skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brzdy syčí - prosím o radu
-> Syny: Ja to tam nemam z vyroby... 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tyvoe nedelejte ze me vola :)
-> Syny: Ja nemam, k cemu je?
-> minno: Mezi THV a posilovacem JE tesneni a JE tam nutny :) Tesni mezeru mezi posilovacem a trnem...
-> Syny: ja ale píšem o tesnení pod THV, medzi THV a posilňovačom...tam žiadne tesnenie nie je. bolo by tam zbytočné...posilňovač je všade kde treba utesnený vnútri....
-> MOLSO: pokud je posilovac funkcni, tak tam falesnej vzduch nesajes...
-> minno: tak to slysim prvne - na vsech posilovacich je tesneni ktere tesni trn a samotnej posilovac a nevim o tom, ze by se nekam nadavalo, to je blbost podle me...
-> Syny:
nesmie s hnut volnobeh ? ? ved ked tam pustis "falosny vzduch" tak sa musia zmenit otáčky nie ? 


-> Syny: tesnenie pod THV sa nedáva ziadne...iba na starých modeloch sa dávalo
BTW - takhle se da krasne naladit smes bez pripravku... Kdyz je posilovac v cajku, tak rychle zaslapat na brzdu a kdyz otacky spadnou, je smes chuda - naopak kdyz se zvysi, je bohata :) Pokud se nehnou - je to spravne :)
je vic moznosti kde to muze uchazet, ale tyka se to posilovace - muze byt praskla membrana, spatny gufero, spatny tesneni pod THV a nebo spatny tesneni pod ventilem na podtlakovou hadici... To co popisujes je nejcasteji zpusobeny spatnym guferem (nebo samotnym ventilem - mene casto tesnenim pod THV... Bud zrepasuj posilovac nebo ho vymen za jinej, o ktermy vis, ze je ok
Chcipne to proto - protoze to prisaje falesnej vzduch a tim ochudi smes...

-> HaRRy18: zkus vymenit tu gumove tesneni mezi brzdovym vlacem hlavnim a posilovacem jestli to bude min sycet
KO Brzdovy posilovac a presun to do spravneho tematu a ne audio.
Když sešlápnu brzdový pedál na plno tak syčí brzdový válec a při nastartovaném motoru poklesnou otáčky až skoro chcípne a po uvolnění se zvýší. Nevíte čím to a co to může dělat??? Mám Rapida 135