Aefekt

prohledat
112 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.04.2010 do 03.07.2010, založil/a Šimi/Rapid 136
řadit dle data
20:57:14
03.07.2010
CHIP
-> Klubko_: Kdybych něco potřeboval .. ozvu se .. díky
20:55:14
03.07.2010
CHIP
Kluci .. hlavně klid .. celý je to legrace .. řekl bych že je úplně jedno co nám na to řeknou nebo neřeknou na technické, a jestli má někdo áčka nebo ne .. hlavně že máme ty svý svoje starý stroje rádi .. no ne ?

Jinak .. já bych si tam taky nechal udělat LA výztuhy .. ale čas není .. jsou jiný priority .. třeba jednou si pohraju .. teď musí stačit, že ty ramena natírám a zevnitř pořádně ošetřuju rezistinem.
16:02:47
03.07.2010
minno
Tak "zásah do konštrukcie" vs STK by som fakt neriešil vo veciach ako výztuhy poddimenzovaných ramien atď. Keď sa to tak vezme, tak aj vyváranie karosérie je zásah do konštrukcie, lebo sa tým už mení "prepočítaná" pevnosť a deformačné zóny. No ale to by sme si potom ani nemohli dávať žiadnu batožinu do kufra, lebo pri čelnom náraze sa tým tiež dosť pozmení deformačná zóna :)))
13:44:47
02.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> CHIP: Tak co se týče výztuhy, tak už je asi úplně jedno, zda je tam L/A a nebo tam máš Učko a výztuhu navařenou jen směrem k silentbloku. Obojí je vařené a obojí nemusí na technické projít, tak nevím co Ty tady pořád řešíš s technickou, když sám máš na autě zásah do konstrukce?



Co se týče šikmého, tak doporučuju přečíst článek: skoda-virt.cz/cz/.../6948 -jak-na-acka-na-zadni-vlec ne-uhlove-naprave



Ten přípravek jednoznačně odhalil, že se šikmé kroutí a propadá hlavně u té kostky. Já to tak na svých původních ramenech měl a sežrane na prach nebyli. Přípravek byl dělaný podle nových ramen.
13:09:16
02.07.2010
Klubko_
-> vhml: kyvka se kyva 1
13:06:55
02.07.2010
vhml
... a co kyvka?... :-D
11:54:57
02.07.2010
MATTESS
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jistě, že celá náprava byla použitá. Nový se sami neohnou1
11:46:01
02.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MATTESS: Ale predtim jezdily a byly A ne? Ja si furt myslim, ze kdyz se krouti, tak je to furt nasledek a ne pricina...
11:22:52
02.07.2010
Klubko_
-> CHIP: nz 6 kdyz neco takovyho shanis, tak se ozvi, je nas v tvym okoli povicero, staci se zeptat a tady po olomoucu se este da sehnat dost veci. Akorat matky na hlavni hridele prevodovky nemaj (dnes jsem shanel)
11:09:41
02.07.2010
MATTESS
-> CHIP: šikmý se taky kroutí. Honza je měl rovnat a na prach schnilý nebyly.
11:06:21
02.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> CHIP: No ja myslim ze kdyz mas velka A, tak proste trpi i to sikme rameno, protoze silentblok na pricce se nemuze zvykat do nekonecna. Samozrejme to beru tak, ze by s tim jezdil jen blbec a pak at se nedivi ze ma ramena do vrtule...
11:02:50
02.07.2010
CHIP
-> Klubko_: Ale .. no tak vida .. informace ... ta se hodí .. díky .. 4



-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hmm .. hmm ... prostě zkušenost hovoří o tom, že se to nekroutí .. řekl bych že se vymačká silentblok na příčce .. aby se to kroutilo musí být vážně shnilý ... ale to je fuk .. kvůli kusu případně ohnutýho železa se nebudeme hádat.
10:59:05
02.07.2010
Klubko_
-> CHIP: ten silentblok maj bezne v "gumotechne" na 1. svetelne krizovatce smer sternberk->olomouc u Mohapla nalevo za krizovatkou. Asi pred mesicem jsem je tam kupoval.
10:56:42
02.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> CHIP: Silentblok ze svislaku a misto cepu jde dat sroub jako na spoj ramen, ale je dulezite, aby nemel zavit do konce!



A i bych Honzovi veril ze se muze sikme rameno kroutit, ale je to az nasledek vyvraceneho spoje ramen. Samo od sebe se nekrouti samozrejme.
10:54:08
02.07.2010
Nwkt
-> CHIP: dá se tam dát ze svisláku
10:50:45
02.07.2010
CHIP
Osobně uznávám, že LA výztuhy jistě nejsou k prdu .. a je to super věc .. ale na technické by mě s takovouto úpravou nemuseli pustit .. to je jisté.

