si na svojí čističem a nedala to.
12:48:54
30.09.2020
30.09.2020
Tomaso435
-> WizarDEAD: já sem v pohodě já mám naskladněno víc než je zdrávo. ale ostatní....
a vubec kterejpak ty seš ? :)
a vubec kterejpak ty seš ? :)
12:41:10
30.09.2020
30.09.2020
WizarDEAD
-> Tomaso435:
Momentalne neni problem nove HP tlumiče koupit, ale clovek si zaplati..
Prikladam email primo od HP:
Dobrý den,
Vyrábíme tyto typy:
1 sada / 4 ks / Sporting: 16.000,-Kč + DPH 21% tlumiče, pružiny
1 sada / 4 ks / Tréninkové sk. N: 19.000,-Kč + DPH 21% tlumiče, skládané pružiny, bez unibalů
1 sada / 4 ks / Tréninkové sk. N: 23.000,-Kč + DPH 21% tlumiče, skládané pružiny, unibaly
1 sada / 4 ks / KLASIK : 36.800,-Kč + DPH 21%, tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla
1 sada / 4 ks / EXPR : 48.600,-Kč + DPH 21% tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla, 1 regulace stlačení
1 sada / 4 ks / EXPRR : 59.400,-Kč + DPH 21% tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla,1 regulace stlačení a 1 regulace roztažení
1 sada / 4 ks / EXPR – E: 64.800,-Kč + DPH 21% – Pístnice pr. 50 mm - tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla, 1 regulace stlačení
1 sada / 4 ks / EXPRR – E : 86.400,-Kč + DPH 21% - typ jako Rieger - tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla, 1 regulace stlačení a 1 regulace roztažení. Pístnice pr. 50 mm
1 sada / 4 ks / EXPRR – E – DC : 97.200,-Kč + DPH 21% – Pístnice pr. 50 mm - tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla, 2 regulace stlačení ( high speed, low speed ), 1 regulace roztažení.
Dodací doba je asi 1 měsíc.
Momentalne neni problem nove HP tlumiče koupit, ale clovek si zaplati..
Prikladam email primo od HP:
Dobrý den,
Vyrábíme tyto typy:
1 sada / 4 ks / Sporting: 16.000,-Kč + DPH 21% tlumiče, pružiny
1 sada / 4 ks / Tréninkové sk. N: 19.000,-Kč + DPH 21% tlumiče, skládané pružiny, bez unibalů
1 sada / 4 ks / Tréninkové sk. N: 23.000,-Kč + DPH 21% tlumiče, skládané pružiny, unibaly
1 sada / 4 ks / KLASIK : 36.800,-Kč + DPH 21%, tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla
1 sada / 4 ks / EXPR : 48.600,-Kč + DPH 21% tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla, 1 regulace stlačení
1 sada / 4 ks / EXPRR : 59.400,-Kč + DPH 21% tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla,1 regulace stlačení a 1 regulace roztažení
1 sada / 4 ks / EXPR – E: 64.800,-Kč + DPH 21% – Pístnice pr. 50 mm - tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla, 1 regulace stlačení
1 sada / 4 ks / EXPRR – E : 86.400,-Kč + DPH 21% - typ jako Rieger - tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla, 1 regulace stlačení a 1 regulace roztažení. Pístnice pr. 50 mm
1 sada / 4 ks / EXPRR – E – DC : 97.200,-Kč + DPH 21% – Pístnice pr. 50 mm - tlumiče, pružiny, unibaly, štelování světlé výšky vozidla, 2 regulace stlačení ( high speed, low speed ), 1 regulace roztažení.
Dodací doba je asi 1 měsíc.
12:13:29
13.02.2019
13.02.2019
ondie
-> Tomaso435: jj,dík.. to sem rád,že je to kvalita - touhle logikou je budu mít na autě navždy.
Tak kdyby měl někdo třeba starší předky na prodej,tak dejte vědět.
