-> Bery 14.01.17 11:07:54: Saky v tom měl vždy guláš a psal tady polopravdy s tím, že nikdy nechtěl nic prozradit, přitom nábojky si nikdo sám z prstu nevycucá... Já s ním měl tady starosti, naštěstí mě správné/jiné držáky brzdičů vypálil TUNER a dnes jsem v podstatě za tu komplikaci rád, protože mám na zadní nápravě pořád dostupné a lepší/silnější 10mm kotouče. Ale ta nasranost, když člověku slibuje nově udělané, dostane nějaké co se tam válí a ještě to nepasuje s kotoučem.
skoda-virt.cz/cz/.../1245
51-to-saky-1?gotopost=2...
Jinak verze dělal dvě, 17 a 22mm. Cena slušná a nevím proč by to neměl nikdo dát, myslím, že se po nich zapráší...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zadní kotoučové brzdy
11:31:14
14.01.2017
14.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
11:07:54
14.01.2017
14.01.2017
Bery
Doplňuji ať to nemusím pořad psát. "Vysunuti" oproti sérii +10nebo 15 mm, už se nikdo nepamatujeme, spis 15...
Zuslechteni ne, provádí se až jako finální úprava po rozvrtani.
Zuslechteni ne, provádí se až jako finální úprava po rozvrtani.
09:29:20
14.01.2017
14.01.2017
exwrcteam
-> Bery: slusna cena pekna prace ale myslim si ze zdejsi skudlilci to nedaji,.. jinak cena je opravdu pekna
19:26:19
13.01.2017
13.01.2017
Bery
Ty byly z tomova rapida. Puvod nevim,ale je to mozny,ze jsou od Sakyho
16:49:40
13.01.2017
13.01.2017
Nwkt
-> Bery: To jsou stejný jako jsem od tebe bral?
16:48:58
13.01.2017
13.01.2017
Bery
Mat 14220, zadne blato
16:47:16
13.01.2017
13.01.2017
Bery
Dostupnych 5 paru, lze dovrtat roztec do 4x108mm 5x...
Delano pro kotouc golf, brzdic Octavia, cena polotovaru 2750,-
Vic toho nebude. Kontakt na mne tu je.
Delano pro kotouc golf, brzdic Octavia, cena polotovaru 2750,-
Vic toho nebude. Kontakt na mne tu je.
22:29:07
10.01.2017
10.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: jj, takhle je to v pohodě, našel jsem tohle řešení ještě u Petra DNX, takže to bude v pohodě. Díky moc
22:24:55
10.01.2017
10.01.2017
Eidy
-> Antony: Áno. Stačí takhle nebo máš ještě nějaký dotaz? Taky jsem se bál, ale je to zřejmě stočený z obou stran. Sedí to krásně a rovně s kotoučem.
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3576_2013-03 -02_18-58-05_49.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3576_2013-03 -02_18-58-05_49.jpg
21:06:49
10.01.2017
10.01.2017
Antony - zrušená registrace
Dotaz, přidělávál někdo z vás držák třmenu od ramene a ne od 4-lístku? Vím že od 4-lístku je dosedací plocha stočená na soustruhu, ale nevím jak je na tom druhá strana. .
01:16:07
10.01.2017
10.01.2017
Čokin
-> Tunerláďa #2: Každopadně, určitě zajímavá záležitost, na kterou 100% časem vymírání starších dílů dojde řada
19:57:59
09.01.2017
09.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tunerláďa #2 - zrušená registrace 09.01.17 17:42:55: Jako Milan 136, udělej extra téma a nebo článek ;)
19:57:09
09.01.2017
09.01.2017
Milan 136
-> Tunerláďa #2 - zrušená registrace 09.01.17 08:22:36: paráda. Zájem by byl
18:02:26
09.01.2017
09.01.2017
CpEaRjHaY-průserář
-> Tunerláďa #2: Jo to jsou přesně ty důvody proč jsme to chtěli spáchat i mi. Nápadů by bylo ale peněz na zrealizování nee..
