tvrdej spojkovej a brzdovej pedal

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 15.02.2009 do 26.02.2009, založil/a Klubko_
řadit dle data
09:51:01
26.02.2009
Klubko_
-> bflm: nj nj, to je neco jinyho. Ja nemam pripravek na lisovani tech koncu.
09:47:24
26.02.2009
bflm
-> Klubko_: Já si tedy udělám trubku tak dlouhou jak potřebuji
09:38:26
26.02.2009
Klubko_
bflm 24.02.09 18:18:04 napsal: → Klubko_: Proboha jak je to zapojeno?no teda ja se snazil nejlip, jak sem dovedl. A ze sem si s tim hral docela dlouho, abych to dostal do tohohle stavu. Esi se muzes pochlubit svym vytvorem, tak ho sem dej. Ten prebytek trubky dozadu je tam proto, ze tam byly driv 2 pisty s uz delanejma rozvodama a nevim, esi se da sehnat 4 pistova trubka jen od kostky dozadu, takze proto ta smycka.



a tusi nekdo, jak by se to chovalo, kdybych mel prehozeny mezi sebou trubky od valce ke spatnejm kostkam?
09:30:47
26.02.2009
Klubko_
kua ze by to bylo tim pritlacakem? Ono to aji zni jako nejlogictejsi, protoze ovladaci ustroji pochybuju, ze by dokazalo vyvinout takovej odpor...

az pujde motor ven zkusim prehoditpritlacak 6 i kdyz s tim hle si nemuzu ztezovat, ze by mi to prokluzovalo
22:02:14
25.02.2009
105L
-> radec: to mi je jasne ale ja som vyhodil dobrý pritlačak a dal nový sachs a je to take iste tak neviem..8
18:43:06
25.02.2009
radec
tvrdu spojku som mal aj ja odkedy som vymenil motor za 136 chybabola v pritl. kotuci

bol tam sachs(taky ako je vo favoritoch)dal som tam stary zo 105-ky a spojka je zase krasne meka
17:40:59
25.02.2009
105L
Aj mne ide spojka tuho a to som už vymenil skoro všetko okrem spojkovej trubky. Inak to už ani neriešim.Kamoš mal na jeho skode taku mekku jako blato a fungovala na paradu. A nechapal som prečo asi tak.. 8
18:22:52
24.02.2009
myschaak AZNP K.Hora
co můžu říct tak u 120gls mi jde taky spojka ztuha jak kráva....
18:20:56
24.02.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Klubko_: hezky pěkně3 ale můžu ti říct viděl jsem i horší3
18:18:04
24.02.2009
bflm
-> Klubko_: Proboha jak je to zapojeno?
18:16:20
24.02.2009
Klubko_
-> Rapid135 - doktor: trubky tam mam namotany asi takto. Je mozny, ze bych treba prohodil trubky na valci mezi sebou a to delalo tu tvrdost? Kdyz to zaslapnu, tak to flokuje vsema 4ma
zvětšit tvrdej spojkovej a brzdovej pedal - obrázek od Klubko_ vložen 24.02.2009 18:16:20
00:16:36
21.02.2009
Rapid135
-> Klubko_: pokud mas valecek na spojce made in nevim kdo vyrobil tak to muze byt taky tim,tady ty nektery "novy" veci muzou chodit daleko hur nez stary,ktery treba staci pregumickovat. s tou brzdou tezko rict,rikas zes menil valec a dela to stejne.este blba vec nemohl ti nekde vletet do brzdovky nejakej bordel co nekde pricpava hadicku nebo skripnuta trubka nekde pod vozem nebo v okoli napravy? samozrejme domenka ale treba muze byt chyba i tu
23:48:07
20.02.2009
Klubko_
dneska na vrakacu sem sedel ve 120, ta mela spojku krasne mekou a pak v rapidu s motorem z fava a ten mel spojku tvrdou jak ja
17:35:09
16.02.2009
Kočislav
-> Klubko_: Kdybych měřil svoje bubny tak by mi asi ani nestačila stupnice, sjetím bubnu by to taky být nemělo.

Klubko_ 15.02.09 23:22:29 napsal: ... Co to muze ovlivnovat? Mam novej spojkovej valecek(protoze starej tekl) na prevodovce, ale furt to jde ztuha.

