Zajímavé Převařáky.... vzhled, rozměry

prohledat
97 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.01.2010 do 17.03.2010, založil/a Vita ze Sudet
řadit dle data
21:43:34
17.03.2010
mott - zrušená registrace
a můžu se zaptat jakej je postup výroby aby to bylo přesný a neházelo to? a když chci širší tak se to dělá ze dvou disků, chápu to dobře?...jee ono to má pokračování:-) jsem četl jen první stranu:-D:-D
upraveno 1x, naposled 17.03.2010 21:45:49
16:37:11
17.03.2010
darabos
Tak ja zase idem predavat tieto, sirka cca 7,5-8" 14 palcove: skoda-virt.cz/cz/.../1255 45-zajimave-prevaraky-vzhl ed-rozmery?gotopost=2...



Ja by som ich do bezneho provozu ale urcite nepouzil...mam este otocene 13-ky, na tych som jazdil na 120-ke, ale tie zas nebili tak extremne do oci...
upraveno 1x, naposled 17.03.2010 16:39:08
15:38:29
17.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Vídávám tady v galerii docela dost aut s převařákama a jejich počet dál roste. Docela se to tady rozmohlo a celkem mě překvapuje, že s tím lidi jezdí v běžném provozu. Kolik z nich je uděláno dobře je otázka, navíc naše silnice teď po zimě vypadají katastrofálně. Podle mě tlučou do očí víc než nějaký 15" alu na škodovce. Krom toho negativně upozorňují na škodovkáře, kolem nichž ten policejní tunerskej humbuk trochu utichl. Na závody na pěkný povrchy atd. prosím, ale jezdit na nich denně v provozu.....

Celkem by mě zajímal názor někoho dalšího. Hlavně jsem to neviděl u nikoho jinýho, než u Škodovkářů.
upraveno 1x, naposled 17.03.2010 16:30:33
14:19:21
24.01.2010
105
-> Vita ze Sudet: jo to jo ale ja chci jen otocit stredy po pripade dat limec treba z 13tky golfa a nebo jiny:) vkladat plech bych nechtel
13:49:48
24.01.2010
Vita ze Sudet
-> 105:

-> ZdrubT:



v životě bych to nedělal na kšeft8 na jednom kole je cca 2,07m sváru.... to vše obrouzit brusným a potom leštícím a vychytat dírky a pak je tam stejnak mít1..... to bych si musel říct trojku za kus 10" aby mě to bavilo3
13:44:12
24.01.2010
ZdrubT
Já bych měl zájem o 7'' R13, nebo R14 s límcem ven. Stačily by jen dva kusy.
13:39:15
24.01.2010
105
hm nevyrabi nekdo tady na virtu prevaraky? stacily by me otoceny stredy :) popripade bych dodal limce z jinych disku :)
12:33:42
24.01.2010
Vita ze Sudet
Jaký rozměry duší pro zajímavost používáte na 9x13" a 10x13".... nějak sem poslední roky přestal sledovat typy a označení duší...1 . Jinak sem si již koupil lepidlo na autoskla, ale moc tomu nevěřím5
21:34:08
19.01.2010
Borin - Král tuzerů
-> Vita ze Sudet: Dík 4
20:19:42
19.01.2010
Vita ze Sudet
-> Borin - Král tuzerů: sz...
19:19:05
19.01.2010
Borin - Král tuzerů
Vita ze Sudet 15.01.10 10:18:41 napsal:

A jak se řeší aby byl dokonalej svár :-) ??? A nikde to neucházelo?

Vyrobil sem si na zkoušku dva kousky a mám v každém cca 6 pidi úniků

10..... neříkám že sem profík, ale zavařený je to celkem slušně

a přesto tam sou…
musel by si to zavařit TIGem...
19:18:09
19.01.2010
Borin - Král tuzerů
-> Vita ze Sudet 15.01.10 10:23:25: co to je za stavbu ???
14:15:31
19.01.2010
Milan 123
-> Zazaa: Mluvíš nesmysly. Dělítka a starý typy kol jsi vytáhl na konci obecné diskuse. Opakuji obecné. Tou bylo poukazováno na to, že pneu s duší neposkytne při sportovní jízdě stejný výkon jako guma bez duše a bylo to spíše doporučením pro ostatní. Co se týká machrování, tak to machrováním nebylo, ale opět jsem uvedl, že tady nejsme opice ze stromu slezlý, ale víme jak kolo vypadá a co dělá, navíc u kvalitní značky. Měl jsem dojem, že považuješ můj názor za názor čerpaný z internetu, nebo diskuse u veřejných záchodků na nádraží. Na možnost prodření duše poukázal venni, únik tlaku je při defektu okamžitý, což je na rozbití huby taky dostatečný.
upraveno 2x, naposled 19.01.2010 14:16:47
07:48:54
19.01.2010
Zazaa
-> Milan 123: tlak vzduchu kterej tlaci primo na patku bezdusaku se rovna tlaku vduchu kterej na tu patku tlaci prez dusi (max nejakej nepatrnej odpor ma sama duse aby se nafoukla, ale to je zanedbatelny pokud tam nedas galusku z kola 4 ) .... to je proste fyzika



