Zadní Lr náprava

prohledat
244 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 11.12.2009 do 14.09.2021, založil/a ogi
řadit dle data
23:38:35
18.01.2011
Toušík
-> venni: a ten už někdo vyrábí?? Nebo ne?
23:37:37
18.01.2011
petr s
-> m8rinek 18.01.11 23:32:16: To jenom vy vymýšlíte nějaká pouzdra
23:37:36
18.01.2011
Klubko_
-> m8rinek: jojo, je to jako epidemie. Zacal vhml a uz na tom vsichni frcime 3
23:35:52
18.01.2011
petr s
-> m8rinek: Nemá ale má to takhle předělané
23:33:50
18.01.2011
venni
-> Toušík: fíha,nevím jak drážkování na přírubách,ale klasický lobra jsou krátký.To bis musel udělat mezikus mezi unašeč a polosu.RS,LR polos je víc druhů.Honza5 tenhle unašeč do převodovký musí taký řešit.
23:32:40
18.01.2011
m8rinek
-> petr s: Pistaa má LR nápravu?
23:32:16
18.01.2011
m8rinek
Koukám už půlka virtu šteluluje odklony dle momentální nálady jezdce :D:D:D:D:D.
23:31:28
18.01.2011
petr s
-> Klubko_: To je pistovo
23:30:49
18.01.2011
Klubko_
23:29:29
18.01.2011
Toušík
-> venni: Takže třeba sehnat lobra a mělo by to tam jít?
23:29:12
18.01.2011
Klubko_
-> petr s: aha, nechal jsem se trochu unyst 36
23:28:45
18.01.2011
petr s
-> Klubko_: Ale má to na molčanovce udělané podívej se k molčanovi jestli to není tam
23:27:41
18.01.2011
petr s
-> Klubko_: Tam byl silnější diferák a trochu jinak unašeče Záleží čemu kdo říká RS
23:26:20
18.01.2011
Klubko_
-> petr s: on tam ted nema fotky podvozku 10
23:25:49
18.01.2011
Klubko_
-> Toušík: jen vytahnes rs poloosy z prevodovky a das vleckovy ne? Nic vic bych v tom nehledal
23:25:04
18.01.2011
petr s
-> Klubko_: Tak se podívejte k pistovi ten to má udělané
23:24:11
18.01.2011
venni
-> Toušík: přestavba možná je,ve 130RS jsou jen jiný unašeče jako jsou potřeba k lobram na garde.

PS:máš RS převodovku? :D
23:23:37
18.01.2011
Klubko_
-> anubis: presne na tohle ted myslim 1
23:21:13
18.01.2011
Toušík
-> Klubko_: No právě o to mi jde. Takže přestavba není možná?
23:20:26
18.01.2011
Klubko_
-> Toušík: prevodovky jsou stejny, rozdil je v poloosach. Molcanova naprava je na vleckovy poloosy.
23:18:46
18.01.2011
Toušík
Takže pokud bych měl origo 130Rs převodovku, lze ji předělat nějak jednoduše na molčanovo nápravu? nebo bych prostě musel mít vše na 130Rs?
13:20:54
18.01.2011
anubis
-> TTomas: ony by se nechaly použít do toho uložení i přímo kloubový hlavice se závitem a vyšroubováním/zašroubován ím by se to dalo krásně nastavovat... 1
09:37:08
18.01.2011
TTomas
-> anubis: Na fotce co jsi sem dal je na sikmem i podelnem uniball, ale je to dodelany. Original byl na sikmem silentblok jak psal uz Anthony. Na tomhle kousku jsou dodelany i excentry pro presny nastaveni sbihavosti a domecky pro pouziti ve Skody 100/110.
upraveno 1x, naposled 18.01.2011 09:37:42
09:15:20
18.01.2011
Ing. Duso
22:57:17
17.01.2011
anubis
-> Antony: já chtěl vždycky lr jenže takhle bych nemusel vařit držáky, kvůli stk můžu nahodit vlečku a bude to pevnější jak vyztužená vlečka... a při malým propérování na sportovním podvozku téměř nezáleží že je tam velkej úhel... neprojeví se to... lr/b (10°)je na rally kdy je propérování mnohem větší...1
22:09:38
17.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> anubis 17.01.11 21:02:57: Na příčce je normální silentblok jako u vlečky, místo buchty je kloubový ložisko . . . Taky řeším tuhle nápravu viz: skoda-virt.cz/cz/.../1419 68-hleda-se-l-a
upraveno 1x, naposled 17.01.2011 22:11:01
21:39:47
17.01.2011
anubis
-> anubis: myslel jsem do uložení šikmých ramen4 ... nebo už to dát rovnou taky na unibal... on by to stejně nebyl asi moc rozdíl... ale zas jezdit by se s tím dalo normálně jen s obtížema..



