-> StepaNoFUN 25.03.20 14:53:20: Neměl. A byla to 1.3 136M.
Šrouby byly 10.
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zadní kotoučové brzdy
15:05:12
25.03.2020
25.03.2020
Milan 136
14:53:20
25.03.2020
25.03.2020
StepaNoFUN
-> Milan 136: Tys měl ABS?
Jinak co jsem koukal do katalogu, tak držák 6U0 615 125 A (na šroub M12x1,25x25) je jen pro Pick-Up. A dál bez informace. :-/
Edit: Tak ještě to může bejt Pick-Up 1,6 a 1,9 s ABS (nebo u Pick-Up 1.6 a 1.9 obecne). Protože ten má těhlice 6U7 407 255, případně bez ABS 6U7 407 255A. Ty vůbec u Feldy nejsou psaný.
Jinak co jsem koukal do katalogu, tak držák 6U0 615 125 A (na šroub M12x1,25x25) je jen pro Pick-Up. A dál bez informace. :-/
Edit: Tak ještě to může bejt Pick-Up 1,6 a 1,9 s ABS (nebo u Pick-Up 1.6 a 1.9 obecne). Protože ten má těhlice 6U7 407 255, případně bez ABS 6U7 407 255A. Ty vůbec u Feldy nejsou psaný.
14:46:21
25.03.2020
25.03.2020
Jarda - zrušená registrace
Ja u funa zatim vymenil jen predni trubky a zsdne odlisnosti jsem si nevsiml...
14:41:04
25.03.2020
25.03.2020
Milan 136
Můj pickup měl držáky stejný jako klasická Felda.
14:35:33
25.03.2020
25.03.2020
StepaNoFUN
-> MOLSO: nejsem si jistej, jestli pickup, ABS, nebo jen pickup s ABS. Kazdopadne na FUNu (na mejch obou) byly s vetsima sroubama. Prisel jsem na to az kdyz jsem ty zrepasovany trmeny z FUNa cpal mame na 1.3Mpi a musel jsem prevrtavat tehlice.
Schvalne kouknu do Etky. Myslim, ze to tam bylo.
Schvalne kouknu do Etky. Myslim, ze to tam bylo.
14:20:38
25.03.2020
25.03.2020
MOLSO
-> StepaNoFUN: takže ABS feldy mali držiak strmena s vačšími dierami na prichytenie o tehlicu hej ?
Tak už viem na čo pasujú tie nové origo držiaky čo sa mi doma povaluju
Tak už viem na čo pasujú tie nové origo držiaky čo sa mi doma povaluju
13:56:48
25.03.2020
25.03.2020
StepaNoFUN
-> vhml: Pickup felda ma vse na brzdach stejny jako klasicka. Mimo drzaku prednich trmenu (prumer sroubu do tehlice a nejsem si jistej, jestli to nebylo jen s ABS) a prasatek. Tam byly 3 rozmery. Kratka, dlouha, pickup. S ABS mely vsechny auta vzadu 19mm jako kratka.
10:42:59
25.03.2020
25.03.2020
vhml
-> venni 25.03.20 10:35:47: a nemá třeba ten píčap nějaký větší brzdy než normální filcka? byť o tom dost pochybuju
10:35:47
25.03.2020
25.03.2020
venni
-> vhml 25.03.20 09:54:43: no na všech je 217mm .Teď hlidam malou.Až dostanu opušťák,zavolam tam z čeho to asi tak je?nebo co to je prostě za shit...
09:54:43
25.03.2020
25.03.2020
vhml
-> venni 25.03.20 08:51:32: to je teda pakna z úplně jinýho auta? Kotouče by měly bejt záměný z nějakýho trojkovýho Golfu ne? I když to už se na vrakovištích asi taky moc nevyskytuje.
08:51:32
25.03.2020
25.03.2020
venni
-> Eidy: koukam teď na ten potisk a bingo,buben má myslim 200
08:47:19
25.03.2020
25.03.2020
MVM
-> Eidy: přesně tak
07:35:30
25.03.2020
25.03.2020
Eidy
-> venni 24.03.20 23:38:56: Kolik je vnitřní průměr bubnu? Podle potisku na obložení jsou na průměr 217mm a dle foto jsou fakt malý.