jestli sis nevsim tak sem napsal ze nekdy ma ta duse vyznam a napsal sem i kde a nebyla to impreza jestli sis vsimnul :) a ne ze je mas cpat vsude ...

to ty si tu zacal machrovat o tom kolik mas naobouvano a najezdino po okruhu s dusema a bez a jakej je to rozdil a prevracis to ze chci obouvat imprezu do dusi :)



ja osobne mam vsecky klasicke kola bezdusaky protoze ty rafky sou OK a gumy taky takze neni duvod proc cpat duse, jen v delitkach sem mel duse z duvodu co sem psal



tim koncim kdo chce prectte a pochopi co sem napsal a jak to myslel a nemam naladu na nekoho nervniho kdo zas bude vsecko prevracet :)
22:56:36
18.01.2010
Milan 123
-> Zazaa: Nic o nulovým tlaku při pneu s duší jsem nepsal. Psal jsem o přímém tlaku vzduchu na patku a tlaku vzduchem v duši na patku pneu, jestli to potřebuješ napsat srozumitelněji. Nevím kde máš tedy ten nulovej tlak. Mě to je celkem jedno, jezděte si na čem chcete. Sto lidí, sto názorů. 4 Mám teda říct zejtra kolegovi, aby nazul u Imprezy na Enkeie do hrotovanejch HKPL duše, aby šel z dobou, takhle si to přibližně vykládáš ty, resp. myslíš, že já to tak v opačném smyslu beru. Já ale netvrdím duše = špatně, bez duše = správně, takhle černobíle to vidíš akorát ty. Já tvrdím, že pneu bez duše má lepší vlastnosti ve všech ohledech moderní gumy a s tím nechceš souhlasit, stojíš si za názorem, že guma s duší a bez duše má stejný vlastnosti. Nebo dělají naši inženýři ve FIN někde chybu, když nekonstruují vysokorychlostní pneu pro duši ? Starý typy disků jsem v potaz nebral, protože jsem je nestudoval.
upraveno 1x, naposled 18.01.2010 23:03:09
22:11:24
18.01.2010
Zazaa
-> Milan 123: tak hlavne ze si rozumime :)



kdyztak me u kolegu objednej dusi ktera ma kolem patku nulovej tlak tak ze nepritlacuje gumu k rafku ;-)
upraveno 1x, naposled 18.01.2010 22:18:24
21:42:47
18.01.2010
Milan 123
-> Zazaa: Já ti tvojí praxi vyvracet nebudu. Asi máš v tomhle oboru dalekosáhlejší zkušenosti a i naši zkušenější kolegové si plácaj játra naprázdno. My máme jenom zakrslej sklad o 23 000 m2 a za cca půl roku obujeme necelých 20 000 kompletů pro Toyotu, Mazdu, Ford, Lexus, koncern VW, Subaru a Hyundaie..., takže vlastně nevím ani jak taková guma na ráfku vypadá a jak se chová. 5
18:39:18
18.01.2010
Zazaa
jinak ja osobne mivam spis problem gumy ohrat aby drzely nez ze bych je prehral ...
18:37:38
18.01.2010
Zazaa
-> Milan 123: no tak tlak vzduchu drzi patku na rafku s dusi i bez duse uplne stejne (tusim fyzika 8. tridy zakladni skoly)



