Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka

prohledat
471 příspěvků (zobrazeno 451 až 471) od 17.02.2009 do 27.04.2013, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
10:27:01
18.02.2009
radekp
-> Tuner#2: Dal jsem echo mezi naši partu, rozhoduju se i sám.Možná jsem to přehlídl, kdy je deadline?
10:23:51
18.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Já to nikdy nebudu dělat na kšeft. Tady z toho nic mít nebudu, prostě se jen rozdělí cena mezi víc zájemců, pokud nějaký bude. Když ne, tak do týdne objednávám sám.
10:22:48
18.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PatRS: Ne, jen tohle a jen teď nikdy nebudu dělat další sérii, nemám na organizování výroby/rozesílání čas.
10:21:09
18.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Díky za ilustrační foto. On si po projetí předek ještě obvykle dost sedne.4
upraveno 1x, naposled 18.02.2009 10:21:43
06:15:07
18.02.2009
suri
-> PatRS: na rok dám namotať do invelu kyvkové struny. Hušek ponúka struny ale neviem či aj kyvka či vlečka
22:10:25
17.02.2009
Saky
-> Tuner#2: nechci Ti do toho kecat ale nemas lepsi nejdriv zkusit prototyp a az potom delat serii? vim ze jsi dost pocital atd ale pocitani je jedna vec a praxe druha.. myslim ze i pak se spis pohrnou zajemci kdyz uz budou videt vysledek.. a cenu rozprostres do dalsi serie..
21:36:41
17.02.2009
TUNER
-> PatRS: I kdyby motal,tak si motá na vlečku,což je tobě k prdu....
19:58:41
17.02.2009
PatRS
a na zadek nebudes motat nejake pruziny? potreboval by som tvrdsi na kyvku......8
19:02:41
17.02.2009
suri
-> havlik: a podľa mňa to je tým že tie nové 205 struny sa vôbec nestlačia zatial čo tie 245 ešte o dosť klesli
18:26:00
17.02.2009
havlik
toť vše asi z mojí strany ted at se spustí smršť. jinak pneu 195/40 R14 a na muj vkus je to dost vysoký:D ale pak už bych jezdil rovnou po břiše
upraveno 1x, naposled 17.02.2009 18:26:15
18:25:03
17.02.2009
havlik
a eště jedna teda at si ohřeju polívčičku:)

předek 205(210) zadek 376(točené na zakázku)
zvětšit Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka - obrázek od havlik vložen 17.02.2009 18:25:03
18:23:34
17.02.2009
havlik
tady eště jedno foto na heveru se stabíkem 20mm a původními tlumiči nejni to moc poznat neb kola sou vyvěšený
zvětšit Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka - obrázek od havlik vložen 17.02.2009 18:23:34
18:22:14
17.02.2009
havlik
205(210)
zvětšit Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka - obrázek od havlik vložen 17.02.2009 18:22:14
18:21:38
17.02.2009
havlik
předobok 205(210)
zvětšit Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka - obrázek od havlik vložen 17.02.2009 18:21:38
18:20:58
17.02.2009
havlik
205 v tom samym místě měřeno bez projetí takže si to možná eště sedne
zvětšit Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka - obrázek od havlik vložen 17.02.2009 18:20:58
18:20:10
17.02.2009
havlik
245 vs 205 spíš 210 si myslim že sem oměřil
zvětšit Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka - obrázek od havlik vložen 17.02.2009 18:20:10
18:18:32
17.02.2009
havlik
245 předobok
zvětšit Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka - obrázek od havlik vložen 17.02.2009 18:18:32
18:17:10
17.02.2009
havlik
245 z boku
zvětšit Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka - obrázek od havlik vložen 17.02.2009 18:17:10
18:16:41
17.02.2009
havlik
no moment trošku upravim tohle je s 245tky od féna dam sem ted serii fotek tak prosim bez rečí

245tky
zvětšit Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka - obrázek od havlik vložen 17.02.2009 18:16:41
17:06:03
17.02.2009
deathcat
-> Tuner#2: Škoda že ještě nemám vyřešený tlumiče, jinak bych o tom uvažoval. 8
16:45:51
17.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Prosím moderátory aby to nechali ve fóru, protože se nejedná o klasickou inzerci a hlavně mám pocit, že cílená skupina lidí ani do inzerce moc nechodí.



Budu si nechávat dělat v Invelu tvrdší pružiny o 80% na předek. Čím více párů bude, tím bude lepší cena, kterou dopředu nevím, ale řádově je to třeba o 500,- na páru dolů už při dvou párech.



K tuhosti jsem došel díky radám a poskytnutým informacím od Eidyho (tímto mu ještě jednou děkuji) a vycházím z toho, že na zadek u vlečky použiju kyvkovou pružinu, která je o 90% tvrdší než vlečková (21kN versus 40kN) a proto to chce na předek opět něco adekvátního.



Parametry pružiny:



c = 80kN (série má 44kN), volná délka 210mm, drát průměru 13mm. Z obou stran pružiny budou vždy dva závěrné závity a tudíš bude možné vždy jeden z každé strany uříznout a tím zkrátit pružinu a 2 x 13mm bez změny tuhosti. Cena jednoho páru je zhruba 3.100,- ale jak říkám pokud nás bude víc, jde slušně dolů.



Jak vypadá pružina zkrácená na cca. 205mm na autě vidíte u havlíka na jeho 125tce viz. jeho přiložené foto.



S autem ještě nejel, takže ono si to ještě trochu sedne.



Moje podmínky jsou takové, že kdo bude chtít do toho jít, tak budu vyžadovat 1.000,- zálohu a neručím za to jak bude auto vysoko a jak se bude chovat! (to taky dost záleží hlavně na tlumičích). Co auto to originál a nechci tady poslouchat, že to je buď moc vysoko, nebo naopak, že měla být pružina delší, nebo že to třeba je moc tvrdé apod. Sám nevím jak se to bude chovat, ale za poslední měsíc jsem posbíral různá data i od lidí jako je Hušek a Křistek, tak se to snad povede. Pokud ne, tak bude doma jedno dražší těžítko.



Chce do toho i přes moje značně nevýhodné podmínky jít?
upraveno 1x, naposled 18.02.2009 10:19:11
Extreme Tyres