skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brzdy syčí - prosím o radu
-> Bukaj: Měl by být stejný "eMkový" - auto je GLSa z roku 84, posilovač je ze 105ky '88, tak snad bude pasovat (a fungovat, do technické mnoho času nezbývá). Seřízení trnu je popsané v literatuře předpokládám?
-> dragon_cb_cz:
Posilovač bez odpojení hbv jsem jednou měnil - je to pakárna, ale jde to
Minimálně musíš vyndat nádobku brzdovky z držáku, lepší je ji odpojit celou (a hadičky zajistit na HBV tak, aby v nich zůstala brzdovka)
pokud má posilovač stejnej (stejně tlustej) trn, jako ten původní, tak stačí seřídit vůli mezi trnem a pístkem HBV.
Posilovač bez odpojení hbv jsem jednou měnil - je to pakárna, ale jde to

Minimálně musíš vyndat nádobku brzdovky z držáku, lepší je ji odpojit celou (a hadičky zajistit na HBV tak, aby v nich zůstala brzdovka)
pokud má posilovač stejnej (stejně tlustej) trn, jako ten původní, tak stačí seřídit vůli mezi trnem a pístkem HBV.
Vytáhnu staré téma - na GLSe co se mi pomalu stěhuje do garáže jsou klasické symptomy - při brždění padají otáčky, někdy až do chcípnutí a od pedálu syčí. Předpokládám, že když je to slyšet od pedálu, tak je podezřelý spíš posilovač než hadice?
V garáži bych měl mít ten co zbyl po naší nebožce 105L, co všechno se musí seřídit když ho vyměním? Jde vyměnit aniž bych odpojoval HBV od hydrauliky?
V garáži bych měl mít ten co zbyl po naší nebožce 105L, co všechno se musí seřídit když ho vyměním? Jde vyměnit aniž bych odpojoval HBV od hydrauliky?
-> minno: Ja vim, vsak ja tam 28micku nemel :) Ale 8micka tam bej musi a to je to oc tu bezi 

-> Syny: vravím ti naposledy, tá 28mička tam byť nemusí



-> Syny: To je jedna replika ze Simpsnu 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele ty fakt mas problemy se ctenim co?




-> Syny: Hmmm jelita 

-> minno: A ty k tomu jeste nechapes co sem psal
Panove vy ste elita





-> Syny: napísat fotky by uz bolo na teba zlozitejsie, co?

-> Syny: No vidis jak si me zblbnul uz ani cist neumim kvuli tobe... 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vidis a zase neumis cist
Vidis ze bych sem dal 3 fotky nebo psal, ze sem sem dal 3 fotky?
Tad uz je jasne videt, kde je problem - neumis cist 



jedno pitomý těsněni a debata na celej večer je na světe




-> Syny: Vidis, 3 fotky sem das a my te nechapem, tak to asi se spatne vyjadrujes





-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.03.09 21:50:30: Jako kdyz sem dam fotky a 3 mi pak pisete, ze to tam urcite nemate, tak nevim kde teda je chyba 

-> Matthes, záškodník z TechWebu:



-> Syny: Co my cist... Ty neumis psat. Nebo takle, rekneme ze chyba byla na obou stranach hlavne u tebe 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ja to nezkousim, ja celou dobmu mluvim o tesneni cislo 8, to ze vy ste to pobrali jinak a neumite cist neni muj problem 

vyhradzujem si právo ďalej neprispievať

-> Syny: Nezkousej to zamest pod koberec.
-> minno 18.03.09 21:42:59: Kdyby mi nekdo napsal koukni na tesneni mezi posilovacem a THV, tak teda vymenim tu 8micku :) Tim spis pokud tma 28mit nebudu zejo
Kdybych ji tam mel, tak vymenim i to...

-> Syny: 8 / 28, to sa ľahko prehliadne

-> minno: Dobre - uznavam, ze sem to naspal nesikovne, ale vy ste si svou mleli i po tom co sem sem dal fotky a z toho uz se nevykroutite



-> Syny: no hej, lenže vieš, ono akosi logicky všetky diely posilňovača sú pod THV

vy ste magori, aby ste sa neposrali
-> Syny: no lenže keď napíšeš tesnenie medzi THV a posilňovačom, tak to automaticky poukazuje na tú 28mičku.... pod THV je najskôr tá plastová príložka a až potom to tesnenie 8 (manžeta)...


-> Syny: no lenže keď napíšeš tesnenie medzi THV a posilňovačom, tak to automaticky poukazuje na tú 28mičku.... pod THV je najskôr tá plastová príložka a až potom to tesnenie 8 (manžeta)...