Tak kdyby měl někdo třeba starší předky na prodej,tak dejte vědět.
09:14:12
10.02.2019
10.02.2019
Tomaso435
-> ondie 09.02.19 01:43:32: hele repas nerepas. když se k nim budeš chovat slušně, daj 100 000 a pak se v nich vymení olej a dalších 50 ....
00:47:51
10.02.2019
10.02.2019
Tomaso435
-> růža 08.02.19 22:40:59: výroba je ukončena. Poslední sadu mam ja... Pokud by se naslo treba 50 zájemců na ráz tak na to objednají materiál. Kvůli peti zájemcum rocne nebudou kupovat minimální odberne množství na x desitek tlumičů a pak to deset let skladovat. Cca 4 roky je jina technologie zadku kvuli zmene dodavatele komponentu a i tam sou úplne jiný ceny nez ttomu bylo. Sada by ted stalA jako top celý auto.
23:23:49
09.02.2019
09.02.2019
ondie
-> Marty227: Super,dík moc !
18:26:05
09.02.2019
09.02.2019
Marty227
-> ondie: predky sú všetky repasovatelné..
14:15:48
09.02.2019
09.02.2019
ondie
-> Marty227: Tak snad to něco vydrží :)
Tak ještě sehnat předek,na novej mít štěstí asi nebudu a jestli je výroba pozastavena (ale neověřoval sem to),tak to znamená koupit starší+repas...
Ty přední jsou taky repa a nerepa ?
Abych nekoupil nesmysl.
Tak ještě sehnat předek,na novej mít štěstí asi nebudu a jestli je výroba pozastavena (ale neověřoval sem to),tak to znamená koupit starší+repas...
Ty přední jsou taky repa a nerepa ?
Abych nekoupil nesmysl.
13:28:33
09.02.2019
09.02.2019
Marty227
-> ondie: áno, tvoje sú starý nerepasovatelný model ale keď sú nové nemáš sa čoho báť.. mám na aute rovnaké ale už majú čosi za sebou a držia..
01:43:32
09.02.2019
09.02.2019
ondie
-> Marty227: Dík ti a všem za jakýkoliv info,nechci otravovat p.Huška kvůli info když nechci nic kupovat. Tohle mi za dobrou cenu zkřížilo cestu,a i se mi to hodí. Mělo by to bejt nový nepoužitý. Takže zjištuju co je to cca zač. Žehlit taky nepotřebuju. A ty moje fotky teda sou ta nerepasovatelná verze ?
23:35:04
08.02.2019
08.02.2019
Marty227
-> Marty227: tých piestnic by som sa nedržal, repasovatelný musí mať takéto dole sa zužujúce telo viď foto..
22:40:59
08.02.2019
08.02.2019
růža
Přifařím se k tématu. Nevíte někdo, zda bude ještě pokračovat výroba tlumičů sporting?? Už rok mají na stánkách vyvěšenou informaci o dočasně přerušené výrobě. Ale nevypadá to na pouze dočasnou...
22:23:28
08.02.2019
08.02.2019
ondie
-> Marty227: Ale dříve v tomhle tématu je psáno,že průměr pístnice 12mm = repasovatelný. Tyhle maj 12mm. A jasný,drážky mám tři.
22:15:12
08.02.2019
08.02.2019
Marty227
-> ondie: máš starú verziu s troma drážkami, ktorá nejde repasovať.. myslím že pri tuning verzí sa líšil počet drážok len na predku, zadok mal vždy tri a až potom nová verzia zadných tlmičov ich mala viac... ak chceš zadok viac dole odrež závit s progressu pružiny, drážky na zadok nejdu dorábať..
19:22:07
08.02.2019
08.02.2019
Tomaso435
-> ondie: dej
00:25:34
08.02.2019
08.02.2019
ondie
Když dám fotku zadních Sportingů,nebo když změřim,co mi řeknete..