23:47:03
24.03.2020
24.03.2020
venni
No a zbytek co musim dozkoumat jindy je nejspíš to,že ty plechy paken co dosedaj dole na štítu jsou na každé straně jinak dlouhé,bráno dle origo paken.Ve výsledku to má udělat mezeru cca 50mm.Já mam na jedný straně mezeru 45 (ani nenasadim buben) protože jsou obě pakny dlouhé a druhá strana má zase obě pakny krátké.Což by ale znamenalo,že ty pakny před repasem úplně celý roznýtujou (včetně páky ručky a těch zarážek pro samostavy) což se mi zase úplně nezdá.
EDIT: dle fotek z netu ty packy jsou stejně dlouhý na obouch stranách... takže někde mi hapruje 5mm :)
Že já tam blbec nedal kotouče...
EDIT: dle fotek z netu ty packy jsou stejně dlouhý na obouch stranách... takže někde mi hapruje 5mm :)
Že já tam blbec nedal kotouče...
23:39:06
24.03.2020
24.03.2020
StepaNoFUN
To je jako kdyz jsme tenkrat nasadili nejaky super zavodni desky od wilwoodu na zadek a na predku byly ds2500. Po 3 kolech predni brzdy studeny, zadni kotouce fialovy. Stazeno na vahadle, zavren tilton. Dalsi 3 kola stejny. Od ty doby lezej desky za nesmysl nekde v hloubi basy...
23:18:23
24.03.2020
24.03.2020
MB_CML
-> vhml: tak na zadek jsou žlutý desky nesmysl. Pokud jsi to neměl teda na P911. Tam musíš volit variatu "horší" oproti předku. Predek mám zelený a zadek černý. Měl jsem zadek taky zelený a na tak lehký auto to nestačilo držet provozní teplotu. Funguje to víc, než dobře, teď. Mě osobně ATE nefungovali nikdy a na žádném autě, kde asi soudruzi nebo já dělali chybu?
-> Tuner#2: Já mám komplet, desky, kotouče a za ty peníze je to dle mě dobrá volba. Červený asi dobrý, ale píská to a ve městě to fakt nebrzdí, když to vychladne.
-> Tuner#2: Já mám komplet, desky, kotouče a za ty peníze je to dle mě dobrá volba. Červený asi dobrý, ale píská to a ve městě to fakt nebrzdí, když to vychladne.
23:13:37
24.03.2020
24.03.2020
venni
Když už jsem s tim začal,ještě si dovolim něco k tomu beralu od renovaku... zítra tam zavolám a uvidim co mi řeknou.Nastalo to,čeho jsem se bál,pakny jsou na dvě věci...
Přidám foto až budu na signálu...
Přidám foto až budu na signálu...
21:26:11
24.03.2020
24.03.2020
vhml
Kotouče jsem měl ATE. Bylo to teda vzadu, ale už to, že to na dve sady předních DSek sežralo vzadu asi 1mm z destičky je prinejmensim divny. Nastesti uz jsou v popelnici a auto konečně pořádně brzdí
21:24:18
24.03.2020
24.03.2020
venni
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.03.20 20:46:16: tak víš jak,já to budu mít jen na ježdění pro rohlíky a do práce na můj brzdič maj jen zelený a žlutý... takže zelená je jasná volba...jen teda kotouč zatím zkusíme no name,protože tady mam víceméně funglovky...
20:46:16
24.03.2020
24.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MB_CML 24.03.20 20:35:54: To je pravda, měl k tomu i ty jejich drážkované kotouče a říkal nebe a dudy.
Jinak jsem si to oživil a opravdu ideální červené. www.bsrczech.cz/produkty/ .../brzdove-desticky
Ty žluté, už chtějí 2 x 3 x zabrzdit, aby to fungovalo, dá se to prý naučit, ale je to vyloženě spíše už na ostřejší ježdění.
