prevodovka z brouka

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 29.01.2010 do 08.03.2011, založil/a unived micindev
řadit dle data
14:44:05
08.03.2011
181
jinak ty převodovky se dodávají ve dvou provedeních velkového převodu na hrušce (4.12 a 3.88) a dvou variantách 4ky (0.89 a 0.82) - lze libovolně nakombinovat.
14:41:23
08.03.2011
181
Dobré odpoledne,



pokud by byl zájem, mohu zajistit americké převodovky Rancho, distribuované německou společností CSP, se zajímavou slevou.



Rancho Pro-street, která by asi připadala v úvahu, má narozdíl od sériové převodovky 4 planetová kola v diferenciálu místo dvou, víka diferenciálu v podobě vyztuženého odlitku, ocelové řadící vidličky, zušlechtěná woodruffovy pera na hřídelích a také klece synchronů zavařené k převodovým kolům. Tyto převodovky používáme ve VW k přenosu výkonů kolem 200k. Základní cenovou nabídku najdete na webu CSP, sleva se pohybuje kolem 100EUR na kuse. Většina převodovek je skladem v Bergteheide a doručují je kurýrem DPD do pár dnů od objednání.



V případě dotazů se ptejte zde, nebo na čísle 777 607 687.
11:06:38
28.02.2010
David V6
-> Mantrabeach: hele tuner jezdí sériovou už nějaký čas a nějakou už vyměnil,víťan jezdil sériovou dva roky jen sprinty a ještě ji prodal,já jsem rok jezdil sérii co byla k tomu motoru audi a teď ji má víťan v autě ale na otočený sestavě,tu z brouka jsem dal do auta na úpravu tunelu na 5qškoda takže pak už není problém
22:27:09
27.02.2010
Mantrabeach
-> David V6: prosím tě přemýšlím jednou o jiný převodovce do žlutky protože tam budu rvát 1.8T za nějakej čas.Na seriový to asi moc nemá cenu.to bych měnil pořád.Myslíš teda že rovnou dát jinou?vy s Víťou jezdíte stejný převodovky nebo máte každej jinou?potřebuju něco co vydrží a nebude zase tak extra pracný tam narvat.
21:54:09
27.02.2010
unived micindev
wow...ja ze je vlakno dead..diki moc za kazde info

-> David V6: sakra, sestava vyzera to sialene...cista praca

-> DanT3: diki za nazor



nad t603 som tiez uvazoval, ale hmotnost je jasny prieser, okrem toho zohnat t2 mi pride jednoduchsie ako gb z t603
21:21:01
18.02.2010
David V6
-> DanT3: táhlo je kombinace konzole z olcita,1/2coule trubka+klouby z řazení z multikáky funguje to dobře,jen si člověk zvikne na jiný háčko1
09:05:59
16.02.2010
DanT3
Pěknej hnací řetězec 5

U tý busácký je holt blbý to, že má řazení zboku, nu. A je tam posunutý "H"áčko o jednu pozici (u 5q).

Ale zas je dimenzovaná na obyč motory docela slušně. Teda meze jsou asi takovýdle: krouťák 200Nm a koně +/- tak 150. Spíš závisí na průběhu krouťáku, což by u Škodovek problém být neměl (benzíňáky).

Brouk má jako Škodovka, bičík zepředu.

Ale pokud je mi (povrchně) známo, 5q na brouka je poněkud oříšek, ne.....?

Němčouři tam rádi strkaj z Porche 944 a podobně.

2David V6: máš muj obdiv, tohle nacpat do stovky. Hlavně rozchodit ty táhla a tak 9
19:05:45
15.02.2010
David V6
-> DanT3: zatím tam máp první a v poho,jinak tomu rozštípání bych věřil,jinak tady ta moje sestava
zvětšit prevodovka z brouka - obrázek od David V6 vložen 15.02.2010 19:05:45
05:06:12
15.02.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> David V6: To určitě ano.
upraveno 1x, naposled 15.02.2010 05:06:41
19:53:50
14.02.2010
David V6
-> Bedřich: a o dost těžší,ta z brouka je dost reálná volba
19:00:38
14.02.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> patnact: Z T600 popř. T603 by byla vhodnější.Jsou prakticky stejné jako škodovácký převod jen je trochu větší.
upraveno 1x, naposled 14.02.2010 19:02:19
18:27:35
14.02.2010
Gemini
-> patnact: tam je diferencial sucast olejovej vane motora
16:06:00
14.02.2010
patnact - zrušená registrace
Hele a co třeba převodovka z Tatry 613? Ta má přece podobnou koncepci, ne?
12:25:27
14.02.2010
DanT3
Dovolím si reagovat.