17:45:40
09.01.2017
09.01.2017
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> J3STER: ok, těch lidí, které jsem už vloni oslovil bylo více a zájem zřejmě budě... jak bude čas, udělám na to vhodné téma ve fóru, nebo najdu nějaké vhodnější, ať to zde nezasíráme
nebo se ptejte přes SZ
nebo se ptejte přes SZ
17:42:55
09.01.2017
09.01.2017
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Vrba: -> CpEaRjHaY-průserář: hlavní důvod pro mě byl mít možnost časem vyrobit setrvačník pro 200mm lamelu a přítlačák z feldy 1.9D (v předchozím postu jsem chybně uvedl 1.6 - ta má 190).
Vedlejší důvod byl, že lamely na feldy jsou lépe a poměrně slušně cenově dostupný materiál. Nemám totiž rád, když spotřební díl jako je lamela je nutno dále upravovat.
Moje domněnka:
Výhodou feldí lamely je torzní odpružení, což převodovce při větší zátěži a prudkých rozjezdech (např. u turbo motoru) trochu uleví. Pocitově nevím, zda mohu objektivně porovnat variantu sériovou 742 a 781, protože už to je nějaký čas od montáže. Navíc jsem zároveň s novou lamelou dával i nový přítlačák, takže nevím.
Vím že i na 742 se dala koupit lamela s odpružením, nicméně v době chystání výroby hřídele jsem ji nesehnal a alternativa z TAZ 1500 5q je k sehnání snad jen v provedení čína... takže to fakt ne.
Takže toto je pro mě spíš jen zlepšovák pro využití levných a zatím stále běžně dostupných lamel z felicií
Vedlejší důvod byl, že lamely na feldy jsou lépe a poměrně slušně cenově dostupný materiál. Nemám totiž rád, když spotřební díl jako je lamela je nutno dále upravovat.
Moje domněnka:
Výhodou feldí lamely je torzní odpružení, což převodovce při větší zátěži a prudkých rozjezdech (např. u turbo motoru) trochu uleví. Pocitově nevím, zda mohu objektivně porovnat variantu sériovou 742 a 781, protože už to je nějaký čas od montáže. Navíc jsem zároveň s novou lamelou dával i nový přítlačák, takže nevím.
Vím že i na 742 se dala koupit lamela s odpružením, nicméně v době chystání výroby hřídele jsem ji nesehnal a alternativa z TAZ 1500 5q je k sehnání snad jen v provedení čína... takže to fakt ne.
Takže toto je pro mě spíš jen zlepšovák pro využití levných a zatím stále běžně dostupných lamel z felicií
17:37:58
09.01.2017
09.01.2017
J3STER
-> Tunerláďa #2: No já bych o mrkev s drážkováním pro felďáckou lamelu měl zájem.
17:13:11
09.01.2017
09.01.2017
CpEaRjHaY-průserář
-> Tunerláďa #2 - zrušená registrace 09.01.17 08:22:36: Přesně nad tímto jsme se šikulou také uvažovali. Bohužel sešlo z výroby
09:42:34
09.01.2017
09.01.2017
Vrba
-> Tunerláďa #2: A jaké byly poznatky?
08:23:03
09.01.2017
09.01.2017
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
Vloni jsem to jezdil a odzkoušel.
08:22:36
09.01.2017
09.01.2017
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
Sice možná trochu OT, ale když už se tady řeší ta vyrobitelnost, tak jsem se o těch nábojích bavil s našim dodavatelem a mají kontakty s firmami co mají i protahovací trny, jak bude čas, podívám se, co je to za drážkování a zkusím to poptat.
Vloni jsem si nechával vyrábět prototypovou "mrkev" pro škodovku 742 a feliciovou lamelu (odpružená + možnost i 200mm z 1.6). Ocel 15142, drážkování a plocha pro gufero kalena laserem na cca 60HRC. Pokud bude zájem na virtu, jsem ochoten zařídit výrobu. Cena však není úplně malá - kolem 3500-3800 za malou sérii kolem 20ks. Jak bude čas, založím na to téma... zde to dávám jen pro to, aby se vědělo co se dá a nedá.
"Malé" drážkování na straně převodovky je JEMNÉ DRÁŽKOVÁNÍ 17 ČSN 01.4933.1 a drážkování feliciové lamely je EVOLVENTNÍ DRÁŽKOVÁNÍ 20x1x9h ČSN 01 4953 (ST SEV 259-76).
