skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
úhlovka!!!prosím o radu
-> Antony: co máš prosím tě místo těch origo gum,někdo tam dává prý lino
-> Antony: Ale jo, kdyz sou kvalitni... origo sou ty pulky jen sbodovany... 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: oni ty svary takhle vypadají malý, ale ve skutečnosti jsou vetší.
-> Antony: Jenom takhle prizobany jo? No, nerikam ze to nestaci... 

-> Petuli: Já to mám takhle vyztužený ( rzi si nevšímej, sůl je sviňa) a víc to už vyztužit nejde. Plech je přidanej jak vevnitř ramene tak venku a to z obou stran
-> Petuli: MATTESS má už to novější vystužení Učkem. Tohl je jedna 130cka dotažená tuším z Holandska. Však mrkni do té galerie a zalistuj zpět nebo si zobraz všechny fotky. Navíc to byl první pokus fabriky na vystužení a moc se nepoved a vystužit to jen kolem šroubu je špatně. Ty potřebuješ jakoby podepřít ten spoj se šikmým a to nejlépe udělá L/A výstuha, neb je až na kraji ramene a roznese to navíc na větší délku ramene to zatížení na krut.
mám ty ramena co MATTES s tím nabod.plechem a tam ,kde je šroub na štelování geometrie to mám kolem něj vyztužené 3mm plechem z obou stran,tak pochybuji,že se tam něco pokroutí,ikdyž může:-(,pak uvidím,zda ta příčina byla špatným podelným ramenem na pravé straně
-> Kapřík faster: ahoj,v pátek začnu měnit,obě podélné ramena,když to bude ok,budu rád,když nee,přijdou na řadu i úhlové.:-)čistit to nemusím,mám to čisté dosti



řešíte koniny
-> Petuli: když tě to tak štve, tak to hoď na špalky, sundej nápravu a překontroluj to všechno... práce na jeden den, aspoň všechno vyčistíš, jak se pro tvé auto sluší, a budeš mít klid
Někde tam chyba bude a koukáním na to zdálky ji neodhalíš

-> Petuli: když tě to tak štve, tak to hoď na špalky, sundej nápravu a překontroluj to všechno... práce na jeden den, aspoň všechno vyčistíš, jak se pro tvé auto sluší, a budeš mít klid


-> Tuner#2: Ne ja nemyslel proc Ty koumas neco novyho... lebrz ten kdo toto zalozil 
-> Syny: Nejen ze blbje ctes ale uz i s obrazkama mas problemy

-> Syny: Nejen ze blbje ctes ale uz i s obrazkama mas problemy

-> Syny: to není učko, musíš se v Běšinách taky pod nějaký auta ohnout
-> Matthes, záškodník z TechWebu 25.03.09 12:26:01: Nekoumám nic nového, takhle byli ramena z výroby na pár Š 130 než tam začli dávat to U. Oboje je nedostatečné a nejlepší je LA výstuha na kraji ramene, to je samozřejmě nejlepší volba.
-> Syny: Ty wole, koukám, že v tomhle tématu máš problém jak s očima, tak mírama od země
JOKE
-> Syny: Ty wole, koukám, že v tomhle tématu máš problém jak s očima, tak mírama od země

tohle je první typ zesílení a potom tam dávali U
-> Nwkt: tady to je vidět v kroužku
Tuner#2 byl rychlejší :-)
Tuner#2 byl rychlejší :-)
-> Tuner#2: ale pokud dobre vidim, tak to je prae to Ucko ne?
Tuner#2 25.03.09 12:25:07 napsal:
→ Nwkt: Už proběhl edit. Aha
No tem pliskum bych moc neveril, proc se kouma neco nove kdyz LA facha?
→ Nwkt: Už proběhl edit. Aha