Pozná někdo,jestli je to normál verze nebo tuning,která má drážky pro větší snížení ?
Pozná někdo,jestli je to normál verze nebo tuning,která má drážky pro větší snížení ?
20:32:50
16.01.2017
16.01.2017
Chali
-> Gabro11: www.hpsporting.cz/ je tam uvedenej kontakt,rádi ti poradí,telefonovat snad umíš.
20:30:54
16.01.2017
16.01.2017
Tomaso435
-> Gabro11: tak určitě kvuli tobě pojedu 20km do garáže abych tam strávil 2 hodiny hledáním té správné krabice kde sou zrovna HPčka
20:27:44
16.01.2017
16.01.2017
Gabro11
-> Tomaso435: no pokud nejsi ochotny zmerit pistnici, tak pak je jakakoliv dalsi "diskuze" bezpredmetna, dikes :) Fotka je jakoze tak nejak k nicemu - kdyz si najdes na googlu fotky treningacu s jednou pruzinou (delaji se i skladane - se dvema), tak zjistis, ze pohledove se od obycejnych lisi vicemene jen barvami - pokud mas tlumic v neorigo barve, poznas z fotek prd... Chce to omerit a srovnat.
20:34:52
15.01.2017
15.01.2017
Tomaso435
-> Gabro11: dej foto.. měřit pístnice fakt nepojedu ale treningy sou myslim v předu zesílený...
20:02:16
15.01.2017
15.01.2017
Gabro11
-> Chali: -> Tomaso435: ahoj, chlapci a mate odpoved na to, na co jsem se ptal? :)
19:37:38
15.01.2017
15.01.2017
Tomaso435
a tady to starší provedení img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_105_9045__2012
-06-28_17-01-16_85.jpg
19:34:03
15.01.2017
15.01.2017
Tomaso435
-> Gabro11: tak starý typ je vzhledem jako seriovej tlumič, pak novější provedení přední tlumič tlusčí jak zadní a pak nejnovější provedení kde je zadní tlumič tlustej jako přední.. počet drážek může bejt stejnej jako na předku ... img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_105_9045__2016
-11-09_16-27-38_33.jpg tohle je to nejnovější provedení.
19:21:04
15.01.2017
15.01.2017
Chali
-> Gabro11: Přední jsou stejný,to co popisuješ platí pro zadní.
18:39:06
15.01.2017
15.01.2017
Gabro11
Ahoj a dobry vecer,
jak u HP Sporting na FAV/FEL pro normalni jezdeni rozeznat stary vs. novy typ vim (novy typ - pistnice 16 mm a jimka 48 mm; stary typ - pistnice 11 mm), ale ted mi reknete, co je za tlumic toto:
jimka - 48 mm, pistnice - 20 mm, 7 drazek
Muzou to byt Treningace? Rec je o prednich.....
jak u HP Sporting na FAV/FEL pro normalni jezdeni rozeznat stary vs. novy typ vim (novy typ - pistnice 16 mm a jimka 48 mm; stary typ - pistnice 11 mm), ale ted mi reknete, co je za tlumic toto:
jimka - 48 mm, pistnice - 20 mm, 7 drazek
Muzou to byt Treningace? Rec je o prednich.....
21:06:18
24.01.2013
24.01.2013
Tommyk
-> Mach: aha tak o tom nevím. s pružinama neporadím
22:37:27
23.01.2013
23.01.2013
Mach
-> honzisdolis: -> Tommyk: zadní tlumiče mají drážky prý válcovaný, tlumič má slabou stěnu a přidám dotaz, neví někdo jak je to s předními sportingy na felicii 1,3 a 1,6, jestli se liší jen nastavením tlumičů, nebo je jiná pružina třeba??
