skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kotouč vs. čtyřlístek
prohledat
76 příspěvků (zobrazeno 51 až 76) od 23.06.2010 do 30.12.2012, založil/a Antony - zrušená registrace
-> Eidy: je ale potreba obrat flexou i ctyrlístek. Sám o sobe se do kotouče vůbec nevejde. Obírá se kolem tech závitovejch děr, o nějaký 2mm. Brzdič aktuálně mám celej a zapojenej jeden a jeden pár.
-> Eidy: Ahoj vezmeš klasickej kotouč do děličáku a frézu průměr 45 a projedeš kotouč ven,rozměr nevím ale známej mě pustil na frézu a za hodku jsem měl jeden kotouč hotovej,to jem dal víťanovi na auto a ještě jednu sadu jsem dělal na kšeft,a na svoje jsem nakonec dal kotouč přichycenej ze zadu a ze předu jsem dal podložku z důvodu utopení kola,a zároveň vše prošrouboval
Zatím David
Zatím David
Mám vzadu kotouče z Favorita, 4 písty bez frézování, hydrauliku Speedpro a pancéřové hadice. Je to pecka...
Ahoj. Má někdo výkres na vyfrézování kotouče pro převlečení přes čtyřlístek? Hodil by se mi. Díky
-> Antony: pokud tu možnost máš tak proč ne ;).
-> m8rinek: ještě jsem si říkal, jestli to origo drážkování není povrchově kalený . . .
-> Antony: 14220 bude supr i bez zušlechtění;).
-> m8rinek: no to je taky pravda, ale doufám že 14 220 bude stačit a drážkování snad zítra seženu . . .
Materiál je to nejmenší, to skoro může být ze sušenýho trusu, ale drážkování ;)
-> Bery: JJ, už jsem začal shánět materiál, je to pro mě nejjednodušší a nejspolehlivější řešení . . .
udělat novej náboj a je to:-)
-> Antony: tak to u rozfrezovanyho to zas nevydrzi kotuc :D. Ne, ja myslim, ze obereseni jsou funkcni...
vhml 23.06.10 22:39:42 napsal:
→ Antony: můžeš s tou šířkou nesouhlasit, můžeš
proti ní protestovat, ale to je tak jediný co se s tím dá dělat.
Konkrétně podložku potřebuješ asi 15–18mm, já mám podložku chycenou
matkou a k ní šroubem kolo a tu samotnou podložku uděláš nejmíň
25 aby to mělo maso a vešla se do ní matka. jo tak tohle přirovnání jsem už někde slyšel
Jinak podložky mám řešený stejným způsobem, šíře 28mm, akorát místo šroubů mám nalisovaný štefty
-> m8rinek: vzadu se bojím o čtyřlístek, že by to nemusel vydržet . . .
→ Antony: můžeš s tou šířkou nesouhlasit, můžeš
proti ní protestovat, ale to je tak jediný co se s tím dá dělat.
Konkrétně podložku potřebuješ asi 15–18mm, já mám podložku chycenou
matkou a k ní šroubem kolo a tu samotnou podložku uděláš nejmíň
25 aby to mělo maso a vešla se do ní matka. jo tak tohle přirovnání jsem už někde slyšel

-> m8rinek: vzadu se bojím o čtyřlístek, že by to nemusel vydržet . . .
-> m8rinek: ale vepředu to máš chycený v trošku silnějším mase
-> Antony: proč jedině převlečnej? Je to obdobný řešení na předku, jak ho tam budeš převlíkat? :)))
-> ondie: musí se ještě ofrézovat 4lístek....všechno jde...
-> vhml: aha,tak to jo...myslel sem že to ze serie nevychází
-> Antony: jasný
-> Antony: jasný

-> Antony: můžeš s tou šířkou nesouhlasit, můžeš proti ní protestovat, ale to je tak jediný co se s tím dá dělat.
Konkrétně podložku potřebuješ asi 15-18mm, já mám podložku chycenou matkou a k ní šroubem kolo a tu samotnou podložku uděláš nejmíň 25 aby to mělo maso a vešla se do ní matka.
Konkrétně podložku potřebuješ asi 15-18mm, já mám podložku chycenou matkou a k ní šroubem kolo a tu samotnou podložku uděláš nejmíň 25 aby to mělo maso a vešla se do ní matka.
-> vhml: že tam musí být pro plecháč podložka vím, ale že by musela mít takovou šíři se mi nezdá. . . a na plecháčích auto snad už nikdy nepojede.
-> ondie 23.06.10 20:54:59: tohle řešení se mi nezamlouvá, když už kotouč, tak jedině převlečnej
-> ondie 23.06.10 20:54:59: tohle řešení se mi nezamlouvá, když už kotouč, tak jedině převlečnej
-> Antony: je tam pak ale podmínka cca 25mm podložka pod kolo pokud chceš použít i 13" plecháč.
-> ondie: jsou to normální předky a díky nejmenovanému je mám taky, ovšem toho času bez foťáku :-)
-> Antony: teda aspoň žiju v tom domnění,že pokud chceš serii 120/130 kotouč z předku,tak se to dá udělat jen takto..
-> m8rinek: hele ale to neni př.serie viď? ..respektive takhle je vyfrézovat neni kvůli rozměrům možné..na tyhle zadní převlečné kotouče musí být vždycky jinej kotouč anebo výkovek ne?
-> m8rinek: děkuji pánovi

Pánové, nemáte někdo foto brzdových kotoučů pro 4pístky z přední nápravy, použitých na vlečné nápravě (tj rozfrézovaných ) převlečených přes čtyřlístky? Jde mi o to, že tam moc materiálu nezbyde, jestli se mám do toho vůbec pouštět. Vím že jsou dostupný origo zadní LR-kový kotouče, ale serii z předku jsem si schopný upravit. díky