Jinak jsem si to oživil a opravdu ideální červené. www.bsrczech.cz/produkty/ .../brzdove-desticky
Ty žluté, už chtějí 2 x 3 x zabrzdit, aby to fungovalo, dá se to prý naučit, ale je to vyloženě spíše už na ostřejší ježdění.
20:35:54
24.03.2020
24.03.2020
MB_CML
-> vhml: jenže pokud jsi měl jen žluté desky a obyč kotouče, tak to nefunguje. Ideální obojí EBC.
-> venni: Na 106rallye mám zelené a funguje to parádně. Červené už bylo potřeba dost zahřát, aby to začalo brzdit a žluté, ty na "normální" auto ani nedávej, rozbiješ si na první křižovatce ... ty potřebují pořád držet teplotu, takže leda ten okruh. Jezdí je kamarád na 405mi-16x4 a na to těžký auto jsou akorát. DS je oproti tomu o ničem.
-> venni: Na 106rallye mám zelené a funguje to parádně. Červené už bylo potřeba dost zahřát, aby to začalo brzdit a žluté, ty na "normální" auto ani nedávej, rozbiješ si na první křižovatce ... ty potřebují pořád držet teplotu, takže leda ten okruh. Jezdí je kamarád na 405mi-16x4 a na to těžký auto jsou akorát. DS je oproti tomu o ničem.
19:50:28
24.03.2020
24.03.2020
vhml
-> venni 24.03.20 18:18:27: ebc nebrat. Mel jsem v mazde zluty a ackoliv je to asi nejvyssi rada tak ucinek o hovne.
Koukni se jeste jestli jde do tech brzdicu koupit Hawk HP+, to je velika pecka. Mam je ted vzadu
Koukni se jeste jestli jde do tech brzdicu koupit Hawk HP+, to je velika pecka. Mam je ted vzadu
19:41:22
24.03.2020
24.03.2020
venni
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.03.20 18:25:29: taky až bude chvilka pohledam na netu víc...měl jsem za to,že červený budou víc "vzteklejší" a čim vyšší teplota tim lepší,třeba tomu tak není.Uvidíme co vygůglim
18:25:29
24.03.2020
24.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> venni 24.03.20 18:18:27: zkušenosti ne, ale s pár lidma jsem se od nich bavil na akcích tuning bezpečně od BSR a všichni si to chválí. Ale myslím že žlutý a červený. Jedny jsou vhodnější i pro track day na okruhu a z hlavy teď nevím který. Myslím že červené. Večer můžu mrknout. Chlapík to měl v Bělé třeba na O3RS nadopovane na 400HP.
18:18:27
24.03.2020
24.03.2020
venni
-> Petr Urban: -> kury: díkes za info...
Ještě když už jsem to nakousnul... někdo nějaké zkušenosti z deskama od výrobce EBC??? U zelený řady píšou větší účinek o 20% Vím že DS je DS a jsou odzkoušený, ale fordí desky už jsou okolo 5tis a to mi přijde docela dost...
Ještě když už jsem to nakousnul... někdo nějaké zkušenosti z deskama od výrobce EBC??? U zelený řady píšou větší účinek o 20% Vím že DS je DS a jsou odzkoušený, ale fordí desky už jsou okolo 5tis a to mi přijde docela dost...
12:31:37
22.03.2020
22.03.2020
Petr Urban
-> venni: Funguje, brzdný účinek super, potvrzuji.
10:32:42
22.03.2020
22.03.2020
kury
-> venni: Ja je jezdil,ale na 130ce.Oproti serii ferodum nebe a dudy.I na asfaltu rucka krasne do smyku.Ale ja je kupoval uz 11 let zpet.
21:16:43
21.03.2020
21.03.2020
venni
Sice to sem moc nepatří,ale snad to tady nezabere moc místa
Jezdí někdo z Vás na fa/fel beralový pakny od Renovaku??? Jak moc to brzdí? :) Předek bude na 260mm kotouči a nevim jaký k tomu desky.