Momentálně nemám čas se věnovat unašečům a jejich drážkování, ale kdyby se někdo chtěl v tom vrtat, tak alespoň ať ví, kde se třeba v normách podívat
P.s. na fotce je to ta vpravo
Vloni jsem si nechával vyrábět prototypovou "mrkev" pro škodovku 742 a feliciovou lamelu (odpružená + možnost i 200mm z 1.6). Ocel 15142, drážkování a plocha pro gufero kalena laserem na cca 60HRC. Pokud bude zájem na virtu, jsem ochoten zařídit výrobu. Cena však není úplně malá - kolem 3500-3800 za malou sérii kolem 20ks. Jak bude čas, založím na to téma... zde to dávám jen pro to, aby se vědělo co se dá a nedá.
"Malé" drážkování na straně převodovky je JEMNÉ DRÁŽKOVÁNÍ 17 ČSN 01.4933.1 a drážkování feliciové lamely je EVOLVENTNÍ DRÁŽKOVÁNÍ 20x1x9h ČSN 01 4953 (ST SEV 259-76).
Momentálně nemám čas se věnovat unašečům a jejich drážkování, ale kdyby se někdo chtěl v tom vrtat, tak alespoň ať ví, kde se třeba v normách podívat
P.s. na fotce je to ta vpravo
22:15:48
08.01.2017
08.01.2017
skodoukolemsveta.cz
-> Antony - zrušená registrace 08.01.17 21:35:43: Odkaz naší pohnuté doby pro budoucí generace...:-)
-> Čokin 08.01.17 19:10:52: Jako bys mi mluvil z duše...
-> Čokin 08.01.17 19:10:52: Jako bys mi mluvil z duše...
21:35:43
08.01.2017
08.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> CpEaRjHaY-průserář: Tak to joo, tak hlavně do budoucna zachovat všechny poznámky a zjištění
21:31:02
08.01.2017
08.01.2017
CpEaRjHaY-průserář
-> Antony: Ne ne, koupil sem tady přes někoho z virtu dělaný zadní náboje. Drážky super ale materiál 12ka bez jakéhokoliv zušlechtění. Tak sem si je nechal přizpůsobit k svým potřebám a teď čekám na kalení. Proto sem si nechával zjistit co jsou zač origo abych se těma novejma dostal pokud možno na stejné hodnoty. Teď zjišťují technologické procesy..
21:26:00
08.01.2017
08.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> CpEaRjHaY-průserář: máš u někoho objednaný?
21:24:10
08.01.2017
08.01.2017
radekp
-> Čokin: na O1 brzdic jsem daval kotouc z Lupa/Arosy (predni)
21:20:29
08.01.2017
08.01.2017
CpEaRjHaY-průserář
-> Antony: Jo je to možné. Už je to nějaký ten rok co sem to řešil. Teď už jen doufám že se dočkám těch mejch zadních nábojů..
21:18:24
08.01.2017
08.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> CpEaRjHaY-průserář: mělo by to být 15240
21:16:48
08.01.2017
08.01.2017
CpEaRjHaY-průserář
-> Antony: Tuším že je to z 15ky materiálu ale už si nejsem jistý. Někde mám doma napsaný přesný druh a tvrdost zadních čtyřlístků..
20:37:27
08.01.2017
08.01.2017
ondie
-> havlik: Tak nemuselo by být vyloženě dle původního materiálu,takovej extrém jsem nemyslel,kor když je toho vidět jen malinko okolo matice,s pokličkou na kole vůbec.
Jetý vlečky na trhu jsou v různý fázi vymačkanosti,a nový díly čím dál míň dostupnější.
I šikmý ramena lze teď koupit v replice.. tak že by se do budoucna unašeče a hřídele mohly hodit ;)
(kor když sestava 4lístek/hřídel/unašeč slouží v mnoha případech jako hnací základ pro několik typů LR/RS pseudonáprav)
Jetý vlečky na trhu jsou v různý fázi vymačkanosti,a nový díly čím dál míň dostupnější.
I šikmý ramena lze teď koupit v replice.. tak že by se do budoucna unašeče a hřídele mohly hodit ;)
(kor když sestava 4lístek/hřídel/unašeč slouží v mnoha případech jako hnací základ pro několik typů LR/RS pseudonáprav)
19:51:12
08.01.2017
08.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> havlik: Tak přední náboje i bubny jsou z ocelolitiny, tam by ses trefil
19:47:33
08.01.2017
08.01.2017
havlik
-> Antony: jo litina je asi blbost:)
19:43:20
08.01.2017
08.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> havlik: to litina nebude, vykovek asi joo, ale litina nee.
