skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rozklepání při záběru spojky.
-> Pavel P..: ja vsazim na ten pritlacak.Jak vypada plocha na setrvaku?Neni vyhrata?Byva nekdy az "rozpraskana".
-> jarda.u1: lamela při prudšim záběru prokluzovala ale ojetá nebyla, musela bejt měněná nějak nedávno než jsem to auto koupil.. ale dědek se rozjížděl přískokama a jedničku tam cpal ještě za jízdy a ještě se tim chlubil

-> Pavel P.. 07.07.10 23:10:35: a co zkusit přidat plyn?
JOKE


-> Pavel P..: Ja bych to videl na ten pritlacak.Pises,ze predtim byla lamela zhoblovana a zamastena,proto se to projevovat tolik nemuselo,jelikoz zaber nebyl tolik ostry.
-> Klubko_: tak mě to začalo hned po výměně lamely.... když je to studený tak to neni tak hrozný ale při poskakování po městě kde se spojka zahřeje tak je to citelnější.neni to cukání ale prostě pouštim spojku a když začne zabírat, začne se celý auto klepat a když se chytne tak to přestane.
-> Pavel P..: me to pri rozjezdu cukalo, kdyz jsem mel potrhany oblozeni
-> Tommyk: to nevim ale lamela je funglovka originál škoda pevná.
-> Pavel P..: na lamele, ne? ty co zachycujou axiální pohyb (vibrace)
EDIT: tak se omlouvám ona to š120 nemá
jinak jsem myslel toto
ty 4 pružinky..
www.autodoplnky.cz/sys.ph p?action=ima...
EDIT: tak se omlouvám ona to š120 nemá


www.autodoplnky.cz/sys.ph p?action=ima...
-> Tommyk: který pružinky?
a co pružinky na spojce?
jinak jak říkáš, jestli máš špatnou tu pružinu na přítlačáku tak určitě vyměnit..
jinak jak říkáš, jestli máš špatnou tu pružinu na přítlačáku tak určitě vyměnit..
-> majop3k: takže myslíš že ohnutý střed lamely? taky je to možný ale nekroutili jsme s tim motorem do stran aby se ohnula. každopádně mě čeká rozborka... tak kdyžtak dám jinou lamelu i přítlačák.

-> Pavel P..: Teraz ma napadlo ze mne saa raz stalo ze sme pri zakladani motoru ohly spojku- stred toho tanieru co zapadana na tu mrkvu a prejavovalo sa to priblizne ako tebe. Este mi to stihlo aj lozisko znicit ...a tiez som si myslel ako lahko tam motor isiel.
-> Pavel P..: mne to tiez klepalo s neodpruzenou lamelou, podledne ako bol motor dolu som dal odpruzenu, pritlacak miesto 1.6 som dal original a pohoda
-> petr s: no občas jsem to roztočil ke 4500-5000ot. a žádný chvění nebo vibrace jsem nezaregistroval... kdyby byla mírně ohnutá tak nepujde dobře nasadit do ložiska v klice a ložisko by bylo dost rozsekaný.... a nebo bude vymlácenej komínek a poteče gufero což neni ani jedno.
-> Pavel P..: Může být trochu ohlá dej jí zabrat aby se projevila
-> majop3k: kdyby byla ohnutá tak by nešla nasadit do ložiska v klice... myslel jsem to tak že to ložisko dosedalo na hrany těch paprsků místo na celou plochu.... i po odmontování přítlačáku byli parsky tý talířový pružiny každý jinak srovnali se až když jsem ho namontoval a dotáhnul.
-> Pavel P..: Myslel som ci uz nebola predtym ohnuta ...ako si pisal ze ti lozisko nesedelo presne.
-> majop3k: to bych musel s tim motorem lomcovat abych takovou věc ohnul... motor jsem hladce vytáhnul a hladce nasadil. a kdyby byla ohnutá tak to bude vibrovat nebo klepat i za jízdy a při 3500ot. by to muselo být znát a to neni...
-> Pavel P..: Nezohla sa nahodou pri zakladani motoru mrkva v prevodovke?
ještě dodám že předchozí lamela byla drážkovaná a nová je jednolitá azbestovka..
-> Pavel P..: moje auto, ina spojka a rovnaky problem ... vydedukoval som ze to je zrejme tym pritlacakom
mám takovej problem.. na autě mám novou spojku, najeto má cca 1500km ale trápí mě že při rozjezdu když přidám víc plynu a pomalu pouštim spojku, tak se auto rozklepe dokud spojka uplně nezabere.... pokud třeba už pomalu jedu a pouštim spojku tak to znát neni nebo jen minimálně, jen pokud stojim na místě.... při řazení už to taky znát neni.
se starou zamaštěnou spojkou to nedělalo akorát když jsem to koupil tak se to chovalo přesně obráceně na jedničku při rozjezdu z místa hladce ale pokud jsem pomalu jel tak se auto taky rozklepalo jak spojka zabrala... pak se to ztratilo a teď to dělá po výměně lamely tak jak jsem popsal výše.... troufám si říct že lamelu jsme při montáži nijak nepoškodili, motor šel nasadit bez problemu.. ale přítlačák už byl dávaný nový origo TAZ při dřívější výměně lamely a je na něm znát že ložisko nesedělo rovně na všech paprscích, pač většina jich je ohoblovaná víc na jednu stranu.. jestli to nebude nějakej šmejd zkřivenej
se starou zamaštěnou spojkou to nedělalo akorát když jsem to koupil tak se to chovalo přesně obráceně na jedničku při rozjezdu z místa hladce ale pokud jsem pomalu jel tak se auto taky rozklepalo jak spojka zabrala... pak se to ztratilo a teď to dělá po výměně lamely tak jak jsem popsal výše.... troufám si říct že lamelu jsme při montáži nijak nepoškodili, motor šel nasadit bez problemu.. ale přítlačák už byl dávaný nový origo TAZ při dřívější výměně lamely a je na něm znát že ložisko nesedělo rovně na všech paprscích, pač většina jich je ohoblovaná víc na jednu stranu.. jestli to nebude nějakej šmejd zkřivenej