Znamená to, že ta spojka byla tuhá i předtím? Nemůže dřít někde pedál jako takový - sice mi to přijde jako nepravděpodobné, ale aby váleček kladl takový odpor, to se mi nezdá. Buď by to bylo krátkodobé a po několika sešlápnutích by se váleček naplnil kapalinou a chodil by normálně, nebo je váleček špatný a za chvíli ti bude téct.

Ještě mě napadá, ale tu už je v podstatě úplná pitomost, zda by nepomohlo při sešlápnutém pedálu povolit šteft na válci, jako bys ho odvzdušňoval. Ovšem kdybys tu spojku měl zavzdušněnou, tak bys měl pedál měkký a neúčinný.

Ale nic víc mě nenapadá. Ještě snad, jestli nemáš vzadu nějak zatuhlý vypínací mechanismuse spojky jako takový a totéž třeba s pístky v brzdičích - jestli třeba nebylo auto delší dobu odstaveno. THV i posilovač jsi, jak píšeš, měnil, tak jedině tohle.
15:40:21
16.02.2009
Klubko_
-> Kočislav: vim akorat, ze pravej buben uz mam 232mm, coz je na vymenu. O vikendu zkusim este preozdvzdusnit.



je mozny, ze by gumicka ve spojkovym valcu tak mohla ovlivnovat silu, jakou musim pusobit na pedal?
12:22:00
16.02.2009
Kočislav
-> Klubko_: Podle toho co píšeš by posilovač měl fungovat, ale jestli by to mohlo způsobovat sjeté obložení vzadu nevím. Každopádně nic nezkazíš tím když ho vyměníš, dřív nebo později by tě to stejně čekalo, jestli to neflekuje kov na kov.

Ale zase vzhledem k rozložení brz. účinku předek / zadek se mi nezdá, že by celý problém spočíval ve špatném obložení vzadu. Nevím.
11:28:44
16.02.2009
Klubko_
-> Kočislav: to vyzkousim. Co muzu rict, tak po vypnuti motoru este tak 2x brzdu seslapnu normalne a +- napotreti uz je tvrdej.



Predek je novej(tak 4000km), ale zadek uz je na hrane 8

Kurna, ze by to bylo tim sjetym zadkem? Ale kdyz to zaslapnu, tak do floku jdou vsechny kola...



-> Pavel P..: jak sem menil ten valecek na prevodovce, tak sem gumicku i vnitrek natrel kapalinou od lukasu, ale valecek u pedalu nevim, jak na tom je
08:38:22
16.02.2009
Pavel P..
ta spojka... taky jsem jí měl tvrdou a bylo to tim že jsem váleček nenamazal dostatečně brzdofkou zevnitř a chodilo to na sucho.
08:29:57
16.02.2009
Kočislav
Funkci posilovače ověříš tak, že sešlápneš brzdu než nastartuješ a pokud se ti po nastartování pedál jakoby o kousek propadne a změkne, posilovač funguje. Pokud se po nastartování nic neděje, posilovač nefunguje.

Ale jinak ti bohužel poradit nedokážu. Nemáš sjeté destičky?
23:22:29
15.02.2009
Klubko_
co muze ovlivnit silu, jakou je potreba vyvinout na spojkovej a brzdovej pedal, abych ho seslapl? eMko, 781.135, 4 pisty, 5q 3,9



Kdyz sedl kamos (jezdi 135GLi)ke me do sade, tak se zhrozil, jak mam tvrdou spojku, ze to malem ani nezmackne. Co to muze ovlivnovat? Mam novej spojkovej valecek(protoze starej tekl) na prevodovce, ale furt to jde ztuha. (i kdyz to to asi neovlivni)

Ze bych tam mel nejakej jinej pritlacak? Treba z 1203? Je to 190mm SACHS.



A brzdovej pedal. Kdyz pribrzduju, tak jde seslapnout lehce, ale hlavne, kdyz z pribrzdovani potrebuju intenzivneji brzdit, tak abych na tym stal malem obouma nohama. Vcera sem daval jinej posilovac, dnes THV a furt stejne. Hadici podltlaku sem menil loni za novou. Takze je nejaka moznost, ze bych treba mel malej podtlak od motoru? Ani jeden z posilovacu nesyci.
Extreme Tyres