19:40:11
08.01.2017
08.01.2017
havlik
-> ondie: nejsem materialový odborník, ale aby to vypadalo jako origo by asi byl dost problém jelikož to je litinový odlitek(hádam nějak kovaný) a pak obrobený. A v takovém rozměru jako to je to vyrobit znovu z jiného materialu asi bude problém.
19:10:52
08.01.2017
08.01.2017
Čokin
-> skodoukolemsveta.cz: Tak já také nemám zapotřebí vyloženě schánět brzdový set, protože jsem auto stavěl ještě za dob kdy Saky fungoval pro škodovkáře více než dnes. Takže kvalitní brzdy na autě mám jen je vždy co ,,šperkovat".
Spíše mě baví škodovky a to co se nabízí (technika, mechaničina , a tak nějak vše dohromady). Nemám zapotřebí to dělat pro někoho nebo snad na kšeft, živí mě jiný byznys. Tohle je spíše záležitost, která mě baví a naplnuje mě i když to stojí nějaký čas a peníze. Jako bonus to přináší to, že na tom mám ,,ruky" a že se člověk sveze a tím svezením nemyslím tady v ČR kolem komínu, ale min. po Evropě kde to auto berou lidé tak nějak úplně jinak.
Takže heslo zní dokud nás EU a ekologie nerozdělí
Spíše mě baví škodovky a to co se nabízí (technika, mechaničina , a tak nějak vše dohromady). Nemám zapotřebí to dělat pro někoho nebo snad na kšeft, živí mě jiný byznys. Tohle je spíše záležitost, která mě baví a naplnuje mě i když to stojí nějaký čas a peníze. Jako bonus to přináší to, že na tom mám ,,ruky" a že se člověk sveze a tím svezením nemyslím tady v ČR kolem komínu, ale min. po Evropě kde to auto berou lidé tak nějak úplně jinak.
Takže heslo zní dokud nás EU a ekologie nerozdělí
19:04:52
08.01.2017
08.01.2017
ondie
S tou výrobou,zda se to vyplatí,nebo jestli budou zájemci či nebudou,bych se zájmu až tak nebál..
Už kdyby se jenom ten výrobce chopil novovýroby klasickejch vlečkovejch 4lístků,tak jak jsou origo.
Nový nejdou moc sehnat a bejvaj strašně drahý..
Už kdyby se jenom ten výrobce chopil novovýroby klasickejch vlečkovejch 4lístků,tak jak jsou origo.
Nový nejdou moc sehnat a bejvaj strašně drahý..
18:37:02
08.01.2017
08.01.2017
skodoukolemsveta.cz
-> Čokin 08.01.17 17:15:37: Myslím, že mi to také tak říkal. A také si myslím, že když se mu to zaplatí, rozhodně je schopen vyrobit pro škodovkáře cokoliv. Když jsem ho někdy v listopadu viděl naposledy, rozhodně to nevypadalo, že by díly na auta nevyráběl..:-).
Já si možná zkusím vyrobit vlastní zadní náboje(samozřejmě především vymyslet a nakreslit, s vlastní výrobou pomůžou kluci co na to mají mašiny), jen si je budu dělat na své brzdiče a kotouče, aby mi pasovali origo disky, což Saky nedělá. Poslední dobou, jak se vracím pomalu po letech do oboru, si říkám, že udělat se dá cokoliv, stačí chtít. A alespoň vím, že kdybych si na tom rozbil držku, bude to moje chyba a ne něco odfláknutýho někde...
Já si možná zkusím vyrobit vlastní zadní náboje(samozřejmě především vymyslet a nakreslit, s vlastní výrobou pomůžou kluci co na to mají mašiny), jen si je budu dělat na své brzdiče a kotouče, aby mi pasovali origo disky, což Saky nedělá. Poslední dobou, jak se vracím pomalu po letech do oboru, si říkám, že udělat se dá cokoliv, stačí chtít. A alespoň vím, že kdybych si na tom rozbil držku, bude to moje chyba a ne něco odfláknutýho někde...
17:15:37
08.01.2017
08.01.2017
Čokin
-> Antony: Njn souhlas, varianty brzdičů by museli být 2:
a) Škodovácký 4 píst
b) Octávkový na lanovod
Kotouč k 4P dával Saky origo 130kový z předku což považuju za výhodu, že to není žádný atyp, na O1 brzdič dával něco tuším z 4 Golfa.
