skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Molčan-ova naprava
11:11:42
02.07.2010
02.07.2010
Gemini
-> Tuner#2: ja si neviem Molcana na kopcoch vynachvalit, a to som jazdil aj upravenu vlecku a tiez kyvku, neviem kde si pobral take dezinformacie
11:07:03
02.07.2010
02.07.2010
DuriQ
Tuner#2: celkom by ma zaujimalo ako si k tomu prisiel k tomuto zaveru, mam odjazdene obe napravy, takze vychadzam zo svojich skusenosti
10:43:53
02.07.2010
02.07.2010
Zazaa
Tuner#2 02.07.10 10:12:51 napsal:
Naopak Molčanova na kopce uložená klasiky přes ty silentbloky přední nápravy je zlo největší a chová se to pak hůř než vlečka.
a na to si proboha prisel jak ?
Naopak Molčanova na kopce uložená klasiky přes ty silentbloky přední nápravy je zlo největší a chová se to pak hůř než vlečka.
a na to si proboha prisel jak ?
10:12:51
02.07.2010
02.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Dovolím si nesouhlasit s tímhle: "Co sa tyka jazdnych vlastnosti, tak na jazdenie po normalnych cestach alebo na rally neviem tam by skor volil LA, pokial to chces na okruh, vrchy tak dajme tomu"
Právě že na rallye, kde je velký zdvih propružení bych zvolil Molčaniovu nápravu, ale na kopce a okruhy bohatě stačí vlečka L/A uložená v unibalech, protože propérování je max. v řádu pár milimetrů a to náprava v tak malém rozsahu odklony nemění. Naopak Molčanova na kopce uložená klasiky přes ty silentbloky přední nápravy je zlo největší a chová se to pak hůř než vlečka.
Právě že na rallye, kde je velký zdvih propružení bych zvolil Molčaniovu nápravu, ale na kopce a okruhy bohatě stačí vlečka L/A uložená v unibalech, protože propérování je max. v řádu pár milimetrů a to náprava v tak malém rozsahu odklony nemění. Naopak Molčanova na kopce uložená klasiky přes ty silentbloky přední nápravy je zlo největší a chová se to pak hůř než vlečka.
09:25:33
02.07.2010
02.07.2010
DuriQ
minno: mno sak precitaj si gaz vs spax :D
22:12:56
01.07.2010
01.07.2010
minno
-> DuriQ: čo zase s tlmičmi?
21:55:26
01.07.2010
01.07.2010
DuriQ
tak instalacia neni extra zlozita ale je to dost jebacka co sa tyka casu, co sa tyka jazdnych vlastnosti, tak na jazdenie po normalnych cestach alebo na rally neviem tam by skor volil LA, pokial to chces na okruh, vrchy tak dajme tomu, ja sa pasujem s nastavenim tejto napravy daky piatok a netvrdim ze uspesne, ale uvidime... vraj mam krive auto alebo ze som ju nainstaloval napicu do auta :) tak asi som ju dal do auta zle aj dalsim inym ludom, jeden jazdi vrchy, jeden nie a su spokojny, ale ja som lepidlo na nepodarky vsetko co na ten kontajner na kolesach kupim je na dve veci, ci od sakyho, molcana alebo naposledy teraz tlmice ale ty budes mat mozno viac stastia takze si neber zo mna priklad, ako som pisal su tu viacery spokojny uzivatelia, teda aspon sa tak tvaria ze su spokojny
keby som sa mal este raz rozhodnut ci kupit, alebo nekupit tu napravu, tak urcite nie, nesplna to co som ocakaval :)
keby som sa mal este raz rozhodnut ci kupit, alebo nekupit tu napravu, tak urcite nie, nesplna to co som ocakaval :)
16:38:36
01.07.2010
01.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Samotná náprava 7tKč. Složité to asi není, hodně aut už jí má i tady. Kvalita dobrá, už to vaří z nových plechů, jen dodáš trubky na ložiska z šikmých ramen. Chceš jí, zavolej. Víc asi netřeba...
16:31:31
01.07.2010
01.07.2010
Čokin
-> peppa: Volal jsi mu nebo jen odhaduješ že má dost práce? Já bych mu zavolal. Jinak co já vím tak když jsem se ho ptal na cenu před půl rokem tak říkal 15 tisíc ale i se zapuštěním přední nápravy do kastle. Takže tu zadní i s instalací typuju tak něco kolem 10 t.
16:23:12
01.07.2010
01.07.2010
peppa
uvažuju o jeho zadní nápravě, otázka na ty co jí už mají nebo znají, jaká je cena, jaká je kvalita, jaká je dodací lhuta, jak dobře nebo špatně se tam instaluje, nechce se mi ho otravovat, určitě má dost prace