Kroucení příčného ramena je věc absolutně nemožná .. pokud se začne kroutit, je shnilé na sračky a zanedlouho jistě i praskne. Běžné dobré rameno se kroutit nemůže .. ovšem měkota podélného ramena může způsobit vymačkání silentbloku na konci příčného ramena na příčce převodovky nebo vymačkání gumy na spoji příčné, podélné. Pak máme ukázková A ..



Nevím .. ale informace o LA výztuhách je věc známá a všichni víme, že ta úprava je dobrá .. ale kde třeba seženu nový silentblok na konec příčného ramena na příčku převodovky?
16:11:39
01.07.2010
Jakub M.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

ja uz nevim .. tyhle dohady sou snad nekonecny 1
16:09:20
01.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jakub M.: Ja se sem prvni nasral s prevodovkou ne? ale to je jedno 1
14:49:51
01.07.2010
Jakub M.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

myslim ze mysli me 4
14:44:44
01.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Nj promin ze jsem to sem zatah. Slo mi o to ze soudruzi delali vse narychlo, hlavne aby to bylo uz hotove a asi moc nemysleli dopredu. Resp nemohli myslet dopredu.



Jinak souhlasim s tim, ze bez LA je vlecka k prdu 8 Krouti se to jak had a kdyz se na to kali, zacne se ohybat i sikme rameno a muze to dotycny vyhodit... U vyztuhy jsem zazil osobne a taky se to zaclo zanedlouho kroutit. LA je jedina cesta pro obyc vlecku, ne ty svarence, ktere z ni vychazi.
14:42:15
01.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
A debata je zas v prdeli...Jeden člověk zažil, že nemá Áčka s Učkem a bere to jako dogma 8 Když nadhodím moje argumenty, tak se ani nesnaží to okomentovat a raději se tady budete dohadovat co měli soudruzi udělat jinak aod Áček už jsme u převodovek 41 Asi fakt nemá cenu cokoliv psát a dělat si práci s výrobou článků.
upraveno 2x, naposled 01.07.2010 14:43:06
14:22:44
01.07.2010
CHIP
Osobně bych řekl, že LA vyztuha je naprosto nepřípustná, protože je to zásah do konstrukce podvozku vozidla a takový auto by vůbec nemělo projít technickou .. 3 52
14:07:27
01.07.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
VeTeV 01.07.10 14:03:29 napsal:

→ Matthes, záškodník z TechWebu: holt to vzniklo jak to

vzniklo za urcitiych okolnosti… kdyby byla sance na zmenu tak nemas radu

742 ve vyrobe tolik let s minimem vyraznych zmen… proste za co nejmene

penez co nejvice muziky 3
V tomhle případě dechovky s ožralejma muzikantama a krákorající zpěvačkou z domova důchodců. 3
14:03:29
01.07.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: holt to vzniklo jak to vzniklo za urcitiych okolnosti... kdyby byla sance na zmenu tak nemas radu 742 ve vyrobe tolik let s minimem vyraznych zmen... proste za co nejmene penez co nejvice muziky 3
14:01:52
01.07.2010
Jakub M.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

já samozřejmě dobře vím, jaké jsou slabiny v konstrukci. Pouze se tu s vámi dělím o zkušenost, že to "neáčkovatí" .. celou dobu tu o tom píšu. Nepopírám chyby v konstrukci. 4
14:00:09
01.07.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Kdyby v tej dobe byly prachy na vylepsovani a vymejsleni novejch dobrejch veci (ne jen nutne zlepseni veci stavajicich), tak 120tky vubec neexistujou 40
upraveno 1x, naposled 01.07.2010 14:00:39
13:57:59
01.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jakub M.: Neni to paranoia. Je to nahovno vymyslene. Zas to chteli mit honem honem soudruzi hotove a takhle to dopadlo. To je jak ty 5q prevodovky nahovno. Akorat upgradovali 4q misto aby vymysleli neco noveho. Ted zas namitnete ze 5q je super ze to funguje atd ale prakticky vzato je to splacanina. Podivej treba bmw vlecky. Zadni rameno je jen jedno na kazde strane. Nic se nekrouti a je to pekne udelane...
13:40:43
01.07.2010
minno
-> CHIP: len podpichujem, nič si z toho nerob, ale 17 tis. km je nič :)
13:36:41
01.07.2010
VeTeV
-> Syny: hele na bily jsou puvodni ramena a na jedny strane se normalne rozsklebilo - jsem ho provaroval k sobe
13:35:34
01.07.2010
Syny
-> Tuner#2: A nebo druhovyrobni ramena, ktery sou votevreny jako prdel... LA vyztuha ma po stranach tak pul centaku mezeru 8 Skoda, ze sem to u Pilota nevyfotil...