Pakny mam nachystaný právě beralový,ale obložení je nalepeno na docela zbýdačelých paknách a moc důvěry to nevzbuzuje.Obložení asi ok,ale samotný stav paken mě lehce děsí.(za ty léta už jsem pár fábií s šitovýma paknama řešil ) Bohužel už to doma nějakej pátek leží a rozbalil jsem to až teď...
Jezdí někdo z Vás na fa/fel beralový pakny od Renovaku??? Jak moc to brzdí? :) Předek bude na 260mm kotouči a nevim jaký k tomu desky.
Pakny mam nachystaný právě beralový,ale obložení je nalepeno na docela zbýdačelých paknách a moc důvěry to nevzbuzuje.Obložení asi ok,ale samotný stav paken mě lehce děsí.(za ty léta už jsem pár fábií s šitovýma paknama řešil ) Bohužel už to doma nějakej pátek leží a rozbalil jsem to až teď...
16:56:02
21.03.2020
21.03.2020
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.03.20 13:33:25: Ano v předu na vrtaných kotoučích Zimmerman jezdím Ferodo DS2500, vzadu bubny s paknama od Feroda
15:58:11
21.03.2020
21.03.2020
MVM
-> venni: Dík za info..
15:48:20
21.03.2020
21.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 21.03.20 15:06:28: samozřejmě to bez debat, ale pro Jardu je výhodnější dát chladak, který je na Škodovce k neutahani a mít sériové desky. Já měl doposud původní kotouče, zatímco destičky už několikáté (pravda měním jak jsou pod půlkou tloušťky obložení).
-> kury 21.03.20 15:38:32: pamatuji si na to, ale mě se to nestalo a to svoje auto na brzdach taky nesetrim, takže v tomhle ohledu může být Jarda na jeho výletech v klidu.
-> kury 21.03.20 15:38:32: pamatuji si na to, ale mě se to nestalo a to svoje auto na brzdach taky nesetrim, takže v tomhle ohledu může být Jarda na jeho výletech v klidu.
15:46:49
21.03.2020
21.03.2020
venni
-> MVM 21.03.20 14:06:35: kotouče jsou klasika,žádné vrtání a co si tak vybavuji (servisoval jsem zadek,kde byly ds3000 a na ručku 2500) tak na předku spočátku žádny trhliny nebývaly.Ale je pravda že k servisování jsem se měl vrátit letos po dvouleté pauze ...
15:38:32
21.03.2020
21.03.2020
kury
-> Tuner#2: ATE brzdilo krásně za ty peníze,ale jen do chvile, než se prehraly.Na hovno pocit,kdyz priletis do retarderu, slapnes na brzdu a nic S DS2500 v poho. Takze mam porovnani obou na stejnych chlazenych kotoucich a brzdovce.Ale to uz jsem ti psal taky davno.
15:06:28
21.03.2020
21.03.2020
MVM
-> Tuner#2: Ale myslím že v tématu brzdovych desek jsi to už dávno řešil. Navíc asi jsi ATE desky měl od počátku na ventilovanym kotouči. Tam ten nástup vadnuti je úplně jinde.. Sériová destičky ten tenký kotouč zahřeje výrazně rychleji.
14:40:17
21.03.2020
21.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 21.03.20 14:07:33: a bez váhy... BTW nevím co je na tom k smíchu? Rozhodně tam není rozdíl deska za 600,- a deska za 3.000,-
Bohužel ATE už není a jiná kvalitní deska na 4P není.
Bohužel ATE už není a jiná kvalitní deska na 4P není.
14:38:55
21.03.2020
21.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 21.03.20 13:56:47: tys ale tvrdil, že to bude brzdit lépe a to se nepotvrdilo. Ostatně i s ATE jsem dokázal ohraty semislicky utrhnout do smyku.