Vše další je spíše na pos........
a) Škodovácký 4 píst
b) Octávkový na lanovod
Kotouč k 4P dával Saky origo 130kový z předku což považuju za výhodu, že to není žádný atyp, na O1 brzdič dával něco tuším z 4 Golfa.
Vše další je spíše na pos........
13:03:17
08.01.2017
08.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: upřímě, v dnešní době už tomu nevěřím, že by se našlo 10-15 lidí. Určitě by se toho musel někdo schopný chopit, ale nastává problem, že určitě ty naboje by nebyly stejný, vzhledem k různým brzdičům, roztečím, použitým kotoučům, atd. Tohle bude vždy individualní počin a tím pádem i problem s drážkováním.
11:34:03
08.01.2017
08.01.2017
Čokin
-> Antony: Ona by ta serie nemusela být zase tak malá, kdyby se tomu udělala patřičná marketingová propagace. Taky by si to musel vzít někdo pod křídla něco jako když Honza (T2) dělal serie pružin. Napadlo mě se ještě zepata na možnosti Honzi Kubíčka, který tady dělá již ocelové dekly diferáku na převodovky a to zpracování je na hodně slušné úrovni.
-> Bery: Přijde mě, že jsi se Sakym občas skrz ještě nějaké věci v kontaktu a má se tedy z jeho strany věc opravdu tak, že výrobu nábojků pro škodovky zavrhl úplně, nebo by byl schopen udělat serii, která by případně byla placená dopředu a byla by v akci již konkrétni sorta odběratelů, tak aby zakázka byla zaplacená ještě před výrobou.
Je to čistě jen dotaz, protože za ty roky opravdu nevím jak se věci mají.
-> Bery: Přijde mě, že jsi se Sakym občas skrz ještě nějaké věci v kontaktu a má se tedy z jeho strany věc opravdu tak, že výrobu nábojků pro škodovky zavrhl úplně, nebo by byl schopen udělat serii, která by případně byla placená dopředu a byla by v akci již konkrétni sorta odběratelů, tak aby zakázka byla zaplacená ještě před výrobou.
Je to čistě jen dotaz, protože za ty roky opravdu nevím jak se věci mají.
10:39:01
08.01.2017
08.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> wlad: problém je ten, že nikdo, mimo Sakyho, neví označení toho trnu, dle jeho slov je to ne uplně bežnej rozměr, a popravdě cena toho trnu taky nebude malá v přepočtu na počet předpokládanýho počtu kusů. Proto ten drátořež
Resp. Najít firmu která má tento trn a bude ochotná 4-6ks protahnout bude asi težší a fin. naročnější, než to nechat říznout.
Resp. Najít firmu která má tento trn a bude ochotná 4-6ks protahnout bude asi težší a fin. naročnější, než to nechat říznout.
10:30:51
08.01.2017
08.01.2017
wlad
Proč pořád řešíte ten drátořez? Nedává to žádný smysl. To vnitřní drážkování je vyrobený protahovacím trnem což je technologie přímo pro tuto aplikaci. Čas na drátořezu bude v řádu desítek minut nebo možná hodin. Protahovací trn je otázkou vteřin.
09:02:20
07.01.2017
07.01.2017
skodoukolemsveta.cz
-> Polyš 04.01.17 15:30:28: Jestli s tím autem ale chceš normálně jezdit, určitě bych doporučoval systém na lanka, je to navíc bezpečnější. Pokud pak nemáš na motoru více než 100PS, myslím, že je naprosto zbytečné si s tím dělat starosti.
18:03:29
06.01.2017
06.01.2017
Čokin
-> Tuner#2: No ono je něco se dozvědět a koupit a něco jiného vyloženě vyzvídat. Vím co Bery přesně myslí a i se Sakym jsem o tom mluvil když jsem odebíral nábojky což už je nějaký ten rok taky zpět.
Ono kolik je těch ,,škodovkářů" kteří dávají takové částky do těch aut? Na virtu bychom je spočítali na prstech 2 rukou, zbytek to šmrdolí jak se dá jen at to moc nestojí, ono to jde vidět i na srazech, člověk se těší, že příští rok přijede na Pohofest nějaká nově udělaná kára jak z venku tak zevnitř, ale většinou se překvapení nekonají. Většinou to posouvají dál pořád Ti sami lidé / kamarádi.