Tento prispevek berte jako pohou stiznost na kvalitu druhosky... 8
upraveno 1x, naposled 01.07.2010 13:35:59
13:33:35
01.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M.: Ty si taky paranoia... Já zas viděl spoustu aut co to měli, jedno třena dotažené z Holandska, nápravy zdravé, nikde žádná rez a Áčka to mělo. Třeba i MATTESSovi jedna strana dělá Áčka a to má najeto necelých 60tkm.



To Učko se prostě zavře a Áčka jsou na světě čemuž LA výztuha zabrání...
13:33:16
01.07.2010
Jakub M.
-> VeTeV:

sak ja vim co mas;) 4
13:31:29
01.07.2010
VeTeV
-> Jakub M.: nic neřeš, myslel jsem že má menší nálet :-))



mě jsou jinak celý LA někde kdesi u zadnice - mám kejvadlo a neřeším
13:29:56
01.07.2010
Jakub M.
-> havlik:

1 to zcela urcite
13:28:13
01.07.2010
havlik
-> Jakub M.: ale nezapomínej že do SRN se to dělalo z lepších plechů47
13:27:15
01.07.2010
Jakub M.
-> VeTeV:

proc by tomu mel davat? ... ma pravdu, to je jen virtacka paranoia .. ze se to zhrouti a ze to nedrzi .. a ze musi byt L/A vyztuhy .. . jinak je to spatny ...

Ja sam mohu podat minimalne dva dukazy na pripadech, kde jsou podelny ramena vyztuzeny tak jak byly z vyroby, jedno auto ma najeto cca 90000km, druhy na ty naprave nalitalo uz pres 160000, oboje vyvoz do SRN a Acka to proste nema 4
13:12:54
01.07.2010
VeTeV
-> CHIP: ty tomu daváš chipe 4
13:00:46
01.07.2010
CHIP
-> minno: Takže .. lehké počty .. auto mám osm let .. celkově jsem najel 22000 a nějaký drobný .. před sedmi lety jsem nechal dělat tu nápravu .. takže řekněme, že přeženu a první rok jsem najel 5000 km .. tedy to tak mám minimálně 17000 km .. tak asi tak ..
22:21:14
30.06.2010
VeTeV
-> minno: to příjde 3
22:16:22
30.06.2010
minno
-> VeTeV: no veď to si myslím aj ja, preto sa pýtam :) toľko som najazdil za posledný mesiac a ramená sa mi tiež žiadne neskrútili :))
22:14:50
30.06.2010
VeTeV
-> minno: tipuju kolem 2tis max 3
21:25:43
30.06.2010
minno
-> CHIP: len taký skromný dotaz: koľko kilometrov si na tom za tých posledných 7 rokov najazdil? :-)
18:51:26
30.06.2010
VeTeV
já mám taky áčka a nemám tam zbytečnosti jako další ramena navíc 3
18:36:42
30.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Jo i tak se dá 4 ale i samotná L/A výztuha stačí narozdíl od samotného Učka. Viděl už jsem hodně náprav co měli Učko a mělo to Áčka jak prase.
upraveno 1x, naposled 30.06.2010 18:37:01
18:10:03
30.06.2010
Jakub M.
-> CHIP:

ten samy pripad ... 20let na aute, pruziny Sachs, a nic se nehejbe. Samozrejme s asi jednim nebo dvema rozebranimi(jednou loziska a podruhy silentblok podelneho ramene)
14:37:16
30.06.2010
CHIP
Mám na autě druhou evoluci výztuhy .. účko .. a pak navařenou výztuhu směrem k želvě, dle žádné předchozí předlohy .. mám to tak 7 let .. nikde se nic nebortí, ani nekroutí, tak jak to bylo po opravě a nasazení, tak je to do teď.
13:00:27
30.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: To je dobre no, to se driv vylomi karoserie nez aby povolilo rameno 1
11:55:55
30.06.2010
havlik
-> Tuner#2: já mam Učko i L/A47
09:20:31
30.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Já vím že Ty jo, ale někdo tu vůbec netušil o čem se bavíme, proto jsem to nafotil.
00:04:19
30.06.2010
Pavel P..
to známe... a u první vlečky Garde nebyla snad žádná výztuha.
Extreme Tyres