treba u rafku ktere nemaji hrb pred patkou (vetsina delitek s tazenejma limcema atd) a kde hrozi odrazeni duse od patky a ztrata tlaku se duse muze hodit protoze to podrzi i ve chviuli kdy by bezdusak utekl :)
13:08:14
18.01.2010
m8rinek
-> škodec: jenže ty knoty jsou na dojetí, ne na normální provoz. To že vydržej celou životnost pláště je věc druhá...
12:22:14
18.01.2010
Milan 123
-> Vita ze Sudet: OK 4
12:21:35
18.01.2010
Vita ze Sudet
A teď zpět k převařákům :-)
10:50:27
18.01.2010
Milan 123
A tady by duše snad nikoho ani nenapadla. 225/45/17 Nokian Z G2
zvětšit Zajímavé Převařáky.... vzhled, rozměry - obrázek od Milan 123 vložen 18.01.2010 10:50:27
10:49:10
18.01.2010
Milan 123
185/60/15 Nokian H
zvětšit Zajímavé Převařáky.... vzhled, rozměry - obrázek od Milan 123 vložen 18.01.2010 10:49:10
10:47:50
18.01.2010
Klubko_
-> 105: ja to dostal od kamosa uz rozpichly. A mu to asi delal mistni soustruznik. Bohuzel.
upraveno 1x, naposled 18.01.2010 10:48:48
10:41:22
18.01.2010
Milan 123
-> venni: Přesně tak. Najděte si na netu fotku auta v zatáčce, kdy se pneu při ostré jízdě skoro svlíká z disku. Pak si to představte s duší, kdy patku nedrží tlak vzduchu, ale tlak duše. Duši už odzvonilo a když už, tak se doporučuje spíše do vyšších profilů a Tube typu pneu, jako starý diagonály apod., popř. pro důchodce, kteří jezdí 2x týdně do Kauflandu, ale ne pro sportovní jízdu. U bezdušové pneu s duší to platí dvojnásob. 4
07:45:41
18.01.2010
venni
klucí největší provar s dušema je montáž,jakmile to někdo přinese tak ho posílám do :)

Jinak Jiřík má pravdu,podívejte se do pneumatiky,má zevnitř vroubkování a když se tam dá duše tak se taky často stává že se o ty vroubky duše prodře.
05:22:57
18.01.2010
105
-> Klubko_: kdeti to rozpichovaly....? jestli to budes delat zas ja bych taky prihodil nejaky 2 disky 1
00:35:34
18.01.2010
David29
Na to moje prdprd cililink mi to přišlo uhoď jako prašť... rozdíl poznávám spíš na tom, že letňáky mám víc nahuštěný, je to menší profil a úplně jiná směs, než ty moje zimáky...
00:33:43
18.01.2010
afro100
jojo bezdusaky su gut, aneb, ked som pichnul, stacilo v aute vyhrabat samorezku vacsieho priemeru nez bol hrebik zapichnuty v gume a pokracovalo sa dalej 40 ale je pravda, ze minuly rok som jazdil bezdusaky s dusami a nebolo to ono, aj ked si nechali veeelmi hodne pacit a jazdil som vylozene na hranici tak sice drzali, ale siel som na nich bez dusi a viem ze zakruty boli pri tej istej rychlosti istejsie ..
00:32:13
18.01.2010
škodec
-> Syny: ved to je normalka si mozes spravit aj na ceste navrtas a nacpes tam ten spunt a jazdis zase dalej. vid: www.independentmoto.sk/pr oduct/sada-na-opravu-defek tu-10032076-223
00:29:03
18.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Syny: když se to zatavi tak bys to kolikrat ani nepoznal4
00:28:15
18.01.2010
Syny
-> Kaprof: ... a hnunsy :)
00:27:44
18.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Syny: jojo dělam taky4docela rychle, levné a účinné4
00:26:49
18.01.2010
Syny
-> Milan 123: Sem koukal jak opravili bezdusak... Narvali tam a zalepili nakej spunt 9
23:42:03
17.01.2010
Milan 123
Jo a ještě jsem zapomněl, podívejte se někdy do vnitřku nějaký nový pneumatiky. 4
23:30:13
17.01.2010
Klubko_
zacinam se bit do hlavy, ze jsem vyhodl do smelcu rozpichnuty disky s tim, ze je stejne nevyuziju a nemam to kde dodelat 10
23:26:51
17.01.2010
Milan 123
-> Zazaa: Největší rozdíl mezi dušovou a bezdušovou pneu je po jejich zahřátí a následném odvodu tepla. Je ti snad jasný, že studená a teplá pneumatika se chová jinak. Pokud bys měl možnost se projet na okruhu s pneumatikama stejného rozměru, ale 1x s duší a 1x bez, tak po ostré jízdě uvidíš, že bezdušovka má hranice posunuté dál. Pokud se ale bavíš o běžné jízdě na nákup apod., tak tam rozdíl samozřejmě nepoznáš. Bezdušová pneumatika je schopná poskytnout "vyšší výkon" než pneu s duší.