Sám to vidím u Vrby a jeho práce, i když tam je to daleko více ,,lehčeji" obšlehnutelné. Dokonce jsem si to zažil na vlastní kůži u p. Mrázka vs. jedno písmeno s tečkou na určitých upravených komponentech na motory, ale to už se tady řešilo 10x . Dodnes lituji některých věcí, které jsem udělal jak jsem udělal.
Ono kolik je těch ,,škodovkářů" kteří dávají takové částky do těch aut? Na virtu bychom je spočítali na prstech 2 rukou, zbytek to šmrdolí jak se dá jen at to moc nestojí, ono to jde vidět i na srazech, člověk se těší, že příští rok přijede na Pohofest nějaká nově udělaná kára jak z venku tak zevnitř, ale většinou se překvapení nekonají. Většinou to posouvají dál pořád Ti sami lidé / kamarádi.
Sám to vidím u Vrby a jeho práce, i když tam je to daleko více ,,lehčeji" obšlehnutelné. Dokonce jsem si to zažil na vlastní kůži u p. Mrázka vs. jedno písmeno s tečkou na určitých upravených komponentech na motory, ale to už se tady řešilo 10x . Dodnes lituji některých věcí, které jsem udělal jak jsem udělal.
16:37:53
06.01.2017
06.01.2017
Paja120l
Leta jsem delal na dratovkach ve firme, kde jich bylo i 8. Vykresove tolerance byly i v 5 mikronech a dalo se to z 90% udrzet, zcela bezne byly tolerance do stovky. Pomerne dost uz hraje roli teplota.Tot k presnosti dnesnich dratovek. Jinak samozrejme onen tisihran neni sebemensi problem udelat, neberu-li v potaz financni stranku. Jak ale uvedl Antony, horsi je vyrabeny kus ,,omerit",ale i to bych tehda zvladl s presnosti do dvou stovek, byt mozna s porusenim mereneho kusu.
16:14:45
06.01.2017
06.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 06.01.17 10:30:45: Tu technologii nezmám a nevím jak moc přesně stejná je jako Sakyho.
-> Bery 06.01.17 11:56:27: Je to o přístupu, já v Protlumu taky napřed několikrát vyzvídal a až pak zadal a platil...
-> Bery 06.01.17 11:56:27: Je to o přístupu, já v Protlumu taky napřed několikrát vyzvídal a až pak zadal a platil...
11:56:27
06.01.2017
06.01.2017
Bery
-> Tuner#2: jeden volá a platí,dalších 9 otravuje,vyzvídá... a pořád dokola. Zjednodušeně statisticky z 90% špatný, takže to zastavim,ukončim.
Zavolá někdo z leteckého průmyslu,začíná na 5x vyšší taxe za stejnou práci a nesmlouvá.. Bohužel takový je trh. Děláme to nejen proto že nás to baví,ale i pro prachy.
Já tu taky vyrobim cokoliv,ale když na konci nebude nějaká přidaná hodnota(a jen dobrý pocit),co se budu stresovat..sef mě vyhodí a dobrým pocitem děti nenakrmim.
Saky to někam vozil šťouchat,drátořez je sice dostupny zařízení,ale ten čas a spotřeba...
Zavolá někdo z leteckého průmyslu,začíná na 5x vyšší taxe za stejnou práci a nesmlouvá.. Bohužel takový je trh. Děláme to nejen proto že nás to baví,ale i pro prachy.
Já tu taky vyrobim cokoliv,ale když na konci nebude nějaká přidaná hodnota(a jen dobrý pocit),co se budu stresovat..sef mě vyhodí a dobrým pocitem děti nenakrmim.
Saky to někam vozil šťouchat,drátořez je sice dostupny zařízení,ale ten čas a spotřeba...
10:37:23
06.01.2017
06.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> vhml: ono jde spíš o vlastní tvar tisicihranu, vyřezat to pak není problem. Tady nejde přidat 2 stovky a projet to ještě jednou.
10:30:45
06.01.2017
06.01.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.01.17 21:13:26: však to zmiňujem níže, nejspíše drátem. Dneska už máš na každým okrese aspoň dva. Ona je to technologie v principu velice jednoduchá, ale pekelně neproduktivní.