vyrábět si ty ramena sám tak by se nechal i zmenšit úhel tý nápravy.... jen jiný držáky na příčce a kratší podélný rameno.. (ale pořád by byly montážní body stejný tudíž bez vaření nových držáků...)
upraveno 2x, naposled 17.01.2011 21:42:17
21:36:54
17.01.2011
vhml
-> anubis: ten tvrdej silentblok je otazka no, kudy do nej...
21:33:51
17.01.2011
anubis
-> vhml: jj, vidím to tak, že na příčku tvrdej silentblok a excentrický uložení pro štelování áček a na podélný rameno dát unibal... 1
upraveno 1x, naposled 17.01.2011 21:34:11
21:19:00
17.01.2011
vhml
-> anubis: bude to pevnější, thats all
21:02:57
17.01.2011
anubis
Kluci já bych znova vytáhl to povídání o MTX nápravě- úhel 32°, držáky stejný jak na vlečku...



img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_540_124153__2011-0 1-11_12-56-59_97.jpg



líbí se mi na tom, že to má stejný uchycení takže není potřeba vařit držáky navíc je jednoduchý nahodit zpátky vlečku a při běžný silniční kontrole to nikdo nepozná1 příčka je tam taky... jde o to co je tam místo toho bazmeku gumovýho ve kterým se to kroutí na vlečce?? nevím jestli velkej unibal zvládne takovej úhel ... nebo mezi ty plechy co držej origo rameno vyrobit držák už s úhlem 32°...



jinak jaký by to mohlo mít výhody? chápu že to udělá podobnou službu jako vlečka vyztužená dle L/a ale bude to v každým případě pevnější... jestli to nějak zlepší jízdní vlastnosti...
17:55:26
15.01.2011
aceboss
Díky všem za informace ohledně AL-třmenů,ale majitel z obchodu vycouval takže se nic dít nebude.
15:19:55
15.01.2011
AKRA
-> TTomas 13.01.11 17:34:06: Já jsem od něj ramena loni kupoval .Setkal jsem se s ním osobně a ten kluk fakt ví co dělá.Na férovku mi řekl,že je nikdo nezkoušel a já budu první.Mám je na autě od října a žádný problém.Tepelnou úpravu má vyřešenou.Jsem s ním ve spojení a vážně jsem neprohloupil.
21:40:47
14.01.2011
Peklo-Evo-Luboš
-> aceboss: dělal to tuším Kábrt a dle referencí kolegů to sáklo všude možně..

-> Honza5: Co se týče originálu, tak pokud byly vedený jednou hadicí, tak tam byla záslepka a provrtání mezi písky
20:49:44
14.01.2011
petr s
-> aceboss: Teklo kolem odvzdušnováků podle fotky to nepoznám už jsem se díval ale proč tam jsou kovové pístky nevím
20:32:42
14.01.2011
aceboss
-> petr s: Můžeš to rozvést.......4



Jde mi o to, že mám možnost koupit AL třmeny udajně originál tak mi jde o toto je rozeznat nerad bych kupoval nepodařenou novovýrobu8 asi tak no143
20:30:10
14.01.2011
petr s
-> aceboss: Tam byl problém odvzdušnováky
20:27:01
14.01.2011
aceboss
Ještě jedna věc jsou na AL-odlitcích nějaké písmena-čísla jako o klasických třmenů jinak řečeno jsou ze stejných forem?
20:19:37
14.01.2011
Honza5
-> aceboss: Taky se používali, jediný co mě napadá je koukat po nějakým značení na odlitku jinak nevím.
20:17:39
14.01.2011
petr s
-> aceboss: Používali se propojky a hliníkové byli homologovány až na favoritech tam byla vyvrtána jenom 1 díra
20:14:20
14.01.2011
aceboss
-> Honza5: O tomto vím4 ,ale nejsem si jistej zda se nepoužívalo i propojek8
20:10:04
14.01.2011
Honza5
-> aceboss: Pokud originál LR tak se hadice napojovala pouze jedna bez propojky viz. foto z muzea.
zvětšit Zadní Lr náprava - obrázek od Honza5 vložen 14.01.2011 20:10:04
19:27:21
14.01.2011
aceboss
Malá vsuvka pánové jak se dají (pokud je to vůbec možné) rozeznat originální AL-třmeny 4p brzd od duhovýroby(obnovené výroby kde jsou problémy s porovitostí)Na výrobce si nemohu vzpomenout 8díky
13:13:00
14.01.2011
ondie
-> TTomas: aha..díky za info
12:36:19
14.01.2011
anubis
-> milano: jojo už vidím dobře, omlouvám se1
11:57:49
14.01.2011
TTomas
-> ondie: Ano maji jinou delku, ktera jde ale lehce dohonit mezikusem...Pokud si to spravne pamatuju, tak jsou rs o fous kratsi...
08:52:34
14.01.2011
aceboss
Pro ty co nevědí jak vypadá RS 6
zvětšit Zadní Lr náprava - obrázek od aceboss vložen 14.01.2011 08:52:34
07:14:09
14.01.2011
milano
-> anubis: neni to pravda. nádrž tam kludne moze ostat.
zvětšit Zadní Lr náprava - obrázek od milano vložen 14.01.2011 07:14:09
05:39:12
14.01.2011
anubis
-> Eidy: jo taky možnost ale fakt záleží na om, jak jsou daleko.... pokud jsou nízko tak to nepůjde.....
00:14:27
14.01.2011
Eidy
-> anubis: Nevím, jak daleko od podlahy jsou ty vzpěry, ale určitě by šla nádrž zvrchu "vybrat" v oblasti vzpěr a nahoře na nádrži pak jen navařit trubičky na odvzdušnění.
Extreme Tyres