20:49:44
27.06.2012
27.06.2012
Tommyk
-> honzisdolis: neměl by, dělaj se drážky i níž
20:19:35
27.06.2012
27.06.2012
honzisdolis
Toto nez vsechno prectu, tak se radeji zeptam. Chtel by sem dostat zadek na nasi kratke felde vys, nez je na posledni drazce u HP tlumicu. Ptam se tedy jak? Mam je dole a sem odhodlanej si dneska na nocni vyfrezovat dalsi zarezy vys, nez je ten posledni. Zarazila me jen myslenka, jestli neni tlumic v oblasti tech tri drazek zesileny...neboli, pokud vyfrezuju drazky vys, neprofrezuju ho? Nezlomi se? Dik
23:05:10
16.05.2012
16.05.2012
James1991
-> francomk:
Super, díky pánové.
Super, díky pánové.
22:50:56
16.05.2012
16.05.2012
francomk
Tak tak, sústružník ti to vytočí závitorezným nožom na sústruhu
22:49:33
16.05.2012
16.05.2012
castrol
-> James1991: hej u sustruznika
22:48:29
16.05.2012
16.05.2012
James1991
Chci se zeptat, jestli někdo neví kde by se nechaly udělat další drážky na HPčkách? u nějakýho šikovnýho soustružníka..?
19:14:17
07.02.2012
07.02.2012
OTA-MTX
HP Sporting Felciia, zadní tlumiče; je jejich průměr stejný jako u serie -jsou zámenné?
18:29:26
31.12.2011
31.12.2011
James1991
-> Tuner#2:
Podvazovat se mi moc nechce, ale asi je to taky řešení...
Podvazovat se mi moc nechce, ale asi je to taky řešení...
12:16:18
31.12.2011
31.12.2011
Tommyk
-> Tuner#2: to ano, ale o ceně tu nikdo nemluvil :)
22:16:01
30.12.2011
30.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bifavo 30.12.11 17:23:42: To je taky řešení udělat pružině vedení
-> Tommyk 30.12.11 16:52:59: Souhlas ale je to mnohem dražší řešení. Jak jsem psal, byla to reakce na to aby to nevyznělo, že malá pružina se dělá za účelem co psal vhml.
-> Tommyk 30.12.11 16:52:59: Souhlas ale je to mnohem dražší řešení. Jak jsem psal, byla to reakce na to aby to nevyznělo, že malá pružina se dělá za účelem co psal vhml.
21:09:17
30.12.2011
30.12.2011
Tommyk
-> OndraKrupi:
17:23:42
30.12.2011
30.12.2011
bigfavo
a co tak take daco ako ma joye na felicii ?,,,,myslite zeby to nebolo lepsie ako to podviazanie ?
17:19:06
30.12.2011
30.12.2011
OndraKrupi
-> Tommyk: podvázáním zamezíš vypadnutí pružiny...... ale zase jak říkáš musí se to nějak vyřešit s tim jak to podvázat
16:52:59
30.12.2011
30.12.2011
Tommyk
-> Tuner#2: já Tě chápu dobře :)
Když si teda přečteš to co si teď napsal, no tak řekni, není to elegantní řešení toho jak se zbavit plandající pružiny a zároveň zlepšit jízdní vlastnosti vozu?
Za mě jednoznačně ANO
Edit - ano, v tom, že malá pružina tam není na to aby odstranila plandání velké pružiny, máš pravdu. Ale zkus si jí ze sestavy tlumič - pružina vyndat a dát tlumič zpátky na auto. Na 90% tam ta velká pružina plandat bude. (pokud teda vyndáš i ten štelovatelnej doraz) Takže nastává otázka - Je to řešení přidat menší pružinu nebo není to řešení? Nejenom že se zbavíme plandající pružiny a strachu z vypadnutí při skoku, ale taky zlepšíme jízdní vlastnosti, cěhož při podvázání nedocílíš.
Navíc by se tam muselo vrtat do misky tlumiče a nějak to tam vymejšlet (Mám dojem že se jedná o feldí HP) a tím tam hrozí koroze. Za mě jednoznačně dát pružinu pokud je ta možnost.