A v neposlední řadě celkem zaběhnutý pravidlo. Moderní bezdušová pneumatika by se měla kombinovat s duší až v nevyhnutelném případě, kdy netěsní disk, pneu, část disku kolem ventilku. Konstrukce bezdušové pneu je konstruována pro bezdušový provoz, provozem s duší se dostáváme opět k zahřívání a problému výše. Někdo bude mít možná ale jiný názor.



Pokud na tom dovádíte a nebo to chcete jako nějakou specialitu tak prosím, pokud chce ale někdo převářky jako levnej tunynk, tak je lepší nechat disky opískovat, nalakovat a nazout bez duše. Za prvý ušetří prachy za nákup duší (místo aby tam dával 20 let starý s řídkou gumou) a při defektu lze opravit pneu bez její demontáže z disku.
upraveno 1x, naposled 17.01.2010 23:28:53
12:39:19
17.01.2010
Ing. Duso
a este.. z vyroby 1
zvětšit Zajímavé Převařáky.... vzhled, rozměry - obrázek od Ing. Duso vložen 17.01.2010 12:39:19
12:38:49
17.01.2010
Ing. Duso
Zvarene postupne do kriza (zabrenenie skrutenia) , obrusenie vyprskancou, z vonkajsie strany obrusenie zvaru nanesenie gitu zahladene, odhrdzovac, 2x zakladovka(sprej) , 2x vrchna (sprej), Pouzivam s dusami istota je istota a nemam problem. ale verim ze aj bez dusi by to drzalo bez problemov.
zvětšit Zajímavé Převařáky.... vzhled, rozměry - obrázek od Ing. Duso vložen 17.01.2010 12:38:49
12:35:04
17.01.2010
Ing. Duso
Moje zadne 7,5 palcove vo faze vyroby. Opieskovane, odpichnute na sustruhu, zakruzena pasovina podla pripravku vystredene nabodovane.
zvětšit Zajímavé Převařáky.... vzhled, rozměry - obrázek od Ing. Duso vložen 17.01.2010 12:35:04
12:00:30
17.01.2010
Gemini
8" - doteraz som jazdil duse a v pohode
zvětšit Zajímavé Převařáky.... vzhled, rozměry - obrázek od Gemini vložen 17.01.2010 12:00:30
upraveno 2x, naposled 17.01.2010 12:01:28
10:38:10
17.01.2010
radekp
-> Vita ze Sudet: Na utěsnění postačí i silikon. Mě bylo do ARC doporučeno sešroubovat všechny 3 části k sobě, spáru zevnitř namazat silikonem, po vytvrdnutí dotáhnout šrouby. Ale slyšel jsem že silikonem jeden blázen zalepuje i praskliny v hořčíkovém litém disku! Duši bych použil jako poslední řešení.
19:58:20
16.01.2010
m8rinek
-> Zazaa: taky jsem krom váhy při nasazování nic nepocítil (navíc nový duše jsou o polovinu lehčí než nějaký dobovky).



Vita ze Sudet 16.01.10 09:53:10 napsal:

Duše? Ta věc z minulého století? No to ne…




jako by škodovka byla výdobytek moderní techniky :D:D
19:56:19
16.01.2010
Pedro boy
takisto som na tom aj ja , mám 6,5" ky prevárky ,pred tým som mal 195ky bezdušáky , všetko v poho , potom som ich zodral ale 195ky som nevedel zohnať , tak teraz mám 205ky ale som tam dal duše.Jazdné vlastnosti sú skoro rovnaké , skoršie ide o ten pocit že tam predsa sú , netvrdím že je to naniečo dobré ale ničomu to ani nebrání
19:47:51
16.01.2010
Jožynek
Ja teda neviem, ale zatial som si dal stále duše do kolies, a nebolo to tým že by som mal zlé disky, práve naopak, mi bolo povedané že mám pekné disky..že duše netreba, ale ja som spokojnejší keď tam sú..
19:45:05
16.01.2010
Zazaa
-> Milan 123: ted si me dostal ... jakej je rozdil v jizdnich vlastnostech jestli je guma s dusi nebo bez ??
19:27:08
16.01.2010
Milan 123
-> Vita ze Sudet: Taky nechápu. Mimoto rozdíl v jízdních vlastnostech bezdušovky a pneu s duší je dost markantní.
upraveno 1x, naposled 16.01.2010 19:27:24
09:53:10
16.01.2010
Vita ze Sudet
Duše? Ta věc z minulého století? No to ne...
16:50:57
15.01.2010
105
tady foto stredy 120 ,limce felda pick-up
zvětšit Zajímavé Převařáky.... vzhled, rozměry - obrázek od 105 vložen 15.01.2010 16:50:57
Extreme Tyres