-> minno: To tesneni 8 je v posilovaci - to mas recht, ale aby HaRRy18: vecel ktery myslim, tak sem psal mezi posilovacem a THV - aby vedel kde ho hledat... Celou dobu pisu ze tesni trn a ze tma byt musi jinak by uchazel podtlak... A pod THV skutecne je... To papirovy co mas na mysli ty me ani nenapdlo uz jen proto, ze mam posilovace z eMka a tam nebylo...
-> Syny: V posilovaci Eugene 

-> minno: On je ten spatnej, nehazej to na sebe





-> Matthes, záškodník z TechWebu: A ten dil cislo 8 je kde? Nad THV?
-> Syny: Ne, prvni tvuj prispevek pises tesneni pod THV a o nem tu s -> minno: mluvime celou dobu 

-> Syny: sorry teraz som si kukol poriadne tie obrázky čo si sem dával :-) potom si už písal naozaj o 8, ale to nie je tesnenie medzi THV a posilňovačom, je to len tesnenie posilňovača, medzi posilňovačom a trnom posilňovača....tesnenie medzi THV a posilňovačom je 28, a o tom stále vravím, že tam je len na úžovkách.
Jezis vy ste exoti
Celou dobu mluvim o tej 8 - dyt sem dal niz i obrazky dilu kterej myslim... 




-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> minno: Tak se naučte číst 
Syny 18.03.09 20:20:46 napsal:
Dil cislo 8 :)
Syny 18.03.09 20:21:46 napsal:
Opet dil cislo 8

Syny 18.03.09 20:20:46 napsal:
Dil cislo 8 :)
Syny 18.03.09 20:21:46 napsal:
Opet dil cislo 8
-> minno: Kdybys cetl poradne - celou dobu mluvim o 8micce :) To co tesni posilovac a trn a je to mezi posilovacem a THV :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: veru tak, aspoň jeden ktorý to chápe :)
Td si vzpominam - muj posilovac v aute je ze 105ky r.v. 86 a hadejte co tam ma - tesneni :)
-> Syny:
-> Nwkt:
pokiaľ sa mi dobre zdá, tak Syny celý čas vraví o tesnení medzi posilkom a THV, o diele 28... nie o 8mičke
-> Nwkt:
pokiaľ sa mi dobre zdá, tak Syny celý čas vraví o tesnení medzi posilkom a THV, o diele 28... nie o 8mičke

-> Nwkt: O 28 tesneni pod THV 

-> minno: Dyť je řeč o tý 8
-> minno: No a o cem tu celou dobu melu tyvoe...?
-> peti: Ja ma mv katalogu od 76 do (neurcito - takze konec vyroby zrejme)
-> minno: A co to tam teda tesni? Jak je teda utesnenej prosto posilovace od okoli? Ja mel 6 posilovaci a meli to vsechny... A to byli jak s 22 valcem tak s 19 valcem - ze bych se trefil do uzovek s tema 19kama - to se mi verit nechce...
-> minno: A co to tam teda tesni? Jak je teda utesnenej prosto posilovace od okoli? Ja mel 6 posilovaci a meli to vsechny... A to byli jak s 22 valcem tak s 19 valcem - ze bych se trefil do uzovek s tema 19kama - to se mi verit nechce...
-> Syny: od samého začiatku ti vravím, že to tesnenie tam mali len prvé modely, podľa katalógu to teda vyzerá len na úžovky s posilňovačom. Tiež som ho tam nemal, ani som ho tam nedal.
-> peti: Takze tech 6 posilovacu co sem kuchal (ktere to vsechny meli) chcete rict, ze byli naaaahodou z uzovek jo :)
-> Syny: Posilovac posiluje, je dost poznat rozdil...
-> Syny: musim potvrdit ze to tesnenie tam ozaj nie je , videl som to bez toho aspon na 8 autach (M-ka) a vsetky brzdili bez problemov nesali falosny vzduch, som sa pozeral so katalogu a je tam ze sa to motovalo od 08.76 do 07.83, na nasej byvalej LS-ke (1982) tam bolo, od spominaneho roku nie je
-> Matthes, záškodník z TechWebu: V tom pripade mi prostime rekni, jak te to brzdi :) Fakt tu melete s Miminnem kraviny - poradne se kouknete, bez nej by vam nejelo auto ani nebzrdilo - salo byto falesnej vzduch a nebyl by tma podtlak pro brzdeni...
-> Syny: Verim ale fakt ho tam nemam 