14:07:33
21.03.2020
21.03.2020
T
-> vhml 21.03.20 13:56:47:
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.03.20 13:33:25: já je jezdil a vše ok, ale jezdil jsem bez motoru
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.03.20 13:33:25: já je jezdil a vše ok, ale jezdil jsem bez motoru
14:06:35
21.03.2020
21.03.2020
MVM
-> vhml: A kotouč ma Honza vrtany nebo plný? Nevím co je v historických přesně povolený? Ač ten ci onen - objevují se teplotní trhliny v litine?
14:05:54
21.03.2020
21.03.2020
minno
-> Jarda - zrušená registrace 21.03.20 11:05:05: Predok mám sériu. Na nedostatok brzdového výkonu sa teda nesťažujem. O to tu nejde. Kotúče na zadok riešim jedine kvôli bežnými dostupnými prostriedkami trvalo nevyriešiteľnej ovalite bubnov.
Kotúče na predku mi držia už 130 tkm (tretia sada platničiek) a nič tomu nie je.
Kotúče na predku mi držia už 130 tkm (tretia sada platničiek) a nič tomu nie je.
13:56:47
21.03.2020
21.03.2020
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.03.20 13:53:44: však to jsem ti opakovaně rikal asi 5 let predtim nez sis je koupil, ale porad sis vedl svou
13:53:44
21.03.2020
21.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 21.03.20 13:48:26: Tak já už kdysi šel cestou chladaku a ATE destiček. Jak došli na trhu, tak jsem přešel na DS2500 a zpět bych se už nevracel. Nebyl to zase takový rozdíl v plných brzdach, ale lépe se to davkuje a má ostřejší nástup.
13:48:26
21.03.2020
21.03.2020
MVM
-> vhml: Dík,myslel jsem si to..-> Tuner#2: 2500 mám taky na jednoduchým kotouči a nezvlni se to ani na okruhu,ale je potřeba říct, že je to taky o stylu brzdění a ono třeba v Brně na ty brzdy v podstatě nemusíš tolik. Okruh je víc o plynulosti. Když s tím jedu okresku tak už smrdí hodně a taky se nezvlnili, Jak píše vhml,smrtelník to v běžným provozu neutaha.
13:42:29
21.03.2020
21.03.2020
vhml
-> MVM 21.03.20 13:34:26: 3000
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.03.20 13:33:25: já mám stovce 2500 ve dvoupístu. Na revivalový účely a Běšiny je to neutahatelný. Pežot s chlaďákama a ATE destičkama to snáší podstatně hůř při celkem podobný váze i výkonu.
Měl jsem 3000 dřív. Ono né že by to nebrzdilo, ale nahovno se to dávkuje. Nic-nic-a najednou zaseklý kolo.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.03.20 13:33:25: já mám stovce 2500 ve dvoupístu. Na revivalový účely a Běšiny je to neutahatelný. Pežot s chlaďákama a ATE destičkama to snáší podstatně hůř při celkem podobný váze i výkonu.
Měl jsem 3000 dřív. Ono né že by to nebrzdilo, ale nahovno se to dávkuje. Nic-nic-a najednou zaseklý kolo.
13:34:26
21.03.2020
21.03.2020
MVM
-> vhml 21.03.20 12:51:26: Mohl bych sice napsatHonzovi F. primo ,ale Ty víš jestli má ds3000 nebo 2500?
13:33:25
21.03.2020
21.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 21.03.20 12:51:26: ale Honza taky jede DS3000 a to za studena na silnici zase moc nebrzdi. Ani nevím jestli někdo jede reálně DS2500 na jednoduchým kotouči v provozu? To by byla zajímavá informace. Na Felde třeba M@rtin co si také vybavuji.
13:26:17
21.03.2020
21.03.2020
venni
-> vhml 21.03.20 12:51:26: zrovna včera jsem Honzovo rudý kotouče zmiňoval známýmu,protože mi tvrdil jak se mu kroutí i 280tky kotouče
12:51:26
21.03.2020
21.03.2020
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 21.03.20 11:05:05: nepokroutí, ale napecou se ti na to desticky. Honza Freiů má na LR taky nechlazený a svítí to jak vánoční stromeček po tmě.