No tem pliskum bych moc neveril, proc se kouma neco nove kdyz LA facha?
-> Nwkt: Noproste tam sou takovy pasky ocelovy, prizobnuty na rameno hore a dole...
-> Nwkt: Už proběhl edit.
-> Tuner#2: Tak teď nevim jakou myslíš
-> Syny: Ne mám na mysli výztuho co se dávala před tím. Takový pás plechu, aby se ta dosedací plocha nepropadala. Je to něco jiného než Účko, to znám a má to MATTESS.
Tady je to vidět: tuner2.rajce.idnes.cz/Bes iny_-_podzim_2008
Tady je to vidět: tuner2.rajce.idnes.cz/Bes iny_-_podzim_2008
-> Tuner#2: Jastli mas na mysli ty origo vyztuhy koncem vyroby, tak i ty byli do tvaru U a zbevnovali to hlavne mezi patkou a sikmym ramenem... Takovahle vyztuha jako sem dal Petuli je podle me k nicemu z hladiska krouceni ramene... Jako trochu tomu pomuze - lepsi jak origo, ale zazraky bych od toho necekal...
-> Petuli: Důležité je to rameno zpevnit na konci a ne takhle u středu. To se bude pořád prohybat. Neříkám že to je vyloženě špatně, byli ramena co měli jen takové pásky navařené, ale nejúčelnější výstuha je až na hraně plechu a ne uprostřed ramene.
-> Petuli: Prave ze od vyroby sou na hovno i pro seriovy jezdeni... U vlecky bych tu LA vyztuhu mel uz jen pro vyssi pevnost a mensi krouceni... Ale tak kazdyho vec...
-> Petuli: ty ramena byly v perfektním stavu,tak jako mám ještě doma úhlové,ale nejezdím závody,abych to měl dle L/A,od výroby jsou silné+výztuhy,než druhovýroba,ale beru vaši kritiku.
já už viděl hůře vyztužených ramen,než dle L/A a všechny všem stačí
-> Petuli: No dle LA je to ale ucelny - tady to nevim nevim - alespon kdybys tam dal Ucko, ale takhle to podle me moc ucel neplni. Jako urcite to je lepis nez origo, ale kdyz uz, tak bych to delal poradne...
-> Syny: ty tam nejsou,půjdou tam a uvidí se
-> bflm: ty dlouhé plíšky tam jsou od výroby,akorát na stěny jsou přivařeny ty plechy,tyhle se už nezkroutí,vyměním a uvidím,nemusím to mít dle L/A
-> Petuli: jo to jsou ty co tam ted mas jo? No vyztuzeny sou vselijak - ja bych tam prdnul ty LA vyztuhy...
-> Syny: no je to vyfocená fotka z alba
co to máš za divně vyztužený ramena?
-> Petuli 24.03.09 19:18:04: Takhle je to blbě vyztuženo nebo špatně vidím?
-> bflm: tam je to uchycení v pohodě no
-> Petuli 24.03.09 19:18:04: Kdes to takhel fofrem sehnal? 

špatné foto fotky asi dvou let zpět,ale vidět to jde,pryvá strana výš
origo pružiny a ramena a ještě vyztužené 3mm hrubým plechem,tam dám postupně,přes týden čas moc nemám
-> Petuli 24.03.09 18:24:41: Z ty fotky mi tak prijde, ale jak rikam - muze to dost zkreslovat...
-> Petuli: prohlédni pořádně uchycení i příčných ramen k příčce převodovky
-> Syny: myslíš pravé podélné,že je křivé?chlapi LEVA strana je suprová,žádné áčko,jen ten malý plíšek je navařen asi šikmookým,jinak jsem dnes shodil kola,bubny,vyndal táhla ručky,které mi šly skrz podélné rameno a chystám se pokračovat-jdu do výměny podélných ramen a uvidí se
Ja kdyz kouknu na tu 2. fotku co tu je, tak mam pocit, ze proste vidim krivy pravy rameno... Mozna to zkresluje, ale prijde mi to tak...
To bude proste pruser nekde v tom ramenu - ja typuju ze bude ohly... Ty druhosky stoji proste za picu uz od vyroby, natoz kdyz se nato zacne varit vyztuha - me se trochu zkroutilo jedno 2,5mm (jeste hi musim nejak srovnat a nevim jak), tak si predstavte kdyz se vari 1,5mm - to proste jde do vrtule hend... Na tej fotce je nakrivo navarenej ten plech - to uz sem zkoumal... Zkusil bych vymenit rameno - zas takovej problem to taky neni... Pokud to bude pretrvavat, tak sikmy vymenit... Ale ja typuju na spatny podleny rameno...
-> Ultim: No dalo by se říct, ale já nechal origo 10-tku šroub, stejnej průměr, akorát dékla je taková, že když se buchta stáhne tím šroubem, tak mezi těma podložkama je cca 5 mm místa
-> Antony: myslis neco takoveho? Tvar skoro jako original,ale je to na vetci sroub,ma vetci tu hlavicku a je to delsi s mirnym ukosem???
-> Tuner#2: Jo to možné ale chce to lepší fotky nebo vidět na živo takhle se blbě radí
-> bflm 24.03.09 13:01:38: Pokud myslíš tu 3. fotku co sem Petuli dal, tak na tom levým ramenu je dle mě jen křivě navařený ten pás plechu co je na konci \"vystužuje\", ale rameno prohlé není. Podívej se na úchyty tlumiče, ten je vodorovně a i pružina sedí dobře. Už jsem takhle křivě navařené viděl několik.
-> Nwkt: Připadá mě to tak
-> bflm: Takže myslíš ohnutý levý podélný?