Mam VW T3 (resp. vy mu řikáte T2, je to v podstatě tak, je to typ2) jako auto na běžný ježdění a převodovky my řešíme z podobnýho důvodu: když se dá silnější motor, hlavně diesel, ty převodovky štípe jednu za druhou. Tyhle skříně mají nejrychlejší seriovej stálej převod 4,57 a nejpomalejší 5,86 (což pro sportovní vyžití je ideální, pokud to nejsou okruhy, že..). Odstupňování jednotlivých převodů se liší už jen minimálně. Převodovka pro busa (T2/3) vychází z broučí, ale má masivní obal a je tam všecko větší, vzhledem k tomu, že to musí zvládat hmotnost plně naložený dodávky. 4q převládají, ale 5q se dá sehnat v pohodě. Problém je ovšem ten, že tyhle auta mají najeto v mnoha případech přes 300tkm a střeva těch skříní už bejvaj slušně na kaši.

Napojení poloos je klasicky po VW, tudíž unašeč jest přišroubován v převodovce, nikoliv jako Škody, kde se zacvakává trn. Tzn. výroba mezikusu nijak složitá.

S převodovkama je holt u našich aut (kde je motor na tom "správným" místě) problém, ponivadž kromě Porsche, Brouka a Busů moc aut s takovýmhle uspořádání neni. A donutit skříně z předohrabů točit se naopak, je problém, v dnešní době ty obaly už nejsou takový, že by šel otočit diferák.....

Toť muj skromný příspěvek ohledně převodů z VW T3, když už to tady bylo zmíněno.
19:35:35
01.02.2010
David V6
-> unived micindev: tak přesně typ nevím,byl to valník s korbou a kolik najeto neví,byl tam motor 1,9D,poloosy origo jsem neměl tak jsem použil mezikuzy a použil klouby audi a dole škoda,mezikus vlastní výroby ,škodovku jsem ani nezkoušel ale kvalty jsou o trošku kratší ale vyhovuje mi to,řazení se stále drží 8000-5500 fakt supr motor stále vytočen
02:16:00
01.02.2010
unived micindev
-> David V6: diki moc za ochotu 4

otazky zo mna buduci liezt postupne...teraz len to co ma napada v rychlosti - t2 mas IRS alebo swing axle (podla pics to vyzera na swing)? ako mas riesenu spojku? co bol zac ten bus - diesel, benzin, objem, mal nabehane klasice staaaatisice ako vsetky co su na nete na predaj? ako si riesil poloosy (preletel som tvoju karu a pisal si ze audi? hmm) medzikus si si robil sam alebo si si nechal doviezt? ked porovnas spravanie gboxu so skodovackou?



uff..no je toho vela co mi labzuje hlavou



-> gabo000000: jj...no idem systemom pokus omyl, preto zatial faza CAD...alebo videl si nieco take v praxi, je to zdokumentovane? teda ja som nic nenasiel ale to neznamena zo to neni...



ako inspiracia v zjednodusenej a nedragovej verzii sluzi toto:

ll.speedhunters.com/u/... /bug9.jpg



pani diki za nervy so mnou :D
11:44:37
31.01.2010
David V6
-> unived micindev: jo výkony takový nejsou ale když jsem ji měl rozebranou tak všechny soukolí jsou dost predimezovaný,jediný postřech je pro ty co by měli na výběr a nechtějí vymýšlet řazení z boku,já použil a upravil z multikáry a je to ok jinak zatím v poho,spíš se ptejte co chcete vědět
10:04:48
31.01.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> unived micindev: presne...napasujes to ako celok a riesis len minimalne veci
01:25:10
31.01.2010
unived micindev
-> gabo000000: myslis bedricha co ma motor pred zadnou? teda chces tym povedat, ze zavesit to do ramu?...ono sucasna predstava je zavesit do ramu motor+gbox, ale zatial na tom makam v rhine, zbieram data a mordujem sa s modelovanim ej18 a ej20



