Molčan-ova naprava

prohledat
360 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 01.07.2010 do 05.04.2013, založil/a peppa
řadit dle data
15:41:37
13.09.2012
stepan
-> Bery: Ty máš nápravu tak, že jsou ty trubky stejně daleko jako u seriový vlečky?
15:37:34
13.09.2012
stepan
Tak to tam zkoušim a nějak nepasuje, když dám ty ramena trubkama 88cm od sebe, tak je mezi vnitřníma ramenama jen 20cm a to je s převodovkou uplně natěsno.
21:15:58
12.09.2012
stepan
-> Bery: Ok, rozmyslim si to a napíšu ti.
21:08:33
12.09.2012
Bery
-> stepan:

mě ty držáky zbyly.jestli je chceš,jsou jako ty viz níže na fotce ode mě.nějak se dohodnem.Jestli ale rád děláš domky z plechu,nutut ti je nebudu.to bych si netroufl..
20:16:11
12.09.2012
stepan
držák převodovky:
zvětšit Molčan-ova naprava - obrázek od stepan vložen 12.09.2012 20:16:11
20:14:55
12.09.2012
stepan
podběhy:
zvětšit Molčan-ova naprava - obrázek od stepan vložen 12.09.2012 20:14:55
20:10:30
12.09.2012
stepan
-> DuriQ: Vsak proto chci nechat ty držáky příčky, zkusim to a uvidim, předělat to můžu vždycky.
19:50:41
12.09.2012
DuriQ
stepan: pokial s tym chces aj jazdit po ceste (a trochu si tu jazdu aj vychutnat) urcite by som prevodovku zavesil do priecky ako do kasne... ale ak ti nevadia super vybracie v kasni tak kludne to daj na zvyslak :)
16:19:52
12.09.2012
stepan
-> Bery: A 350 za jeden držák je dost, to si je radši udělám sám.
16:00:56
12.09.2012
stepan
-> milano: Třeba to, že bych pak musel dát baterku jinam.
16:00:27
12.09.2012
stepan
-> Bery: Převodovku chytám zvrchu z prostýho důvodu, silentblok na vlečku stojí 500, silentblok do svisláku 50. Příčku (patky) chci nechat, abych se mohl kdykoliv vrátit k obyčejný nápravě. Nápravu mám asi normální molčanovku, patku příčky jenom trochu vyříznu, aby tam držák vlez.
15:30:02
12.09.2012
Bery
když tam necháš příčku,tak jak tam uchytíš ty ramena a na co věšíš převodovku zvrchu.Stejně musíš převařit uchyty ramen na příčce a vnější rameno kotvíš do míst,kde je uchycena příčka,ne??

nebo to máš nějaký atyp nápravu?

ty držáky mi zbyly,jsou v zinku,myslim,že jsem dával 350 za jeden.
14:20:54
12.09.2012
milano
-> stepan 10.09.12 20:19:08: keď už sa serkáš s krabicou pre baterku, čo ti bráni ju celú vyhodiť a dorobiť výstuhu až po nosník?
09:05:26
12.09.2012
stepan
-> Bery: Ještě nejsem uplně rozhodnutej, co za ně chceš?
07:53:24
12.09.2012
Bery
-> stepan: a ty tam necháváš příčku pod převodovkou?nechceš vnitřní držáky na kastli?jedny mi tu zbyly....
21:49:46
11.09.2012
m8rinek
-> stepan: ty tvoje ramena jsou taky celý takový divný, kdybys chtěl prodávám normální :D.
21:05:25
11.09.2012
DuriQ
stepan: alebo si spravit stolicu a prevarit to tak ako potrebujes aby ti to sedelo
20:48:50
10.09.2012
stepan
Jedině patku trochu vykuchat a držáky dát dovnitř trochu.
20:47:38
10.09.2012
stepan
-> DuriQ: Jak? Ty patky jsou prostě o 6cm dál od sebe než mezera mezi ramenama.
20:29:52
10.09.2012
DuriQ
-> Bery: mne to na seriovom nastaveni geometrie robilo brutalnu pretacavost, ked som v behol do zakruty ktoru si s prehladom bral v 60km/h tak s tymto som si to bral v sokovej terapii sice tiez 60km/h ale dverami napred... nedalo sa s tym jazdit na beznej ceste, slalom a pod. super :)
upraveno 1x, naposled 10.09.2012 20:30:16
20:22:24
10.09.2012
DuriQ
-> stepan: nemusis zvacsovat rozchod da sa to aj bez toho
20:20:35
10.09.2012
stepan
Akorát co jsem měřil, tak když budu chtít zachovat patky na příčku, tak budu muset zvětšit rozchod o 6cm.
20:19:08
10.09.2012
stepan
20:18:05
10.09.2012
stepan
20:17:25
10.09.2012
stepan
Takže zabudovávám, tak sem budu postupně dávat fotky.
zvětšit Molčan-ova naprava - obrázek od stepan vložen 10.09.2012 20:17:25
14:03:28
08.09.2012
Bery
a ničemu tam nevadí.já ho teda mám přestěhovanej ale jak tak koukám,místa je tam dost..maximálně držák vnitřního ramene nápravy by mohl vadit...o kousek
13:39:18
08.09.2012
vhml
-> stepan: 10cm
21:59:08
07.09.2012
stepan
Případně moh by mi někdo hloubku eMkovýho kastlíku změřit?
21:37:25
07.09.2012
stepan
Jak hlubokej kastlík na baterku může u Molčanovky bejt? Jako normální u MII.?
20:42:16
21.08.2012
Bery
jsou nějaké nové poznatky ohledně geometrie u Molčanovo nápravy?