Když si teda přečteš to co si teď napsal, no tak řekni, není to elegantní řešení toho jak se zbavit plandající pružiny a zároveň zlepšit jízdní vlastnosti vozu?
Za mě jednoznačně ANO
Edit - ano, v tom, že malá pružina tam není na to aby odstranila plandání velké pružiny, máš pravdu. Ale zkus si jí ze sestavy tlumič - pružina vyndat a dát tlumič zpátky na auto. Na 90% tam ta velká pružina plandat bude. (pokud teda vyndáš i ten štelovatelnej doraz) Takže nastává otázka - Je to řešení přidat menší pružinu nebo není to řešení? Nejenom že se zbavíme plandající pružiny a strachu z vypadnutí při skoku, ale taky zlepšíme jízdní vlastnosti, cěhož při podvázání nedocílíš.
Navíc by se tam muselo vrtat do misky tlumiče a nějak to tam vymejšlet (Mám dojem že se jedná o feldí HP) a tím tam hrozí koroze. Za mě jednoznačně dát pružinu pokud je ta možnost.
16:48:27
30.12.2011
30.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 30.12.11 16:33:08: Stále mě nechápeš...
Já tvrdím to, že malá pružina tam není kvůli tomu aby velká neplandala (pokud by měla jen tento účel jak to tady z té diskuze vyznělo alespoň pro mě tak to řeší právě to podvázání). Malá pružina tam plní roztáhnutí tlumiče a tím jak jsi správně napsal lepší kopírování vozovky a navíc tlumí kmity zpravidla velmi tuhé pružiny a tím i šetří tlumič. Auto je ve finále pocitově pořád stejně tuhé (protože vahou auta je malá pružina obvykle zmáčklá skoro nadoraz), ale zlepší se chování na nerovnostech nebo třeba při skoku či jen drobném nadlehčení auta.
Takže ještě jednou. Pokud to má řešit plandání pružiny, podvážu nápravu a nebo tlumič (tak to měl tady ten kluk na tom nízkém bílém Fávu) a fertig. Pokud chci řešit i lepší vlastnosti, musí vymyslet mezimisku a už do toho investuju dost peněz, neb pružiny nejsou zadarmo. Pochopeno?
Já tvrdím to, že malá pružina tam není kvůli tomu aby velká neplandala (pokud by měla jen tento účel jak to tady z té diskuze vyznělo alespoň pro mě tak to řeší právě to podvázání). Malá pružina tam plní roztáhnutí tlumiče a tím jak jsi správně napsal lepší kopírování vozovky a navíc tlumí kmity zpravidla velmi tuhé pružiny a tím i šetří tlumič. Auto je ve finále pocitově pořád stejně tuhé (protože vahou auta je malá pružina obvykle zmáčklá skoro nadoraz), ale zlepší se chování na nerovnostech nebo třeba při skoku či jen drobném nadlehčení auta.
Takže ještě jednou. Pokud to má řešit plandání pružiny, podvážu nápravu a nebo tlumič (tak to měl tady ten kluk na tom nízkém bílém Fávu) a fertig. Pokud chci řešit i lepší vlastnosti, musí vymyslet mezimisku a už do toho investuju dost peněz, neb pružiny nejsou zadarmo. Pochopeno?
16:33:08
30.12.2011
30.12.2011
Tommyk
-> Tuner#2: neříkám že to zavrhuješ, jen říkám svůj názor - že je to taky řešení
dorazem v tlumiči nebo podvázáním uškrtíš právě ten zdvih kola, což by se při použití varianty jakou navrhuje vhml nestalo. Ted už je to jen na každým, at si rozhodne co chce a jak to chce :)
dorazem v tlumiči nebo podvázáním uškrtíš právě ten zdvih kola, což by se při použití varianty jakou navrhuje vhml nestalo. Ted už je to jen na každým, at si rozhodne co chce a jak to chce :)