-> David V6: vedel by si mi poskytnut nejake postrehy, skusenosti, cokolvek co ta napadne?...ako znasa Nm a tie salamy co mas obute?...co by si teraz robil inak? T2 gb mas stock, ci je zosilnena? wiki mi povedala ze t2 boli max 2,0 52kw, prip 1,8 67kw, ale T3 koncili dakde na 129ps, hmmm
upraveno 3x, naposled 31.01.2010 01:41:51
22:44:15
30.01.2010
David V6
-> unived micindev: já používám převodovku z T2 a v poho,napasování není problém pokud už v autě byl 5q škoda,převodovka je podobná jako ta zelená na odkazovaných stránkách,obal u diferu je stejný ale mám ji o trochu delčí asi protože je to 5q a tech moc nebylo,samozřejmě mezikus a je na velkou spojku takže ok1
21:51:42
30.01.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> unived micindev: nepovedal by som ze je to viac problematicke...ale kto vie...viz bedricha...ked to udelas s ramem tak to nemas problem s dopasovani nicoho akurat to musi dobre sediet ako celok
14:32:53
30.01.2010
vhml
-> unived micindev: udělat zuby aby to přežili není problém. Tam už je pak problém s obalem, klterý se při takových výkonech kroutí a láme ozubení stálého převodu
14:21:22
30.01.2010
unived micindev
-> gabo000000: takze je to viac problematicke ako gbox z nejakeho predohrabu? co vidis ako najvacsie problemy?



planujem swap ej18/ej20 a jak som sa tak motal po nete a zhanal info, zistil som ze je to vcelku popularne medzi buggermi



napada ma este ina vec....ked sa da upravit prevodovka type 1, tak aby prezila 200ps, nieje niekdo kdo to zmakne so skodovackou?
upraveno 1x, naposled 30.01.2010 14:22:52
12:02:55
30.01.2010
gabo000000 - zrušená registrace
blbe je ze to ma lankovu spojku...priserne vela veci tu treba riesit ale ked to niekto da do auta tak verim tomu ze s tym bude spokojny8
03:16:19
30.01.2010
Jakub M.
no .. jentak.. trošku OT .. on i pan Hrdlička ... resp. p. Králík .. píše v knížce V soukolí okřídleného šípu .. že převodovka pro MB vycházela z brouka.. ale že prý v tom paskvilu co z tý broukácký převodky udělali bylo chyb jak nas... 6
22:10:05
29.01.2010
unived micindev
ja som k tomu postu zabudol dat link tak sry

www.ranchoperformancetran s.com/vw-transaxles.html



a ake boli skusenosti?

klady a zapory?



basnik tim chtel rict, ze sa tu pretriasaju prevodovky vseho druhu, ale moc sa nepise o tych z brouka...pride mi rozumnejsie kupit v US gbox type 1, poslat ranchovi a dotiahnut do nasich koncin, ako blbnut s prevodovkou z predohrabu - teda tyka sa to tych co planuju swap za nieco co ma viac konikov a nemaju chut menit skodovacky gbox kazdy mesiac...
upraveno 4x, naposled 29.01.2010 22:20:37
19:24:25
29.01.2010
Bery
a co tím tématem chce básník říct?

používali se ty převodovky ve škodovkách-tady např jedna z autokrosová
zvětšit prevodovka z brouka - obrázek od Bery vložen 29.01.2010 19:24:25
17:47:11
29.01.2010
unived micindev
nejaku dobu snorim po vhodnej prevodovke co by daco zniesla a narazil som na toto



cena celkom priazniva - cca 600-700 USD



pro street je do 200ps

*edit* do 200 znamena ze 150ps je realny strop



nejake pics

www.volksworld.com/imageB ank/.../gearbox.jpg

www.volksworld.com/imageB ank/.../gearbox_2.jpg
upraveno 1x, naposled 29.01.2010 18:03:52
Extreme Tyres