Zatím je to nastavený aby auto jelo pěkně rovně,žádná sbíhavost a odklon je tam minimální-malinký štafle.ale ještě to nejelo...
22:57:00
15.08.2012
Bery
a brzdiče mám zase otočený dozadu - jako originál
22:55:47
15.08.2012
Bery
tak...je tam)
zvětšit Molčan-ova naprava - obrázek od Bery vložen 15.08.2012 22:55:47
17:15:26
01.08.2012
Bery
-> zajo-PO: nechci ti kazit iluze,ale nic takového zřejmě neexistuje a zručný mechanik si s tím musí poradit,popřípadě vyrobit si přípravek na montáž...při nejhorším karboflex a svářečka tvoří trvale rozebíratelný spoj.
06:49:05
01.08.2012
zajo-PO
surne by som potreboval montazny vykres k molcanovej naprave s rozmermi k montazi a pripadne s presnym postupom. Vedel by mi ho miekto poslat. Surne. Dakujem.
21:47:54
06.07.2012
sikula
-> aceboss: Myslíš problém s brzdičem na molčanovce? zatím jsem nic neviděl a neslyšel.
21:46:45
06.07.2012
sikula
Dobrá, pro upřesnění, pružiny jen na Mko
18:21:15
06.07.2012
aceboss
-> sikula: Proč řešíš problém, který už je vyřešený pokud chápu dobře co myslíš stačí se koukat po autech co už jezdí...4
18:19:50
06.07.2012
aceboss
m8rinek 05.07.12 23:21:00 napsal:

→ sikula: jak to může vyhovovat všem?
Přesně stajná otázka? Na víc je dle mě docela rozdíl zda je náprava v eMku, eRku či stovce..... Už jen když se zamyslíte jak tyto auta fungují s kyvnou nápravou je jejich chování rozdílné markantně to jde vidět u eRka....4
23:21:36
05.07.2012
stepan
-> sikula: Když to je dost podstatnej detail.
23:21:00
05.07.2012
m8rinek
-> sikula: jak to může vyhovovat všem?
23:17:36
05.07.2012
sikula
-> stepan: Tak to jsme neřešili, spíš chcem zjistit co vůbec nechat namotat a popř kolik kusů.
22:34:58
04.07.2012
stepan
-> sikula: A jaká by byla přibližně cena?
22:15:58
04.07.2012
sikula
Kluci ještě k pružinám, řešíme s radkemp že by jsme nechali namotat nějakou tu serii pružin, určitě něco aby to bylo akorád a tak nějak vyhovovalo všem a mělo to kus mrtvého závitu pro případné doladění délky, tak kdo by se přidal a určitě tu budem řešit nějaké délky a síly, zatím díky
22:04:32
03.07.2012
sikula
Tak to jsem v pr.. nevím jak to vymyslet, jedině ten brzdič zvednou na držáku cca 20mm nad osu a nebo to nějak jinak vymyslet s přívodem brzdovky,utočit průtokáč,hlavu šroubu a zbrousit koncovku hadičky, ale to bude pořád málo.
19:10:59
03.07.2012
DuriQ
stepan: to je tiez moznost ale dost nerozumna :D
17:29:51
03.07.2012
Bery
já nemám rovný držák b rzdiče,mám Sakyho náboje 4x100 o 25 mm posunuté ven,kotouč š 120,tak jsem zvědav jak se s tim popasuju.nerad bych měnil,s brzdičema vepředu jsem spokojen...
13:32:39
03.07.2012
stepan
-> DuriQ: Taky by šli dát třeba dolu. 1
13:24:00
03.07.2012
DuriQ
inak tam tie brzdice neni mozne dat iba tak ako je na obrazku, na vlecke ci co to je, je to mozne :) ale toto neni vlecka ci kyvka :)
00:20:27
03.07.2012
ZdrubT
Já to mam takto. Ale kotouč je LR a mam to v erku.
zvětšit Molčan-ova naprava - obrázek od ZdrubT vložen 03.07.2012 00:20:27
19:27:12
30.06.2012
sikula
-> m8rinek: Ano, přesně tak, propojka a průtokáč bude taky pořád silný, musel bych tu propojku a průtokáč nechat zhoblovat, navíc jeden okruh dozadu se mi dávat nechce.

Co dát brzdič nahoru, držák třmenu mi to umožnuje s funkcí by asi nebyl problém a s ovzdušněním také ne?
Extreme Tyres